TouRinki letkailua kesäpäivään tarjolla, sporttimeiningillä.
Lähtö: ST1 Mankki lauantaina 16.8. klo 07.10
Ajetaan himpun alle 200km Alastaroon.
Tarvittaessa myös paluuletka Alastarosta klo n. 18.00
Ilmoittautumiset pakollisia tähän ketjuun!
Sääpäivitys: GO!
Viimeksi muokannut: Go-Za; 16.08.2014 klo 06:39.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Toiveena olisi tulla tässä seurassa alastarolle ja illalla kotio, perjantaina tullaan laivalta niin saas kattoo
Mitenköhän tuo jäsenkortin esittäminen paikanpäällä, kun ei ollut sellaista tullut postissa ainakaan viimeperjantaina vielä...
Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mä lähden aikaisemmin takas, joten kiitos tarjouksesta. Tourinki vauhti olis kyllä ollut sopiva kotiinpäin kun päivän ensin verryttelee. See U
ps. ehkä vetäsen "Vantaa hitaat" kotio?
;0) *FZ1 Nude
Mä voisin tulla tässä letkassa. Koukkaan lopussa Oripään Shellin kautta, mutta sehän on melkeen Alastaron portilla.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
;0) *FZ1 Nude
Ei mitään tankkausta kummempaa. Mä en tiedä onko se vaan luulotautia, mut toi mun mopo tuntuu jotenkin tukkoselta vääränmerkkisillä bensoilla.
Valtiovarainministeri
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mitens toi kun meillä liputtajilla ohjeistus/kokous 8.30 olevan toimitsijakokouksen perään. Ei taida letka tällä lähtöajalla onnistua.
Valtiovarainministeri
Täytyy kysellä...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mä olen messissä.
Mutta meinaatteko että 2h riittää Alastarolle pääsemiseen? ku 09:30 on eka driver briefing.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Viimeksi muokannut: Go-Za; 09.08.2014 klo 08:37.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
jos tota peraa pidän niin en kyllä saa reittiä siirettyä naviin kun ei osaa niin ei oisaa oon noita gozan tourinki reittejä koittanu sinne saada mut ei mene.
nyt se vissiin toimii jos saa reitin .gpx muodossa
zzr1400
Jos meen vasta lauantaina paikalle sit vois tulla tässä jonossa
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Tyre vaan karsastaa tota maciä. Löysin netistä sivun jolla voi muunella noita kml larttoja gpx muotoon. Sit siirtää sen vaan suoraan naviin ja siellä muuttaa jäljen reitiksi niin onnistuin saamaan ton vähän jänskättää lenkin reitiksi
zzr1400
Joudunkin menemään omien mutkien kautta. Nähdään Alastarossa.
Valtiovarainministeri
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Peruutus omalta osalta. Perjantain lähtö varmistunut
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
No nyt kun tuo sääkin paranee koko ajan, niin paikallehan se on päästävä ja tämäpä on mukava letka ajaa sinne![]()
ex Suzuki GSX 1250FA -13
ex Aprilia Shiver750 GT -10
Muistakaa tankkaus Kökkelin Neste-automaattiasemalla... 1,539 maksaa 95e.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi