Sivu: 19 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920 ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 594:sta
    Ratavastaava vertzu:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Onko taas tämä tilanne ettei lippuja myydä tasapuolisesti kaikille vaan ainoastaan osalle yrittäjistä?
    Kauppa ei edelleenkään toimi.
    Millä tavalla kauppa ei toimi?
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Millä tavalla kauppa ei toimi?
    Valkoista ruutua tarjoaa eri selaimilla, neteillä ja laitteilla.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
    Internal Server Error 500 sanoo IE
    Onko taas tämä tilanne ettei lippuja myydä tasapuolisesti kaikille vaan ainoastaan osalle yrittäjistä?
    En uskois että jotaki valintaa tehtäis (vaatis varmaankin hieman älykkyyttä tuohon serverisoftaan, tai mistä sitä tietää mitä Maestro Hannula on viritellyt). Mulla meni n. 38min, aloitin ostamisen heti klo 18.

Muoks. Käytin IE:tä. Se vain jäi junnaamaan joka vaiheessa mutta kun maltoin odottaa niin lopulta pääsin maksamaan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Kokeile firefoxin private modea, tai chromen incognito modea. Suosittelen myös cachen putsaamista.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    pistä mulle yv:tä mitä päiviä ja mihin ryhmään, niin koitan ostaa ne sulle
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
    Lainaa vertzu kirjoitti Katso viesti
    Kokeile firefoxin private modea, tai chromen incognito modea. Suosittelen myös cachen putsaamista.
    Kokeiltu, ei auta
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    En uskois että jotaki valintaa tehtäis (vaatis varmaankin hieman älykkyyttä tuohon serverisoftaan, tai mistä sitä tietää mitä Maestro Hannula on viritellyt). Mulla meni n. 38min, aloitin ostamisen heti klo 18.
    Vaikuttaa stetson-harrison -menetelmän perusteella tällä hetkellä siltä, että sivusto kaatui suurehkon samanhetkisen liikenteen vuoksi. Tarkennetaan tätä arviota, jos joskus selviää.
    Kokeiltu, ei auta
    Mulla sama, mikään ei auta. Tunnuksessa vika, eli ainoo vaihtoehto pistää kaveri ostamaan sulle.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Kokeiltu, ei auta
    Kokeilepa käynnistää selain uudelleen, mulla oli nimittäin myös FF auki samaan aikaan ja se ei pelittänyt mutta kun käynnistin sen uudelleen pääsin kauppaan.
    Kokeilepa käynnistää selain uudelleen, mulla oli nimittäin myös FF auki samaan aikaan ja se ei pelittänyt mutta kun käynnistin sen uudelleen pääsin kauppaan.
    No mä kokeilin foxilla, chromella, explorerilla, sekä kaikkien ingognitoa, tyhjäsin välimuistit, evästeet jne ja katoin vielä html-koodin nii oli tasan tarkkaan tyhjä sivu. Boottasin oman netin, samat paskat läppärillä ja kännykkä modeemina ja sama lopputulos.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    No mä kokeilin foxilla, chromella, explorerilla, sekä kaikkien ingognitoa, tyhjäsin välimuistit, evästeet jne ja katoin vielä html-koodin nii oli tasan tarkkaan tyhjä sivu. Boottasin oman netin, samat paskat läppärillä ja kännykkä modeemina ja sama lopputulos.
    Tarvitsetko lippua? Paa mulle YV:tä niin voin ostaa.
    Tarvitsetko lippua? Paa mulle YV:tä niin voin ostaa.
    Kaveri osti jo mulle, ratavastaavat repii kyl takapuolensa ku noita siirtelee
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Onnistui kertalaakista kahden tilauksen lisääminen ostoskoriin ja maksu, tilausvahvistus ja kuitti kolahtivat sähköpostilaatikkoon. Safari 7.0.4, Mac OS 10.9.3.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Vielä klo 19:10 sai ostettua liputusvuoroja Alastaroon.

Onkohan myyntimäärät oikein vai onko porukka jo näin kypsyny sateessa liputtamiseen?
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
    Lainaa NOx kirjoitti Katso viesti
    Onnistui kertalaakista kahden tilauksen lisääminen ostoskoriin ja maksu, tilausvahvistus ja kuitti kolahtivat sähköpostilaatikkoon. Safari 7.0.4, Mac OS 10.9.3.
    Mulle ei kyllä kilahtanut vahvistusta ja kuittia spostiin mutta omissa tilauksissa se näkyy.
    Kaveri osti jo mulle, ratavastaavat repii kyl takapuolensa ku noita siirtelee
    OK, hyvä.
    Mulle ei kyllä kilahtanut vahvistusta ja kuittia spostiin mutta omissa tilauksissa se näkyy.
    Täällä sama homma. Katsoin myös sähköpostin roskakorin ja roskapostin, muta ei löytynyt vahvistusta.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Täällä sama homma. Katsoin myös sähköpostin roskakorin ja roskapostin, muta ei löytynyt vahvistusta.
    Toivottavasti löytyy, tai saat ainakin lunastettua. Mulle tuli kyllä ala-vastaa@ -viesti...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Toivottavasti löytyy, tai saat ainakin lunastettua. Mulle tuli kyllä ala-vastaa@ -viesti...
    Mulla on kyllä orkkisivulla tilauksissa tilausnumero ja kun sitä klikkaa niin näkyy mille päivälle ja ryhmään lippu on ostettu joten enköhän mä pääse sitten radalle. Ehkä täytyy printata se tilaus varmuuden vuoksi.

Muoks: Kävinpä varmuuden vuoksi tarkistamassa sen tilauksen ja siellä on "varastosaldo" (stock) joka kertoo kuinka monta lippua on jäljellä. Luku on pienempi kuin silloin kun mä tein kaupat. Mielenkiintoista!
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Sähköpostikuittausten perille tulemattomuus on tiedossa oleva ongelma ja asia on työlistalla. Ei korjaudu ihan justiin nyt, mutta jos lähipäivinä.
    1000
    Kiitos tiedosta.

Tilaus meni muuten ongelmitta ja ilmoitus onnistuneesta tilauksesta tuli heti maksusuorituksen jälkeen nettiselaimeen. Tilauksissa näkyy maksamani ratapäivät ja tilaus id. Ainoastaan sähköpostit jäi tulematta, mutta ei se maailmaa kaada.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Nyt vittu oikeesti korjatkaa mun tunnus, että pääsen kauppaan!!!
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2010
    Oulu
    MotOrg ry jäsen
    Ryhmänopeuksien valvontaan kiinnitetään jatkossa enemmän huomiota. On tullut muutamia tapauksia ilmi, joissa on ostettu tahallaan väärään ryhmään ajolippu, kun oma ryhmä oli loppuunmyyty. Näitä tapauksia oli tiistaina alastarolla useita, joista räikeimmät ajelivat 10 sekuntia hitaammin, mitä ryhmässä hitaimmat saisivat ajaa. Kun päivä on loppuunmyyty, niin siirtoa toiseen ryhmään ei voida tehdä ja näiden henkilöiden ajaminen loppui siihen paikkaan heti aamusta. Lipunostaja on itse vastuussa siitä, että ostaa omaan vauhtiinsa nähden sopivaan ryhmään lipun. Väärässä ryhmässä ajaminen ei vain onnistu.
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kannatan ajatusta että tuo neljän ryhmän päivillä oleva 30 minuutin viimeinen setti olis kuitenkin se tavan 20 minuuttinen… Sadekelilla ei ketään kiinosta, ja kauniilla kelillä kukaan ei enää jaksa, ajaa tai odottaa ajovuoroa niin pitkään.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    ^^
    hehe, lähtekää vaan kotiin jos ei jaksa...
    nim.merk. radalla yksin.com
    Ujo puna/hopea TAce
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kannatan ajatusta että tuo neljän ryhmän päivillä oleva 30 minuutin viimeinen setti olis kuitenkin se tavan 20 minuuttinen… Sadekelilla ei ketään kiinosta, ja kauniilla kelillä kukaan ei enää jaksa, ajaa tai odottaa ajovuoroa niin pitkään.
    Munki mielipide ois, että jatketaan tuolla 20min syklillä. 1h odottelu vielä on ihan jees, mutta 1,5h venailu siihen vikaan ajovuoroon jo varmaan kyllä vähän ahistaa.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    20min syklit hyviä, jos oikeesti kovaa ajat ainaki raskaalla pyörällä ja huonolla kunnolla niin 30min sessio suattaapi viiä vinkuheinän matkalehmineen lepikkoon liiallisen yrityksen seurauksena jossei piä järkiä päässä..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
    Tai en tiä voisko yks vaihtoehto olla, että vikat pari tuntia ois jaettu kahteen ryhmään, jos on vähän väkeä. Yhdistää vain nopeat ja hitaat.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  30.  
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Tai en tiä voisko yks vaihtoehto olla, että vikat pari tuntia ois jaettu kahteen ryhmään, jos on vähän väkeä. Yhdistää vain nopeat ja hitaat.
    Tälleen tehtiin 13.7 heti alusta alkaen kun oli märkää. Ja sitten loppupäivästä vapaata harjoittelua, joka tosin keskeytyi heti kun vettä tuli kuin You Know Where

Itse oisin Alastarolla 9. päivä ehkä vielä jaksanut käydä kurvailemassa, mutta toi 1,5 tuntia odottelua ennen kotimatkaa ei vaan kinnostanut. Toisaalta 2. päivä oli ekaa ja ehkä tokaa settiä lukuunottamatta omalta osalta sellaista kruisailua, että ei ois pitänyt. Tiedä sitten oliko illan valvominen se joka vei parhaan terän...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 19 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 917181920 ViimeinenViimeinen