Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Pikkasen "pling-plingiä" lisää ja hintaa kans= Exclusive ja katseet kääntyy? Ei vaan, kateellisten puhetta. Alustahan on mitä mainioin, kutoskone ennen kaikkea ja muutenkin kaikki taas pelittää, kun ovat saaneet sen hirveän "klonk-klonkin", vetonivel-päivityksen, sekä Ride- by - Wire, -päivityksen kondikseen, tai ainakin piti?

    -Keyless Ride, (Avaimeton käynnistys)
    -Matkustajan käsinojat
    -Eri värit
    -Hill Start Control, (mäkilähtöavustin)
    -Piilotettu antenni
    -Auto Open Lock System, ( 2 metres)
    -Päivitetty Computer
    -Tuunatut jakkarat
    -Ikkuna + niskatuki, eihän nuo tommoset ennen ollu..?
    -Hyvä, tarkistettu hinta, Sehr Gut !
    -Kuka löysi lisää...?

    Täytyy käydä istumassa tiellä tuo, kun kelitkin taas näyttää antavan myöte

    Joko saadaan tuollainen kesän 2014 BMWKLTIBMIJOF:iin ?

    Tässä kuvasia:

    Ja videoo:

    Speksit muuten kutakuinkin samat:

    Hinta 29.125 €, Autovero 8.802,39 €, Suositushinta vakiovarustein yht. 37.927,39 €
    + toimituskulut 500 €
    Matkamoottoripyöräilyä all inclusive:
    K 1600 GTL Exclusive
    Kun dynaaminen suorituskyky ja ylellisyys kohtaavat, tuloksena on jotain ainutlaatuista. BMW Motorrad esittelee K1600 GTL Exclusiven - loistoluokan touring-pyörän, jossa teknologia ja visuaalinen tyyli on viety huippuunsa. Tämä GTL tekee kaikista 6-sylinterisistä unelmista totta.

    Design - täydellisen muotoilun mestariteos
    Exclusive ensisilmäyksellä: Kolme väriä. Mineraalivalkoinen metalliväri on yhdistetty saumattomasti lempeään Magnesium metallimattaan, joka antaa GTL Exclusiven pintaan vertaansa vailla olevaa laadukkuutta ja syvyyttä.Sitä täydentävät lukuisat kromipinnat, pyörän väreihin soinnutettu satula ja lukuisat muut yksityiskohdat. GTLExclusive säteilee loistokkuutta ja dynaamista suorituskykyä kaikista kulmista.

    Teknologia - vain parasta
    GTL Exclusivessa on silkinpehmeästi käyvä tehokas 6-sylinterinen moottori. GTL Exclusiven hienous on senyksityiskohdissa: Hill Start Control vaivattomaan liikkeellelähtöön ylämäestä, Keyless Ride sulkee / avaa automaattisesti hälytysjärjestelmän, ohjaus-, virta- ja polttoainetankin korkin lukon heti kun avain on kahden metrin etäisyydellä moottoripyörästä. Radion antenni on integroitu näkymättömästi pyörään ja LED-teniikalla toimiva älykäs päiväajovalo parantaa näkyvyyttä ja turvallisuutta.

    Varusteet - ei kompromisseja
    GTL Exclusiven varustevaihtoehdoissa löytyvät moottoripyöräilijöiden eniten suosimat varusteet; ESA II, DTC,RDC, LED-lisävalot, kääntyvät xenon-valot, lisäjarruvalo ja alustavalot. Vakiovarusteisiin kuuluu mm.selkänojallinen lämmitettävä istuin, kaatumaraudat ja hälytysjärjestelmällä varustettu keskuslukitus. Näiden lisäksi BMW:n Pro-ajotietokoneen toimintoja on parannettu entisestään.

    Tehdasvakiovarusteet

    Avaimeton ajo (keyless ride)
    Päiväajovalot
    Mäkilähtöavustin (Hill start control)
    Turvallisuuspaketti
    Kääntyvät xenon-ajovalot
    Dynamic traction control -luistonestojärjestelmä
    Renkaiden ilmanpainevalvontajärjestelmä
    Varustepaketti
    LED-sumuvalot
    ESA II -elektroninen jousituksen säätö
    Keskuslukitus
    Varashälytin
    Korkea istuin, ilmainen optio
    Extra korkea istuin, ilmainen optio
    Moottori
    Tyyppi: Öljy/nestejäähdytteinen nelitahtinen, kuusisylinterinen rivimoottori, kaksi nokka-akselia, neljäventtiiliä/sylinteri
    Sylinterin halkaisija x iskunpituus: 72 mm x 67.5 mm
    Iskutilavuus: 1 649 cc
    Nimellisteho: 118 kW (160 hv) / 7,750 r/min
    Enimmäisvääntö: 175 Nm / 5,250 r/min
    Puristussuhde: 12.2:1
    Polttoaineen syöttö / moottorinohjaus: Elektroninen suihkutus imusarjaan
    Pakokaasujen puhdistus: Puhdistus suljettu 3-tie-katalysaattori, täyttää EU-3-päästönormit
    Suorituskyky / polttoaineenkulutus
    Huippunopeus: Yli 200 km/h
    Kulutus/100 km (90 km/h): 4,6 l
    Kulutus/100 km (120 km/h): 5,9 l
    Polttoainetyyppi: lyijytön korkeaoktaaninen bensiini, 98 (RON), automaattisen nakutukseneston ansiosta voikäyttää vähintään 95-oktaanista bensiiniä (RON)
    Sähkölaitteet
    Laturi: Vaihtovirtalaturi 580 W
    Akku: 12 V / 19 Ah, huoltovapaa
    Voimansiirto
    Kytkin: Monilevyinen märkäkytkin
    Vaihteisto: 6-vaihteinen sakarakytkinvaihteisto
    Toisioveto: Kardaani
    Alusta ja jarrut
    Runko: Alumiinivalurunko, jossa moottori on osa kantavaa rakennetta
    Etujousitus: Motorrad Duolever; keskitetty joustintuki
    Takajousitus: BMW Motorrad Paralever
    Joustomatka edessä/takana: 125 mm /135 mm
    Akseliväli: 1 618 mm
    Caster: 108.4 mm
    Ohjauskulma: 62.2°
    Vanteet: Alumiinivanteet
    Vanteen koko edessä: 3.50 x 17"
    Vanteen koko takana: 6.00 x 17"
    Eturengas: 120/70 ZR 17
    Takarengas: 190/55 ZR 17
    Etujarru: 2-levyinen, uivat jarrulevyt, halkaisija 320 mm, 4-mäntäinen kiinteärunkoinen jarrusatula
    Takajarru: 1-levyinen, halkaisija 320 mm, 2-mäntäinen uiva jarrusatula
    ABS: BMW Integral (osittain integr.) ABS
    Mitat ja painot
    Pituus: 2 489mm
    Leveys (peilien kanssa): 1 000 mm
    Korkeus (ilman peilejä): 1 465 mm
    Istumakorkeus omapainolla: 750 mm (korkea istuin: 800 mm)
    Jalkojen sisäkaaren mitta omapainolla: 1 720 mm (korkea istuin: 1 810 mm)
    Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna 1): 360 kg
    Kuivapaino
    Sallittu kokonaispaino: 540 kg
    Kantavuus (vakiovarustein): 196 kg
    Polttoainesäiliön tilavuus (käytettävissä): 26.5 l
    Varalla: 4,0 l
  2. #2
    Herran jestas! Jopas on taas hajoavaa osaa lisätty (sanoo persaukinen)
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Katsotaan mitä kaveri tykkää tuollaisesta. 2012 mallin GTL vaihtui sillä tuohon exglusiiviin. Nihkeästi kuulemma kukaan olisi antanut rahaa väliin jos olis vaihtanut halvempaan (RT) Ainoa vaihtoehto oli siis tuo upgrading exlusiveen. Katotaan sitten parin kesän jälkeen mihin voi taas päivittää.
  4. #4
    Lainaa jite kirjoitti Katso viesti
    Katotaan sitten parin kesän jälkeen mihin voi taas päivittää.
    eli kahden vuoden takuu tuossa kamppeessa..?

    sanoo toinen persaukinen..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  5. #5
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    eli kahden vuoden takuu tuossa kamppeessa..?

    sanoo toinen persaukinen..
    Tiedä kulkiko ajatus samaan suuntaan, mutta mietin jotta miksi uudenkarhea pyörä pitää pakonomaisesti vaihtaa mihin tahansa uudempaan? No nää nyt on sitten vaan näitä köyhän kysymyksiä

    Eihän tuossa ajassa saa edes pyörää varusteltua mieleiseksen
    <p>2002-2014</p>
  6. #6
    Tämä kaveri ei paljoa varustele. Kun renkaat menee vaihtoon vaihdetaan pyörä
  7. #7
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti

    Teknologia - vain parasta

    Keyless Ride sulkee / avaa automaattisesti hälytysjärjestelmän, ohjaus-, virta- ja polttoainetankin korkin lukon heti kun avain on kahden metrin etäisyydellä moottoripyörästä.
    Tuota ei sitten jätetäkään ihan teltan viereen. Tai sitten viiään avain kauas jemmaan.

    Kauheata shaissea tuo BMW:n mainoskieli.
  8. #8
    Lainaa jite kirjoitti Katso viesti
    Tämä kaveri ei paljoa varustele. Kun renkaat menee vaihtoon vaihdetaan pyörä
    Kukin tietty tyylillään ja rahoillaan
    <p>2002-2014</p>
  9. #9
    Lainaa jite kirjoitti Katso viesti
    Tämä kaveri ei paljoa varustele. Kun renkaat menee vaihtoon vaihdetaan pyörä
    Mäkilähtöavustin ja kaikki. Uusavuttomuuttako?
    Pekka
  10. #10
    Mikähän tässä oli parempaa paitsi väri? Itse odottaisin K1600S:ää tai HP6:sta sporttista kuusipyttyistä pyörää samanlaisella aktiivijousituksella kuin HP4 ja koneesta 180-190 hv keveässä paketissa. Tämähän oli enempi wingikuskeille tehty.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  11. #11
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    sanoo toinen persaukinen..
    Vaikka lotossa napsahtaisi tulevana vkonloppuna se paljon puhuttu pääpotti, niin kauppaan jäisi tuo pyörä - ja kaikki sen sielunveljet siis GW:t ja sen semmoiset.
    <p>.</p>
  12. #12
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna 1): 360 kg
    Sallittu kokonaispaino: 540 kg
    Kantavuus (vakiovarustein): 196 kg
    Sallittu kokonaispaino: 540 kg - Omapaino täyteen tankattuna: 360 kg = 180 kg !!
    Kantavuus: 196 ??

    Kahden hengen exclusive - matkailuun ei taida sisältyä luottokorttia enempää matkatavaraa.
    vuodesta 1971 ....
  13. #13
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Sallittu kokonaispaino: 540 kg - Omapaino täyteen tankattuna: 360 kg = 180 kg !!
    Kantavuus: 196 ??

    Kahden hengen exclusive - matkailuun ei taida sisältyä luottokorttia enempää matkatavaraa.
    Sekös meitä köyhiä harmittaa
    <p>2002-2014</p>
  14. #14
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    matkailuun ei taida sisältyä luottokorttia enempää matkatavaraa.
    sama ongelma niillä köyhillä, jotka ostaa ferrarin tai porchen, eihän siihen mahdu ku vain yksi golfbägi. mutta kun farkkuvolvo ei vaan ole niin kiihottava peli..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  15. #15
    Ei pidä olla niin paljo itellä sitä massaa, että kahdesta hengestä 200 kiloa täyttyy

    Itse asiaan, isännän pyörällä (Vmax) vielä tapahtuu allekirjoittaneen ajelut mutta nyt taisi perinteisesti järki viedä tunteesta voiton, ja Vmaxi vaihtui tähän GTL Exclusive malliin. Koeajoa en kelien takia ole vielä ehtinyt suorittaa...

    Ajamaton tuliterä yksilö, onko näissä mitään erityistä mitä tulisi huomioida yms tms. elintärkeää modia/varustetta?
  16. #16
    Lainaa Zante kirjoitti Katso viesti
    Ei pidä olla niin paljo itellä sitä massaa, että kahdesta hengestä 200 kiloa täyttyy

    Itse asiaan, isännän pyörällä (Vmax) vielä tapahtuu allekirjoittaneen ajelut mutta nyt taisi perinteisesti järki viedä tunteesta voiton, ja Vmaxi vaihtui tähän GTL Exclusive malliin. Koeajoa en kelien takia ole vielä ehtinyt suorittaa...

    Ajamaton tuliterä yksilö, onko näissä mitään erityistä mitä tulisi huomioida yms tms. elintärkeää modia/varustetta?
    Kultareunainen luottokortti? ; Eikös noissa ole se oma BT-audio, joka sitten vaatii Senan tai muun vastaavan kypärä-audiojärjestelmän kaverikseen.
    <p>2002-2014</p>
  17. #17
    Ray-Banit ja Rolex, eikä mitään kansanmalleja.
    <p>.</p>
  18. #18
    Haha, eli aika valmis peli ilmeisesti.

    Pitänee käydä koeajolla, vaikkakaan tämmöinen iso matkapyörä ei oma ihannepyörä olekaan. :P
  19. #19
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Mäkilähtöavustin ja kaikki. Uusavuttomuuttako?
    Joskus nähnyt, että olisi joillekin ihan tarpeellinen..

    Ei kyllä sytytä pätkääkään tuo rohjake. Pitää ihan miettiä, mitä hyvää siinä olikaan..

    Kaipaamaan jäin lähinnä vakionopeussäädintä sekä lämmitettävää penkkiä.
    Olihan se radio/navi pulututti-kypäräluureilla ihan kiva.
    Bensamittari ja jäljellä olevien kilometrien näyttö olivat vertaansa vailla, ei ole ässässän vastaava lähellekään sen veroinen.
    Iso tankki ja kohtuullinen kulutus.
    Lähes täydellinen värinöiden puute.
    Mutkien mukaan kääntyvä xenon-lähivalo oli asiaa.

    Jos ässään vertaan, niin oikeastaan mitään muuta mukavampaa ei mieleen tulekaan. Mielestäni K 16 pyöriä ei kuitenkaan voi rinnastaa Wingeihin, jotka ovat ihan eri luokan rohjakkeita.

    Ai niin... Navi ja audiojärjestelmä vaatii täydellisesti toimiakseen Bemun orggis-luurit. Ne sopivat "heittämällä" vain uudempiin BMW-merkisiin kypäriin, pienellä säädöllä onneksi suupertteihinkin. Näin siis ainakin 2011, voi olla, että nykyisin on toisin..?
    Viimeksi muokannut: J@ck; 16.07.2014 klo 16:54.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  20.  
  21. #20
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Ai niin... Navi ja audiojärjestelmä vaatii täydellisesti toimiakseen Bemun orggis-luurit. Ne sopivat "heittämällä" vain uudempiin BMW-merkisiin kypäriin, pienellä säädöllä onneksi suupertteihinkin. Näin siis ainakin 2011, voi olla, että nykyisin on toisin..?
    Ainakin Senan 20S väittää toimivansa K16:n kanssa yhteen. Kuinka täydellistä ja virheetöntä tuo sitten on vai onko - ehkä joku tietää..
    <p>2002-2014</p>