Sivu: 13 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 638:sta
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Moodin vaihto onnistuu ajaessakin, valitse haluttu moodi mode-napista ja käännä kaasu pois hetkeksi, ja mopo muuttuu toiseksi: luistonesto, keulimisen esto, jousitus ja kaasun vaste. Rain-moodissa hepatkin tippuu 100:aan.
    Joo ton tiesin. EI tartte kaasuakaan tiputtaa, esim kytkin pohjaan kuittaa mode-muutoksen myös.
    Lisäksi: Olen seurannut tuota peilien värinää/ tärinää/ heilumista... mun mielestä mulla ei heilu ollenkaan!! (Ei niistä silti mitään näe ainakaan taaksepäin!)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Olisikohan etupyöräni tasapainotus pielessä, sillä koko etupää tärisee huomattavasti reippaissa nopeuksissa.
    Täytyy käyttää huollossa...
    vuodesta 1971 ....
    Hitsiläinen... tilasin tankkilaukun (BMW:n oman) samaan aikaan kun tein paperit pyörästä, eli tais olla maaliskuuta. Nyt sain tiedon ettei laukku tule Suomeen ennen reissua eli tarttis keksiä joku yhtä hyvä ratkaisu. Tähän asti aikaisemmissa pyörissä on ollu Bags Connection laukku pikakiinnityksellä ja kai semmosenkin tuohon saa? Olen ainakin nähnyt sitä hevosenkenkää tuohon pyörää jossain?

Edit: Onkohan se sama joka menee R1200R:ään?? Eli tämä?
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 30.04.2014 klo 20:55.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Tein nyt sitten tilauksen R.M. Heinon verkkokaupasta. Katotaan mitä tulee, sopivatko ja ennenkaikkea onko niitä varastossa??? Paras piristys oli toki verkkokaupan antama info tilauksen jälkeen: HUOM! Joulun ja uudenvuoden välipäivinä tehdyt verkkokauppatilaukset toimitetaan 31.1.2012 !!!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Uutena viestiketjun mukaisen menopelin omistajana kiitän tämän ketjun hyvistä kommenteista: hyviä havaintoja ja vinkkejä.
    Haen omani muutaman päivän kuluttua kaupasta.
    Customista S 1000 R:ään on aika pitkä harppaus ;-)

[edit: aamutypon "R 1000 S" korjaus ... ajamisen lisäksi pitänee harjoitella pyörän nimen kirjoittamista]
    Viimeksi muokannut: Dr.Groove; 04.05.2014 klo 10:35.
    =o&o> www.drgroove.fi
    Ride Back Home: http://youtu.be/dDTJEMSq-oA
    Victory Vegas 8 Ball => BMW S 1000 R
    Hei löytyyks tästä pöristimestä "launch control". Ei oo missään kai mainittu, eiks toi ole RR vakiovaruste?
    Viimeksi muokannut: Baltic; 05.05.2014 klo 12:06.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Hei löytyyks tästä pöristimestä "launch control". Ei oo missään kai mainittu, eiks toi ole RR vakiovaruste?
    Ei löydy. Vaihtovalo ilmaisee paikaltaan lähtiessä optimaaliset kierrokset, mutta kuskin tehtäväksi jää kaasun ja kytkimen kontrolli. Parempi versio löytyy vain HP4:stä, ei perus-RR:stä.
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Moodin vaihto onnistuu ajaessakin, valitse haluttu moodi mode-napista ja käännä kaasu pois hetkeksi, ja mopo muuttuu toiseksi: luistonesto, keulimisen esto, jousitus ja kaasun vaste. Rain-moodissa hepatkin tippuu 100:aan.
    Motorradin mittauksen mukaan rainmode ei tiputa hepoja paljonkaan. Maksimitehoksi saivat 172PS ja sademoodissa 162. Edes vääntökäyrässä ei näy suurta eroa, alle 7000rpm ei juuri mitään. Ilmeisesti muut hallintajärjestelmät herkistyvät enemmän sademoodissa.

Tuo on kyllä erinomaista, että säätöjä voi tehdä ajossa, jolloin kokeilu on helpompaa.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Motorradin mittauksen mukaan rainmode ei tiputa hepoja paljonkaan. Maksimitehoksi saivat 172PS ja sademoodissa 162. Edes vääntökäyrässä ei näy suurta eroa, alle 7000rpm ei juuri mitään. Ilmeisesti muut hallintajärjestelmät herkistyvät enemmän sademoodissa.

Tuo on kyllä erinomaista, että säätöjä voi tehdä ajossa, jolloin kokeilu on helpompaa.
    Sademoodissa suurin ero muihin karttoihin lienee kaasun vasteessa. Ei ole järkeä rajoittaa tehoa jos voidaan ottaa se sama tehomäärä ulos hallitummin.
    Superbike #7
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti muut hallintajärjestelmät herkistyvät enemmän sademoodissa.
    Ne herkistyvät (ABS) tai tylsistyvät (kaasun vaste), miten vaan, mutta tuloksena syntyy ainakin hiekkatieajeluun sopiva naku. Renkaiden kuviointia moodin vaihto ei vielä säädä, ehkä jo ensi vuonna.

Varsinaisella, kunnollisella sateella tai tämän aamun räntäsohjossa en ole koeajoja suorittanut.

vuodesta 1971 ....
    Näemmä vaihtui tuollakin Vloggaajalla pyöräksi S1000R. Jossain vaiheessa lykkää siihen Akran kokoputkistkon ja muuta pikku sälää. Mielenkiintoista seurata koska ko. kaveri ajelee paljon kaupunkiajoa pyörällään. Hyvänä esimerkkinä oli koeajossa vakionopeudensäädin, koska esim. Lontoossa on edestä ja takaa kuvaavia keskinopeus kameroita = prätkällä helppo ottaa sakot.

Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    No niin, se on varmistettu että tämä tankkilaukun kiinnike sopii tuohon pyörään! Melko helppo kiinnittää, itsellä meni n. 10 minuuttia.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 06.05.2014 klo 22:12.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Ja pyörä laukun kanssa:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ja pyörä laukun kanssa:
    Hienoa, kyllä tuonne lompsa / visa / mastercard mahtuu...

Sit tosta: http://www.nano-bike-parts.de/Ortlie...-Tasche-60-L_1

60L sivusta ladattava kassi pitkittäin takapenkille tavaraverkon kans ja sulla on täysin käyttökelponen juuroopan valloitusvehje hyppysissä!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa Yamaha1 kirjoitti Katso viesti
    Sit tosta: 60L sivusta ladattava kassi pitkittäin takapenkille tavaraverkon kans ja sulla on täysin käyttökelponen juuroopan valloitusvehje hyppysissä!
    Mulla on jo SW Motechin kangassivulaukut tukiraudoilla sekä 50l merimiessäkki. Niillä lähdetään Juhannuksen jälkeen...
    (laitan kuvia sivulaukuista kun ovat kiinni)
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 10.05.2014 klo 11:52.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Hain tänään oman S1000R:n kaupasta kotiin. Noin tunti ajoa, josta puolet kovassa sateessa.
    Rain mode tuli koeponnistettua, hymyssä suin - sateesta huolimatta :-)
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    =o&o> www.drgroove.fi
    Uuden pyörän sisäänajo sateessa. Biisi ehkä kuitenkin parempi kuin video tai ajo, I'm afraid. ;-)

=o&o> www.drgroove.fi
    En muista onko tää video ollu jo, mutta kylla vaan on kaverilla mukavaa
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

kysymys: Onko kellään vilkkunut tuo valo joka on tuolla oikealla ylhäällä, siis vilkku oikealle valon vieressä pieni punainen lamppu. Mulla se on pari kertaa vilkkunut lämpimänä käynnistyksen jälkeen n. 30sec - minuutin ajan. Taitaa vilkkua 2 kertaa ja sitten lyhyt tauko ja taas 2 kertaa...
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 10.05.2014 klo 19:55.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    kysymys: Onko kellään vilkkunut tuo valo joka on tuolla oikealla ylhäällä, siis vilkku oikealle valon vieressä pieni punainen lamppu. Mulla se on pari kertaa vilkkunut lämpimänä käynnistyksen jälkeen n. 30sec - minuutin ajan. Taitaa vilkkua 2 kertaa ja sitten lyhyt tauko ja taas 2 kertaa...
    Manuaalin sivu 46 sanoo, että varashälytin on aktivoitunut pyörän ollessa sammuksissa. Jos sulla ei pyörässä ole hälytintä, niin taitaa jokin bugittaa.

On mulla hälytin. Mutta se ei ole päällä enää silloin kun pyörä on käynnistynyt/ käynnissä. Ja tämä minua häiritsevä vilkkuminen tulee siis kun pyörä on käynnissä.
    Edit: nyt luettuani moneen kertaan tuota viimeistä kappaletta taidan nyt tajuta mistä on kysymys! Kyseinen valo siis vilkkumisellaan kertoo että hälytin on "lauennut" minun poisollessani. Ja usemmiten hälytyksen olen aiheuttanut minä itse, eli nostanut pyörän pystyyn kun avain on vielä off-asennossa.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 10.05.2014 klo 23:35.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa maukkae kirjoitti Katso viesti
    Manuaalin sivu 46 sanoo, että varashälytin on aktivoitunut pyörän ollessa sammuksissa. Jos sulla ei pyörässä ole hälytintä, niin taitaa jokin bugittaa.

On mulla hälytin. Mutta se ei ole päällä enää silloin kun pyörä on käynnistynyt/ käynnissä. Ja tämä minua häiritsevä vilkkuminen tulee siis kun pyörä on käynnissä.
    Eikö toi tarkoita, että sulla hälytin on aktivoitunut kun moposi on ollut parkissa? Pitäisi kuulua jokin merkkiääni kun laittaa virrat päälle.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
    Uusi pyörä tutuilla mutkilla. Säät olivat hieman parempia kuin edellisessä videossa.
    Tämä lyhyt tienpätkä on, IMHO, parhaimpia mutkareittejä täällä Espoon pohjoisosissa.

=o&o> www.drgroove.fi
    Kevään niittyjen matkalehmätittelistä kisailee tässä seuraava ehdokas...

Kauniin kuraisena!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 12.05.2014 klo 18:38.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Hierooko laukut pahoin takakatteeseen? Ite jouduin aina teippaamaan katteet. Nyt on toisenlainen kehitelmä, jottei hinkkaa. Jos maalipintoja ei suojaa hyvin, niin varmasti huomaa ajelleensa laukut paikoillaan.

Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kevään niittyjen matkalehmätittelistä kisailee tässä seuraava ehdokas...

Kauniin kuraisena!
    Meillä on selvästi näkemys ero mikä on kurainen, mutta toi on yllättävän hyvän näköinen laukkujen kanssa
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Lainaa Dr.Groove kirjoitti Katso viesti
    Uusi pyörä tutuilla mutkilla. Säät olivat hieman parempia kuin edellisessä videossa.
    Tämä lyhyt tienpätkä on, IMHO, parhaimpia mutkareittejä täällä Espoon pohjoisosissa.

Annas Dr.groove joku vinkki tonne espoon mutkapätkälle, vois käydä ajelemassa läpi.
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    Annas Dr.groove joku vinkki tonne espoon mutkapätkälle, vois käydä ajelemassa läpi.
    Eikös tuo ollut Velskolantie,Takkulasta Kunnarlaan ?
  30.  
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo ollut Velskolantie ?
    Sehän se on!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 13 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen