Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  2. #2
    Tuota noin.
    Joku mättää tai sitten mie en vaan ymmärrä miksi vesi ei mene pakoputkeen ja tuki sitä tai miksi vesi ei mene kaasareihin / palotilaan / tulpanjohtoihin ja aiheuta käyntihäiriöitä.
  3. #3
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Tuota noin.
    Joku mättää tai sitten mie en vaan ymmärrä miksi vesi ei mene pakoputkeen ja tuki sitä tai miksi vesi ei mene kaasareihin / palotilaan / tulpanjohtoihin ja aiheuta käyntihäiriöitä.
    Kohdasssa 2:37 näkyy miksi ei mene pakoputkeen ja 2:52 miksi ei mene kaasareihin/palotilaan..tulpajohdoista en tiedä ehkä ne vaan niin hyvin "kosteus suojatut"..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  4. #4
    Kyllä ehjät sytkäosat pikku kosteuden kestää, eikä konekkaan ulkoppuolisesta vedestä miksikään mene.

    Imupuolen kun saa pysymään kuivana niin on jo melkein vastarannalla...
  5. #5
    son poijjaat Honda! Ne tekee perämoottoreitakin.
    MAD (mean absolute deviation)
  6. #6
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jamas kirjoitti Katso viesti
    Kohdasssa 2:37 näkyy miksi ei mene pakoputkeen ja 2:52 miksi ei mene kaasareihin/palotilaan..tulpajohdoista en tiedä ehkä ne vaan niin hyvin "kosteus suojatut"..
    Olisiko kuitenkin ruiskupeli? Kaasareissa yleensä ei taida riittää pelkkä imuilman tuotto ylhäältä, vaan tuo kohokammioidenkin pitää saada ulkoilman painetta jotta bensaa ruuttaisi suuttimista imuun. Mikuneissa toi ainakin on yleensä ihan vaan sellaiset (suodatin) tötteröt ulkoilmaan. Plus tietty ylivuotoputket missä tuskin on takaiskuventtiileitä
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #7
    No onpahan ainakin vesijäähdytteinen...
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  8. #8
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Ja kuskilla kypärä päässä, jos vaikka kaatuu ja lyö päänsä uppotukkiin...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  9. #9
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Olisiko kuitenkin ruiskupeli?
    Ei hajua mikä on, käytin nyt vaan vastauksessa samoja nimiä mitkä kysymyksessä oli..

    Edit. Onko tuo sukeltava mopo Honda NSR 150 SP..? Jos on niin sittenhän sen äkkiä googlaa mikä siellä polttoainetta syöttää.
    Viimeksi muokannut: jamas; 23.12.2013 klo 13:21.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  10. #10
    kuinkahan laturin jne vedensuojaus..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11.  
  12. #11
    Ittellä kottarainen kyllä kyntää nikottelemati vedessä sitten kun alkaa menemään penkki veden alle alkaa nikotteleen ja ihan kaasarilla (FCR) on, tosin vauhtia on yleensä reilusti enämpi, eli auttanee johonkin. Tosin viime suvena oli flektin johtojen suojakortsu sopivasti rutussa joten vesi pääs oikosen tekeen ja sulakkeen polttamaan, muuta ongelmaa "vesiajeluissa" ei ole ollu.

    Gessu ui ihan hyvin ruiskurungot veden alla ja vauhti ei tuolloin päätä huimaa, että ei nuo kaikki siitä vedestä rikki mene.

    Enämpi tekee tuo pölyävä lumi tarvella ongelmia kuin vesi kesällä.
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein