Jahdin tekee mielekkäämmäksi se, että kuvat eivät jää pyörimään tietylle alueelle.
Lyhyt siirto on tosin parempi, kuin ei siirtoa ollenkaan.
Jahtaajat asuvat laajalla alueella![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Pääasia siirroista on, että ne ovat kannustavia. Siis pisteet Go-Za:lle maininnasta "Hyvä siirto". Mitä se kenellekin merkitsee, itselle hyvä siirto merkitsee ehkä sitä, että tekisi mieli lähteä hakemaan syystä tai toisesta. Muille varmasti jotain muuta. Olen muuten sitä mieltä, että noita hyvä siirto kannustuksia voisi olla enemmänkin.
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Voi nenä. Just yksi ilta katselin sekä kartasta että topicia selaillen, että eipä jahti ole paljonkaan ollut Karkkilassa, joten sinne voisi viedä rastin tilaisuuden tullen. En sitten muistanut noinkaan uutta kuvaa. No, pitää koettaa taas ensi kerralla keksiä sellaista mitä ei ole ollut.
46. Tammisaaren tori
![]()
Viimeksi muokannut: Go-Za; 27.09.2014 klo 17:00.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Teltta ja lääkkeet mukaan
Lövö, Raasepori
Viimeksi muokannut: Go-Za; 27.09.2014 klo 17:03.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ja tässä uutta:
![]()
Seliö Boats, Sammatti
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Hep
![]()
Uutta
![]()
...
Voi lempo sentään, äsken köröteltiin ohitse.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Onkos toi K-Supermarket (ja apteekki ja Hese) tohon avattu tänä kesänä?? Ei siinä muistaakseni aikaisemmin ollu...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Oooonhan se jo ollu. Ja aiemmin ei ollu, ennen kuin sitten kun avattiin.
Jaa, Keskon sivuilta löytyi että on avattu marraskuussa 2012. Siis Lempola/Lohja.
Kohta pari vuotta, aika vaan rientää.
Ja minunkin kommentti samalla Kaitsulille noista kuvapareista; juu, kaikenlaista pientä piristävää lisämaustettahan näissä jahdeissa joskus näkee tai on mahdollista laittaa.Joko nyt vaikka noin kopioida kuva tarkkaan, tai sitten valita "teeman" mukainen seuraava kohde tms... tai tuo tontun eilinen "lempo sentään"
Säännöthän toki kelpuuttavat kuvan joka nyt jotakuinkin on samasta kohteesta mistä suunnasta vaan, mutta kuka nyt sitten mistäkin tarkkuudesta tykkää.
...