Joka aamulla n. klo 10 kulta(kelta)mustalla pyörällä, Roof:in kypärällä ja mustalla asulla varustettuna Sörnaisten rantatiellä hienosti sateessa splittasit eteeni, olin kotilolla. Valojen vaihduttua stumppasit koneen sammuksiin keskelle risteystä ja ei se siitä niiden valojen aikana lähtenyt käyntiin, ei edes lupaillut. Odottelin tovin takanasi ja kun ajoin vierelle kysyen tarvitsetko apuja vastasit niin ystävällisesti huutaen "Painu sinä nyt vittuun siitä saatana" johon sitten totesin että "et kai sitten, moro"
En kyllä usko että .Orggilainen olisi kyseessä, tai ainakin toivon niin.
-00 Yamaha FZS 600
-93 Honda VT600 Shadow
Olitko se sinä, jota ei ollenkaan vituta kun vehkeet ei pelitä ja joku tulee kyselee tyhmiä.
KTM 690SM
13.perjantai klo 14.15 hyrylä-hyvinkää hämeentiellä juuri ennen jokelan risteystä. Ajoit jollain kyykkypyörällä kameratolpan kohdalla keskisormea iloisesti näyttäen tolpalle. Pani hieman hymyilyttämään.Itse tulin Raskaalla kotilolla juuri kohdalla vastaan. Mukava piristys oli toi tohon päivään
![]()
Olitko se sinä, joka eilen ajoit kanssani 45:sta jokelan kieppeiltä paloheinään asti? Muuttui kotimatka yllättävän mukavaksi kun sai seuraa![]()
Ex: Kawasaki ER5 -99
Ex: Honda 954RR -03
Ex: Kawasaki Z900 -20
KTM 890 Adventure R -21
On saattanutmut ei se oo mitään henkilökohtaista ....
Muistan hyvin ku vedin joskus lipat taju pois ja kun tulin tajuihini tajusin et joku eijjä häärii mu prätkän kimpussa ! Saman tien ylös ja hirvee älämölö et ny vithuun siit tai sattuu **** nostin pyörän ja kaasutin kohti helvettiästori jos joku muistaa minut ja oranssin kotarin joskus 10v sitten
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Olikko se nää? Joka tulit kello 17 korvilla vastaan Oulussa, itä-länsi Patelan liikkenneympyrän tuntumassa, mustalla mopolla, kakspäällä, mustat potat taisi olla molemmilla. Komiat oli Orggimorot.Meillä hopiasininen Fjr kakspäällä.
Antaa vaan rampan kalakattaa.
Yamaha Tenere 1200 ZE -15.
Muutama orggimoro tuli tänään Porista Ouluun ajellessa. Parhaiten jäi mieleen musta SV joka tuli vastaan jossain vähän Seinäjoen pohjoispuolellaItse olin liikenteessä tuolla punaisella vastaavalla.
Suzuki GSX1100G & BMW G650 X-Challenge
Olitko se sinä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014...08580_uu.shtml
Suzuki DR650Rse
Hurukselantiellä puolenpäivän maissa vähän ennen susikosken kahvilaa vaihtu jollain moro->orgimoroksi, tai sitten sain sen kansainvälisemmän morjestuksen. Ei osaa enään hahmottaa, kun niitä harvemmin näillä kulmilla vastaan tulee (siis niitä orgimoroja).![]()
FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
Morjettees taas!
En malttanut olla kommenttoimatta, pian täällä kaikki kukkahatut ja muut jeesustelijat vauhrissa. Onko tosiaan niin että minä olen ainoo ihminen suomessa ton kiinnijääneen lisäksi joka on kokeillu moottoritiällä miten pyärä kulkee? Nimittäin siltä se vaikuttaa, aivan paskan hailee jos joku tyhjällä tiällä rykäsee hiaman, eri juttu jos alkaa hulluilla liikenteen seassa. Huanoo tuurii vaan jos kiinni jää, ai niin jossain maissa ei ole motareilla edes rajotuksia, mahtaa siällä kolista jatkuvasti ja ruumista lojua tiänposkessa![]()
Pari .ORG!-moikkausta havaittu Lahnuksen Shellin lähellä Vanhalla Lahnuksentiellä, Busa ja joku kyykky (?) vähän klo 18 jälkeen.
Sinä joka pienellä avolavakuorma-autolla annoit hienosti tietä Velskolantiellä, kiitos![]()
xxx
Morottava zetakuski näytti aivan Pitkikseltä klo 19:15 maissa Myrskylän keskustassa.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Joka viitoit liikennevaloissa autostasi jotain,kattelin peilistä mitä jäbä oikeen duuna ja ajattelin että valitit vain liian tiheään vilkkuvasta vilkusta
No päätit avata oves ja huuta mutta enhän mä mitään kuullut kun oli earit päässä,noh päätin sit sammuttaa pyörän jotta ehkä kuulis jotain
oli rinkan hihna menos ihan just ketjujen väliin
Elikkäs KIITOS REILUSTA huomautuksesta,olis saattanut käydä hassusti![]()
Horo Elää !
Olitko se sinä, kuka näytit peukkua mattamustasta pärrästä huopalahden tiellä eilen illalla seitsämän maissa?![]()
Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
Eilen tuli selkeä orggisormi isolta mustalta customilta vihdintiellä petikon kulmilla puoli nepan aikoihin. Itellä paha multitaskaus kesken kaistanvaihtojen ja ruuhkan kanssa. Hyvä kun lavan sai pystyyn. Taisi mulla purkkakin olla suussa joten etusormeen ei enää taidot riittäny. Itehän olin vähän pienemmällä customilla liikenteessä.
Abouttiarallaa 20:30 Nurmijärven Rajamäentiellä joku katetun Bandiitin ohjastaja heilautti etusormea, moro moro vaan![]()
Oliko se sinun valkoinen triumph 675 daytona lentoaseman pyöräparkissa tänäaamuna. Plexissä 8.6 org ratapäivätarra vihreä ?
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Joku ajeli custom-pyörällä vastaan tuossa puolenpäivän jälkeen Suonenjoki Rautalampi-välillä ja morotti...![]()
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Vähän ennen klo 16, Hämeentie, tie 45 Nurmijärven kyltin kohdalla mustalla pyörällä vedit ensin normi moron ja just kohdalla taisin nähdä että muuttui .Orggi moroksi, me liikkeellä kahdella kustomilla, oranssia ja mustaa molemmilla.
![]()
-00 Yamaha FZS 600
-93 Honda VT600 Shadow
tänään ennen puolta päivää, vesanto - kerkonkoski välillä, musta naku, oikea oppinen ORG-moro.
Olitko sinä ?
Ite tulin sillä punasella äxällä kaks päällä ja yritin jotain org-moroo heittää takasi![]()
Suzuku Hayabusa Gsx 1300 R T -08
Suzuki Hayabusa Gsx 1300 R -06
Suzuki Hayabusa GSX 1300 R -05
Suzuki SV 1000 S -04
Yamaha Yzf-R1 -06
Honda CBR 1100 XX
Honda CBR 1100 XX
Yamaha Yzf-R1
Suzuki GSX 750 R
Suzuki GSX 750 F
Yamaha FZR 1000
joka keuli gikserin ympäri duon takana hervannassa,oli kyllä näyttävä tulipallo,onneksi näytit selvinneen asfaltti ihottumalla eikä suiza edes palanut
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010> Ktm super duke gt 2016