Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mistä näkee onko pyörässä (st3) kuiva (-04) vai märkä (-05) kytkin? Ostin pyörän eikä automyyjällä ollut vakaata käsitystä vuosimallista.
    Lainaa Miksa1 kirjoitti Katso viesti
    Mistä näkee onko pyörässä (st3) kuiva (-04) vai märkä (-05) kytkin? Ostin pyörän eikä automyyjällä ollut vakaata käsitystä vuosimallista.
    Käyntiäänestä ainakin erottaa heti.
    Eikös rekisteriotteessa ole tehot mainittu? 2004 102 hp ja uudemmat 107 hp eli 75 ja 78,8 kw.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Kiitos nopeasta vastauksesta. Täytyy tsekata otteesta tehot. Ääniä ei pääse kuuntelemaan kun olivat jättäneet liikkeessä virtalukon parkkiasentoon.

Enpä ole ennen ostanut moottoripyörää ilman koeajoa tai edes moottorin käynnistystä. No, autoliike ei nähnyt vaihtopyörästä edes valokuvaa...

Löytyykö vielä ehdotusta mistä tilata huoltomanuaali? Entä onko tyyppivikoja/ongelmia ja mihin juttuihin kannattaa huoltaessa panostaa?

Muutaman kerran Ducateilla on tullut ajettua joten odotukset uudesta pelistä on korkealla.

Onko Turun seudulla Ducatikuskeilla yhteisiä ajolenkkejä tai muuta toimintaa?
    Poistettu
    Näet sen siitä onko oikea moottorinposki ns yhtä puuta, vai onko kytkimen kopan pääty neljällä ruuvilla kiinni oleva kansi. Jos irrallinen, kuivakykä.
    Ja vielä havainnollistaen:

Kuiva:

Märkä:
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Pyörä on 2004 ja kytkin kuiva.
    Ducatin sivuilta saa ladattua varaosaluettelon ja omistajan käsikirjan.
    http://www.ducati.com/services/maintenance/index.do

Laittelin sinulle YV:tä liittyen korjaamokäsikirjaan.
    BMW R nineT -17
    VIN-koodi kertoo vuosimallin, eli valmistusnumero.
  9.  
    Heh, mulla se kertoo valmistusvuoden, ei vuosimallia..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.