Kyllä alkaa vinkistä käymään![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tuossa paikassa on kyltti missä lukee Sutarkullantie ja se alkaa muutama sata metriä tuosta risteyksestä.
Pahoittelut jos oli hankala rasti.
Kyllähän näillä jo löytyy... Kuukkelimaps kun ei oikein osaa hakea noilla kylän nimien lopuilla.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mä etin tota pari päivää, en ikinä olisi löytänyt ajelemalla jos vinkkiä ei olisi tullut.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Pahoittelut, etten omasta puolestani vastannut vinkkipyyntöön. Olen sairiksella eikä tule luettua foorumia yhtä ahkerasti kuin normaalisti.
Taisi tulla jo vinkkejä riittävästi muilta.
Tuo on sellainen paikka, jonka ohi varmaankin huomattava osa Fagervikin tietä ajaneet ovat menneet. Saattaa tietenkin jäädä ohiajellessa huomaamatta.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
ex: K1600GT, K1200GT
Ollaapas sitä ajoissa jahtaamassa![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Juu, ei ollut muutakaan tekemistä.
Sumu estää hyvin kuvaamista, mutta uutta
![]()
Mä arvasin ihan ekalla... eli tarkistin arvaukseni google mapsin street viewistä.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ja uusi kohde:
Tuli aika tumma kuva kun ehti tulla hämärä, toivottavasti kelpaa tunnistukseen.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Pitäiskö tehdä siten, että jollei kukaan keksi mistä rakennuksesta on kysymys huomisen päivän kuluessa, otan samasta paikasta uuden kuvan valoisalla ja vähän eri suunnasta.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
Piätisikö tehdä niin, että annat vihjeen vasta viikon päästä ja uuden kuvan vasta kahden viikon päästä?
Jottei kenenkään paineet kasvaisi liian korkeiksi, laitetaan sitten vihjeitä samoin tein.
Talon takana kulkee "musta"joki ja naapurista kuuluu kauaskantoista kellon kilkatusta lauantai-iltaisin sekä sunnuntaiaamuisin.![]()
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS