Sivu: 5 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 832:sta
    Lainaa Muprhy kirjoitti Katso viesti
    Kauden ekat morot tais tulla just teiltä. Kello 13-13:15 myllypuro-itäkeskus välisellä pätkällä. Ite olin mustalla erkillä ja kokomustilla ajovaatteilla liikkeellä
    eiköhän se sieltä löytynyt, oli äärimmäisen tummanpuhuva ilmestys
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
    Lainaa Neona kirjoitti Katso viesti
    Kukahan tuli eilen noin kolmen aikoihin Itkonniemellä vastaan mustalla pyörällä ja varusteilla sormi pystyssä.. Pyörän merkkiä en ehtinyt tunnistaa kun olin niin häkeltynyt, että täälläpäinkin morotetaan foorumin tyyliin, olit nimittäin ensimmäinen Edelläsi ajoi myös toinen kuski..
    Tunnustan! Miehen kanssa ajettiin mustilla pyörillä, mulla ainakin oli hyvin tanakasti sormi pystyssä! Mä ajelin siinä toisena.
    Kawasaki Ninja ZX6R 2010
    Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
    Lainaa Jansson74 kirjoitti Katso viesti
    Lauantaina Lahdessa ennen iltaviittä macceS taisi tulla vastaan kuvajahtipaikalle (Ajoharjoittelurata). Oli niin selkeä orkkimorotus että arvasin heti että olet kuvan perässä. Tällä kertaa ehdin ensin, se oli pienestä kiinni
    Juurikin näin, oikeassa olet!
    Onneksi ehdin sitten seuraavalle ennen muita...
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Eilen sunnuntaina iltapäivällä tuli joku Saukkolaa kohti sormi pystyssä tiellä 1253, olisiko ollut alla joku Bemarin(?) kyykky. Itse pikkugessulla, takana kaveri oranssilla Kotkalla ja meidän edellä joku tuntematon isommalla matkaenskalla.
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Eilen sunnuntaina iltapäivällä tuli joku Saukkolaa kohti sormi pystyssä tiellä 1253, olisiko ollut alla joku Bemarin(?) kyykky. Itse pikkugessulla, takana kaveri oranssilla Kotkalla ja meidän edellä joku tuntematon isommalla matkaenskalla.
    Se olin mää.
    FZ1-S -09 -> S1000RR 2010 + S1000XR
    Olikos orggilaisia tänään n. klo. 19.30 Lauttasaaressa? Kolme kyykkyä, muuta en ehtinyt näkemään kun kiihdytitte nollasta ehkä sataseen Lemissaarentietä Länsiväylän rampille, ja teistä kaksi ensimmäistä ehti ohittaa oikean kaistan kautta kotilonkin ennen ramppia...

Satuin just nousemaan kotilolla Länsiväylältä Lemissaarentielle ja ajoin teitä vastaan.

En sit "ihan" ehtinyt avaamaan ikkunaa ja morottaa.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Lainaa Lowkku kirjoitti Katso viesti

15.45 abouts klaukkalaa kohti menossa. Pyörä jäi huomioimatta kun keskityin sormeen Musta hanska....

Minä Kauden eka org.moro
    Kawasaki KLX 250
    ex. Honda CBR 600F
    Jonkun kanssa sormeiltiin vantaan motonetin lähettyvillä joskus klo 17 pintaan.
    Jos en nyt ihan väärin katsonut, niin moroa tuli joltain kotarikuskilta Lauttiksessa viiden aikaan tänään?
    Ducati Diavel
    Ajelikos eilen tonttu Miehikkälässä vastaan sepän majan mutkassa?
    Tänään noin 15:30 kehä3 Niipperin kohdalla tuli lännestä vastaan, käsi nousi todella korkealle morottaessa, itse yritin päällä morjenstaa kun oli sen verran puhuria. Mustalla zetalla olin liikenteessä ja taisi sinullakin olla musta pyörä alla.

Sitten K-Market kaken tienoilla mahdollisesti örkkimoro noin klo 16:15, olisiko valkoista ollut kyprässä?
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Tänään noin 15:30 kehä3 Niipperin kohdalla tuli lännestä vastaan, käsi nousi todella korkealle morottaessa, itse yritin päällä morjenstaa kun oli sen verran puhuria. Mustalla zetalla olin liikenteessä ja taisi sinullakin olla musta pyörä alla.
    Minähän se, ja huomasin päämorjestuksen
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Lainaa troni kirjoitti Katso viesti
    Ajelikos eilen tonttu Miehikkälässä vastaan sepän majan mutkassa?
    Jaa, sinä siinä huidoit. Aurinkoi häikäisi aika pahasti, luulin että paikallinen pollari yritti pysäytellä, ohiajettuani kattelin peileistä hetken ja kun ei huitomisia enää näkynyt, jatkoin matkaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Kuka tuli n klo 19:10 vastaan kysin kohdalla ktm 1190 advella? Iloiset morot vaihdettiin
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
    Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Olikos orggilaisia tänään n. klo. 19.30 Lauttasaaressa? ...ja teistä kaksi ensimmäistä ehti ohittaa oikean kaistan kautta kotilonkin ennen ramppia...
    Ei ne ollu orggilaisia, jos vain kaksi kolmesta ehti kotilon ohi.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Viivi ja OmaAika taisivat morjenstella Stormin tuulikaapissa meitä tänään.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Vihdintiellä heti Heinosta lähdettyä, sain nähdä oikein mallisuorituksen Orggimorosta, ajelin etelään pikkuvirrellä kello 13 jälkeen.
    Itellä sellanen varttii- kymmentä vajaa, vastaantulijalla täysi tasatunti ja korkee sellanen. Niin menin sekasin ettei kuskista tahi fillarista muistikuvaa, vain korkeesta morotuksesta.
    8-tiellä himanka-kokkola sininen pyörä näytti kunnon räntäsateessa huurusen visiirin läpi busalta.
    vähän jälkeenpäin lähempänä kokkolaa matkaenduro ja siitä kokkola-kaustinen välillä
    sininen yamaha ja vielä hetkeä myöhemmin sivuvaunu.

ajoimme vaimokkeen kanssa peräkkäin ja keli oli mitä parhain
    tuli tän vuoden ajokausi korkattua
    Tänään näkyi paljon pyöriä, ja muutama epäilty orggimorokin mahtui joukkoon. Tunnistaako joku näistä itsensä.
    -Duke tai Super Duke Lapinkyläntiellä kolmen maissa
    -Oranssi (Kawa?) ja punamusta (Honda?) kyykky Kirkkonummella puoli neljältä
    -Joku kolmaskin taisi vielä olla, ehkäpä Itäisellä Kuninkaantiellä... ei voi muistaa
    KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
    Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
    Lainaa greatLeo kirjoitti Katso viesti
    Tänään näkyi paljon pyöriä, ja muutama epäilty orggimorokin mahtui joukkoon. Tunnistaako joku näistä itsensä.
    -Joku kolmaskin taisi vielä olla, ehkäpä Itäisellä Kuninkaantiellä... ei voi muistaa
    Joo me moikkailtiin Knummella, oranssi zx-10r ja punanen Triumph Daytona!
    ZX-10R 2004

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa greatLeo kirjoitti Katso viesti
    Minähän se vissiin siellä Lapinkyläntiellä tulin vastaan SDR:llä, sillä ainakin yksi Aprilia tuli vastaan ja monta orggimoroakin näin matkalla milloin missäkin.
    Ultrafast KTM machine .
    Tiellä 132 tuli monta sormimoroa vastaan eilen n. kahden-kolmen aikaan, ainakin yksi oli joku custom-henkinen. Meillä oli musta Tiikeri alla ja mulla valko-oranssi kypärä.
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
    ...tai paremminkin te jotka ajoitte kaksi päällä Hondan kustomilla Martinkyläntietä ja siitä käännyitte Vihdintielle. Kuskilla musta umpikypärä ja matkustajalla maastovärinen avokypärä
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
    Lainaa jak3 kirjoitti Katso viesti
    Joo me moikkailtiin Knummella, oranssi zx-10r ja punanen Triumph Daytona!
    Ajelitte Bodomilta minun perässä ( musta ZZR 1400 ) kohti Espoon keskusta ....
    Ei kiinnosta pätkääkään
    Komia örkkimörö tuli joltain kehä kolmosen aika itäpäässä tänään neljän maissa. Joku sinertävä pyörä taisi olla sulla.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Lahnuksen tiellä hieman kuuden jälkee suuntana Vihdintielle. Itse olin menossa oranssilla gessulla Klaukkalaan päin.
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Ajelitte Bodomilta minun perässä ( musta ZZR 1400 ) kohti Espoon keskusta ....
    Tunnustan tämänkin. Taisit ohittaa meidät kun oltiin pysähdytty yhtä tonttia katsomaan. Tosi huonossa kunnossa koko Bodomin lenkki
    ZX-10R 2004
    Jee eka orkkimorotus mulle nurmijärvellä perttulantiellä nurtsille päin enne hongisoajntietä.
    Kawasaki GTR1000 -90
    Sena SMH5-FM
    Vihti
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Komia örkkimörö tuli joltain kehä kolmosen aika itäpäässä tänään neljän maissa. Joku sinertävä pyörä taisi olla sulla.
    Joo lentävä lautanen oli menossa all rightiin ilman etu jarrua ku lähti aikasenmin mopo käsistä
    ja kahva+peili sai jäädä tien poskeen Hyvin oli käsi sullakin ilmassa ja viimein näin d-livilin ja häijjyn näkönen setti on voin sanoa!!!!!!
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  30.  
    Lainaa psychedelic.alien1 kirjoitti Katso viesti
    Joo lentävä lautanen oli menossa all rightiin ilman etu jarrua ku lähti aikasenmin mopo käsistä
    ja kahva+peili sai jäädä tien poskeen Hyvin oli käsi sullakin ilmassa ja viimein näin d-livilin ja häijjyn näkönen setti on voin sanoa!!!!!!
    Siis vetelit ilman etujarrua

En tiennykään että mä oon paikallinen nähtävyys jonka oot odottanu näkeväsi Oli muuten mulle kauden eka vastaan tullut orggimoro, teki mieli vaihtaa etusormi peukuksi kun tuli hyvä fiilis, muutenkin oli aika kiva keli kurvailla Lapinkylän reitit Lohjalta kotiin Vuosaareen
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
Sivu: 5 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen