En uskois että jotaki valintaa tehtäis (vaatis varmaankin hieman älykkyyttä tuohon serverisoftaan, tai mistä sitä tietää mitä Maestro Hannula on viritellyt). Mulla meni n. 38min, aloitin ostamisen heti klo 18.
Muoks. Käytin IE:tä. Se vain jäi junnaamaan joka vaiheessa mutta kun maltoin odottaa niin lopulta pääsin maksamaan.
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Onnistui kertalaakista kahden tilauksen lisääminen ostoskoriin ja maksu, tilausvahvistus ja kuitti kolahtivat sähköpostilaatikkoon. Safari 7.0.4, Mac OS 10.9.3.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Vielä klo 19:10 sai ostettua liputusvuoroja Alastaroon.
Onkohan myyntimäärät oikein vai onko porukka jo näin kypsyny sateessa liputtamiseen?![]()
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Mulla on kyllä orkkisivulla tilauksissa tilausnumero ja kun sitä klikkaa niin näkyy mille päivälle ja ryhmään lippu on ostettu joten enköhän mä pääse sitten radalle. Ehkä täytyy printata se tilaus varmuuden vuoksi.
Muoks: Kävinpä varmuuden vuoksi tarkistamassa sen tilauksen ja siellä on "varastosaldo" (stock) joka kertoo kuinka monta lippua on jäljellä. Luku on pienempi kuin silloin kun mä tein kaupat. Mielenkiintoista!
Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sähköpostikuittausten perille tulemattomuus on tiedossa oleva ongelma ja asia on työlistalla. Ei korjaudu ihan justiin nyt, mutta jos lähipäivinä.
1000
Kiitos tiedosta.
Tilaus meni muuten ongelmitta ja ilmoitus onnistuneesta tilauksesta tuli heti maksusuorituksen jälkeen nettiselaimeen. Tilauksissa näkyy maksamani ratapäivät ja tilaus id. Ainoastaan sähköpostit jäi tulematta, mutta ei se maailmaa kaada.
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Nyt vittu oikeesti korjatkaa mun tunnus, että pääsen kauppaan!!!![]()
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Ryhmänopeuksien valvontaan kiinnitetään jatkossa enemmän huomiota. On tullut muutamia tapauksia ilmi, joissa on ostettu tahallaan väärään ryhmään ajolippu, kun oma ryhmä oli loppuunmyyty. Näitä tapauksia oli tiistaina alastarolla useita, joista räikeimmät ajelivat 10 sekuntia hitaammin, mitä ryhmässä hitaimmat saisivat ajaa. Kun päivä on loppuunmyyty, niin siirtoa toiseen ryhmään ei voida tehdä ja näiden henkilöiden ajaminen loppui siihen paikkaan heti aamusta. Lipunostaja on itse vastuussa siitä, että ostaa omaan vauhtiinsa nähden sopivaan ryhmään lipun. Väärässä ryhmässä ajaminen ei vain onnistu.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kannatan ajatusta että tuo neljän ryhmän päivillä oleva 30 minuutin viimeinen setti olis kuitenkin se tavan 20 minuuttinen… Sadekelilla ei ketään kiinosta, ja kauniilla kelillä kukaan ei enää jaksa, ajaa tai odottaa ajovuoroa niin pitkään.![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
^^
hehe, lähtekää vaan kotiin jos ei jaksa...
nim.merk. radalla yksin.com![]()
Ujo puna/hopea TAce
20min syklit hyviä, jos oikeesti kovaa ajat ainaki raskaalla pyörällä ja huonolla kunnolla niin 30min sessio suattaapi viiä vinkuheinän matkalehmineen lepikkoon liiallisen yrityksen seurauksena jossei piä järkiä päässä..![]()
<p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Tai en tiä voisko yks vaihtoehto olla, että vikat pari tuntia ois jaettu kahteen ryhmään, jos on vähän väkeä. Yhdistää vain nopeat ja hitaat.
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Tälleen tehtiin 13.7 heti alusta alkaen kun oli märkää. Ja sitten loppupäivästä vapaata harjoittelua, joka tosin keskeytyi heti kun vettä tuli kuin You Know Where
Itse oisin Alastarolla 9. päivä ehkä vielä jaksanut käydä kurvailemassa, mutta toi 1,5 tuntia odottelua ennen kotimatkaa ei vaan kinnostanut. Toisaalta 2. päivä oli ekaa ja ehkä tokaa settiä lukuunottamatta omalta osalta sellaista kruisailua, että ei ois pitänyt. Tiedä sitten oliko illan valvominen se joka vei parhaan terän...![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)