Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Poistettu
    Työskentelen erään ison konsernin yritysmyynnissä. Tuon MP2014 tapahtumaan 31.1.2014 klo 14-20 joukon asiakkaitani, jotka edustavat kotimaassa toimivia tai kotimaisia isoja yrityksiä. Asiakkaani ovat kyseisten yritysten päättäjiä.

Järjestän tapahtumaan MP-aiiheista ohjelmaa, SX-supercrossin, ruokailut jne. Mikäli olet kilpakuski tai kilpatallin edustaja, ja haluat päästä kertomaan toiminnastasi, kilvanajosta ja näihin liittyvistä, tarjoan mahdollisuutta kertoa niistä suoraan asiakkailleni. Tehtäväsi on saada kerrottua "maallikolle" kilvanajosta, itse ajamisesta, pyörän ja kaluston rakentamisesta, kuntoilusta ja muuhun kilvanajoon liittyvästä n 15min briiffi.

Olen itse ajanut kilpaa ja tiedän miten tiukassa raha on. En siis vastusta että sisällytät kertomukseesi budjetin ja tarjoat hyvin paketoidun yhteistyöehdotuksen.

Olethan sanavalmis ja "edustava", jos olet, tee minulle max 1 sivu wordiä, jossa kerrot tiiviisti ajatuksesi mitä tässä vartissa tekisit ja toimintaasi esittelisit. Ei tarvi runoilla, jeesaan vielä mikäli jatkamme keskustelua. Lähetä ehdotuksesi miika piste k piste salo ät gmail piste com 20.1.2014 mennessä. Haen max 1 cross/enduro/cc/supermoto tiimiä ja yhden rr-tiimin näille esittelyille.
  2.  
    Loistava homma!!

Allaolevalle kaverille vinkattu.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *