Sivu: 6 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 832:sta
    Lainaa Shikyo kirjoitti Katso viesti
    Lahnuksen tiellä hieman kuuden jälkee suuntana Vihdintielle. Itse olin menossa oranssilla gessulla Klaukkalaan päin.
    Minä se taisin olla Busalla
    Tulit niin sormi pydessä vastaan, et oli "pakko" vastata
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    Tänään tuli bongattua ensimmäinen (selkeä) orkkimoro vantaan porttipuistossa. Tulit vanhaa porvoontietä honkanummelta päin noin seiskan maissa. Meitsi oli se pikkumustalla customilla liikenteessä oleva joka kääntyi jokiniementielle sun edestä. Sulla oli kirkkaan värinen kypärä ja (huomio?)liivit. Moro vaan...
    Kuninkaantiellä tuli vihertävä uudempi zeta? Sormi pystyssä vastaan tossa viiden jälkeen

Ite ajoin vantaalta sipoon suuntaan, sä tulit vastakarvaan, niissä tiukissa mutkissa.
    Lainaa *cebarimimmi* kirjoitti Katso viesti
    Minä se taisin olla Busalla
    Tulit niin sormi pydessä vastaan, et oli "pakko" vastata
    Eihän sitä sormea muuten näe. Kun kerran tehdään niin sitten kunnolla(=sormet jäässä), vai mitä?

Nyt vielä se toinen joka tuli samalla tiellä vastaan samaan kellonaikaan.
    Noin vartin yli 12 tänään Vihdintiellä Konalan kohdalla punainen F800S matkalla Stadin suuntaan.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
    Helsinki-Vantaa -lentokentän vieressä Tikkurilantiellä tuli vastaan tumma pyörä noin klo 18 ja risat - komea orgimoro! Tulin vastaan punaisella vanhalla Hondalla, kypärä ja takki neonkeltaista. Olin menossa Haltialaan, jossa oli hyvin hiljaista ja hyytävän kylmä tuuli. http://www.vanhamoto.net/2014/04/haltiala-2014.html
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti
    Helsinki-Vantaa -lentokentän vieressä Tikkurilantiellä tuli vastaan tumma pyörä noin klo 18 ja risat - komea orgimoro! Tulin vastaan punaisella vanhalla Hondalla, kypärä ja takki neonkeltaista. Olin menossa Haltialaan, jossa oli hyvin hiljaista ja hyytävän kylmä tuuli. http://www.vanhamoto.net/2014/04/haltiala-2014.html
    No säähän taidatkin olla se porttipuiston jantteri jota tossa muutama viesti aiemmin meinasin. Pyörästä tunnistin ja kirkkaasta ajoasusta. ;) Itellä oli eilen kädet täynnä siinä risteyksessä joten ei saanut nyökkäystä kummempaa moroa aikaiseksi...
    Tulit Suzukilla Turuntietä Leppävaaran läpi itään ennen iltaysiä tänään, harmaa kypärä päässä. Koitin Minin kanssa tehä sulle tilaa splitata valoissa, mutta hyvin sä niistä hitaammista muutenkin näköjään selvisit ohi.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Tulit Suzukilla Turuntietä Leppävaaran läpi itään ennen iltaysiä tänään, harmaa kypärä päässä. Koitin Minin kanssa tehä sulle tilaa splitata valoissa, mutta hyvin sä niistä hitaammista muutenkin näköjään selvisit ohi.
    Mä tunnustan tän! Kiitokset vaan tilantekemisestä, ei vaan ollut kiire minnekään niin en varmaan tajunnut vinnkiäs splitata Oli aika viilee kyllä ajella, mutta moro vaan
    Rohkeus on sitä, että halu elää on niin kova, ettei pelkää kuolemaa. Kukin ajakoon tyylillänsä, mutta tee se niin, että tunnet eläväsi.
    Lainaa Shikyo kirjoitti Katso viesti
    Eihän sitä sormea muuten näe. Kun kerran tehdään niin sitten kunnolla(=sormet jäässä), vai mitä?

Nyt vielä se toinen joka tuli samalla tiellä vastaan samaan kellonaikaan.

Hop! Jotenkin tää tuntuu siltä että saattas osua myös mulle.. Pääasia että porukka menee sormi pystyssä
    - < With great power comes great responsibility > -

Ei riemulla rajaa kun RäRRällä ajaa
    Lainaa Chelios kirjoitti Katso viesti
    Hop! Jotenkin tää tuntuu siltä että saattas osua myös mulle.. Pääasia että porukka menee sormi pystyssä
    Sormi pystyssä ja unohda hidastaminen. Kytkimen käytön voit unohtaa, koska muuten sormi on kaatunut ja taistelu on hävitty.
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti
    minähän se taisin olla.. morjensta vaan
    honda cb 1300 ´05
    Lainaa Nykis kirjoitti Katso viesti
    No säähän taidatkin olla se porttipuiston jantteri jota tossa muutama viesti aiemmin meinasin. Pyörästä tunnistin ja kirkkaasta ajoasusta. ;) Itellä oli eilen kädet täynnä siinä risteyksessä joten ei saanut nyökkäystä kummempaa moroa aikaiseksi...
    No näinpä taitaa olla! Kypärä ja takki ovat tosiaan usein neonkeltaiset, paitsi tuon vanhan Hondan kanssa koetan muistaa pistää punaisen takin ja ehkä kypäränkin. Biimerin kanssa nuo kirkkaat värit menevät jotenkin paremmin.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Tänään joskus 14-15 välissä päivällä tuli kaksikin sormea pystyssä vastaan Seinäjoen ja Rengonkylän välissä 19-tiellä? Ensin joku customi, sen jälkeen joku kyykky (Ninja?). ..olitko se sinä?
    '02 Ideal ZigZag
    ex. Dust Devil Fun
    Tänään iltapäivällä Kunnarlantiellä juuri Kehä III ulkopuolella bongattu pieni letkallinen örkkejä. Äkkilähtöletka?
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Nakupyöräkuskilta (musta Z?) tuli muutama tunti sitten komea sormimoro tänään Porvoontiellä
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
    Tänään joku sormimorotteli Kellokosken keskustassa neljän maissa isolla nakupyörällä (olisiko ollut MT-01?)....
    Tallissa: GSF 1250 S -08, Tunturi Sport -73 & Pappatunturi -74
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kenen kanssa vaihdettiin morot kehä III:lla tänään illalla, juuri vesisateen alettua, hieman Espoonlahden liittymästä pohjoiseen? Sulla oli musta tupla etuvaloilla varustettu kyykky (R1?) ja kuski myös kokonaan mustissa.

Piti ennen kotiin menoa käydä Porkkalanniemellä hieman kuivattamassa pyörää, koska siellä ei ollut satanut Kehä III päähän asti kyllä tuli vettä.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Tänään joskus puoli kuuden aikoihin Kauklahdessa, Halmeen leipomon kohdalla joltain customistilta selkeä örkkimoro.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
    Kukas tuli kuuden aikoihin meikäläisen viereen Kilonväylältä 1- tielle (Turkuun päin) johtavassa liittymässä? Odoteltiin siinä vihreitä. Moikkasitkin ja kovasti koitin takaisinkin morjestella. Allasi oli punainen Yamaha ja meikä oli tuolla sinisellä Fasulla
    Man and machine merged as one...
    Eilen noin 1730 aikoihin porkkalantiellä, pyöränäsi oli joku Bmw harmaa sporttipyörä tai vast.. selkee orgimoro, tulin vaimokkeen kanssa vihreellä 10r vastaan
    Lainaa McFail kirjoitti Katso viesti
    Eilen noin 1730 aikoihin porkkalantiellä, pyöränäsi oli joku Bmw harmaa sporttipyörä tai vast.. selkee orgimoro, tulin vaimokkeen kanssa vihreellä 10r vastaan
    Minä se taisin olla, harmaalla Suzukilla
    ??
    Ex Yamaha XT1200Z Super Ténéré -11
    Ex Suzuki GSX 1250FA -10
    Ex Honda CB 600F Hornet
    Komea Orggimoro Kehä III:lla Kökkelin kohdilla seittemän aikaan illalla. Itse ajelin punaisella Bläkkärillä länteen ja vastaantulijalla oli joku pieni täyskatettu pyörä... Kuka lie?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Komea Orggimoro Kehä III:lla Kökkelin kohdilla seittemän aikaan illalla. Itse ajelin punaisella Bläkkärillä länteen ja vastaantulijalla oli joku pieni täyskatettu pyörä... Kuka lie?
    Detailit täsmää nyt niin hyvin että taisin olla minä. Musta GSX650F alla ja huomiokeltainen kypärä päässä. Taisi olla illan ainoa Org-moro jonka sain takaisin.
    Melko varmasti oli thuhtamäki tänään tossa tuomiojantien ruukin päässä. Ja lähti siitä kiihdytteleen revonlahden suuntaan.
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
    Kertokaas ny uudelle tulokkaalle millanen tuo orggimoro on, et tunnistaa ja osaa sit iteki morjenstaa oikeaoppisesti.
    Kawasaki ZZR600 E10
    Lainaa ZZRacer kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas ny uudelle tulokkaalle millanen tuo orggimoro on, et tunnistaa ja osaa sit iteki morjenstaa oikeaoppisesti.
    Itseäkin kiinnostaisi tietää tämä seikka
    Kawasaki ZX-6R -07
    Honda CBR 125cc -05
    Honda CR 500cc -95
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    Melko varmasti oli thuhtamäki tänään tossa tuomiojantien ruukin päässä. Ja lähti siitä kiihdytteleen revonlahden suuntaan.
    Juu niin tais olla. Ajelin lumijoelle ja käytiin bikerbaben kans oulussa kuvajahdilla...
    Honda Fireblade HRC 2012
  30.  
    Lainaa ZZRacer kirjoitti Katso viesti
    Vasemman käden etusormi kunnolla pystyyn.
    Tuota ihmettelin itsekin pitkään, että mitä se oikein on.

No nyt olen jo totutellut sitä käyttämään vaikka tänään taas unohtui pari kertaa.
    Pekka
Sivu: 6 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen