Oma Aika bongattu tänään Koivukylänväylällä joskus ennen klo 14.00
Sorry, en vetänyt orggimoroa, kun en ole siihen vielä opetellut. Ihan vaan tavallisen moron.
Sun orggimoro oli hieno!
Keltainen Gessu tuli kuitenkin sinua vastaan siellä mansikkakauppiaan nurkilla Lahden moottoritien lähellä.
Pekka
Tänään vähän ennen yhdeksää Helsingin pohjoisrannassa kivasti jyrsityllä tiellä kaksi pyörää josta jälkimmäisellä keltaista kypärässä ja takin yläosassa, komea moro ja hauskasti katse "tarkentui" kun vastasin mustaoransilla customilla ja ajoasulla.
Miksi tuo laittoi tähän kellonajan tunnilla väärin?
-00 Yamaha FZS 600
-93 Honda VT600 Shadow
Äitienpäivänä klo 18.48, Käpylän Shellillä tuusulantietä kaupunkiin päin tuli hieno moro. Kuskilla tais olla sininen pyörä ja kypärässä sininen visiiri. Ite kerkesin vaan niskaa niksauttaa.
-03 CBR 600F (r.i.p.)
Jaah, vaikee sanoo mikä pyörä oli, mutta jokin musta Kawa (ehkä ZZR) bongattu Telakkakadun ja Munkkisaarenkadun risteyksessä tänään aamulla. Itsehän seisoin valoissa odottelemassa...![]()
Nykyään:
'02 Kawasaki ZR-7S
Entiset:
'99 Suzuki SV650
'93 Suzuki GS500 E
'07 Jincheng Eupolo JC125T
'98 Yamaha BW'S 50cc moposkootteri
Just äsken tuli tässä nummelassa ihan kotokulmilla orgimoro joltain tummanpunaiselta(?)pyörältä.
Ite en tajunnu kun kättä nostaa kun olin just käätyilemässä siit uimahallin stopilta himaan.
Kawasaki GTR1000 -90
Sena SMH5-FM
Vihti
Ketä saan kiittää tiistaina seinäjoelta lapuaan olin menos ja varotit setäsinisistä.. oli meinaa lapuan tienoo täynnä mp että sivari autoja.. kevään ajanu rauma-lapua ja ny tuollainen ruuhka).. mutta iso kiitos.. harvakseltaa org morotusta näkyny.. olis kiva tietää pohojanmaan orggilaisista..
Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
komeat orkkimorot otettu vastaa Vintalantiellä Liedossa n.17:45..itse vihreällä ninjalla
parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !
KAWASAKI
Pitkä letka tuli vastaan härkätiellä letkulla, orgilaisiakin näky letkassa sormen perusteella :-D
Gsx-r 1000 k8
Jep se on PK!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
PK bongattu myös Lapinkyläntie/Kehä III sillalla.
GSF 1250 SA -10
FZ6 S2 -07 (ex)
Eilen tuli Haltialaan 6-7 orgilaista jonossa pyörillään noin klo 18:45, itse olin vanhalla punaisella Hondallani juuri poistumassa... ja suoran päässä olleesta poliisistakin varoitettiin. Tuli katsottua mittaria vähän tarkemmin... Tänx!
Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:
http://www.vanhamoto.net
CX500 & K75 & CB500
Kuka mimmi heitti komeat morot kehältä kääntyessään länsisalmen suuntaan? Kökötin Duken kanssa dösärillä ja joku sohvalla siinä perässä, ajelin sun persiisee kiinni sipoonrannan kohdilla![]()
o_O
Kulomäentiellä bongattu orggimoro klo 15.45 ja uudestaan myöhemmin toiseen suuntaan ajaessa. En oo varma oliko sama kuski kuin aiemmin. Kuka tunnustaa ajelleen siellä?
Kawasaki ZX-9R -99
Porvoon motarin loppupäässä hesaan menossa klo.7.30 siniset jamahat kohtas![]()
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
MP-poliisilta tuli tänään aamulla selkeä orggimoro ykköstiellä. Tai sitten se heristi vaan sormea, koska saattoi olla että liikuin hieman muuta liikennevirtaa nopeammalla tahdilla![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Tulee ajettua päivittäin työmatkalla Pasilan poliisitalon ohi ja mulle ainakin moikkaavat. Luulevat varmaan että olen kolleega eivätkä kehtaa olla moikkamatta. Eilenkin oli yksi oikeen kunnolla lapa pystyssä. (Ei ollut pysähtymismerkki...kai)
Beta 300 RR
Ex - CBR1000RR
Alkaa varmaan mopoilussakin noin ylipäänsä se "kyllästymispiste" moikkailussa olla kohta käsillä.
Ainakin vilkkaimpina ajankohtina ja pätkillä.
Tämähän on ihan luonnollinen kehityskulku, eikä moikkaamatta jättäminen
välttämättä tarkoita sen kummempaa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Knaku, tulit nähdyksi hetki sitten Munkinmäentiellä.![]()
Suzuki SV 650, -01