Sivu: 15 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 832:sta
    Se olin mä, joka eilen ajeli Tiggerillä ekan kerran huhtikuun kuudennen jälkeen En kyllä nähnyt yhtään muuta pärrrää, tosin kävin vain parinkymmenen kilsan koeajon ja ukaili sateella jo lähtiessä

Kytkin levis silloin huhtikuun alussa ja kuukausi väännettiin Trumpan tehtaan kanssa, että josko osallistuvat korjaukseen, kun oli jousien pultit irronneet ja vasta 2 kk aikaa takuun päättymisestä. EI halunneet osallistua, joten laitoin itte, tai no sain apua osaavammilta tahoilta, mutta pääasia, että nyt on kunnossa
    Olitko se sinä tänään noin klo 7.30 kehä 1 ja vihdintien rampissa joka pysähdyit auttamaan kun heitin nurin omalla sinivalkoisella cbr:ällä? Kiitos tuhannesti avusta. Kuski säilyi ehjänä mutta pyörä menee lunariin..
    Mahtoi olla MP-kuski mustan MB:n (farkku) puikoissa...kun niin sopivasti tänään siirsi ohitusaikeeni Jokivarrentiellä
    Ohitus olisi todennäköisesti palkittu välittömästi...heti siinä mäessä n. klo. 18.30
    Jos olit sinä, Kiitos!
    JSP
    Lainaa Ewie kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä tänään noin klo 7.30 kehä 1 ja vihdintien rampissa joka pysähdyit auttamaan kun heitin nurin omalla sinivalkoisella cbr:ällä? Kiitos tuhannesti avusta. Kuski säilyi ehjänä mutta pyörä menee lunariin..
    Duunikaveri (ei mopoilija) näki teidät kippauspaikalla kun kun auttavainen motorisi oli jo saapunut paikalle. Kyseli heti että oonko itse koskaan kaatanut pyörää ja ei siihen muuta voinut kuin vastata myöntävästi.

Pääasia että kuski säilyi ehjänä! Kuten koko ikänsä autoja korjanneella isälläni on tapana sanoa: "Näitä romuja saa kaupasta rahalla mutta ihmishenkiä on jokaisella vain yksi."
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

Suzuki GSX-R 750 -93
    Ajoit eilen (30.5) aamulla puoli yhdeksän aikaan Nummelasta Karkkilan suuntaan Porintietä ja pysähdyit (vähän Vihdin kk:n jälkeen) kysymään minulta, että onko työkaluja yms. kun oli pikkuzetorin jarrulevyjen kanssa ongelmia. Vaikka en apua tarvinnutkaan, niin silti ISO KIITOS.
    Lainaa CTD kirjoitti Katso viesti
    HEP!! Eilen kolmatta päivää oranssin Kawa zetan omistajana ja ensimmäinen iltalenkki vaimokkeen kanssa. Tunnistin kyllä vastaantulijan. Satuitteko kuvaa ottamaan meistä?
    Ei ollut kuvausta käynnissä, oli valitettavasti liian tuttu tie... mutta jos seuraavan kerran jossain kohdataan, niin lavastetaan vaikka kuva, tulette vastaan niin monta kertaa että tulee hyvä kuva!
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Bongattu tänään noin kasin maissa kaivarissa mutterin ja karusellin välillä hernariin päin matkalla ollut Ducati ja säihkyvät silmät
    GSX-R 1000 K7 -Myyty-
    Oliko se mchuurre,joka oli Pärnussa Alexandrissa 26-27.5 välisen yön? Samanmoinen punainen BMW mc-logolla oli parkissa sisäpihalla. Itse yövyin siellä myöskin ja ti-aamuna matka jatkui kohti Puolaa.

at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
    ----------------------------------------
    -Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-

-If you can do it yourself, do it-
    Lainaa jarppu kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä? Seinäjoen kentän tienoolla kasin pintaan aamulla tänään (21.5). Puna-valko-mustalla ite liikkeellä, sulla joku musta (?) iso pyörä (?). Moro!
    minä taisin olla noilla nurkilla ja muistelen et morotukset tuli vaihdettua, pyöränä mulla musta puna hopia 9ärrä.
    kawasaki zx9r
    Joka tulit nakulla, luultavasti joku uusi Jammu, vastaan tänään kolmelta Mynämäentiellä Mynämäen ja Nousiaisen välillä.

Oli niin mallikkaasti sormi pystyssä että sitä voi sanoa jo orgittamiseksi

Tämmöinen lenkki tuli huitaistua.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

Reilu morjestus tuli tänään Valkealassa, taajaman jälkeen. Pyörästä päättelisin Kum1ankan (oliko nick noin?) olleen kyseessä. Chatin kauta pitäisi olla myös "morot" sulle tulossa...
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
    Lainaa zERopowa kirjoitti Katso viesti
    Reilu morjestus tuli tänään Valkealassa, taajaman jälkeen. Pyörästä päättelisin Kum1ankan (oliko nick noin?) olleen kyseessä. Chatin kauta pitäisi olla myös "morot" sulle tulossa...
    Minäpä se Terveiset tuli oikeen naamatusten ku käytiin Tenun ja LeMösiöön (tota melkein varmasti ei oikeesti kirjoteta noin...) kanssa kurvailemassa Marjoniementiellä.
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
    Koko musta pyörä Vihdintiellä. Valkoinen kypärä, rähinäremmi ja sininen poliisin nahkapuku.
    Taisi olla aloitteleva salapoliisi.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Eilen joskus 16-17 välillä Porvoon suunnalla (oliskohan ollut Öljytiellä, ei pysty muistaa tarkemmin enää ) sormimoro isolta matkapyörältä, FJR ellen vallan erehtynyt.
    Itse ajelin kohti kaverin mökkiä Rizla-värityksen omaavalla Gixxerillä
    Lainaa -Jukkis- kirjoitti Katso viesti
    Joka tulit nakulla, luultavasti joku uusi Jammu, vastaan tänään kolmelta Mynämäentiellä Mynämäen ja Nousiaisen välillä.

Oli niin mallikkaasti sormi pystyssä että sitä voi sanoa jo orgittamiseksi

Tämmöinen lenkki tuli huitaistua.
    Ite olin ainakin uutta jammua ulkoiluttamassa. Ja noilla nurkilla tuli sormimoroakin vastaan. Tulihan niitä pari muuallakin
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    Lainaa Hirsa kirjoitti Katso viesti
    Eilen joskus 16-17 välillä Porvoon suunnalla (oliskohan ollut Öljytiellä, ei pysty muistaa tarkemmin enää ) sormimoro isolta matkapyörältä, FJR ellen vallan erehtynyt.
    Itse ajelin kohti kaverin mökkiä Rizla-värityksen omaavalla Gixxerillä
    Moro moro vaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa kum1ankka kirjoitti Katso viesti
    Minäpä se Terveiset tuli oikeen naamatusten ku käytiin Tenun ja LeMösiöön (tota melkein varmasti ei oikeesti kirjoteta noin...) kanssa kurvailemassa Marjoniementiellä.
    Hah, close enough toi LeMösiöö..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Lainaa sky kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä joka painoit lahdesta helsinkiin HD:lla 18 kieppeillä? Entä te jotka ajoitte HD:n edellä ceparilla ja kikserillä, ajoin vielä teistä uudestaan ohi ku ajelitte kehä I:llä länteen päin...

Oliko muuten mukavat ajokelit?
    Tuo Japanialaisosasto oli meidän perhe ja ajokeli todellakin OLI kohillaan.
    Onneks hotellissa oli kylpyamme, et sai ittesä sulatettua!!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
    Ihan kun olis tullu orggimoro turengin ja hausjärven välissä, ehkä cbr? Eli 4.6 klo n.18.50. Tultiin oranssilla rc8 ja vihreellä kawalla
    '03 Sv1000
    '00 Cbr600f
    '03 cbr954
    '11 Wildcat500
    '09 ds450
    '11 690smcEvo2
    '08 rc8
    '11 690smcEvo2
    ´01 Ktm 520 exc sm & ´07 kahvikootteri
    Olikos se sinä joka tulit peltojen keskellä haltialasta tänään noin klo 18 mustavihreällä kawalla, itse mustalla zetalla kaksipäällä köröttelin vastaan.

Ja myös haltialassa oli kaffella valkovihreä z1000 jossa oli huggerissa orgin tarra lähdin sinun perässä poiskin Käpylään asti.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Olikos se sinä joka tulit peltojen keskellä haltialasta tänään noin klo 18 mustavihreällä kawalla, itse mustalla zetalla kaksipäällä köröttelin vastaan.
    Jep
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    Olitko se sinä joka tulit vastaan röylän suoralla about 20:30 jollain pyörällä? Millä pyörällä, sekin kiinnostaisi
    Mahtoiko olla pienehkö pyörä?
    Jos oli, niin hep
    Allekirjoituksesta selviää vehjes
    Kymco Visa R 50
    Yamaha Majesty 400
    Lainaa Getz kirjoitti Katso viesti
    Mahtoiko olla pienehkö pyörä?
    Jos oli, niin hep
    Allekirjoituksesta selviää vehjes
    Oli juurikin tuo Cobra vissiin, katoin kauempaa että mopo tulee vastaan niin noin iloinen morjenstus tuli vähän puun takaa, yritin keretä takaisinkin morjenstamaan.

Moromoro!
    Nyt on kahtena torstaina bongattu Klaukkalassa n. tusinan verran pyöriä letkassa. Kohtuullinen marssivauhti, mukana mm. ZZR1400, Tuono, 600 CBR, Bemarin matkapyörää jne. Tekö? Eilenkin kuului jo pitkältä että pörräätte jossain lähellä...
    Olitko se sinä, joka eilen melkein tapoit itsesi, matkustajasi ja kaksi jalankulkijaa? Tapahtui Tampereella 5.6.2014 n. klo 20:25 Hatanpään valtatien ja Tampereen valtatien risteyksessä.

Odotit punaisiin pysähtyneenä Hatanpään valtatiellä, suuntanasi keskusta. Tulin itse autolla Tampereen valtatietä ja olin matkalla Ratinaan. Olin kolmas auto jonossani, myöskin pysähtyneenä punaisiin. Sinä olit toinen ajoneuvo omassa jonossasi. Valosi vaihtuivat vihreälle, huudatit pyörästäsi parit ärinät ja pyöräsi sammui. Sinulla meni pitkä aika saada pyöräsi takaisin käyntiin. Aika oli niin pitkä, että jokainen täysjärkinen aikuinen ihminen osaisi arvioida siinä pyörää näprätessään, että valot ehtivät jo vaihtua punaiseksi. Et ilmeisesti edes vilkaissut valoja, koska oma autojononi lähti liikkeelle vihreiden vaihtuessa. Lähdit liikkeelle, ja kiihdytit. Jouduit tekemään väistöliikkeen risteävän liikenteen kahden kaistan ajoneuvoja väistäessäsi. Kiihdytit lisää. Puikahdit suojatiellä kävelevien jalankulkijoiden välistä.

En tiedä pyöräsi merkkiä, joku kyykky se oli. Muistaakseni sininen.

Toivottavasti matkustajasi antoi tulenkatkuista palautetta, ja toivottavasti ymmärrät vaaratilanteen vakavuuden.
    Honda CB500S -01
    Torstaina Lahdesjärven kohdilla Sääksjärvelle päin tuli joku sormi pystyssä vastaan siinä neljän jälkeen. Pyörätuntemukseni on niin huono etten tiijjä mikä pyörä oli, joku katuhaukka se oli Ite olin valkonen paita ja potta päässä varaderolla.
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    Ketkäs tuli kaksi päällä tänään n. 12:00 aikoihin vastaan Asikkala-Vesivehmaa tiellä? Molemmilta tuli tosi reipas sormimoro! Pyörä oli hopeanharmailla katteilla varustettu Jammu, Kawa tms.
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Olitko se sinä. Tänään 7.6. noin klo 13:30 talutin polkupyörääni suojatien ylittääkseni mennäkseni Renkomäen kioskille ylitse vanhan Orimattilantien. Tullessani suojatielle oikealta lähestyi neljä ajoneuvoa kaksi autoa, mp, ja auto. Kaikki pysähtyivät, niin kuin pitääkin. Samaan aikaan minua vastaan lähti kävelemään kaksi jalankulkijaa, olimme samaan aikaan suojatiellä. Mitä teki mp? Lähti kahden auton takaa ohitse, ohitti minut takaani, joka olin suojatiellä ja jota nämä kaksi jalankulkijaa joutuivat väistämään. Toinen jalankulkija totesi: Olipa epäkohtelias moottoripyöräilijä - siis ei tiennyt lain velvoittamista liikennesäännöistä yhtään mitään tämä toteaja.

Ja mikä oli moottoripyörä. No, ei enempää eikä vähempää kuin punamusta Hånda European Pan Fun ja kuskilla asianmukainen ajopuku jne... Sivulaukuissa takana olivat: Suomen lippu ja SF-tunnus. Rekkari oli - no jääköön laittamatta.

Kiltit poliisisedät! Kun tapaatte tällaista törkeää suojatiekunniattomuutta - ottakaa kortti pois välittömästi.

Tämän postauksen kopion parille muullekin foorumille, jahka ennätän.
    <p>.</p>
  30.  
    Joka morotteli Läyliäissä noin klo.13:10.
    Tulit mahdollisesti juuri kaupan pihasta.
    Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Sivu: 15 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen