Eikö tästä rakkineesta saa näyttöön jäljellä olevaa matkaa kilometreinä (tai vaikka jaardeina). Kun syöttää kohdekaupungin, niin se näyttää kyllä matkan sinne, mutta en ole löytänyt, miten saisi navigointitilassa ajon aikana tuon matkan näyttöön??
Saa siitä, paina siitä vasemman alakulman tienoilta missä on inforuutu saapumisajasta. Paina sitä ja siitä aukeaa valikko, josta voi valita mitä infoa.
Ja samaan hengenvetoon. Voisiko joku laittaa malliksi yhden reittisuunnitelman malliksi? Voisin yrittää muokata sitä manuaalisti kun tässä linux läppärissä ei toimi basecamp.
Kannattaa tutustua selainkäyttöiseen http://www.myrouteapp.com toimii linuxilla, windowsilla macillä, pädillä jopa kännykällä.
https://reissu.org
Ei itselläkään mennyt kahta vuottakaan, että tuon löysi. Tänään surffaillin saapumisajan, etäisyyden, matka-ajan ja korkeuden välillä. Ei ole niin tylsää kun vaihtaa välillä infoa.
Pitää tutustua tuohon myrouteappiin kunhan ehtii. Toistaiseksi menty mutkainen- / nopein tie valinnoilla. Melko mielenkiintoista baanaa on tullut vastaan täällä Ranskassa. Tänään mentiin keskellä metsää yksikaistaista asfaltoitua tietä pitkin. Ilmeisesti täällä vedetään asfaltti metsäauto- ja peltoteille.
Onko tuon Garminin ominaisuus vai vika, kun ilman ulkoista virtaa ( mutta kuitenkin se kaiutin osa laitteessa kiinni) ei saa esim varoituksia nopeusvalvontatolpista?
Garmin lakkasi 21 reissupäivän jälkeen eilen kotiin tullessa ottamasta virtaa vastaan.
Lähti vuoden vanhana takuuhuoltoon. Simppeli menettely takuuhuollossa.
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Myin moottoripyöräni ja siinä meni Zumo 390 LM mukana. Miten pitäisi toimia että uusi omistaja voi päivittää navigaattorin? Riittääkö että perun rekisteröitymisen ja uusi omistaja rekisteröityy omilla tunnuksilla?
Oman navin telakan sähkönsyöttö kiukutteli taas tällä viikolla. Yritin putsata liittimen pinnat, mutta ei auttanut. Toinen yritys ja huomasin, että liittimen toinen jousitettu pinni oli juuttunut alas. Sain nyppäistyä sen takaisin ja taas toimi. Yritin etsiä varaosaliitintä, mutta ainoa mitä löytyy on koko poweriyksikkö, esim. täältä.
Onko joku löytänyt tuota pelkkää liitintä? Tai saanut ostettua ja vaihdettua pelkän pinnin? Nuo ovat varmaan standardeja testineuloja, mutta vaikka meillä töistä löytyy niitä kymmeniä tyyppejä epämääräisistä pussukoista en usko, että sopivaa löytyy. Just nyt en pääse kokeilemaan irroitusta kun pyörä on pajalla Vilnassa.
Sopiiko 395 osat mulla olis kaikki...?
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
Samoissa ongelmissa omakin 390LM ollut jo pari kesää. Vaihdoin koko johtosetin uuteen (kun en löytänyt pelkkää liitinosaa mistään), mutta ei korjaantunut... Huomasin, että vika on enemmänkin navin puoleisissa kontakteissa jotka on omassa aika onnettomat ja "syvällä". Helppo apu on se, että laitat teippiä telakan yläosaan muutaman kerroksen (siis vaakatasoon siihen lukitussalvan alapuolelle, vaikka sähköteippiä) niin navin yläreuna on hieman ulompana, joten kontaktit osuvat paremmin kohdalleen.
Macce
http://www.mkkv.fi/
https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/
ex. BMW K1300S -14
ex. BMW K1300S -12
ex. Triumph Trophy SE -13
ex. BMW K1200R Sport -08
ex. Honda ST1300 -07
ex. Suzuki M800 -07
395:n osat pitäisi sopia. Kokeilen ensin tuon teippikikan, kuulostaa helpommalta. Laitan yv:tä jos kaipailen osia.
Laite läksi toisen mopon matkaan, laatikkoon jäi kaikki muut osat käyttämättöminä...
Saa hakea jos on tarve.
Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.