Sivu: 12 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 594:sta
    Ehdotus:

Vaihe 1.
    Tsekatkaa vielä kerran pitäisikö kaupan linkin ja kirjautumisten mielestänne onnistua.

Vaihe 2.
    Vaikka ihan uutena topiikkina pyydätte meitä testaamaan kauppaan kirjautumista.
    Meitä testaajia on täällä paljon, palautetta tulee varmasti.

Vaihe 3.
    Kun testauksistamme 99% onnistuu, eli kauppaan pääsy ja kirjautuminen on ok niin perustatte kauppaan "höpohöpö"-tuotteen hintaan 0,20€.
    Kerrotte meille kun tuote on ostettavissa niin me taas testaamme ja annamme palautetta.
    Tuoton saatte te kaupan kehittäjät omaan kahvikassaanne.

Vaihe 4.
    Jos ja kun 99% "Höpöhöpö"- tuotteen ostoista on onnistunut, voitte huomenna klo 18 lisätä kauppaan ratapäivät.

Pyydän että ette enää avaa ratapäivien kauppaa ennen em. kaltaista testausta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    IE:llä ei pääse edes kauppaan.
    IOS:llä ei onnistu kirjautuminen.

Melko vaikea on testailla.
    iOS 7.1.1 ja ainakin mä pystyn kirjautumaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    iOS 7.1.1 ja ainakin mä pystyn kirjautumaan.
    Ihan kiva.

Ei pääse kirjautumaan.
    IOS 7.1.1 myös mulla, ei vaan tapahdu mitään.
    Team Green
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Periaatteessahan tietokoneet toimii niin etta jos A on A niin se on silloin A. Harmi vaan että silloin muinoin tietokoneiden muisti oli niin kallista että päädyttiin aika pieneen määrään erilaisia kirjaimia joista valita. Tästä syystä monet tahot modasivat vähän omanlaisensa kirjainvalikoiman, eli joitain merkkejä korvattiin toisilla. Esimerkiksi pohjoismaissa nämä "ääkköset". Nyt kun kirjaimet saatiin sekaisin, niin ne eri merkistöpaletit nimettiin jotta kaikki tietäisivät mitä merkkiä pitäisi kenenkinmaalaisen tai minkäkin käyttöjärjestelmän koneessa näyttää. Mä epäilen että .orgin pitkän historian aikana noita käyttäjätunnuksia on talletettu tietokantaan vähän millä merkistökoodauksilla milloinkin ja foorumisoftaan on koodattu "lastarikoodi" jolla noi on saatu pelaamaan. Oikea tapa olisi tietenkin ollut konvertoida tietokanta uuteen merkistökodaukseen. Tähän liittyen on mieleen jäänyt jonkun nimimerkki, mitä en nyt muista, mutta missä ollut & -merkki oli muuttunut html-entiteetiksi & mikä viittaa vahvasti laastarikoodiin mikä fiksaa old-school merkistökoodausongelmia, tai sitten että koodissa on käytetty jotain htmlspecialchar() funktiota paikassa missä sitä ei todellakaan saisi käyttää. Mut, joo, arvailen tässä vaan amatöörinä täällä sivussa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Mitäs isoja ja pieniä kirjaimia pitäisi olla kun nikki alkaa numeroilla? Ei onnistu kirjautuminen ei...
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 954 rr kirjoitti Katso viesti
    Mitäs isoja ja pieniä kirjaimia pitäisi olla kun nikki alkaa numeroilla? Ei onnistu kirjautuminen ei...
    Mitään en koodauksesta ymmärrä, mutta sun ja goofyn kohdalla laittaisin pienen vedon siitä, että tuo välilyönti nimimerkissä aiheuttaa ongelmaa. Ja shyhander lienee myös jäljillä tuon merkistön kanssa. Duunissa joskus samankaltaisia ongelmia jo pelkästään siitä, että eri koneilla on eri fontti käytössä.
    Superbike #7
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mitämahtaa tapahtua jos teillä kellä on välilyönti nimimerkissä, laitatte välilyönin tilalle %20 mikä tarkoittaa välilyöntiä tietokonekielessä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Mitään en koodauksesta ymmärrä, mutta sun ja goofyn kohdalla laittaisin pienen vedon siitä, että tuo välilyönti nimimerkissä aiheuttaa ongelmaa. Ja shyhander lienee myös jäljillä tuon merkistön kanssa. Duunissa joskus samankaltaisia ongelmia jo pelkästään siitä, että eri koneilla on eri fontti käytössä.
    Minun nimimerkissä ei ole mitään 'kikkailumerkkejä' tai välilyöntejä, ja silti en pääse kirjautumaan. Voin vaikka luovuttaa käyttäjätunnuksen ja salasanan näille modaajille, jos he haluavat itse yrittää. Kun ei toimi, niin ei toimi. Joku muunlainen vika järjestelmässä on, kuin pelkkä käyttäjätunnuksen kirjoitusasu.
    Huuuaaah......! CBR it is.

"If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
    Kun uusi kauppa oli välillä käytössä, huomasin ostettujen päivien yhteydessä tekstikentän ja jonkin Siirrä-napin. Onko tarkoitus käyttää tuota kilkettä siirrettäessä uudesta kaupasta ostettuja ajovuoroja toiselle nickille, vai hoituuko homma edelleen sähköpostilla ratavastaaville?
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Mulla samat ostokset ja sama tilanne eli vahvistuksissa näkyy toi 24.5. muttei ostoksissa. Outoa.
    Nimilistaa en päässy tarkistaa ku ainoastaan posaria myynnissä
    Mikäli vahvistussähköposti ostosta on tullut ja sinuun ei olla oltu henkilökohtaisesti sähköpostilla yhteydessä, niin ostetut tuotteesi ovat OK.

Minä luotan yllä olevaan lainaukseen että minun liputus vuorot on OK. Minulle ei ainakaan ole tullut mitään peruutus postia. En kaupan osallistuja listoilla tänään näkynyt, mutta ei ilmeisesti tarvitsekaan.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Ratapäivä lippuja ei täälläkään pysty ostamaan.
    Mutta kyllä tapahtuma lippujen osto onnistuisi.
    Ihmetytää?
    Käyttäjätunnusta ei löytynyt.

Jokohan sitä rupeis väsäämään myynti-ilmoa ratakamppeista...
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa eeekki kirjoitti Katso viesti
    Ihmetytää?
    Sivu 11, 14:37 --> lippuja ei voikaan tällä hetkellä ostaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa eeekki kirjoitti Katso viesti
    Ihmetytää?
    Eikös se mennyt että huomenna taas koitetaan 18.00, moneskohan kerta on jo kyseessä
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Näyttää siltä että laittaessani oikean nikin ja minkä tahansa ( oikean tai väärän) salasanan menee kirjautumissivu juntturaan. Mikäli koitan noita isoja kirjaimia % 20 merkkiä tms nikissäni tulee ilmoitus että käyttäjää ei löydy. Tämä on kyllä aika hanurista. Toivoa sopii että kauppa aukeaa vasta kun se toimii varmasti.
    Lainaa 954 rr kirjoitti Katso viesti
    Näyttää siltä että laittaessani oikean nikin ja minkä tahansa ( oikean tai väärän) salasanan menee kirjautumissivu juntturaan. Mikäli koitan noita isoja kirjaimia % 20 merkkiä tms nikissäni tulee ilmoitus että käyttäjää ei löydy. Tämä on kyllä aika hanurista. Toivoa sopii että kauppa aukeaa vasta kun se toimii varmasti.
    Sama homma, en pääse vieläkään kirjautumaan millään selaimella.. Välimuisteja tyhjennelty myös jne, "waiting for kauppa.moottoripyora.org". Tänään pääsin kerran kirjautumaan, mutta en saanut hoidettua kauppoja loppuun koska "waiting for kauppa.moottoripyora.org".
    Hmm itse taas olen päässyt kirjautumaan kauppaan tänään joka kerta, kun olen kokeillut, kahdella eri koneella ja selaimella. Mahtaa tosiaan johtua nickeistä, tässäkään nickissä, kun ei ole mitään isoja kirjaimia tms.
    Lainaa hostage kirjoitti Katso viesti
    Hmm itse taas olen päässyt kirjautumaan kauppaan tänään joka kerta, kun olen kokeillut, kahdella eri koneella ja selaimella. Mahtaa tosiaan johtua nickeistä, tässäkään nickissä, kun ei ole mitään isoja kirjaimia tms.
    Täällä sama homma. Toimii winkkarilla ja iOS:lla ihan moitteetta.
    Mopoton mies
    Voiko käyttäjätunnusta vaihtaa? Turhauttaa niin sumeasti, kun ei millään ilveellä pääse kauppaan. Lisäksi olisi mukavaa, jos saisi jotain teknistä tukea siihen, mitä kikkoja voisi vielä kokeilla. Syö miestä katsoa, kun liput hupenee samalla, kun hakkaa itse sormenpäät vereslihalla käyttäjätunnusta ja salasanaa kaupan kirjautumissivulla ilman mitään tulosta: Barnes, barnes, Barnes, barnes, Barnes, barnes.....

Ei onnistu kauppaan kirjautuminen Windows 7 / 8.1 koneella (Internet Explorer / Chrome) eikä Applen MacBookilla (Safari / Chrome). Kirjautuminen ei ole onnistunut kertaakaan viime tai tällä viikolla. Liekö johtuu käyttäjänimen pistemerkistä?

Tosin kaikki käyttäjänimen ja salasanan merkit ovat samoissa sijainneissa jo ikivanhassa 7-bittisessä ASCII -merkistössä ja esimerkiksi yleisesti käytetyssä UTF-8 -merkistössä.

Voin myös kertoa salasanani ylläpitäjille, jos sitä testimateriaalina halutaan käyttää.

Olen ollut ohjelmoinnin kanssa työni puolesta tekemisissä toistakymmentä vuotta, en tosin webbipalveluiden parissa. Riippuen kuinka kovia koodareita foorumin ja kaupan välistä linkkiä on tekemisissä, tarjoan myös osaamistani linkin debuggaukseen, jos tarvetta on.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
    Lainaa Barnes kirjoitti Katso viesti
    Voiko käyttäjätunnusta vaihtaa? Turhauttaa niin sumeasti, kun ei millään ilveellä pääse kauppaan. Lisäksi olisi mukavaa, jos saisi jotain teknistä tukea siihen, mitä kikkoja voisi vielä kokeilla. Syö miestä katsoa, kun liput hupenee samalla, kun hakkaa itse sormenpäät vereslihalla käyttäjätunnusta ja salasanaa kaupan kirjautumissivulla ilman mitään tulosta: Barnes, barnes, Barnes, barnes, Barnes, barnes.....
    Olisiko mahdollista että salasana sisältää sellaisia erikoismerkkejä jotka uusi kauppa tulkitsee väärin? Kukaan jolla vielä ongelmia koettanut vaihtaa salasanaa?

Itselläni taisi olla ensimmäisellä kertaa sellainen moka että muistin (saattoi tosiaan ollakin näin aiemmin?) kirjautumisen onnistuvan emaililla ja ihmettelin kun kauppa ei aukene, tänään sitten älysin nimimerkillä ja toimi. Kotikoneessa kun nuo on selaimen salasanamuistissa niin ei tule niitä katseltua. Hämää myös että käyttäjätunnus menee muotoon *** kun sen kirjoittaa kauppaan, yleensähän vain salasana piilotetaan.
    K8-1000
    Minulla on käytössä todella 'heikko' salasana, joka sisältää pelkkiä kirjaimia ja kaikki ovat vieläpä pieniä kirjaimia. Eli salasanasta se ei johdu. Käyttäjätunnukseksi olen tarjonnut nickiä, mutta olen kyllä varmuudeksi kokeillut myös sähköpostiosoitetta. Ei tulosta.

Kiitos kuitenkin tuesta. Much appreciated.

Taustakuvan vaihtaminen on ainut temppu mitä voin kaupassa tehdä.
    Norden 901
    Varmuuden vuoksi suosittelen kaikille ongelmista kärsineille vielä varmuuden vuoksi selaimen välimuistin / "historian" tyhjennystä perustuen omaan äskeiseen kokemukseeni. Samoin voi kannatta kokeilla välityspalvelimen (proxy) manuaalista poiskytkentää, koska se saattaa automaattiasetuksilla löytää verkosta jotain jännää joillakin operaattoreilla.

Itselläni ei ole siis aikomustakaan ostaa ratalippuja, mutta tämän ketjun yllyttämänä klikkasin yläpalkin kauppa -linkkiä. Selain tarjoili minulle vanhan kaupan, jossa tarjottiin vuoden 2014 jäsenyyttä suoraan etusivulla ilman mitään erillisiä kirjautumisia. Sitten klikkasin kauppa -linkkiä uudelleen, ja kas, yhtäkkiä putkahtikin ihan ennennäkemätön uusi kaupan etusivu, jossa en ollut kirjautuneena. Kirjaudu-linkki ruudun yläreunassa ei "näyttänyt" tekevän mitään, mutta parin klikkailun jälkeen huomasin skrollata sivua alaspäin, ja sielläpä olikin ruudut joihin voi kirjoittaa käyttäjätunnuksen ja salasanan. No, nimimerkki täsmälleen tuossa viestissä näkyvässä muodossa kelpasi käyttäjätunnukseksi ja normaali salasanakin toimi. Tämän jälkeen näen posarin liput tarjolla, ja ilmeisesti ostokin saattaisi onnistua.

Eli tässä sotkussa näyttäisi voivan olla todellakin monta monessa... Käyttäjien kannalta asian hahmottamista olisi ehkä helpottanut se, jos jossain olisi ollut kuvallinen ohje miltä uuden kaupan pitäisi näyttää, koska näköjään selaimen välimuistikin voi tehdä temppuja. Ja jotta ei jää mitään tulkinnanvaraa, niin tuossa iso/pieni kirjain-asiassa oli kyse nimenomaan siitä, että kirjoitusasun pitää vastata foorumilla näkyvää, vaikka foorumikirjautuminen olisi onnistunutkin kirjainkoosta riippumatta.
    Normitilanteessa ei olisi mitään hätää, mutta tein viime talvena sen päätöksen, että tänä kesänä ajetaan radalla. Näin ollen luovuin alkuperäisestä suunnitelmasta tehdä moporetken Eurooppaan. Liityin MotOrgin jäseneksi ja tein merkittäviä investointeja sekä pyörään että varusteisiin. Sovin hyvissä ajoin kevättalvella työvuorot & lomat sekä perheen kesämenot niin, että pääsen Orgin ratavuoroille. Koska olen pedantti ukko uskoin, että saan varmasti hankittua ratapäivälippuja suunnittelemiini ajankohtiin, kunhan olen kärkkymässä kaupanovella, kun se aukeaa. Nyt on yli viikko kärkytty joka kerta, kun kauppa on aukaistu vertzun antaman aikataulun mukaan, ja joka kerta on saanut seurata vierestä, kun muut hankkivat lippuja. Oma lippusaldo tällä hetkellä = 0. Sekään ei lohduta yhtään, että nyt on myynnissä vasta ajokauden ensimmäisen puoliskon liput, ja loppukesän liput myydään myöhemmin, jolloin kauppa jo ehkä toimii, sillä loppukauden lipuilla ei ole itselleni merkitystä, koska olen aikatauluttanut lomani/ajoni niin, että 8.-9.7. Alastaron jälkeen minun rata-ajoni tältä kesältä on ajettu.

Asiat pitää tietenkin laittaa oikeaan perspektiiviin, ja siinä yhtälössä tämä lienee pikku juttu ja elämä jatkuu, mutta kyllä se silti harmittaa. Pahoittelut samalla kaikille Org:ilaisille, kun olette joutuneet kestämään loputonta louskutustani tässä viestiketjussa.

Hämmennetäänpä soppaa vielä vähän lisää. Ainakin meikäläiselle näyttäisi edelleen hieman auki olevasta sivusta riippuen yläpalkin kauppa -linkistä olevan kahta eri versiota.

Toinen johtaa osoitteeseen http://www.moottoripyora.org/kauppa ja toinen osoitteeseen http://kauppa.moottoripyora.org joista jälkimmäinen lienee se oikea josta lippuja saa.

Onkohan tämäkin nyt selaimen välimuistivika vai onko foorumin eri alueilla erilaisia navigointipalkkeja?
    Sama juttu täällä, sinänsä ei ole vaarallinen bugi. Mulla aukea se "oikea" kauppa viimeistään toisella klikkauksella.

Barnesin tarina kosketti ja toivon, että saisit vielä lippuja hankittua. Taitaa vaan aika monen kohdalla tarina olla sama. On se hurjaa, että liput tuohon seuraavaan Alastaro-viikonloppuun kerkesivät melkein loppua hitaan ryhmän osalta puolen tunnin aikana, mitä kauppa tänään oli auki. Mitä muiden järjestäjien lipunmyyntiä olen seurannut, niin meininki ei ole millään tasolla verrattavissa tähän. Tietty kertoo vaan siitä, kuinka suosittuja .ORG:in ratapäivät on.

Ei varmasti kannata panikoida sisäänkirjautumis-ongelmien takia, koska kauppaa tuskin avata, ennen, kuin ongelma on korjattu: Näin ainakin menisi järjen mukaan.
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Normitilanteessa ei olisi mitään hätää, mutta tein viime talvena sen päätöksen, että tänä kesänä ajetaan radalla. Näin ollen luovuin alkuperäisestä suunnitelmasta tehdä moporetken Eurooppaan. Liityin MotOrgin jäseneksi ja tein merkittäviä investointeja sekä pyörään että varusteisiin. Sovin hyvissä ajoin kevättalvella työvuorot & lomat sekä perheen kesämenot niin, että pääsen Orgin ratavuoroille. Koska olen pedantti ukko uskoin, että saan varmasti hankittua ratapäivälippuja suunnittelemiini ajankohtiin, kunhan olen kärkkymässä kaupanovella, kun se aukeaa. Nyt on yli viikko kärkytty joka kerta, kun kauppa on aukaistu vertzun antaman aikataulun mukaan, ja joka kerta on saanut seurata vierestä, kun muut hankkivat lippuja. Oma lippusaldo tällä hetkellä = 0. Sekään ei lohduta yhtään, että nyt on myynnissä vasta ajokauden ensimmäisen puoliskon liput, ja loppukesän liput myydään myöhemmin, jolloin kauppa jo ehkä toimii, sillä loppukauden lipuilla ei ole itselleni merkitystä, koska olen aikatauluttanut lomani/ajoni niin, että 8.-9.7. Alastaron jälkeen minun rata-ajoni tältä kesältä on ajettu.

Asiat pitää tietenkin laittaa oikeaan perspektiiviin, ja siinä yhtälössä tämä lienee pikku juttu ja elämä jatkuu, mutta kyllä se silti harmittaa. Pahoittelut samalla kaikille Org:ilaisille, kun olette joutuneet kestämään loputonta louskutustani tässä viestiketjussa.
    No johan nyt on vittu. Mulla on keskinopeeseen molemmat 24.5. & 25.5. Myyn sulle noista toisen jäsenhintaan, jos et yhtään lippua tolle viikonlopulle saa. Tämä on lupaus.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.

Tällainen ei yhtään helpota sitä tuskaa ja puristelua, valvottuja öitä ja rämpimistä jota on tehty sen eteen että sikamainen bittitekniikka olisi saatu ojennukseen. Ei voi kuin pahoitella tässä vaiheessa. Voin vain vakuuttaa että tämä keissi on ollut vähintään yhtä tuskainen ja pahaa mieltä aiheuttava kaikille niille ihmisille jotka ovat tehneet kaikkensa ettei tällaista tilannetta olisi syntynyt. Joskus näitä vaan sattuu. Älä heitä kirvestä kaivoon, katsotaan mitä tästä vielä saadaan aikaiseksi. Olisiko jotain tehtävissä. Tuo JMH:n lupaus tuossa oli pikku valonpilkahdus sille että vanha kunnon "me"-henki silti elää...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  30.  

Kaikki rataviikonloput on sovittu, lomat järjestetty, vaimo puhuttu, koko talvi rassattu ainaki toista mopoa, kalusto nyt ratakunnossa, mökit varattu jne.
    Nyt 6-7 päivän kiihkeän, suunnitellun ja #1 priorisoidun kauppanapin hakkaamisen jälkeen 14 suunnitellusta ratapäivän lipusta puuttuu edelleen 14 kpl.
    (TeamGreen, 2 kawaa, 2 kuskia)

Ei tämä maailmanloppu ole, ei ei.
    Mutta kyllä tämä melkoista kummastusta herättää.
    Usko huomiseen lipunmyyntiin on mennyt ihan täysin. Jotain jämiä pitäis taas epätoivoisesti yrittää. Aivan sama.

Saako kiroilla? Perkele! Vituttaa! Kiroilin kuitenkin. Saa poistaa.
    Team Green
Sivu: 12 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21011121314 ... ViimeinenViimeinen