Eilen sunnuntaina iltapäivällä tuli joku Saukkolaa kohti sormi pystyssä tiellä 1253, olisiko ollut alla joku Bemarin(?) kyykky. Itse pikkugessulla, takana kaveri oranssilla Kotkalla ja meidän edellä joku tuntematon isommalla matkaenskalla.
"Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
Tallissa: 350EXC-F
Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
Olikos orggilaisia tänään n. klo. 19.30 Lauttasaaressa?Kolme kyykkyä, muuta en ehtinyt näkemään kun kiihdytitte nollasta ehkä sataseen Lemissaarentietä Länsiväylän rampille, ja teistä kaksi ensimmäistä ehti ohittaa oikean kaistan kautta kotilonkin ennen ramppia...
Satuin just nousemaan kotilolla Länsiväylältä Lemissaarentielle ja ajoin teitä vastaan.
En sit "ihan" ehtinyt avaamaan ikkunaa ja morottaa.![]()
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Jonkun kanssa sormeiltiin vantaan motonetin lähettyvillä joskus klo 17 pintaan.
Jos en nyt ihan väärin katsonut, niin moroa tuli joltain kotarikuskilta Lauttiksessa viiden aikaan tänään?![]()
Ducati Diavel
Tänään noin 15:30 kehä3 Niipperin kohdalla tuli lännestä vastaan, käsi nousi todella korkealle morottaessa, itse yritin päällä morjenstaa kun oli sen verran puhuria. Mustalla zetalla olin liikenteessä ja taisi sinullakin olla musta pyörä alla.
Sitten K-Market kaken tienoilla mahdollisesti örkkimoro noin klo 16:15, olisiko valkoista ollut kyprässä?
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
Kuka tuli n klo 19:10 vastaan kysin kohdalla ktm 1190 advella? Iloiset morot vaihdettiin![]()
"Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
Viivi ja OmaAika taisivat morjenstella Stormin tuulikaapissa meitä tänään.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Vihdintiellä heti Heinosta lähdettyä, sain nähdä oikein mallisuorituksen Orggimorosta, ajelin etelään pikkuvirrellä kello 13 jälkeen.
Itellä sellanen varttii- kymmentä vajaa, vastaantulijalla täysi tasatunti ja korkee sellanen. Niin menin sekasin ettei kuskista tahi fillarista muistikuvaa, vain korkeesta morotuksesta.
8-tiellä himanka-kokkola sininen pyörä näytti kunnon räntäsateessa huurusen visiirin läpi busalta.
vähän jälkeenpäin lähempänä kokkolaa matkaenduro ja siitä kokkola-kaustinen välillä
sininen yamaha ja vielä hetkeä myöhemmin sivuvaunu.
ajoimme vaimokkeen kanssa peräkkäin ja keli oli mitä parhain![]()
tuli tän vuoden ajokausi korkattua![]()
Tänään näkyi paljon pyöriä, ja muutama epäilty orggimorokin mahtui joukkoon. Tunnistaako joku näistä itsensä.
-Duke tai Super Duke Lapinkyläntiellä kolmen maissa
-Oranssi (Kawa?) ja punamusta (Honda?) kyykky Kirkkonummella puoli neljältä
-Joku kolmaskin taisi vielä olla, ehkäpä Itäisellä Kuninkaantiellä... ei voi muistaa
KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Tiellä 132 tuli monta sormimoroa vastaan eilen n. kahden-kolmen aikaan, ainakin yksi oli joku custom-henkinen. Meillä oli musta Tiikeri alla ja mulla valko-oranssi kypärä.
Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
Triumph Street Triple 2009-2012
Kawasaki Estrella 2004-2008
...tai paremminkin te jotka ajoitte kaksi päällä Hondan kustomilla Martinkyläntietä ja siitä käännyitte Vihdintielle. Kuskilla musta umpikypärä ja matkustajalla maastovärinen avokypärä![]()
Kawasaki Z1000 - 2011
Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
Komia örkkimörö tuli joltain kehä kolmosen aika itäpäässä tänään neljän maissa. Joku sinertävä pyörä taisi olla sulla.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Lahnuksen tiellä hieman kuuden jälkee suuntana Vihdintielle. Itse olin menossa oranssilla gessulla Klaukkalaan päin.
Jee eka orkkimorotus mulle nurmijärvellä perttulantiellä nurtsille päin enne hongisoajntietä.
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
Siis vetelit ilman etujarrua![]()
En tiennykään että mä oon paikallinen nähtävyys jonka oot odottanu näkeväsiOli muuten mulle kauden eka vastaan tullut orggimoro, teki mieli vaihtaa etusormi peukuksi kun tuli hyvä fiilis, muutenkin oli aika kiva keli kurvailla Lapinkylän reitit Lohjalta kotiin Vuosaareen
![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com