Sivu: 8 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 594:sta
    Lainaa wbaum kirjoitti Katso viesti
    Onkos motoparkin päivät unohdettava kokoputkisella kikserillä?
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Otetaan päivä lisäaikaa vielä. Eli lippujen myynti alkaa huomenna 6.5. klo 12.00.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Tää on just tätä mun tuuria, kun ei oo pääsyä koneelle huomenna. Mitenköhän toi kauppa toimii kännykän chromella? Luultavasti lopputuloksena olen ilman ratapäiviä, mutta parisataa köyhempi
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
    Onneksi vasta 3. päivä jolloin varasin aikaa, että ehtii tappelemaan lipuista... kiva kuulla ketkä lippuja loputa saa.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
    Nyt, kun sitä kaupan aukeamis-ajankohtaa on siirretty muutamaan otteeseen, niin milloin se mahtaa suunnitelmien mukaan aueta EI JÄSENILLE? Nimenomaan 24-25.05 Alastaro-viikonlopun lippuja ajatellen.

Olis pari kaveria, jotka haluaisivat tulla ekaa kertaa radalle kokeilee, eivätkä ole jäseniä ainakaan vielä.
    Toimiiko kauppa veiläkään kenelläkään? ei ainakaan minulla toimi.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
    No nyt se kauppasivu oli auki muutaman minuutin, eipä siellä ollut ratapäiviä myynnissä. Pamahti päälle se "päivityskatko" ilmoitus. Onko tietoo, tuleeko kohta kuntoon vai voiko tässä lähteä jatkamaan töitä?
    Ei toimi ei Toivottavasti pian alkaa toimia, kohta ei enää pysty koneella roikkumaan.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Ei toimi ei...

Alkaa mennä hermo... ei viittis montaa päivää täällä kyttäillä...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    En mä ainakaan pääse. Hatun nosto aktiivisille vapaaehtoisille, mutta tää alkaa olemaan lähinnä surkuhupaisaa..
    Ex Kawasaki Z1000 -10
    Ex Aprilia Tuono V4 Aprc -12
    Ex Aprilia RSV4 RR Race Pack -15 kilvetön
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Veistos kirjoitti Katso viesti
    En mä ainakaan pääse. Hatun nosto aktiivisille vapaaehtoisille, mutta tää alkaa olemaan lähinnä surkuhupaisaa..
    Surkuhupaisa oli noin viikko sitten... nyt tää alkaa olla taas aika hauskaa, vähän niin kuin toi Olkiluodon voimala.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Vielä vastustaa vähän, kauppa on toistaiseksi kiinni. Ilmoitan tänne, kun tiedetään lisää. Kauppa ei aukea tänään ainakaan ennen klo 14.00. Eli iltapäivä kahteen mennessä viimeistään tulee lisätietoa.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Mun mielestä sais mukavasti lisäsutinaa kun myytäs nää liput paikanpäällä jonotusjärjestyksessä,
    tyyliin first come, first serve. Alueen poliisitkin saisivat paikattua talousahdinkoansa kun postaisivat tien varsilla radalle kilvan ajavia motoristinretkuja.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Jonkinlaisen testaamisen pitäisi kait olla mahdollista, koska uusi ja vanha kauppa näyttävät sijaitsevan eri osoitteissa?

Tarjoudun edelleen testaajaksi ja lupaan olla hyödyntämättä sitä omaksi edukseni esimerkiksi varaamalla itselleni ajovuoroja. Siitä ei liene kait muutenkaan huolta, kunniansa kuulee varmasti mikäli noin tekisi. Kuten kuuluukin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Tästä tuli kyllä lähestulkoon samanlainen spektaakkeli, kuin Teemu Selänteen lopetus uutisesta.
    Mopoton mies
    Lainaa peitsamo kirjoitti Katso viesti
    Tästä tuli kyllä lähestulkoon samanlainen spektaakkeli, kuin Teemu Selänteen lopetus uutisesta.

Kyllä se kauppa aukeaa ja liput arvotaan kelle nyt tuuri sattuu sitten käymään, toki nähtävästi kermat jo kuorittu kun oli jossain vaiheessa hetken toimiva joillekin.
    Yamaha YZF-R6 -13
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R 600 -99
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Jatketaan lippujen myyntiä huomenna 7.5. klo 12.00. Pahoittelen jälleen kerran ylimääräisestä säätämisestä johtuvaa vaivaa.
    Hiljaa hyvä tulee. Ehkä huomenna.

Itse sain ostettua aikaisemmin lippuja Motoparkiin ja Viroon.
    Motoparkin liput multa peruttiin sähköposti-ilmoituksella, mutta Viron lipuista ei ollut puhetta.
    Kun katson tehtyjä tilauksiani, niin kaikki ostokset ovat poistuneet.

Onkohan minun Viron liput vielä voimassa, vai rupeanko kärkkymään uusia?
    Saiskohan tuon myynnin aloitusajankohtaa hieman myöhemmäksi, esm. klo 16.00 tai jälkeen? Näin liikkuvana päivätyöläisenä tuo netin "kyttääminen" on turhan hankalaa.
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti

Motoparkin liput multa peruttiin sähköposti-ilmoituksella, mutta Viron lipuista ei ollut puhetta.

Tuossa voi olla kyse myös siitä, että vanha ja uusi kauppa ovat eri osoitteissa ja tietokantakin on ehkä eri/käyttävät eri dataa samasta kannasta. Jos nyt menee kauppaan, niin sieltä tulee vanhan kaupan datat? Arvelua, koska en teknistä ratkaisua sen tarkemmin tiedä.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Jatketaan lippujen myyntiä huomenna 7.5. klo 12.00. Pahoittelen jälleen kerran ylimääräisestä säätämisestä johtuvaa vaivaa.
    Ihan uteliaisuuttani kyselen, millaisesta ongelmasta tässä mahtaa oikein olla kyse? Olen meinaan hieman skeptinen sen suhteen että kauppa toimisi yhtään sen paremmin huomenna kuin aiemmillakaan kerroilla mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta

Onko sivusto muuten jonkun kotikoneella, meinaan varsin tahmeasti aukenee ainakin minulle, melkein mihin vuorokauden aikaan tahansa. Paljon kävijämäärältään suurempia sivustoja joissa käyn päivittäin ja avautuvat nopeammin, 100 megan yhteys tuskin on pullonkaula. Sivutila ei nykypäivänä luulisi enää olevan mikään suuri kustannuskysymys kun jäsenmaksun maksaneita on kuitenkin aikamoinen määrä, tietysti sen kaiken vanhan siirtäminen voi olla hankalaa uudelle alustalle.
    K8-1000
    Janappa:n avatar
    Liittyi Jun 2007
    Kateellisten karjalaisten kaupunki
    Onnistuin ensimmäisellä kaupan aukeamis kerralla hommaamaan liputusvuoroja motoparkiin ja alastaroon. Vai onnistuinko..? Sähköpostiin pamahti viestit, tilaus vastaanotettu ja tilauksen seuranta, sekä paytraililta maksuvahvistus. Uskaltaakohan näihin luottaa, kun omissa tilauksissa ei kuitenkaan näy mitään?
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti

Viron liput on OK.
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Janappa kirjoitti Katso viesti
    Onnistuin ensimmäisellä kaupan aukeamis kerralla hommaamaan liputusvuoroja motoparkiin ja alastaroon. Vai onnistuinko..? Sähköpostiin pamahti viestit, tilaus vastaanotettu ja tilauksen seuranta, sekä paytraililta maksuvahvistus. Uskaltaakohan näihin luottaa, kun omissa tilauksissa ei kuitenkaan näy mitään?
    Mikäli vahvistussähköposti ostosta on tullut ja sinuun ei olla oltu henkilökohtaisesti sähköpostilla yhteydessä, niin ostetut tuotteesi ovat OK.
    Edelleen sama ongelma, käyttäjätunnusta ei löydy.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Edelleen on käyttäjätunnus hukassa
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
    Jep, kauppa aukesi, mutta tunnus edelleen kateissa.
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  30.  
    Sama täällä. tunnus kateissa...
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
Sivu: 8 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen