Sivu: 23 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 832:sta
    Viime viikonloppuna Hki-Mikkeli-Hki tuli vastaan ehkä noin 300 pyörää, eikä yhtäkään sormimoroa. Mikkelin keskustan ympäristössä ei tullut edes tavallista moroa...? Tänään kuitenkin oikeaoppinen sormimoro vihreän kawasakin kuskilta kehä 3:lla Kauklahden kohdilla n. klo. 15.30...
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Pälkäneen Aapiskukon kohdalla tuli vierekkäin vastaan kaksi customia klo 14:15, joista toinen morotteli. Itse morotin tuon Shadown selästä.
    Bandit 1200s -06, ex-Shadow 750 -04
    Tänään muutamat örkkimorot bongattu Espoo-Hanko välillä. (Gsx-r ja Kawasaki vierekkäin) Itse olin mustalla R1 kauniimpi osapuoli kyydissä.
    R1

Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Viime viikonloppuna Hki-Mikkeli-Hki tuli vastaan ehkä noin 300 pyörää, eikä yhtäkään sormimoroa. Mikkelin keskustan ympäristössä ei tullut edes tavallista moroa...? Tänään kuitenkin oikeaoppinen sormimoro vihreän kawasakin kuskilta kehä 3:lla Kauklahden kohdilla n. klo. 15.30...
    Olin varmaa minä! Oli päällä harmaa huppari. ku katto aamulla säätiedotusta ni jätin suosiolla nahat kotio
    Oli muuten eka kirjotus tällä foorumilla !
    Z1000
    Lainaa amiko kirjoitti Katso viesti
    Tänään muutamat örkkimorot bongattu Espoo-Hanko välillä. (Gsx-r ja Kawasaki vierekkäin) Itse olin mustalla R1 kauniimpi osapuoli kyydissä.
    Muutamia tuli joo, ainakin yks lohjalla heti siinä kirkniemen liittymän jälkeen hankoon päin.
    Tuli ajeltua siellä joskus 14-17 välillä, olin hopeella GTRllä jos joku sattu näkee moroja
    Kawasaki GTR1000 -90
    Sena SMH5-FM
    Vihti
    Eno-Lieksa välillä ahvenisen sillan kohdalla tuli moro. Itse olin siinä levikkeellä just prätkästä (aprilia rsv) ottamassa fiilistely kuvia. Minne olitte matkalla?
    Mikäs letka tuli tänään Stadissa Mechelinin kadulla vastaan joskus puoli seitsemän jälkeen? Oli jos minkälaista pyörää ja kuskia.
    Sinäkö tulit hytti pystyssä vastaan tänään nakulla, ehkä Z, ohensaari-niemenkulma pätkällä? Tai no joo, ehkei kannata ilmottautua, mut moro kuitenkin.
    GSF 1250SA -09
    Lainaa Satsujin kirjoitti Katso viesti
    Mikäs letka tuli tänään Stadissa Mechelinin kadulla vastaan joskus puoli seitsemän jälkeen? Oli jos minkälaista pyörää ja kuskia.
    Olisko ollut Tallinnan laivalta tulijoita,eikös se Jögeva-Treffen ollut viikonloppuna.
    Olitko se sinä joka pyöritit kättä vimmatusti pään päällä Teivon ABC:lta vähän Ylöjärvelle päin hieman kahdeksan jälkeen.
    Iso kiitos!
    Norden 901
    Lainaa sry kirjoitti Katso viesti
    Eno-Lieksa välillä ahvenisen sillan kohdalla tuli moro. Itse olin siinä levikkeellä just prätkästä (aprilia rsv) ottamassa fiilistely kuvia. Minne olitte matkalla?
    Me taidettiin olla
    Koti matkalla Lieksaan Euroopan reissulta
    Selkeä orggimoro kerttulantieltä Raisiossa tänään n. 12:40. Itse heitin normimoron sm tyylinen pyörä tuli vastaan. Mulla avatarin yamaha. Terve vaan!
    FZS600 -02
    Lainaa Jonttula kirjoitti Katso viesti
    Selkeä orggimoro kerttulantieltä Raisiossa tänään n. 12:40. Itse heitin normimoron sm tyylinen pyörä tuli vastaan. Mulla avatarin yamaha. Terve vaan!
    Mä ajoin tuol ainaki mut tollasel hopeisel Yamahal, kelloki oli ainakin aika liki samoi aikoi
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    Mä ajoin tuol ainaki mut tollasel hopeisel Yamahal, kelloki oli ainakin aika liki samoi aikoi
    Voipi olla että haaveilin jotakin ja katsoin pyörän väärin. Jos tuli sininen pyörä sua vastaan ni hommahan on pihvi
    FZS600 -02
    Tänään ap yhdentoista maissa teiden 24 ja 317 risteyksessä ("Lammin risteys" Vääksyn pohjoispuolella) tosi komea orkkimoro! Etelästä tuli retroppyörä (trumppa?) perässään oranssi kyykky (Kotari?), jälkimmäisen kuskilla sormi komeasti pystyssä. Tultiin Rvan kanssa kahdella boxerilla Lammilta päin vastaan.

-jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
    Komeita morotuksia on tullut niin paljon vastaan viimepäivinä, että vaikea on muistaa millään kaikkia. Itse olen pari päivää aktiivisesti liikkunut Tampereen ympäristössä. Morotukset siis kaikille tasavertaisesti täälläpäin morottaneille!
    Honda VFR 800FI ´98
    Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
    Lainaa sarkka kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä, jonka rouva oli kyykyssä P-paikalla Porin ja Kiikoisten välillä hetki sitten?
    No kyllä sitä tarpeillaan vois käydä siellä metsän siimeksessä eikä keskellä P-aluetta...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

ZX12R
    äsken iso jono pyöriä vastaan Kulloon Kotituvan kohdalla. Töihin ajelin kilpilahteen päin punasella ukkoskissalla!
    ..joka ajelit Vanhaa Tampereentietä isohkolla mustalla japsicustomilla t-paita, shortsit ja pitkät valot päällä metrin päässä romuisen vanhan Opel Atsran perässä. Hiljensin kolmeenkymppiin ja vihdoin älysit ohittaa. Näillä helteillä päätä särkee muutenkin, joten en antanut tilaa kohteliaisuudesta. Voisiko ihan oikeasti jättää nuo pitkät valot talviöille?
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jomppis kirjoitti Katso viesti
    äsken iso jono pyöriä vastaan Kulloon Kotituvan kohdalla. Töihin ajelin kilpilahteen päin punasella ukkoskissalla!
    No sehän oli meidän VÄHEMMÄNHIDASLETKA. Tuu enskerralla mukaan.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
    Sinäkö se olit itä-Helsingissä http://www.metro.fi/galleria/p140737...p1407376377710
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
    Pohojosessa, Käyrämöstä 5km etelään n. 17.50. reippaat Orggimorot kaksin vastaantulevilta, etelää kohti meneviltä motoristeilta, etummaisella "värit päällä". Olin jo itse senverran "finaalissa", että hädintuskin sormi nousi. Harmaa/sininen Fjr.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.

Eilen näin tämän kesän ensimmäisen sormimoron Suonenjoki-Kerkonkoski välillä noin klo 14 aikoihin. Oli joku musta Harrikka. Hyvä keli oli ajella
    Viimeksi muokannut: Henry67; 09.08.2014 klo 15:36.
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Eilen illalla puoli kuuden aikoihin, Hollola KK:n Salen kohilla tuli joltakin customilta sormimoro. Kuskilla pimennetty visiiri + musta kypärä jossa oranssi raita.

Liekö sama motoristi joka ohitti taannoin Mytäjäisten risteyksen paikkeilla kun ajelin aamuviideksi töihin? HD tais olla ajokkina.
    Suzuki VS800 Intruder
    -Honda CBR1000F
    -Honda XL600V Transalp
    -Kawasaki ZX6R
    -Yamaha DT125LC (eka!)
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Tänään ap yhdentoista maissa teiden 24 ja 317 risteyksessä ("Lammin risteys" Vääksyn pohjoispuolella) tosi komea orkkimoro! Etelästä tuli retroppyörä (trumppa?) perässään oranssi kyykky (Kotari?), jälkimmäisen kuskilla sormi komeasti pystyssä. Tultiin Rvan kanssa kahdella boxerilla Lammilta päin vastaan.

-jp-
    Jos tuo "retropyörä" oli oranssihtava ja kuskilla valko/musta kypärä niin saatettiin olla me vaimon kanssa. Ja tuo retromopo on ihan vaan sv650s sukisuki mihin vaihdettu valo ja maski.
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Hmm... tuo on vissiin paljon kehuja saanut nahkapuku....
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Tulit vastaan Orimattilassa Pakaalla Myrskylän suunnasta. Oli siinä juuri yksi leikkuupuimuri jota olin ohittamassa ja hienosti annoit tietä väistämällä liki piennarviivaan saakka. Musta kyykky ja musta ajoasu, morotuksetkin tuli. Kiitos.

Muille huomioksi, että leikkuupuimurit ja traktorit ovat lähteneet liikkeelle ja niitä on nyt paljon tuolla mukavilla pienillä maaseutujen mutkateillä.
    <p>.</p>
    Olitko se sinä joka tulit jollain kyykkärillä Kahvila Roosan kohdalla vastaan muna asennossa ja repustasi lenteli iloisesti tavaraa tielle. Noin klo 21:30 huitteilla. Toivottavasti löytyy, jos oli jotakin tärkeää seassa.
    Olitkos se sinä tänään Velskolan tiellä 17:15, komea orggimoro olisiko ollut hopeinen pyörä. Itse tuli lahnuksen suunnasta mustalla Zetalla.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  30.  
    Huomenta!
    Minähän se olin hopialla ja nopialla FZ1-S:llä. Pääsin tuossa kohtaa jo vähän mutkailun makuun.
    Hain mahdollisimman mutkaista reittiä Hämeenlinnaan ja onnistuihan se!
    Oli tosin jo melko pimeää, kun pääsin himaan, eli kannattanee tummalle visiirille olla vaihtoehto mukana, jos myöhään menee...

Kytäjän Kioskilla oli klo 18:00 aikaan muutama pyörä parkissa! Ketkä ilmoittautuu?!
    DSC_0230.jpg
    Yamaha FZ1-S -06
Sivu: 23 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen