Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
  1. #1
    VT600 osto topic järj. numero 1 000 343

    Budjetti: noin 3500€
    --> Köyhä ei saa varmaankaan 95 uudempaa

    Piikki-ikä oli ja meni 7 vuotta sitten, sillon tuli ruisailtua 125 sädövillä se 16tkm, mutta se oli taas vallan eri kone...

    Mitä hyvää, mitä huonoa?

    Ei taia kovin pitkälle pötkiä 9 litrasella tankilla? Matka-ajoa tulee varmaan aika reippaasti kuitenkin, ja 98:a ei ihan joka nurkassa oikeen myydä? Vai käykö noikaan tolla ekokusetusbensalla?

    Jos osaa korjata kaiken Diesel Hiluxista, niin osaisko tehä jotain tollekkin *

    Tavoitteena ei kuitenkaan olis koko kesää taas kiristellä muttereita ja hampaita, vaan pitäis päästä ajamaan ainakin 2000km. (Ja varmaan ajetaan ainakin 3000km, vaikka väkisin, taidan niitata itteni siihen penkkiin...)

    Eli voiko noilta 20v vanhoilta varjon kuvatuksilta odottaa samaa rautaista luotettavuutta mihin on tojotassa jo tottunut?
    Onko mitään erityisen pahoja remontteja mitkä kannattais olla ennemmin takana kuin edessä?
    ex. Hondaa VT600 "Lissu"
  2. #2
    Hyvää on Hondan perus varma tekniikka. Minulla oli -92 2 kesää eikä moottoripuolella ollut mitään häikkää. Etupumput reistas mutta siitä selvisi alle sadan euron remontilla. Mukava ajettava, vaikka jotkut tulee väittämään että jäät jalkoihin, eipä se mikään muovi luoti olekkaan. Minulle se satasen vauhti riitti vallan hyvin.

    Ainoa huono puoli mikä minua vaivasi oli tosiaan pieni tankki, sillä ajeli 170km sitten oli aseman syytä olla jo lähellä.

    Remonteista en tiedä, kun ei tarvinnut kuin perus huollot tehdä ja kovaa ajoa, itse kiersin mittariin 15 000 kahden kesän aikana.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  3. #3
    Tai sitten ostaa 1999 vuosimallin, niin siinä on jo 11 litran tankki. Ja muutenkin huoltovapaammaksi tehty kun vanhemmat mallit. Muunmuassa 2 kaasaria korvattu vain yhdellä. Ja sähköinen polttoainepumppu poistettu kokonaan jne jne...

    Voi hyvällä tuurilla saada tinkailtua sopivasti ajetun tuohon hintaluokkaan.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  4. #4
    Jos oikein muistan, on Hyvinkäällä, AH-Promotorissa just tohon hintaan tommonen
  5. #5
    Lainaa (jalat @ Huhti. 15 2011,21:35) kirjoitti
    Tai sitten ostaa 1999 vuosimallin, niin siinä on jo 11 litran tankki.
    ...
    Voi hyvällä tuurilla saada tinkailtua sopivasti ajetun tuohon hintaluokkaan.
    Eipä se juuri vaatis kun sen tuhannen euroa lisää, niin tarjontaa olis uudemmistakin, mutta aika kova tinkimies sais olla että sais ees alle neljään tonniin. Ja tossa 4-5000€ hintaluokassa näkyis olevan muutama seiskapuolikaskin

    Täytyynee pysyä toistaseks noissa vanhemmissa niin jää rahaa päivittää ajokamppeita ja ehkä pyörääkin. Jos jostain keksintövirastosta kumpuais vaikka jotkut sivulaukut/telineet mihin sais jemmattua vaikka 5l jerrykannun. Tai kaks 20l natokannua molemmin puolin satulaa
    ex. Hondaa VT600 "Lissu"
  6. #6
    Niin no jossain se raja toki kulkee. Mutta ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Jokapäivä kun käy katsomassa nettimoton uudet päivän sisällä tulleet customit, niin sieltä voi löytyä kohtuuhintainen shadowi. Ne edulliset tahtoo vaan mennä yleensä suht nopiaan.

    Mutta joo hyvä pyörä tuo on. Ainakin ensipyöräksi. Näin yhden kesän jälkeen itsekin vähän isompaa jo haaveilen. Mutta... ehkä jos vielä toisen kesän tällä. Sitten joutaa oma maailman hienoimmassa kunnossa oleva shadowi myyntiin.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  7. #7
    Lainaa (jalat @ Huhti. 16 2011,18:13) kirjoitti
    Näin yhden kesän jälkeen itsekin vähän isompaa jo haaveilen. Mutta... ehkä jos vielä toisen kesän tällä. Sitten joutaa oma maailman hienoimmassa kunnossa oleva shadowi myyntiin.
    HA! Muistatkos noin vuoden vanhat keskustelut. Ettei vaan olisi ollut juuri jalat, kun sanoi kuussatasen vallan mainiosti riittävän. No, isompaa olen minäkin kattellu koko talven! mutta eilen kauden ekalla ajelulla huomasin oman olevan paaaljon muistikuvia paremman. Suu virneessä tuli ajeltua.
    - Kawasaki F6 125
    - Honda cb 125
    - Honda vt 600
    - Honda vtx 1800r
  8. #8
    Ite ajelin yhen kesän -90 600 varjolla, eniten melkein alkoi se ketjujen rasvaus ahistaa Kromi vanne ja ketjut ei hyvä puhtaana pidettävä yhdistelmä Ja jostain syystä sit piti saada isompaa alle
    Intruderclubfinland

    Pappa Tunturi
    Tunturi Tiger Aqua
    Yamaha DT 125 *-87
    Yamaha XS 650 *-80
    Honda Shadow 600 *-90
    Suzuki Intruder 1400 *-91
  9. #9
    Iltaapi ja tv löydät sopivan shadowin.

    Minä vaihdoin 2010 kesän lopulla poikani 125 eleminator mopon
    vt shadow c 600, joka oli tuotu saksasta ajettu 34tkm tehty
    25kw siisti mutta paikallaan kaadettu.
    vm on 1995 hinta oli n.3300 euroa, tankin koko? varatankilla talven
    jäljiltä tankattu 10.04l joten tankin koko???
    Talven aikana vähän siistitty, tehty kaatumarauta,sissy ja ostettu
    1600cc shadowin raask merkkiset putket jotka EI sopinut suoraan
    joten alkuperäiset putket käyristä poikki ja toisista äänenvaimennin
    osa sitten hitsiä ja on komiat mutta ne * äänet.
    Siis toimii kuin kello. Voin suositella!



    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  10. #10
    Tankin koko:

    from 88 to 93 total 9L
    * * * * * *reserve *1.9L

    from 94---> total 11L
    * * * * * * reserve 3,4L *

    Tietää ainakin Haynes.
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  11. #11
    Itsellä nyt meneillään ensipyöränä -94 600 varjo.
    Etupumput meinaa vuotaa. Aluksi vuoti vain toinen, vaihdoin stefat ja nyt vuotaa molemmat. Ei jaksa enää välittää.
    Ketjun rasvailu ärsyttää pidemmällä matkalla, mutta sen saa kun valitsee ketjut. Takaratas liian iso imho tuohon vanhaan neliloviseen laatikkoon.
    Sopivilla putkilla varustettuna, mielestäni yllättävän miehekäs äänimaailma. Hymy nousee naamalle, kun pihasta lähtee....joka kerta.
    Kiihtyy ihan passelisti kaupunkioloihin. Itsellä välillä on hieman hengetön kierrosalue, mutta kun 3000rpm tulee mittariin, alkaa autojen ohi pääsemään. Ravistaa vakiorattaalla aika reilusti esim. satkun vauhdissa (huom. ensipyörä kyseessä, ni en tiedä mikä on paljon ja mikä vähän).
    Perushuoltojen teko tuskaa. Esim. ohjeistetaan vaihtamaan tulpat kerran vuodessa (pari tulppaa hieman ahtaassa välissä), kaasarien synkkaus kerran vuodessa (tankki irroitettava), venttiilien välys tarkistettava kerran vuodessa (tankki ja imupuoli irroitettava ja tarkistettava taivutetulla rakotulkilla) jne. Altanostava nostin pitää itsellä kikkailla puupalikoilla kohilleen, että ei hajoa vesipumppu pohjasta.
    Tekniikka tuntuu olevan hyvällä tasolla. Itellä kuiteski jo jonkun ikänen ja ei vuoda öljyä yhtää. Mitä nyt jotain tummaa venttiilikoppien alta hieman pilkistää.
    Itsellä ehkä kaipaisi siirtosarjoja, vaikka vartta ei ole paljoa. Onneksi jalat tappien päälle, niin ajoasento kestää pidempääkin matkaa.
    Ajovalo ei oikein riitä pimeällä. Itsellä odottaa lisävalot lisävalotelinettä, jotta saisi hieman lisää valoille kantamaa.
    Itsellä yksinää ajaessa pääsee n. 250-280km tankillisella, joka on hieman vähän. Tosin pitkää matkaa ajaessa tuo on kyseisellä vehkeellä melko hyvä paussiväli...varsinkin jos on kuskilla selän takana toinen matkalainen.
    Lisävarustevalikoima kohtalainen ulkomaisissa ja kotimaisissa verkkokaupoissa, joskin 750:lle tuntuu löytyvän lähes jokaisesta paikasta vaikka mitä vipstaakelia.
    En kadu ostosta. Toki isompi himottaisi, mutta ajetaan tuolla nyt vielä jokunen vuosi.
  12. #12
    Lainaa (Saive Star @ Huhti. 18 2011,11:49) kirjoitti
    Lainaa (jalat @ Huhti. 16 2011,18:13) kirjoitti
    Näin yhden kesän jälkeen itsekin vähän isompaa jo haaveilen. Mutta... ehkä jos vielä toisen kesän tällä. Sitten joutaa oma maailman hienoimmassa kunnossa oleva shadowi myyntiin.
    HA! Muistatkos noin vuoden vanhat keskustelut. Ettei vaan olisi ollut juuri jalat, kun sanoi kuussatasen vallan mainiosti riittävän. No, isompaa olen minäkin kattellu koko talven! mutta eilen kauden ekalla ajelulla huomasin oman olevan paaaljon muistikuvia paremman. Suu virneessä tuli ajeltua.
    Huomentapäivää.
    Saattaa hyvin olla että olen noin sanonut.
    Silloni pienelle miehelle nousu 250cc -> 600cc oli ihan mahtia ja tuntui siltä että se riittää loppuelämän.
    No mites kävi Olisi pitänyt vaan kuunnella viisaampia.

    Kyllä tuo oma 600cc kuljettaa itseä oikein mukavasti ja yksin ajellessa ei potkua kaupaa enempää. Mutta kun 2 päällä ajaa, niin siinä kaipaisi kieltämättä lisää puhtia.

    Tuo pikkucustomi on ihan mukava siinä että ajan itse paljon taajamaa ja se on kuitenkin vielä suht ketterä kaupungillakin.

    Mutta joo.. busted
    Kuunnelkaa näitä vanhempia ja viisaampia.
    Jos vähääkään kakspäällä ajelette, niin ostakaa samantien joku 800cc tai tonninen vähintään.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  13. #13
    Mitä tulee ketjuöljyn putsaamiseen takavanteesta, niin ostakaa kunnon mömmöt sitä hommaa varten, niin se ei ole ongelma.

    Kunnon vanteenpuhdistussuihketta. Sitä suihkii ja antaa vaikuttaa jonkin aikaa ja sen jälkeen pesu harjalla, niin lähtee nätisti kaikki pois. Sen verran jytyä tavaraa.

    Ja ketjuihin voi laittaa pikkusen vähemmän sitä ketjurasvaa. Ei sen tarvi lennellä niin paljon. Pistää pikkusen vähemmän ja vähän useammin. No problem.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  14. #14
    Nyt on Sädövi vuosimallia 1992 haettu *

    Enkä mä voinu ihan kauheen tavallista taaskaan hankkia, niin siinä on kaikkea pientä kivaa himmeliä, drag pipet ja maalattu omaan kuosiinsa. Ja Haynesin korjausopaskin tuli mukaan, niin ei heti mene sormi kovinkaan syvälle suuhun.

    Ja heti alko tekemään mieli vähän korkeampaa ja leveämpää ohjaustankoa...
    ex. Hondaa VT600 "Lissu"
  15. #15
    Itellä on varjossa 6" pullback riserit ja metrinen tanko lämpökahvoilla
    Toimii!
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  16. #16
    Niimpä kävi itsellekkin...
    Kaikesta vannomisesta huolimatta... ja sinnikkäästä kaverista joka halus ostaa vanhan pois alta.

    -92 vt 600 vaihtui -05 *c4 750:een

    Pakko myöntää, että huimalta ero tuntuu. 600:sta piti "ajaa" koko ajan, jotta vauhti pysyi siinä 100 pinnassa, kun taas uus 750 menee vaan ja mielellään yli satasta, omia aikojaan. Voi noita sakkoja tulla kyllä herkemmin.
    Kardaani peli joten ei sottaavia ketjuja, kuuleman mukaan noin 300km:n säde tankillisella ja full honda tingeltangel, sissy, laukut, plexi, kaatumaraudat, hirvipillit lämpömittari, virran ulostulo x2... ainoa jonka joudun ehkä lisäämään on lämpökahvat, se on ainoa puute.
    Nyt kun noin 200km on takana on tullut uusi into pyöräilyyn, tähän mennessä ajellut vain päivä reissuja, siis aamulla lähtö ja illaksi kotiin, mutta nyt suunnittelen jo muutaman päivän reissua itäiseen suomeen. Vaihtamalla sittenkin paranee... *
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  17. #17
    Lainaa (jalat @ Huhti. 30 2011,19:52) kirjoitti
    Itellä on varjossa 6" pullback riserit ja metrinen tanko lämpökahvoilla *
    Toimii!
    Jouduit vissiin ostaan pidemmät vaijerit?? +15cm - ehkä?
    Oon kans miettinyt stongan vaihtoa. Semmoinen marakattihenkari olisi sopiva. Täyskorkee ampuis yli mutta semmoinen että olisi tassut korvien tasalla.
    Onnistuukohan vaijerien teko metritavarasta?
    - Kawasaki F6 125
    - Honda cb 125
    - Honda vt 600
    - Honda vtx 1800r
  18. #18
    Itsellä oli ennestään 6" suorat raiserit ja metrinen tanko. Nyt vaihdoin vain 6" pullback raiserit tilalle pystympää ajoasentoa varten. Ja Vaijereita ja letkuja ei tässä vaiheessa tarvinnut vaihdella. (onneksi)

    Mutta originaaleista jos lähtee muuttamaan, niin todennäköisesti saat vaihtaa letkut ja vaijerit.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  19. #19
    Nyt uudesta lelusta tyhjenikin sitten akku. Saipahan huomata, että on tosi mukavaks suunniteltu akkukotelo. No, onpahan sentään uus ilmansuodatin asennettuna...

    Kertokaas sitten joku kotipatentti millä saa ne kaks v-mäisempää sytytystulppaa vaiheltua, vai tarviiks irrottaa peräti tankki.

    Ja jos mä tankin irrotan ni samalla vois sen sisemmän ilmansuodattimen puhistaa, lähteeks se vaikka dieselillä vai tarviiks muka jotai hifiä öljyä siihen?
    ex. Hondaa VT600 "Lissu"
  20. #20
    Lainaa kirjoitti
    Kertokaas sitten joku kotipatentti millä saa ne kaks v-mäisempää sytytystulppaa vaiheltua, vai tarviiks irrottaa peräti tankki.
    Itse sain ne tulpat vaihdettua pyörän mukana tulleella peltisellä tulppa-avaimella. Mikään muu kymmenestä yhdistelmästä ei sopinut. Ja siis tankki paikallaan.
    - life is tough, but it's unfair -
  21. #21
    Lainaa (jka @ Touko. 03 2011,19:36) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kertokaas sitten joku kotipatentti millä saa ne kaks v-mäisempää sytytystulppaa vaiheltua, vai tarviiks irrottaa peräti tankki.
    Itse sain ne tulpat vaihdettua pyörän mukana tulleella peltisellä tulppa-avaimella. Mikään muu kymmenestä yhdistelmästä ei sopinut. Ja siis tankki paikallaan.
    Samoin.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  22. #22
    Oletetaan, että ei ole sitä alkuperäistä tulppa-avainta. Mätänetissä myydään jotain 18mm 1/2" hylsy-mallista avainta, mutta unohtu viime visiitillä vilkasta, että mistä on kyse. Semmosesta putki-mallisesta 2-päisestä tulppa-avaimesta sais ehkä leikeltyä sopivan, sitä kun voi vielä käännellä sopivalla lenkkiavaimella tai hylsyllä.

    Vai onko se alkuperänen avain kovinki humoristisen mallinen?
    ex. Hondaa VT600 "Lissu"
  23. #23
    Lainaa (Luoppis @ Touko. 08 2011,11:10) kirjoitti
    Oletetaan, että ei ole sitä alkuperäistä tulppa-avainta. Mätänetissä myydään jotain 18mm 1/2" hylsy-mallista avainta, mutta unohtu viime visiitillä vilkasta, että mistä on kyse. Semmosesta putki-mallisesta 2-päisestä tulppa-avaimesta sais ehkä leikeltyä sopivan, sitä kun voi vielä käännellä sopivalla lenkkiavaimella tai hylsyllä.

    Vai onko se alkuperänen avain kovinki humoristisen mallinen?
    Alkuperäinen on mielestäni juurikin sopivan lyhyt peltiputki jota väännellään kiintoavaimella. Missähän tuo muuten nyt menee, voisin laittaa kuvan kun löydän, pyörässähän se ei ole... =(
    - life is tough, but it's unfair -
  24. #24
    Kokeillaa nyt kepillä jäätä, josko onnistuisi kerta täällä on 600:n varjon omistajia höpötellyt.

    Olisiko antaa niksejä miten saisi tyhjäkäyntiseoksen säädettyä helpoiten? Olen porannu peltiläpyskät pois, eli ruuveihin pääsisi käsiksi. Kuitenkin oikean puolen kaasarin edessä on pahasti ilmanputsari. Meikäläisen Haynesin ohjekirja antaa säätöohjeita, mutta ei kerro tuosta pikku esteestä.
    Pitää säätää seoksia kun on paremmin hengittävä ilmanputsari ja pakoputket, niin tuppaa paukkumaan moottorijarrutuksessa ja hieman puhisee myös tyhjäkäynnillä.
  25. #25
    Samaa ruuvia tossa äsken koitin säädellä kohilleen, kun on tota samaa ongelmaa ollu. Ilmanputsarin kotelo lähtee kohtuu helposti: kotelo auki ja suodatin irti, niin siellä suodatinelementin alla on yläreunassa 2kpl 10mm kantasia pultteja. Ne pois ja sitä pantaa löysälle mikä kiristää sen kotelon siihen imuputkeen niin pääsee etupöntön kaasariin käsiksi ja tietysti vielä se huohotinletku irti sieltä kotelon takaosasta.

    Mulla oli vaan se imuputken klemmari laitettuna "väärin" päin, eli ruuvin kanta oli tankin puolella, niin oli vähän hankala irrottaa. Käänsin sitten kokooonpanoa varten sen oikein päin niin ei tuota niin suurta tuskaa kiristää se sitten kohilleen.
    ex. Hondaa VT600 "Lissu"
  26. #26
    Itellä on sen imuputken kanssa aina vähän säätämistä, kun meinaa pannan ollessa tiukalla silti pulpahtaa ilmanputsarilta tuleva putki pois paikoiltaa...kuin olisi liian lyhyt. Asiaa ei auta, että kaasareille menevä osuus ei ole millää kiinni, niin pitää toiselta puolelta kädellä pitää paikoillaa, ja kun koko kyhäeltä hieman elää, niin ei meinaa mitenkää tulla todella luotettavan oloista kiinnitystä. Aina vaa jotenkuten laittanu kiinni ja kirrannu ilmanputsarin kotelon ne pari pulttia kireälle ja toivonu kaiken pysyvän paikoillaa.
    Pitänee itekin kokeilla kääntää pannan ruuvi toisinpäin, ni jos ei aina tartteis olla tankkia irti.
  27. #27
    Herätellään vanhaa keskustelua.

    Tuli mieleen kysymys kanssa varjoilijoilta, että kuinkas pahasti teillä täristää ajettaessa? Itsellä esim. 80:n vauhdissa, kun kierrokset on siinä n. 3300, on tärinä sellaista, että ei kovin pitkään haluaisi ajaa kerralla. Peileistäkin näkee enää vain, että ehkä takana joku auto kulkee ja lisävalot aika pahasti tutajaa.
    Tiedän, että V-twinit eivät ole niitä tasaisimpia koneita luonteeltaan, mutta kun kyseessä on kuitenkin Honda, niin ihmetyttää.
    Olen joka kevät yritellyt kaasareita synkata, mutta tuntuu tutajavan.
  28. #28
    Lainaa spideri kirjoitti Katso viesti
    Olen joka kevät yritellyt kaasareita synkata, mutta tuntuu tutajavan.
    Onkos se varmasti kone joka täristää? Itsellä vanha vt600 "täristi" kunnes viimein huomasin ketjujen olevan lopussa ja vaihdoin ne, kummasti loppui jalkapohjiin tappienkautta kohdistuva tärinä siihen.

    Samoin täristi tietyllä nopeudella ( taisi olla 60-80) käsiin juurikin niin ettei peileistä mitään nähnyt, tiesin sen johtuvan kuluneesta eturenkaasta, en vain vaihtanut sitä kuin oli myyntiin menossa kuitenkin. Uusi omistaja vaihtoi kumen ja kertoi menon tasaantuneen täysin. En ainakaan omassani koneen täristämistä huomannut, vaikka oli reikäsahatulla putkella ja säätämättömällä kaasarilla ( poltteli putkessa moottorijarrutuksissa).
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

    Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
  29. #29
    Halloo!!!!

    Vaidettiin tossa shadowiin (-95) tanko, alkuperäinen kapea pois leveys n.70cm
    leveempään tankoon joka on n.86cm päästä päähän.

    Ja tietty minä pahvipää EN taaskaan AJATELLUT eli kytkin ja kaasuvaijerit ovat LIIAN
    lyhyitä. Siis kattelin nettimotosta eri vuosimalleja ja viimeisissä n.2000 vm on leveä ohjaustanko!!!!
    Paljonkohan olisi leveyttä jollain mittanauhaa?????

    Voisin fiksuna? yrittää Hondalta ostaa sitten uudet vaijerit jne
    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  30.  
  31. #30
    Lainaa spideri kirjoitti Katso viesti
    Itsellä nyt meneillään ensipyöränä -94 600 varjo.
    Etupumput meinaa vuotaa. Aluksi vuoti vain toinen, vaihdoin stefat ja nyt vuotaa molemmat. Ei jaksa enää välittää.
    Ketjun rasvailu ärsyttää pidemmällä matkalla, mutta sen saa kun valitsee ketjut. Takaratas liian iso imho tuohon vanhaan neliloviseen laatikkoon.
    Sopivilla putkilla varustettuna, mielestäni yllättävän miehekäs äänimaailma. Hymy nousee naamalle, kun pihasta lähtee....joka kerta.
    Kiihtyy ihan passelisti kaupunkioloihin. Itsellä välillä on hieman hengetön kierrosalue, mutta kun 3000rpm tulee mittariin, alkaa autojen ohi pääsemään. Ravistaa vakiorattaalla aika reilusti esim. satkun vauhdissa (huom. ensipyörä kyseessä, ni en tiedä mikä on paljon ja mikä vähän).
    Perushuoltojen teko tuskaa. Esim. ohjeistetaan vaihtamaan tulpat kerran vuodessa (pari tulppaa hieman ahtaassa välissä), kaasarien synkkaus kerran vuodessa (tankki irroitettava), venttiilien välys tarkistettava kerran vuodessa (tankki ja imupuoli irroitettava ja tarkistettava taivutetulla rakotulkilla) jne. Altanostava nostin pitää itsellä kikkailla puupalikoilla kohilleen, että ei hajoa vesipumppu pohjasta.
    Tekniikka tuntuu olevan hyvällä tasolla. Itellä kuiteski jo jonkun ikänen ja ei vuoda öljyä yhtää. Mitä nyt jotain tummaa venttiilikoppien alta hieman pilkistää.
    Itsellä ehkä kaipaisi siirtosarjoja, vaikka vartta ei ole paljoa. Onneksi jalat tappien päälle, niin ajoasento kestää pidempääkin matkaa.
    Ajovalo ei oikein riitä pimeällä. Itsellä odottaa lisävalot lisävalotelinettä, jotta saisi hieman lisää valoille kantamaa.
    Itsellä yksinää ajaessa pääsee n. 250-280km tankillisella, joka on hieman vähän. Tosin pitkää matkaa ajaessa tuo on kyseisellä vehkeellä melko hyvä paussiväli...varsinkin jos on kuskilla selän takana toinen matkalainen.
    Lisävarustevalikoima kohtalainen ulkomaisissa ja kotimaisissa verkkokaupoissa, joskin 750:lle tuntuu löytyvän lähes jokaisesta paikasta vaikka mitä vipstaakelia.
    En kadu ostosta. Toki isompi himottaisi, mutta ajetaan tuolla nyt vielä jokunen vuosi.

    Ei noita tartte joka vuosi tarkistaa, kunhan perushuolto öljyt ja suodattimet vaihtaa niin se riittää...saa toki tarkistaa mutta ei välttämätöntä, synkkaus ja välykset yleensä pysyy kohillaan useamman vuoden näinkin matalaviritteisessä pyörässä.
    <p>Suzuki Intruder</p>
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen