Oonko yhtää perillä mut ei kovin kaukaa tarvii hakea https://www.karkkainen.com/verkkokau...ea-juotoslanka
Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Milläs tollaseen vanhempaan pyörään sais järkevästi lisää valotehoa?
Pyöränä toimii zx9r -98 eli siellä on joku h4 tai vastaava poltin ei oo tarvinut vielä tutkailla mikä tuikku siellä umpiossa majailee, olisko joku xenon muutos adapteri viritys vai ledi viritystä ?
Ei taidolla vaan tuurilla.
Paksumpaa johtoa sulakkeen kautta lampun lähistölle releen kannalle. Releen ohjaus alkuperäisellä lampun syötöllä.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Poikkeaa aiheesta nyt vähän,mutta ehkä kyseenalaista tilata tuolta mitään...
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Magneettimedia
Ensi kaudeksi harkinnassa uuden kypärän osto, josta tuli mieleen että kuinka nuo käytetyt kypärät menee kaupaksi? Jos laitan tuon kaksi kesää ajetun AGV Horizon kypärän kiertoon, niin saanekko tuosta ku sen muutaman kympin.
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Oon jokusen kypärän ostanut ja myynyt.
Nyrkkisääntönä voisi sanoa noin 10% ovh hinnasta.
Eli viiden huntin potasta, jota myydään tarjouksessa kolmeen sataan uutena. Saa hyväkuntoisena käytettynä noin 50€. Pari poikkeustakin tietysti löytyy jos kypärä erityisesti ostajaa miellyttää.
Kypäriin liittyy ostajilla niin paljon ennakkluuloja, että hinta tippuu nopeammin kuin vaikkapa rotseilla.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Minulla on levyjarrulukkona abus detecto rs3. Ongelmana on, että jarrulevy on busassa sen verran ohkainen, että tuo abus ei virity hälytystilaan kun sen kytkee kiinni, sillä virittyminenhän vaatii tuon lukon "kaaren" ja patterikotelon kannen välisen yhteyden eli levyn siihen väliin johtamaan. Miten siis kiinnitätte lukkonne niin, että se myös virittyisi?
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Tuli hankittua halkaisijaltaan pari milliä liian suuret cliparit. Mistähän tuohon löytyisi kätevästi 1mm paksua alumiinilevyä n. 30cm*5cm Uudeltamaalta tai internetin syövereistä.
...
^ eiks tota levyä nyt saa vaikka bauhausista? Tai melkosen varmasti mikä tahansa levyä työstävä metallipaja leikkaa sulle tollaset soirot suoraan mittoihin muutamalla eurolla kun pyydät nätisti ja vähän räpytätä ripsiä
Semmonen kyssäri heräsi tässä niille ketkä on pesseet ajovaurusteitaan. Kattelin noita pesuohjeita noissa mun ajokamppeissa ja niissä sanotaan että 30c pesu, meitin koneen alin ohjelma on 40. Aiheuttaako jotain ongelmia? Itseasiassa se pääkysymys on kun aion pestä vaatteet Jack Wolfskin merkkisellä pesu/kyllästeaineella jossa ohjeissa sanotaan että vaatteet pitää kyllästeen vedenpitävyysominaisuudet aktivoidakseen pesun jälkeen joko silittää kuivaksi tai rumpukuivata lämmöllä, kuitenkin vaatteiden pesuohjeissa molemmat toimenpiteet on kielletty. Mikähän osa noissa ottaa pipiä jos noi rumpukuivaa? Muoviset soljet? Vetoketjut? Joku muu, mikä. Luonnollisesti panssarit, sadekalvot ja lämpövuorit on poistettu.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Jos se kama ei kestä ruumiinlämpöä 36-37 astetta, niin en pesis neljässäkympis. Käytännössä mä pesen aina ja kaiken 60 ohjelmalla eikä ole koskaan mikään mennyt miksikään, paitsi että tulee puhtaampaa ja puuvilaset teepaidat kestää pitempään (vuosia) kun puhdistuvat kunnolla. Voi kyllä olla erättä goreteksit olen pessy 50.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Luulen ma että mahdolliset ongelmat tuleekin juuri tuossa rumpukuivauksessa. Se kylläste jotenkin aktivoituu kuulemma vasta sitten kun sitä lämmittää tjsp mutta hiukan huolissaan jos joku vetskari, solki tms sulaa sinne kuivuriin. Meillä ei edes ole kuivausrumpua vaan jouduin sopimaan naapurin tätin kanssa lainavuoron niitten rumpuun huomiseksi...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Nii'in, mä en ole rummussa kuivannut kun pyyhkeitä ja puuvillalakanoita. On senverran julman kuuman tuntuinen vekotin, mut en tiedä noista kyllästeistä kyllä sitten mitä ne vaatii, saa kai rumpuunkin pikkutehoja, mä laitan aina täysille kun harmittaa jos lakanat jää kosteiks. Marttojen sivuilta näkee varmaan ne symbolit, ei varmaan kannata rumpuun laittaa jos vaatteessa on kielto tai rajoite.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Jos kuivuri on kovin perinteinen, niin se tosiaan on niin perhanan kuuma, että vahinkoa voi tulla. Uusissa kuivureissa on "kylmempiä" ohjelmia untuvalle, urheiluvaatteille tms. Veikkaisin kuitenkin, että lämpöriskit liittyvät ennen kaikkea materiaalien kutistumiseen ja mahdollisen kalvon saumojen teippausten aukeamiseen ennemmin kuin vetskareihin tai solkiin. Suora auringonpaiste sopivassa tilanteessa kuitenkin on melko kuuma, enkä oo kuullut auringon mitään sulattaneen...
Tarvii konsultoida naapurin tätiä huomenna jos siinä niitten koneessa ois joku miedompi ohjelma. Noi mun ajokamat on muutenkin jo melko vanhat, joku viis kuus vuotta ainakin ja takkikin on rikki useammasta kohtaa, housuista tulee vesi läpi samantien joten luulenpa että mahdollinen vaurio on jo tapahtunut... Nyt kun aloin oikeen miettimään niin noita ei muutes oo vissiin ikinä pesty
Tehdääs ny silleen että mä uhraan noi mun kamppeet tieteen alttarille ja jos ne menee ihan vituix sielä koneessa niin raportoin tänne mitä kävi.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Taidat viedä toiselle naapurin tädille kuin meidän, mutta kyllä tolta meidänki kusimutterilta löytyy jotain tietoa rummusta sellanen jokapäivä käytös. Käytetää just miedompaa lämpötilaa ja ei koskaa kuivata rutikuivaksi. Se tekee vaan hyvää kuteille, eikä mitään vetskarin sulamisia tapahdu jos osaa käyttää. Lähes kaikki vaatteet ja lakanan käy rummun kautta.
Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
Joo Hannen kanssa oli puhetta asiasta kun en tienny et teilläkin on. tarvii kysyä jos siin niitten koneessa ei oo mitään mietoa ohjelmaa, jos oiskin mahdollista siinä tapauksessa lainata teitin konetta?
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Pikakyssäri tämäkin.
Elikkäs menetin ajokorttini ylinopeuden vuoksi, ja rikosnimikkeenä on vakava piittaamattomuus. Käräjöimään en siis joudu.
Lapuissa lukee että asia käsitellään kirjallisessa menettelyssä, eli vastinetta tarvinee rustailla. Kysymykseni kuulukin: onko minun tästä huolimatta mahdollista päästä keskustelemaan päätöksestä kasvokkain ja näin siis esittämään näkökantani asiaan, vai onko vain kirjoitettava tuo vastine? Ja jos mahdollista niin kumpaa suosittelette? Ja lapuissa ei mainita kenelle tuo kirjelmä tulisi osoittaa?
Soittamalla laitokselle nuo asiat varmaankin parhaiten selviää, kyselen nyt kuitenkin jos joku samassa tilanteessa ollut osaisi auttaa.
Prkl että voi omat möhläilyt hatuttaa.![]()
huomatavasti helpommalla pääset kun laitat xenonin ja parempi valoteho kuin rele kautta paksumat johot ym ,katot vaan et oikea poltin ,eli jos 9r valokuvion pinta umpiossa niin h4 ja jos valokuvio lasissa niin h4r poltin niin silloin valo kuvio sellainen kui pitää eikä häiji muita ja itse asiassa xenonit on halvemmat ebays kuin osram nigt breaker motonetissä niin tosiaan miksei ledikin huuruksella taitaa olla niistäkin kokemuksia
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Sen verran tarkennusta että soitin erikois valoon ja heidän suositus on että aina r poltin lyhkäisiin jos ei ole projektorit umpio eli on sellainen suurennus linssi mistä ei näy poltin muuta en tiedä onko oikein vaan väärin
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50