Mulla on kylmänkelin hanskassa ko. pyyhin vakiona etusormessa, kyllä sillä pyyhkii enimmät pois, lähinnä tulee käytettyä, jossain kaupunki olosuhteissa. Ajossa vesi puhdistuu ajoviimalla.
Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
^ sillä lärpäkkeellä vaan naarmuttaa visiirin. Mukana on siinä visiirissä aina sen verta hienoa hiekkaa ja pölyä.
Käytä vaan kunnolla kovavahaa visiirissä niin ei tarvitse hanskalla hangata. Jos menee pesupuuhiksi niin sitten joutuu jo ihan pysähtymään.
Silmälasitkin kandee aina vesipestä ettei suotta naarmuunnu, siis jos kuivana hankaa...
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Jos joku tekis sellasen moottoripyörän jossa olisi tuulilasin ja tuulilasinpyyhkimen lisäksi vielä kova katto, vähintään kaksi ovea, neljä rengasta, tietysti seinät, erillinen tila tavaroille eli takapaksi..... Sellasella olisi mukavaa nautiskella moottoripyöräilystä säällä kuin säällä![]()
Kokeilkaapa joskus hyvällä mutkapätkällä aja visiirin läpi niin silloin viimeistään hyuomaa kuika vääristää mutkan muodon LoTjan kaareva pleksi, jos on tarkoitus ajaa kalistamatta mopotinta kannattaa siirtyä autoiluun siinä on enenmpi peltiä suojana.
KELA Racing Club /Hangaround
kattowingi.jpg
Tuollaisesta olisi hyvä alkaa tehhä
Triumph Tiger 800 XRX
Ainoa tilanne joka tulee mieleen on kun ajaa nakulla sateen jälkeen autojonon perässä ja autojen renkaat nostaa märästä tiestä sumun joka tiivistyy visiirin ulkopuolelle.
Pisarat on pieniä eikä ajoviiman voima riitä kuljettamaan niitä pois. Siinä tilanteessa joku sulka on hyvä, että saa avattua näkökentän ennen kuin lähtee ohittamaan sen jonon.
Mutta tarvitaanko näitä tilanteita varten oma työväline? Joitain vuosia sitten oli jollain hansakamerkillä useammassakin mallissa ommeltu jo tehtaalla vasurin etusormen saumaan sulka.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Biltamassa on kaikkea
Triumph Tiger 800 XRX