Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa jyk4 kirjoitti Katso viesti
    Mutta montaa panpersia se tietysti harmittaa kun rataketut tulevat ohi vaikka radalle tullessa luulee olevansa vähintään Rossin tasoinen kuminpolttaja.
    Jos sä oikein kiltisti pyydät, niin vaikka minä, tai joku muu näistä sun katkeruuden kohteena olevista kavereista voi opettaa sulle kuminpolton salat. Ei tarvii sitten pyörättömänä olla täällä itkemässä ja valittamassa, kun et osaa ja siitä kun pommittajat vie sun kaikki naiset.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  2. #32
    Lainaa trj kirjoitti Katso viesti
    No kyllä semmosella soratiellä menee se isompi adventurekin, mutta lopputulos on just sama löytyykö siitä 50 vai 150 hp. Ja tuossa lehtikasassa riittää 20 hp. tehot vetämään perseen alta.
    Tässä näitä muutamaa nappuloitua sporttia katsellessa tuli mieleen että pääsemmekö jo seuraavaan vaiheeseen siitä "kyykky vai ferrari alastarolla" -väännöstä.
    Mikä peli on nopein vaikkapa kymmenen kilometrin metsäautotielenkillä?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  3. #33
    Lainaa trj kirjoitti Katso viesti
    No kyllä semmosella soratiellä menee se isompi adventurekin, mutta lopputulos on just sama löytyykö siitä 50 vai 150 hp. Ja tuossa lehtikasassa riittää 20 hp. tehot vetämään perseen alta.
    Joo, adventure olisi hieno peli! Ja oma mielipide on, että hiekkateillä tehot ovat täysin toissijainen asia. Sitä kun ei millään ilveellä saa siirrettyä tiehen. (suuret tehot)

    Lehtikasassa riittäisi vaikka mun vanha 1,5 hp S1 vetämään perseen alta. Tosin siinä pitää jo vähän yrittää ja tehdä tahallaan ajovirhettä.

    Pointti kuitenkin oli, että vauhti on sama/hitaampi tuolla pemarilla vs. enskapyörä, mutta tunnelma täysin erilainen. Osa pitää sitä positiivisempana tunnelmana, osa ei.
  4. #34
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Tässä näitä muutamaa nappuloitua sporttia katsellessa tuli mieleen että pääsemmekö jo seuraavaan vaiheeseen siitä "kyykky vai ferrari alastarolla" -väännöstä.
    Mikä peli on nopein vaikkapa kymmenen kilometrin metsäautotielenkillä?
    Aikaisempaa keskustelua en tiedä, mutta eiköhän tommoisella metsäautotiellä oli joku ketterä vehje hyvä, joka jaksaa kuitenkin vetää.
    Huippunopeudet tuskin ovat paljoa 100km/h korkeampia. Joten omat kriteerit laittaisin ketterälle, hyvin kiihtyvälle, hyvin hallittavalle, hyvin tehoa tienpintaan siirtävälle ajopelille, jossa osaava kuski puikoissa.

    Kuskista se ehkä eniten on kiinni (veikkaisin). Ainakin ralli vaikuttaa hullulta puuhalta. Ei saa nostaa kaasua tiettyyn mutkaan mentäessä, tai sitten ajaudutaan ojaan

    Kiteytettynä karvan verran isompi mottinen enskapyörä, jossa sorasäädöt.
  5. #35
    Lainaa dmachine kirjoitti Katso viesti
    Jos sä oikein kiltisti pyydät, niin vaikka minä, tai joku muu näistä sun katkeruuden kohteena olevista kavereista voi opettaa sulle kuminpolton salat. Ei tarvii sitten pyörättömänä olla täällä itkemässä ja valittamassa, kun et osaa ja siitä kun pommittajat vie sun kaikki naiset.
    Heh osu ja uppos, hengitä nyt ihan rauhallisesti. Se oli huumoria
    Mutta myös totta siltä osin että monet kuvittelee kadulla kaahatessaan olevansa koviakin kuskeja mutta päivä radalla muiden seassa saattaa avata silmiä. Ja juu, minäkin olen ollut radoilla ohiteltavana.
    Kuminpolttoakin kerran kokeilin mutta en kokenut saavani siitä iloa irti niin jätän sen muille
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6. #36
    Lainaa jyk4 kirjoitti Katso viesti
    Heh osu ja uppos, hengitä nyt ihan rauhallisesti. Se oli huumoria
    Mutta myös totta siltä osin että monet kuvittelee kadulla kaahatessaan olevansa koviakin kuskeja mutta päivä radalla muiden seassa saattaa avata silmiä. Ja juu, minäkin olen ollut radoilla ohiteltavana.
    Kuminpolttoakin kerran kokeilin mutta en kokenut saavani siitä iloa irti niin jätän sen muille
    Jos alkaa tekemään naista mieli niin koita seuraavan kerran tuota naisen isku repliikkiä: Oon pommittajia ja kyllä tässä osataan polttaa kumia. Muista kumminkin mainita erikseen että mopon kumia, ettei vaan tule väärin käsitystä.

    Jos et sillä saa naista niin et sitten tule saamaan yhtään millään.

    Voi ristus.
    Murjaanien kuningas!
  7. #37
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Silti alle 150hv pyörää en ikinä halua ja maastoonkin tekisi mieli....siinäpä ongelma
    Mites ktm 1190 adventure? Siitähän löytyy kaivatut 150hv.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #38
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    Mites ktm 1190 adventure? Siitähän löytyy kaivatut 150hv.
    Toinen vaihtoehto on tietenki hommata sen 150hp katuvehkeen lisäksi erillinen mettämopo
    '04 Honda CBR 1100xx, '13 KTM 250 EXC
  9.  
  10. #39
    Lainaa uhwo kirjoitti Katso viesti
    Toinen vaihtoehto on tietenki hommata sen 150hp katuvehkeen lisäksi erillinen mettämopo
    No sellainen oli XX:n kaverina.Honta oli sekin NX 650 mallia-2000....ihan OK peli.Ekana vuonna kun sen omistin niin tuli ajettua sillä n.4tkm ja sitten se melkein seisoikin tallissa (n.500km/v) .Jotenkin vaan tuo tehon puute ehkä aiheutti sen jotta läXXi molemmat myyntiin ja nyt tallissa seisoo ZZR 1400 mallia-08 jota ei ainakaan tehon puutteesta voi syyttää ....mutta aina Syksyisin kurakelien alkaessa alkaa kaipaileen jotain kompromissia siis tehokasta peliä jolla viitsii mennä sorateitä mutta myös moottoritie/maantieajo olisi siedettävää isommillakin nopeuksilla...no aika näyttää mutta Zetorista en luovu vaikka saisin Turbo-Busan nappuloilla
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12