Sivu: 10 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 638:sta
  1. #271
    Aijai, luulin jo ajokokemuksista kuulevani. No eiköhän tuo kohta tule.
  2. #272
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti

    Toivottavasti tänne tuleville pyörille ei ole varattu paikkaa samaan laivaan kuin Englannin toimituserälle..
    Vastaan itselleni: oma sininen on uuden tiedon mukaan ajossa viimeistään ensi viikon lopussa

    vuodesta 1971 ....
  3. #273
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Vastaan itselleni: oma sininen on uuden tiedon mukaan ajossa viimeistään ensi viikon lopussa
    Mun pitäis valmistua tällä viikolla tehtaalta...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #274
    Pistetään tännekkin
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #275
    Ihan hyvä testipätkä Kovasti se on aina henk. koht. preferensseistä kiinni minkä noista kolmesta sitten nappaa. Tuonossa ei ulkonäkö iske joten Bemarin ja Kotarin välillä se taistelu sitten käytäisiin.

    Kawan, Trumpan ja Ducatin pitäisi selkeästi parantaa juoksuaan tuossa kategoriassa.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  6. #276
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Vastaan itselleni: oma sininen on uuden tiedon mukaan ajossa viimeistään ensi viikon lopussa

    Tänään tuli viestiä, että myöhässä on. Eilen tehtaalta valmistunut ja kahden viikon sisällä olisi luovutettavissa.
    Alkuperäinen aikataulu oli tuotantoon viikolla 10 ja Suomessa viikolla 12. Odottavan aika on pitkä.
    tomtom
  7. #277
  8. #278
    Jep, lisäksi on pyöriteltu S1000F versiota eli sport tourer sivulaukuilla mutta ehkä se on ADV minkä seuraavaksi pukkaa.

    http://bmwmoa.org/TheBike/BikeReview...ltistrada.aspx
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  9. #279
    Näyttää tuo seikkailugenren "hygieenisempi laita" olevan uudelleen
    brändättyä "peruspyörää".

    Onhan se nyt "hiihtopuku" kuitenkin paljon trendikkäämpi kuin "tuulipuku"
    vaikka olisi kyse ihan samasta vermeestä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  10. #280
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Näyttää tuo seikkailugenren "hygieenisempi laita" olevan uudelleen
    brändättyä "peruspyörää".

    Onhan se nyt "hiihtopuku" kuitenkin paljon trendikkäämpi kuin "tuulipuku"
    vaikka olisi kyse ihan samasta vermeestä .
    Oheisessa videossa ei taida olla esittelyssä uusi S1000F eikä X, mutta ainakaan ihan tavallinen peruspyörä se ei ole :



    Kukahan ottaa vastaan tilauksia ?
    vuodesta 1971 ....
  11. #281
    heti tilaukseen!

    voipi olla että tuo herättäisi paljon enemmän kiinnostusta miiteissä ja muualla kuin tuollainen "tavallinen" tonninen bemari..

    onkohan tuo alkuperäinen esikuva.. aika kallis. enpä tilaakkaan..
    http://www.rokon.com/
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 30.03.2014 klo 11:20.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  12. #282
    Takaisin aiheeseen. Uusia viivästyksiä ei ole tullut. Tarkoittaa sitä että mun pyörä on matkalla Suomeen... Huh Huh!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #283
    no niin, siinä se on kotipihalla...

    s1r_02042014.jpg

    ensimmäiset 30 km takana, 4c lämmintä, ehkä vielä pieni lenkki.

    vuodesta 1971 ....
  14. #284
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    no niin, siinä se on kotipihalla...

    s1r_02042014.jpg

    ensimmäiset 30 km takana, 4c lämmintä, ehkä vielä pieni lenkki.

    Onneksi olkoon, enpä ole täällä stadissa nähnyt yhtään vielä liikenteessä noita S 1000 R pyöriä. Oletkohan ensimmäinen, jolle on tullut Saksasta tuo pyörä? Viikonlopuksi lupasi jo lämpimämpää ilmaakin.
    tomtom
  15. #285
    Lainaa tomtom kirjoitti Katso viesti
    ...enpä ole täällä stadissa nähnyt yhtään vielä liikenteessä noita S 1000 R pyöriä. Oletkohan ensimmäinen, jolle on tullut Saksasta tuo pyörä?
    Kyllä niitä taisi tulla samalla kyydillä useampikin, joten eiköhän siellä etelässäkin niitä ala näkymään nyt viikonlopuna.

    Noin 100 km kokemusten jälkeen voisi sanoa, että joku on laittanut busan moottorin pikkukessun runkoon.
    vuodesta 1971 ....
  16. #286
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    no niin, siinä se on kotipihalla...

    s1r_02042014.jpg

    ensimmäiset 30 km takana, 4c lämmintä, ehkä vielä pieni lenkki.
    Ai ai ai ai ai ai....
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #287
    Nyt on vaivaiset 300 km ajettuna vaihtelevilla teillä.

    Pientä yhteenvetoa ensihavainnoista:

    -- peilit: niistä ei näe muuta kuin goretexia ja moottoritiellä vain sumeaa goretexia !!!
    -- sutimisen estosta, keulimisen estosta, tms. en osaa sanoa vielä mitään, mutta jarrut ovat mahtavat, vaikka abs:n toiminnastakaan ei ole havaintoja,
    -- kahvanlämmittimet ovat olleet toistaikseksi paljon tarpeellisemmat kuin vakionopeussäädin, joka on tosin testattu ja toimii hyvin,
    -- quick shifterin olemassa olon muistin tänään vasta kylätiellä, testaaminen jäi huomiseksi.

    -- edestä päin tulee, välillä aika kovaakin
    -- ajoasento sopii minulle yllättävän hyvin, hyvin kehittynyt vyötärökin mahtuu mukaan

    -- vaimennin vaimentaa aika huonosti, ja putkessa paukkuu moottorijarrutuksessa oikein mukavasti.

    --> varsin poikamainen peli, suosittelen.

    PS. kunhan kelit vähän lämpenee, niin erilaisille estotoiminnoillekin saattaa löytyä käyttöä
    vuodesta 1971 ....
  18. #288
    Parit huomiot parin sadan kilsan pörräämisen jälkeen. Lähinnä eroja RR:ään, jonka tilalle R tuli. Dynamic- ja Sport-paketit messissä.

    -Vaste kaasuun on herkempi kaikilla ajomoodeilla, tämä yllätti ensimetreillä eniten
    -Keulimisenesto tuntuu toimivan hienovaraisemmin, vähemmän pompputtavasti
    -Ajoasento erittäin luonnollinen, jalkatapit selvästi alempana, joten polvikulma loivempi.
    -Vakiotötterö mörisee ja poksuu paljon rehevämmin kuin Akran slipari RR:ssä
    -Peileistä näkee oikein hyvin, kunhan kääntää varsia selvästi kohti ajajaa
    -Vapaan löytyminen ihan yhtä epämääräistä
    -Tuuli ei riepota, tasainen ilmamassa ei oikeastaan tunnu missään
    -Kahvanlämmittimet eivät kuumene yhtä paljoa kuin RR:ssä
    -Shifterin toiminnassa ei eroa, katkoo pidemmäksi ajaksi ja nytkäyttää pienillä kierroksilla ja alhaisella kuormituksella

    Peruspyörittelyyn pelkästään positiivinen vaihto. Ei kaduta pätkääkään. Vääntöä riittävästi. Kulkupuoli selviää vasta limitterin poiston jälkeen.

  19. #289
    BMW:n muotoiluosasto on onnistunut jälleen varsin hyvin, ainakin punaisena toi on ihan törkeen upeen näköinen peli
    k1300s
  20. #290
    Kruise?
    Elämäntapatyhmä
  21. #291
    Lainaa kawa636b kirjoitti Katso viesti
    Kruise?
    Kruise pelaa hyvin, ihan kuten autoissa. Nopeutta voi säätää 1 km/h pykälin ylös/alas tai siipeä pohjassa pitämällä rauhallisesti kiihdyttäen tai hidastaen.

    Kytkin tai jarru nappaa cruisen pois päältä, samoin jos kääntää tuppea hieman väärään suuntaan lepoasennosta. Quickshifterin käyttö poistaa myös cruisen, joten vaihteen vaihto isommalle lennosta ei onnistu. Paluu aikaisempaan cruisenopeuteen onnistuu nopeussäätövipua itseen päin vetämällä. Kaasun vääntö ohituksessa jättää cruisen päälle, ja nopeus palaa ennen kiihdytystä olleeseen nopeuteen.
  22. #292
    Lainaa maukkae kirjoitti Katso viesti
    Kruise pelaa hyvin, ihan kuten autoissa. Nopeutta voi säätää 1 km/h pykälin ylös/alas tai siipeä pohjassa pitämällä rauhallisesti kiihdyttäen tai hidastaen.

    Kytkin tai jarru nappaa cruisen pois päältä, samoin jos kääntää tuppea hieman väärään suuntaan lepoasennosta. Quickshifterin käyttö poistaa myös cruisen, joten vaihteen vaihto isommalle lennosta ei onnistu. Paluu aikaisempaan cruisenopeuteen onnistuu nopeussäätövipua itseen päin vetämällä. Kaasun vääntö ohituksessa jättää cruisen päälle, ja nopeus palaa ennen kiihdytystä olleeseen nopeuteen.
    Mitenköhän sen saatavuus rr malliin
    Elämäntapatyhmä
  23. #293
  24. #294
    salinkaa_050414.jpg

    - ensimmäisen 600 km sisäänajon keskikulutus mittarin mukaan on 6,6 ltr/100km, aika paljon ?
    - 9000 kierroksen kohdalla ei ole leikkuria, vaihtovalo syttyy 7000 kierroksen kohdalla
    - vakionopeussäädin, kahvanlämmittimet, shifteri, jousituksen säätäminen,.. kaikki toimii
    - moottorin reagointi kaasuun ja kaasukahvan mekaaninen vaste toimivat kuin parhaat kaasutin+vaijeri-yhdistelmät vanhoina hyvinä (?) aikoina
    - eri moodit (rain, road, dynamic) eroavat toisistaan myös käytännössä, joten moodeja tulee ehkä vaihdettuja jatkossakin, en ole tosin vielä käyttänyt dynamic pro:ta
    - peileistä ei edelleenkään näy juuri mitään, ja reilussa moottoritienopeudessa ne ovat sumeat.

    vuodesta 1971 ....
  25. #295
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    - ensimmäisen 600 km sisäänajon keskikulutus mittarin mukaan on 6,6 ltr/100km, aika paljon ?
    Enimmäkseen pikkutie- ja kaupunkipyörityksessä liikennevaloineen ekat pari tankkia ajotietokoneen mukaan 7,2 l/100 km. Oikeasta kulutuksesta vaikea sanoa parin täytön perusteella, kun tankintäyttöaste vaihtelee.
  26. #296
    Kulutus varmaan rauhoittuu kun kelit lämpenee. Näin ainakin omassa vanhemmassa bemarissa. Peileihin kannattanee laittaa sellaiset 'levityspalat', joilla kiinnityskohta siirtyy ulommaksi.
  27. #297
    Kivan näköinen peli kuvissa, pitää nähdä ja koeajaa kun mahdollista!
    Itse olisin nähnyt tuossa mieluusti yksipuolisen haarukan...

    Edittiä:

    Kuvista näyttää että katti olis hitsattu pakosarjaan, näyttääkö vaan vai onko noin?
    CB K R
  28. #298
    Sisäänajohuolto (1000km) on nyt tehty. Moottorin käynti- ja -ääni muuttui hieman pehmeämmäksi...
    Seuraan mielenkiiinnolla, alkaako kulutus laskemaan kohti kohtuullisia lukemia.

    Huoltokeikan aikana sijaislaitteena oli BMW 600 skootteri.
    Se oli ihan mukava ja ajokokemus oli hyvin erilainen kuin S1R:llä.

    vuodesta 1971 ....
  29. #299
    Eilen Lahden Heinolla olisin tätä tingannu, nii vastauksena, et ei saa edes rahalla
    Kaikon myyty, esittelypelitkin. Eikä mikään ihme!
    Elokuussa ehkä... Mahtaa tuotantolinjalla gynttereillä kädet käydä, ku GS ja R/RR kauppa käy ku siimaa
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  30.  
  31. #300
    Lainaa zetor1400 kirjoitti Katso viesti
    Sisäänajohuolto (1000km) on nyt tehty.
    AI kauheeta ku sä oot edellä!! Omaa ei vieläkään kuulu vaikka tällä viikolla "pitäis" olla Suomessa...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 10 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8910111220 ... ViimeinenViimeinen