Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Jäi käteen tuollainen '96 mallin pyörä...täysin alkuperäinen...
    Peilien, vilkkujen, sarvien vaihtoa suunnitteilla, pleksi pois, kilpiteline alkuperäisen "rapakaaren" tilalle jne..
    Mites helpoiten pystyis perää vähän korottaa? Tai onko valmista korotus sarjaa missään?
    Keväällä kyllä menee luultavasti myyntiin, pienen runkokokonsa takia, eli onko tää kuitenkin helpompi myydä täysin alkuperäisenä, vai hiukan "nuorennettuna"?
  2. #2
    Kyllä modaamaton pyörä on aina helpompi myydä ja ylläpitää.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  3. #3
    Piä alkuperäsenä...

    Ne jotka tollasta haluaa, ei välttämättä perusta mistään tuuninkeista...

    Pikkusiistiminen vois olla, ja täys huolto. Uudet kulutusosat ja jarruhuolto.
    Ne painaa noitten käyttäjäkunnalle enemmän, entä tuplavalot tai pienet kilpitelineet...

    Ja vaikka se on pikkurunkonen, se on mahottoman mukava pyörä tienpäällä.
    Ei sillä hätyytellä varttimaileja, tai ajeta nopeusennätyksiä.

    Mut sillä jaksaa kurvailla pikkuteitä vaikka kuinka kauan.
    Ja on omalla tavallaan nätti pyörä.
    Se oli jo rikki...
  4. #4
    Jeps, samaa mieltä noiden muiden kanssa, kyllä se alkuperäisenä kannattaa pitää, jos myymässä on. Itselle jos rakentaa, niin ehkä eri asia.
    Voisi ehkä jopa kiinnostaa, jos on tosiaan alkuperäinen, eikä hinta niin pilvissä, että jää käteen...
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  5.  
  6. #5
    Kyllä se tuo pyörä itseäkin kiinnostaa näön puolesta, mutta saattaa näyttää piikiltä mun ajossa
    (190/125)..
    Olen haaveillut siitä Big Onesta näön ja koon vuoksi..naku on ollut hakuisessa kun sain oman Zzr:n myytyä jne..
    Vauhtia vaan on pakko saada pois