Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 71:een 71:sta
    Lainaa O.L.M.I kirjoitti Katso viesti
    Vastaan vaiks oon kännissä. Onko tällä tavalla ajattelevia ihmisiä (lampaita, nöyristelijöitä) täällä kovinkin paljon?

Olla töpeksimättä jatkossa Voi vittu pitäskö mun nyt tappaa itteni kun en yhtä "tikkaria" huomnnut?

mennä asiallisesssa vaatetuksessa Joo, vittu heti vaihdan jopa vaatteeni että vaikutan tarpeeksi hallitoalamaiselta keskustellessani jokun mun maksamilla veroilla elätettävän virkavaxin kanssa

nouseva tai laskeva humala saattaa lisätä penaltia Ei jumalauta, mun maksamilla verovaroilla elätettävä virkaloinen voi vittu pahastua jos mää olen vähän niin kuin maistanut ja kun on pahastunut niin sitten voi antaa lakeihin perustumatonta "penalttia" kun ei nyöristelyn määrä riitä. Ettette voi olla täällä näin lampaita, joku elättipersereikä siis voi anta ateille vähän "penalttia" kun ette sovi jonkun persereijän kommarinormiin?

Tälläistä hallintoa kutsutaan diktatuuriksi eikä se voi mitenkään heijastaa vapaan kansan tahtoa tai legitimiteettiä. Ei ainakaan mun.

Jos valitukset suuntaan lähdet niin perustele hyvin ja aukottomasti ko ASIAA Mistään muusta en ole vaatimuksi esittämässäkään. Nyt tiedän jo paljon miten homma menee, lisävinkkejä otetaan toki vastaan, ja on jo tullut selväksi että koko systeemi on viritetty siihen ettei veronmakasja voi itse puolustautua systeemiä vastaan.

Vähän hapan tuli vastauksesta, ei pidä nettinimimerkin hlökohtaisesti pahastua, mutta heijastaa vissiin tuntojani.
    Juu kännissä se on.
    Durty Nelly's Boys
    Lainaa JukiW kirjoitti Katso viesti
    Juu kännissä se on.
    Siis terve mies.
    <p>.</p>

Ny se peukku pois p*llystä.
    Kaikki.

Lappu lähti.
    Ok. Vituttaa varmasti.
    Ja jokainen teistä alkais miettiin, oliko tää ny oikein.

Mut.
    Selkä suorassa kärsii homman kuten mies, eikä ala vänkyröimään vastaan.
    Ne poliisikki oli sielä vaan töissä, ei niitä oikeesti kiinnostais. Mutta niitten on pakko.

Josko ny jokainen meistä ottas itteensä niskasta kiinni ja repäsis ryhtiä itteensä.

Jos ryssitään hommat, niin ei aleta venkoilemaan kuten pikkukakarat, vaan myönnetään reilusti että vitux män.
    Ollaan asiallisia ja muutenki fiksuja, niin luultavimmin se sanktio ei ookkaan ihan niin raju.
    Ja sitten siitä sanktiosta voi ihan rehdisti ja asiallisesti kysyä asiaa päättävältä virkamieheltä/syyttäjältä/shamaanilta, samalla neuvotellen asiaa.

Hei, iha oikeesti.
    99% poliiseista ja muista auktoriteeteistä on vaan töissä sielä.
    Se oli jo rikki...
    Niin kuin eräs letkailusta eläköitynyt orggilainen kertoi poliisin todenneen sakkoa kirjoittaessa jotenkin näin: " Minä voitin ja sinä hävisit. Tällä kertaa näin päin eikä siinä sen kummempaa" :P
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Mites tämä on edennyt vai onko jäänyt ränni vuotamaan?
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    KORTTI TULI TAKAISIN PARI PÄIVÄÄ SITTEN!!!!11111 OLIN OIKEASSA!!!!11

Mutta nyt mopo on jo laitettu talviteloille eikä keli houkuttele sitä esiin kaivamaan vaikka perinteisesti ole ajellut hieman marraskuussakin, jos ei nyt pakkasta sentään ole..

Kunhan kerkiän voin muutaman sanasen kirjoittaa itse prosessista, ilman sen kummempaa yksittäisten henkilöiden mollaamista, koska siinä esiin tulleet asiat olisivat ainakin minua kiinnostaneet silloin kun tilanne oli akuutti.
    Rännikin oli tosiaan auki viikon ja mää äkkilähdöllä poissa etten vain pahoittaisi virkamiesten mieliä tienaamalla heille palkkarahoja.
    Uuh jos koko homman kirjoittaisi niin tuli aika pitkä juttu. Tiivistän vähän enkä laita linkkejä. Lain mukaan 35 km/h ylitys voidaan määritellä ns. vakavaksi piittaamattomuudeksi josta seuraa YLI 20 ps ja siitä määrätään aina vähintään 4 viikon ajokielto. Minun tapauksessani ps vaihteluväli on 16 - 24 ps ja olosuhteet huomioiden yli 20 ps määrääminen olisi ollut käsittämätöntä ja tuo saamani 20 ps oli kohtuuton koska olosuhteet olivat parhaat mahdolliset ja aiemmin paikalla jopa oli 80 km/h rajoitus. Vertailun vuoksi vihreästi kommunisti ministerimme ajoi talviyönä kovempaa ja sai vähemmän sakkoa että se poliisin samanlaisesta tulkinnasta eliitin jäsen kontra tavis.

Sitten itse menettelystä. Poliisin ohjeet on tahallaan hämärretty tulkinnanvaraisiksi ja tämä sama politiikka on ollut jo pidemmän aikaa vallalla. Monet oikeusoppineet ovatkin tuoneet julki huolensa ala-arvoisesta laadusta lakien säätämisessä mutta eihän tämä mikään sattuma ole vaan osa isompaa kuvaa. Poliisin aikaisemmat ohjeet tämmöisen tapauksen toimista olivat aivan yksiselitteiset, nyt on pakko mennä heti rikoslain 23 luvun 1 § tulkintaan jos haluaa asiaa jotenkin avata.

Oma "taktiikkani" oli että koska poliisi on tehnyt asiassa useita virheitä, toki tulkinnasta riippuen, niin syyttäjä tekisi kohdallani syyttämättäjättämispäätöksen ja saisin näin korttini nopeammin takaisin. Soitin oikeusasiamiehen ja oikeuskanslerin virastoihin ja heidän kehotuksestaan otin sitten vajaan 3 viikon kuluttua kortin poisottamisesta kirjallisesti yhteyttä, poliisasemallahan palvellaan henkilökohtaisesti lähinnä ns. kunniakansalaisia joten puolipäivää siellä rasvanahalta menee, ja sain sitten korttini heti takaisin. Ilmeisesti käräjille ei haluttu mennä, en todellakaan tiedä oikeaa syytä. Mainittujen virastojen käsittelyaika on muuten yli puoli vuotta joten en voinut oikein jättää asiaa niiden varaan.

Ala-arvoiseksi prosessin teki kohdallani, ja epäilemättä tulevaisuudessa monien muidenkin kohdalla, se että minulle ei esitetty syytettä johon olisin voinut vastata eikä määrätty ajokiellon pituutta josta olisin voinut valittaa. Siis minulla ei ollut mitään mahdollisuutta toimia käytännössä mitenkään vaan olin yksittäisen viranomaisen mielivallan uhri. Tämä juuri on tarkoitus, jokaisen virkaloisen ja valtapoliitikon taivas. Oikeuskansleri jne suorittavat vain jälkikäteisvalvontaa josta ei ole hyötyä silloin kun tilanne on päällä enkä mainittujen tahojen hampaisiin nyt kovin paljoa muutenkaan luottaisi.

Hallituksen ja virkaeliitin agenda on häiritä ja kyykyttää mahdollisiman paljon rahvasta. Virkamiehet tajuavat että kohta iso luuta lakaisee ja siksi ne kilvan todistavat oikeauskoisuuttaan ja lojaaliuttaan esimiehilleen, pelko oman suojatyön lakkauttamisesta kalvaa kovin virkaloisia näinä ikilaman aikoina. Esimerkiksi viherkommunistinen virkaeliitti on vaatinut jo sitä yleistä 60 km/h rajoitusta maanteille ja voi veljet ja siskot; se tulee samoihin aikoihin GPS sakottimien kanssa yhtä varmasti kuin aurinko nousee sosialistisen Euvostoliittomme taivaalle, kiitos ja ylistys komissaareillemme ja virkamiehillemme!

No laudan hyvikset voivat sitten vaihtaa bemarinsa vaikka kiinalaisiin moposkoottereihin niin ette riko lakia. Saatte ehkä vähän välirahaakin joka tulee sitten tarpeeseen kun se oma oksa katkeaa tai kk eläkkeellä saa purukumin tai tikkuaskin.
    Hienoa, että jaksoit hakea "oikeutta".
    Tämä on hyvä opetus tänne .orgin lampaille, että ei aina tarvitse ottaa paskaa niskaan. Jos kokee saaneensa vääryttä kohdalleen, niin sitä pitää vastustaa.
    En mä oikeastaan pidä kovin miehekäänä sitä, että kaikki kusi ja paska, joka päälle kaadetaan poliisin (virkamiesten) suunnasta pitäisi niellä suoraselkäisesti.

Suomalaiseen tyyliin kun mennään, niin meillä todella on kohta GPS -pulikat kulkineissa.
    Suomalainen tyyli=manataan kaveriden kesken kädet nyrkissä taskussa virkamiesten idioottipäätöksiä. Ja siihen se jää. Meiltä kun puuttuu geeneistä kansalaistottelemattomuus.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Ja kaikille lampaille terveisiä
    - slipping and sliding since 1982 -
  11.  
    Sillä laillakin tiedetään käyneen että kun sakkoa vastustaa, niin päätyy käräjille. Kortti pidetään hyllyssä istuntoon asti, vaikkapa sen 6-8kk. Istunnossa todetaan että no kyllä sen nyt voi jo palauttaa kun kielto muutenkin olisi ollut vain 4vk, sakot kumminkin maksuun.

Eipähän ala rahvas pullikoimaan.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123