Sivu: 8 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 832:sta
    Taiettii körötellä RotuVaarin kans peräjulukkaa muhokselta koiteliin? Keli on kyllä komia!
    Kaikki, paitsi se ja se on turhaa!
    16.20 riihimäen kohdilla 54:llä kun rajoitus putoo seittemäänkymppiin.. Fiat Punton kokonen kustomi juttelemassa siviilipoliisin kanssa. Sinä?

Seuraava valoristeys orgmoro? Mustat kamat, just käännyin niin jäi vähälle huomiolle tarkat tuntomerkit
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
    Klo 15 Nousiaisten nesteel orglaisia neljä pyörää??? Kolme tarjoili loistavan poistumisen paikalt kohti kameratolppaa
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
    Orggimoro bongattu tänään Suvisaarentiellä joskus vähän ennen seitsemää. Olit matkalla Suvisaaristoon päin ja mä palaamassa mantereelle. Tulit vaan vastaan hieman yllättäen mutkan takaa, etten ehtinyt kun vähän nostaa räpylää vastineeksi.
    Triumph Bonneville 2008
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli Hämeenlinna kulmilla niin monta sormimoroo että sekosin jo laskuista. Ehkä tyylikkäin vihreeltä Zetalta(?) Aulangontiellä joskus iltapäivällä Ite siis 990 SMR:llä, oranssi crossipotta+oranssit lasit.
    Saatoin olla minä jos Z1000SX kelpaa. Niin monta tuli mullekin vastaan että ei toivoakaan muistaa pyöriä tai kuskeja. Aika hyvänä tuntomerkkinä mullakin tuo valkopunamusta crossilipallinen Tour-X4 keikkumassa päässä.
    Tänään pukkasi monta monituista orggimoroa (ja tavallisia vielä enemmän) akselilla Kangasala-Pälkäne-Hauhontaka-Aulanko-Turenki-Hikiä-Riihimäki joskus klo 14 jälkeen, ja Riihimäki-Turenki-Tuulos-Kangasala klo 18.30 jälkeen.

Itsellä alla vihermusta Kawa takaboksin kera ja päässä valkomustapunainen crossilipallinen Arai.
    Lainaa Zuba kirjoitti Katso viesti
    Olikos se Oma Aika kun tuli aamupäivällä vt6:lla Luumäellä sormi pystyssä vastaan?
    Kyllä vaan, taisi olla noin suunnilleen klo 10:29.30. Viivin kanssa matkalla Lappeenrantaan ja sieltä edelleen Savonlinnaan. Huomenna ajellaan Kolille ja sitten pitäisi tulla alaspäin, kun vaan keksisi minne menisi yöksi, Jyväskylä? Joku nätti paikka pitäisi keksiä.

Olit idästä tulossa, me vasta menossa.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Lainaa kanslisti kirjoitti Katso viesti
    Taiettii körötellä RotuVaarin kans peräjulukkaa muhokselta koiteliin? Keli on kyllä komia!
    Ajelemassa olin, kun kelikin oli niin komea. Huomasin kyllä jonkun takanani. Terve vaan sinullekin.
    Huomenna klo 15.00 (Shell Haapalehto) lähtee taas letka, sinne vaan, niin saa ajella vielä isommalla porukalla.
    BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
    Setämies kävi vetäseen la Kerimäen suunnassa. Vastaaan tuli ensin kypäräkamerainen kyykkymies, huomattavasti jälkeen muita. Ettei vaan ensimmäinen olisi ajanut "laittomia vauhteja"? Tv. Vastaan tullut Maltillinen KTM-mies...
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
    Lainaa Anatooli kirjoitti Katso viesti
    Setämies kävi vetäseen la Kerimäen suunnassa. Vastaaan tuli ensin kypäräkamerainen kyykkymies, huomattavasti jälkeen muita. Ettei vaan ensimmäinen olisi ajanut "laittomia vauhteja"? Tv. Vastaan tullut Maltillinen KTM-mies...
    Moro moro Piti käydä vanhoilla kotikulmilla muistoja verestämässä Rajoitusten mukaan näin lainkuuliaisena kansalaisena toki
    Honda cbr 600rr vm.03
    EX. cbr 600f2 vm.91
    Kuninkaantiellä olin matkalla Hintahaaran suuntaan Sipoosta päin, sinä vastaan (nakupyörällä?) sormi kohti zenittiä kahden jälkeen, moro vaan.
    Jossain Monninkylän liepeillä sinisävyisellä pyörällä tulit vastaan, olisko ollut Gixxeri, komeasti sormi pystyssä, ollos tervehditty.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti
    Kyllä vaan, taisi olla noin suunnilleen klo 10:29.30. Viivin kanssa matkalla Lappeenrantaan ja sieltä edelleen Savonlinnaan. Huomenna ajellaan Kolille ja sitten pitäisi tulla alaspäin, kun vaan keksisi minne menisi yöksi, Jyväskylä? Joku nätti paikka pitäisi keksiä.

Heh, melko tarkka suunnilleen-aika
    Vasta olin legin alkumetreillä, Lemiltä pyörää tuomassa kesälaitumille. Kumma juttu miten n. 2,5 tunnin matkaan menikin 5 tuntia.
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
    Tänään kuuden maissa Hyrylän Lidlin kohdalla selkeä orkkimoro touring/matkapyötältä... kaksi päällä tulitte vastaan (pariskunta kenties?) Moro vaan!!!
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Kuninkaantiellä olin matkalla Hintahaaran suuntaan Sipoosta päin, sinä vastaan (nakupyörällä?) sormi kohti zenittiä kahden jälkeen, moro vaan.
    Jossain Monninkylän liepeillä sinisävyisellä pyörällä tulit vastaan, olisko ollut Gixxeri, komeasti sormi pystyssä, ollos tervehditty.
    Kuninkaantiellä samoihin aikoihin mutta olit ilmeisesti liian nopee mun silmille kun piti pitää huolta takana tulevasta harjottelijasta
    KooTeeÄm
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti

Jyväskylään Paviljonkiin ja saunalliseen sviittiin vaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa Nykis kirjoitti Katso viesti
    Tänään kuuden maissa Hyrylän Lidlin kohdalla selkeä orkkimoro touring/matkapyötältä... kaksi päällä tulitte vastaan (pariskunta kenties?) Moro vaan!!!
    Moro moro vaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa shwoomie kirjoitti Katso viesti
    Kuninkaantiellä samoihin aikoihin mutta olit ilmeisesti liian nopee mun silmille kun piti pitää huolta takana tulevasta harjottelijasta
    Ihan rauhassa mentiin kakspäällä. Ehkä mä olin liian hidas sun nopeille silmille...
    Käytiin Porvoon takamaastossa ystävillä kaffella ja palattiin Askolan kautta takaisin.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Kukas ajeli tänään viiden korvilla Karkkilan Säästöporssin kohdilla vastaan ja heitti ORG moroa? Vastasinkin siihen ja meikä oli sinisellä Yammulla ja mustavalkoisissa vermeissä liikkeellä
    Man and machine merged as one...
    Lainaa Lowkku kirjoitti Katso viesti
    16.20 riihimäen kohdilla 54:llä kun rajoitus putoo seittemäänkymppiin.. Fiat Punton kokonen kustomi juttelemassa siviilipoliisin kanssa. Sinä?

Seuraava valoristeys orgmoro? Mustat kamat, just käännyin niin jäi vähälle huomiolle tarkat tuntomerkit
    Taisi olla meikäläinen niissä valoissa kääntymässä 54:lle, jos musta CB1000R ja mustat nahat kelpaa. Sulla tais olla kans joku tumma pyörä. Moro vaan
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
    Tuli aika paljon Orgimoroja vastaan tossa selintie-lepsämäntie-lahnuksentie-vanha lahnuksentie/röyläntie-bodom-vanha turuntie osiolla. Moro moro, ajelin hopeella GTRllä ja hopee kypärä/musta puku jos joku
    tunnustaa tunnistaneensa.
    Kawasaki GTR1000 -90
    Sena SMH5-FM
    Vihti
    Jaala, viime lauantaina noin klo 15 öbaut...
    KIITOS isolla kädellä kahdelle vastaan ajaneelle kyykkykuskeille.
    Huitomisesta 3 sekuntia ja panda parkissa mutkan takana. Ajoitus oli enemmän kuin kohdallaaan!
    Ja määhän olin kikkerillä liikenteesä.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    Taisi olla meikäläinen niissä valoissa kääntymässä 54:lle, jos musta CB1000R ja mustat nahat kelpaa. Sulla tais olla kans joku tumma pyörä. Moro vaan
    Hyvin kelpaa
    Itellä mustavalkoinen sekavarustus ja mopolla kaks valoa.
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
    Kaksi sormimoroa bongattu. Ensimmäinen Kyrössä hieman ennen neljää, olit liikkeellä mustalla pärrällä (kawasaki?) ja toinen vanhalla Turuntiellä Liedossa, punainen pärrä, olisko ollut fazeri??. Olin itse liikkeellä hopeanvärisellä bandiitilla, musta\punainen takki ja musta\valkoinen kypärä.
    Suzuki Bandit 1200S -05
    ORG-moro havaittu tänään klo 18 jälkeen Stadissa Meclulla, punainen pyörä kaksi päällä. Mä ajoin sitä jälkimmäistä gessua...
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Kukas ajeli tänään viiden korvilla Karkkilan Säästöporssin kohdilla vastaan ja heitti ORG moroa? Vastasinkin siihen ja meikä oli sinisellä Yammulla ja mustavalkoisissa vermeissä liikkeellä
    Todennäköisyys on aika iso että olin minä. Aikataulu täsmää. Jos näit paljon mustaa niin todennäköisyys kasvaa vielä entisestään. Pyöriä oli paljon liikenteessä sunnuntaina. Oli miten tahansa - MORO jokatapauksessa.
    Aprilia RSV1000 '02
    Beta 400 '11
    Honda CBR600 '01 (myyty)
    Honda Monkey (myyty)
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Jaala, viime lauantaina noin klo 15 öbaut...
    KIITOS isolla kädellä kahdelle vastaan ajaneelle kyykkykuskeille.
    Huitomisesta 3 sekuntia ja panda parkissa mutkan takana. Ajoitus oli enemmän kuin kohdallaaan!
    Ja määhän olin kikkerillä liikenteesä.

Tähän voisin melkein vastata, että ollos hyvä. Päivä ja paikka täsmää ja himmausmerkki myös
    GT 125 Suzuki, GS500E Suzuki,GSF 750 Suzuki, ZR-7 Kawa, R6 Yamaha, GSX-R 1000 Suzuki -04,Honda Fireblade 1000RR -04 ja -08,GSX-R 1000 Suzuki -09,BMW S 1000 RR -12
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Minä. Heitit oikein komian moron. Ei voinut olla näkemättä. :-)

Kuka puolestaan tuli tänään n. 20.50 vastaan Finnoontiellä mustalla Triplellä(?), mustassa puvussa ja mustassa kypärässä sekä etuvalona kynttilä? En kannata keltaisia liivejä, mutta toimiva etulamppu on oiva apukapine puusilmiä väistellessä.
    Viimeksi muokannut: NOx; 22.04.2014 klo 01:52. Syy: Lisätty kyssäri
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    mikkelin metropolissa kymmeniä ehkäpä eksyneitä henkilöitä moottoripyörineen... parhaat ajelivat torin ohi yli 10 kertaa... mietin jo että pitäskö mennä neuvomaan jotta löytävät pois keskustasta

mutta sit tuumasin jotta kyllä aikuisen pitää itse pärjätä ja löytää takasi kotiin
    Lainaa Visa-mies kirjoitti Katso viesti
    Orggimoro on yks väsyneimmistä jutuista ikinä. Lapa pystyyn normaalisti riittää toista motoristia kohdattaessa.
    Tarkeampaa on kysya taalla etta keta mahdollisesti tervehdin. Saa hyvan jutun Facebookin ja riittaa keskusteltavaa pubissa aamuun asti. Etenkin jos vastaan on tullut useampia:

The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  30.  
    Lainaa suski kirjoitti Katso viesti
    Tähän voisin melkein vastata, että ollos hyvä. Päivä ja paikka täsmää ja himmausmerkki myös
    Heh pieni on maalima, netti-some, kun tällai törmää tuntemattomiin tuttuihin.
    KIITOS vielä, sama merkki olisi tullut teillekin, jos olisin ollu 6 sekuntia edempänä.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
Sivu: 8 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen