Pikkasen "pling-plingiä" lisää ja hintaa kans= Exclusive ja katseet kääntyy? Ei vaan, kateellisten puhetta. Alustahan on mitä mainioin, kutoskone ennen kaikkea ja muutenkin kaikki taas pelittää, kun ovat saaneet sen hirveän "klonk-klonkin", vetonivel-päivityksen, sekä Ride- by - Wire, -päivityksen kondikseen, tai ainakin piti?
-Keyless Ride, (Avaimeton käynnistys)
-Matkustajan käsinojat
-Eri värit
-Hill Start Control, (mäkilähtöavustin)
-Piilotettu antenni
-Auto Open Lock System, ( 2 metres)
-Päivitetty Computer
-Tuunatut jakkarat
-Ikkuna + niskatuki, eihän nuo tommoset ennen ollu..?
-Hyvä, tarkistettu hinta, Sehr Gut !
-Kuka löysi lisää...?
Täytyy käydä istumassa tiellä tuo, kun kelitkin taas näyttää antavan myöte
Joko saadaan tuollainen kesän 2014 BMWKLTIBMIJOF:iin ?
Tässä kuvasia:
Ja videoo:
Speksit muuten kutakuinkin samat:
Hinta 29.125 €, Autovero 8.802,39 €, Suositushinta vakiovarustein yht. 37.927,39 €
+ toimituskulut 500 €
Matkamoottoripyöräilyä all inclusive:
K 1600 GTL Exclusive
Kun dynaaminen suorituskyky ja ylellisyys kohtaavat, tuloksena on jotain ainutlaatuista. BMW Motorrad esittelee K1600 GTL Exclusiven - loistoluokan touring-pyörän, jossa teknologia ja visuaalinen tyyli on viety huippuunsa. Tämä GTL tekee kaikista 6-sylinterisistä unelmista totta.
Design - täydellisen muotoilun mestariteos
Exclusive ensisilmäyksellä: Kolme väriä. Mineraalivalkoinen metalliväri on yhdistetty saumattomasti lempeään Magnesium metallimattaan, joka antaa GTL Exclusiven pintaan vertaansa vailla olevaa laadukkuutta ja syvyyttä.Sitä täydentävät lukuisat kromipinnat, pyörän väreihin soinnutettu satula ja lukuisat muut yksityiskohdat. GTLExclusive säteilee loistokkuutta ja dynaamista suorituskykyä kaikista kulmista.
Teknologia - vain parasta
GTL Exclusivessa on silkinpehmeästi käyvä tehokas 6-sylinterinen moottori. GTL Exclusiven hienous on senyksityiskohdissa: Hill Start Control vaivattomaan liikkeellelähtöön ylämäestä, Keyless Ride sulkee / avaa automaattisesti hälytysjärjestelmän, ohjaus-, virta- ja polttoainetankin korkin lukon heti kun avain on kahden metrin etäisyydellä moottoripyörästä. Radion antenni on integroitu näkymättömästi pyörään ja LED-teniikalla toimiva älykäs päiväajovalo parantaa näkyvyyttä ja turvallisuutta.
Varusteet - ei kompromisseja
GTL Exclusiven varustevaihtoehdoissa löytyvät moottoripyöräilijöiden eniten suosimat varusteet; ESA II, DTC,RDC, LED-lisävalot, kääntyvät xenon-valot, lisäjarruvalo ja alustavalot. Vakiovarusteisiin kuuluu mm.selkänojallinen lämmitettävä istuin, kaatumaraudat ja hälytysjärjestelmällä varustettu keskuslukitus. Näiden lisäksi BMW:n Pro-ajotietokoneen toimintoja on parannettu entisestään.
Tehdasvakiovarusteet
Avaimeton ajo (keyless ride)
Päiväajovalot
Mäkilähtöavustin (Hill start control)
Turvallisuuspaketti
Kääntyvät xenon-ajovalot
Dynamic traction control -luistonestojärjestelmä
Renkaiden ilmanpainevalvontajärjestelmä
Varustepaketti
LED-sumuvalot
ESA II -elektroninen jousituksen säätö
Keskuslukitus
Varashälytin
Korkea istuin, ilmainen optio
Extra korkea istuin, ilmainen optio
Moottori
Tyyppi: Öljy/nestejäähdytteinen nelitahtinen, kuusisylinterinen rivimoottori, kaksi nokka-akselia, neljäventtiiliä/sylinteri
Sylinterin halkaisija x iskunpituus: 72 mm x 67.5 mm
Iskutilavuus: 1 649 cc
Nimellisteho: 118 kW (160 hv) / 7,750 r/min
Enimmäisvääntö: 175 Nm / 5,250 r/min
Puristussuhde: 12.2:1
Polttoaineen syöttö / moottorinohjaus: Elektroninen suihkutus imusarjaan
Pakokaasujen puhdistus: Puhdistus suljettu 3-tie-katalysaattori, täyttää EU-3-päästönormit
Suorituskyky / polttoaineenkulutus
Huippunopeus: Yli 200 km/h
Kulutus/100 km (90 km/h): 4,6 l
Kulutus/100 km (120 km/h): 5,9 l
Polttoainetyyppi: lyijytön korkeaoktaaninen bensiini, 98 (RON), automaattisen nakutukseneston ansiosta voikäyttää vähintään 95-oktaanista bensiiniä (RON)
Sähkölaitteet
Laturi: Vaihtovirtalaturi 580 W
Akku: 12 V / 19 Ah, huoltovapaa
Voimansiirto
Kytkin: Monilevyinen märkäkytkin
Vaihteisto: 6-vaihteinen sakarakytkinvaihteisto
Toisioveto: Kardaani
Alusta ja jarrut
Runko: Alumiinivalurunko, jossa moottori on osa kantavaa rakennetta
Etujousitus: Motorrad Duolever; keskitetty joustintuki
Takajousitus: BMW Motorrad Paralever
Joustomatka edessä/takana: 125 mm /135 mm
Akseliväli: 1 618 mm
Caster: 108.4 mm
Ohjauskulma: 62.2°
Vanteet: Alumiinivanteet
Vanteen koko edessä: 3.50 x 17"
Vanteen koko takana: 6.00 x 17"
Eturengas: 120/70 ZR 17
Takarengas: 190/55 ZR 17
Etujarru: 2-levyinen, uivat jarrulevyt, halkaisija 320 mm, 4-mäntäinen kiinteärunkoinen jarrusatula
Takajarru: 1-levyinen, halkaisija 320 mm, 2-mäntäinen uiva jarrusatula
ABS: BMW Integral (osittain integr.) ABS
Mitat ja painot
Pituus: 2 489mm
Leveys (peilien kanssa): 1 000 mm
Korkeus (ilman peilejä): 1 465 mm
Istumakorkeus omapainolla: 750 mm (korkea istuin: 800 mm)
Jalkojen sisäkaaren mitta omapainolla: 1 720 mm (korkea istuin: 1 810 mm)
Omapaino, ajovalmiina, täyteen tankattuna 1): 360 kg
Kuivapaino
Sallittu kokonaispaino: 540 kg
Kantavuus (vakiovarustein): 196 kg
Polttoainesäiliön tilavuus (käytettävissä): 26.5 l
Varalla: 4,0 l
Herran jestas! Jopas on taas hajoavaa osaa lisätty(sanoo persaukinen)
<p>2002-2014</p>
Katsotaan mitä kaveri tykkää tuollaisesta. 2012 mallin GTL vaihtui sillä tuohon exglusiiviin. Nihkeästi kuulemma kukaan olisi antanut rahaa väliin jos olis vaihtanut halvempaan (RT) Ainoa vaihtoehto oli siis tuo upgrading exlusiveen. Katotaan sitten parin kesän jälkeen mihin voi taas päivittää.
Tämä kaveri ei paljoa varustele. Kun renkaat menee vaihtoon vaihdetaan pyörä![]()
Mikähän tässä oli parempaa paitsi väri? Itse odottaisin K1600S:ää tai HP6:sta sporttista kuusipyttyistä pyörää samanlaisella aktiivijousituksella kuin HP4 ja koneesta 180-190 hv keveässä paketissa. Tämähän oli enempi wingikuskeille tehty.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Ei pidä olla niin paljo itellä sitä massaa, että kahdesta hengestä 200 kiloa täyttyy
Itse asiaan, isännän pyörällä (Vmax) vielä tapahtuu allekirjoittaneen ajelut mutta nyt taisi perinteisesti järki viedä tunteesta voiton, ja Vmaxi vaihtui tähän GTL Exclusive malliin. Koeajoa en kelien takia ole vielä ehtinyt suorittaa...
Ajamaton tuliterä yksilö, onko näissä mitään erityistä mitä tulisi huomioida yms tms. elintärkeää modia/varustetta?
Haha, eli aika valmis peli ilmeisesti.
Pitänee käydä koeajolla, vaikkakaan tämmöinen iso matkapyörä ei oma ihannepyörä olekaan. :P
Joskus nähnyt, että olisi joillekin ihan tarpeellinen..
Ei kyllä sytytä pätkääkään tuo rohjake. Pitää ihan miettiä, mitä hyvää siinä olikaan..
Kaipaamaan jäin lähinnä vakionopeussäädintä sekä lämmitettävää penkkiä.
Olihan se radio/navi pulututti-kypäräluureilla ihan kiva.
Bensamittari ja jäljellä olevien kilometrien näyttö olivat vertaansa vailla, ei ole ässässän vastaava lähellekään sen veroinen.
Iso tankki ja kohtuullinen kulutus.
Lähes täydellinen värinöiden puute.
Mutkien mukaan kääntyvä xenon-lähivalo oli asiaa.
Jos ässään vertaan, niin oikeastaan mitään muuta mukavampaa ei mieleen tulekaan. Mielestäni K 16 pyöriä ei kuitenkaan voi rinnastaa Wingeihin, jotka ovat ihan eri luokan rohjakkeita.
Ai niin... Navi ja audiojärjestelmä vaatii täydellisesti toimiakseen Bemun orggis-luurit. Ne sopivat "heittämällä" vain uudempiin BMW-merkisiin kypäriin, pienellä säädöllä onneksi suupertteihinkin. Näin siis ainakin 2011, voi olla, että nykyisin on toisin..?
Viimeksi muokannut: J@ck; 16.07.2014 klo 16:54.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.