Taiettii körötellä RotuVaarin kans peräjulukkaa muhokselta koiteliin? Keli on kyllä komia!
Kaikki, paitsi se ja se on turhaa!
16.20 riihimäen kohdilla 54:llä kun rajoitus putoo seittemäänkymppiin.. Fiat Punton kokonen kustomi juttelemassa siviilipoliisin kanssa. Sinä?
Seuraava valoristeys orgmoro? Mustat kamat, just käännyin niin jäi vähälle huomiolle tarkat tuntomerkit
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Klo 15 Nousiaisten nesteel orglaisia neljä pyörää??? Kolme tarjoili loistavan poistumisen paikalt kohti kameratolppaa![]()
Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Orggimoro bongattu tänään Suvisaarentiellä joskus vähän ennen seitsemää. Olit matkalla Suvisaaristoon päin ja mä palaamassa mantereelle. Tulit vaan vastaan hieman yllättäen mutkan takaa, etten ehtinyt kun vähän nostaa räpylää vastineeksi.
Triumph Bonneville 2008
Tänään pukkasi monta monituista orggimoroa (ja tavallisia vielä enemmän) akselilla Kangasala-Pälkäne-Hauhontaka-Aulanko-Turenki-Hikiä-Riihimäki joskus klo 14 jälkeen, ja Riihimäki-Turenki-Tuulos-Kangasala klo 18.30 jälkeen.
Itsellä alla vihermusta Kawa takaboksin kera ja päässä valkomustapunainen crossilipallinen Arai.
Kyllä vaan, taisi olla noin suunnilleen klo 10:29.30. Viivin kanssa matkalla Lappeenrantaan ja sieltä edelleen Savonlinnaan. Huomenna ajellaan Kolille ja sitten pitäisi tulla alaspäin, kun vaan keksisi minne menisi yöksi, Jyväskylä? Joku nätti paikka pitäisi keksiä.
Olit idästä tulossa, me vasta menossa.
Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:
http://www.vanhamoto.net
CX500 & K75 & CB500
BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
Setämies kävi vetäseen la Kerimäen suunnassa. Vastaaan tuli ensin kypäräkamerainen kyykkymies, huomattavasti jälkeen muita. Ettei vaan ensimmäinen olisi ajanut "laittomia vauhteja"? Tv. Vastaan tullut Maltillinen KTM-mies...
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Kuninkaantiellä olin matkalla Hintahaaran suuntaan Sipoosta päin, sinä vastaan (nakupyörällä?) sormi kohti zenittiä kahden jälkeen, moro vaan.
Jossain Monninkylän liepeillä sinisävyisellä pyörällä tulit vastaan, olisko ollut Gixxeri, komeasti sormi pystyssä, ollos tervehditty.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Tänään kuuden maissa Hyrylän Lidlin kohdalla selkeä orkkimoro touring/matkapyötältä... kaksi päällä tulitte vastaan (pariskunta kenties?) Moro vaan!!!![]()
Kukas ajeli tänään viiden korvilla Karkkilan Säästöporssin kohdilla vastaan ja heitti ORG moroa? Vastasinkin siihen ja meikä oli sinisellä Yammulla ja mustavalkoisissa vermeissä liikkeellä![]()
Man and machine merged as one...
Tuli aika paljon Orgimoroja vastaan tossa selintie-lepsämäntie-lahnuksentie-vanha lahnuksentie/röyläntie-bodom-vanha turuntie osiolla. Moro moro, ajelin hopeella GTRllä ja hopee kypärä/musta puku jos joku
tunnustaa tunnistaneensa.![]()
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
Jaala, viime lauantaina noin klo 15 öbaut...
KIITOS isolla kädellä kahdelle vastaan ajaneelle kyykkykuskeille.
Huitomisesta 3 sekuntia ja panda parkissa mutkan takana. Ajoitus oli enemmän kuin kohdallaaan!
Ja määhän olin kikkerillä liikenteesä.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Kaksi sormimoroa bongattu. Ensimmäinen Kyrössä hieman ennen neljää, olit liikkeellä mustalla pärrällä (kawasaki?) ja toinen vanhalla Turuntiellä Liedossa, punainen pärrä, olisko ollut fazeri??. Olin itse liikkeellä hopeanvärisellä bandiitilla, musta\punainen takki ja musta\valkoinen kypärä.
Suzuki Bandit 1200S -05
ORG-moro havaittu tänään klo 18 jälkeen Stadissa Meclulla, punainen pyörä kaksi päällä. Mä ajoin sitä jälkimmäistä gessua...
BMW R1200GS -13
Ex. Kawasaki Versys -08
Aprilia RSV1000 '02
Beta 400 '11
Honda CBR600 '01 (myyty)
Honda Monkey (myyty)
Minä. Heitit oikein komian moron. Ei voinut olla näkemättä. :-)
Kuka puolestaan tuli tänään n. 20.50 vastaan Finnoontiellä mustalla Triplellä(?), mustassa puvussa ja mustassa kypärässä sekä etuvalona kynttilä? En kannata keltaisia liivejä, mutta toimiva etulamppu on oiva apukapine puusilmiä väistellessä.
Viimeksi muokannut: NOx; 22.04.2014 klo 01:52. Syy: Lisätty kyssäri
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
mikkelin metropolissa kymmeniä ehkäpä eksyneitä henkilöitä moottoripyörineen... parhaat ajelivat torin ohi yli 10 kertaa... mietin jo että pitäskö mennä neuvomaan jotta löytävät pois keskustasta
mutta sit tuumasin jotta kyllä aikuisen pitää itse pärjätä ja löytää takasi kotiin![]()