Onko hyviä ideoita bensatankin korvikkeeksi, kun pitäisi tehdä säätöjä ilman tankkia. Samoin, kun tankki on maalauksessa. Käyntiaikaa pitäisi saada, että kone olisi lämmin ja samoin säätämisiin käytettävä aika, olisko litra ainetta riittävä ?
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Tämä on kanssa ollut kätevä kattoon ripustettuna. Hana jämäkän tuntuinen.
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...at/lisatankki/
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Toimivat kaasarikoneen kanssa, mutta mitenkäs ruiskupelit, eikös niissä ole yleensä pumppu tankissa?
Mä joskus ajelin mopolla kylilläkin pissapojan säiliö mopon rungossa nippusiteillä roikkuen. Siinä olis ollut pumppukin ;)
Yamaha FZR600 -93 3HE
Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
Toi onkin hyvä pointti toi ruiskukoneen tankissa oleva pumppu!Melkein siinä tarttis kai virittää oma bensapumppukin tekeen paineet.
Muuten itse äänestäisin toin yhden litran koon puolesta. Tai ainakin itse kun olen kirojillut kaasareiden synkronoinnin ja säätämisen etc. kanssa, niin omatekoinen 0,5 litraa on ollut vähän liian pieni. Varsinkin jos kaasarit (4) on olleet pöydällä ja pensapumppu lutkuttaa ne ensin täyteen niin menee jo noin vajaa puolet pelkkään kohokammioiden täyttöön, useinon pitänyt kaataa lisää gasoa.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Honda VF1000F2 -85
Honda VF1100S -85
Aprilia RST Futura -01