Sivu: 6 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1081:sta
  1. #151
    ketä jännittää?

    tuleekohan nyt ennätys palstalla samaan aikaan oleville.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  2. #152
    Lähinnä ketuttaa...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  3. #153
    mä en ainakaan pääse mihinkään kauppaan, mulla taitaapi olla jotkut oppositiotunnarit joilla ei VIPpi puolen ovet aukea....
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  4. #154
    Sarvet meinasin vaihtaa pyörään. Ennenku alan purkamaan....
    Nuo ruiskuvehkeet on mulle uus tuttavuus. Kaks vaijeria lähtee kaasukahvasta. Kannattaako ne irrottaa siitä päästä, vai jostain sieltä ruiskuboxin tienoilta? Mietin, että miten saan ne oikeeseen kireyteen? Perinteisesti pieni välys kahvaanko ?
  5. #155
    Kävin tuossa eilen viemässä a2 korotukseen tarvittavat paperit poliisille. Kauanko siinä ajokortin saapumisessa on muilla mennyt, vai voiko vaa suoraan lähteä baanalle ja toivoa että on päivittyny poliisien tietoihin? Haluttaisi niin perkeleesti päästä taas ajamaan 2 pyöräsellä. Kevarikin tuli otettua pois kilvistä kun ei oo varaa 2 pyörän vakuutuksiin...
  6. #156
    Lainaa Dumpo kirjoitti Katso viesti
    Kevarikin tuli otettua pois kilvistä kun ei oo varaa 2 pyörän vakuutuksiin...
    Miksi?
    On olemassa seisonta-ajallisia vakuutuksia ja bonuksia siirrellään aina ajossa olevaan pyörään.
  7. #157
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Miksi?
    On olemassa seisonta-ajallisia vakuutuksia ja bonuksia siirrellään aina ajossa olevaan pyörään.
    OP ei tarjonnut tällaista vaihtoehtoa, ja muutenki koko systeemi vastustaa pyörien seisottamista (Liikennekäytöstä ei saa poistaa, ellei pyörä ole seisonnassa yli yhtä vuotta tai hajonnut niin, ettei sillä voi enää ajaa). Näin olen ymmärtänyt.
  8. #158
    On olemassa muita vakuutusyhtiöitä, esim. Turva, jossa miula on pyörät vakuutettu.
    Kyllä se kilpi sinne konttorille kelpaa, vaikka pyörä olis ehjä ja vakuutuksessa. Ei tää vielä niin neuvostoliitto ole.
  9. #159
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Onks jengillä kokemuksia noista jäähdytysjärjestelmän pesuaineista? Rukkasen syyläri kävi pajalla ja sen myötä vaihtuu glykolit Water Wetter-seokseen, niin ajattelin että samallahan tuon systeemin voisi puhdistaa.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  10. #160
    Lainaa Dumpo kirjoitti Katso viesti
    OP ei tarjonnut tällaista vaihtoehtoa, ja muutenki koko systeemi vastustaa pyörien seisottamista (Liikennekäytöstä ei saa poistaa, ellei pyörä ole seisonnassa yli yhtä vuotta tai hajonnut niin, ettei sillä voi enää ajaa). Näin olen ymmärtänyt.
    Ainakin Ifillä saa kyllä seisontaan, miten vaan itse haluaa. Ainoa rajoitus on, että vähintään kuukausi pitää olla yhtäjaksoisesti seisonnassa, jotta kuukauden saa ilmaiseksi. Seisonta-ajalla liikennevakuutus siis 0e. Mahdollinen kasko normaalisti. Pysyy kilvet kiinni ja ajamaan voi lähteä kun haluaa. Netissä vaan raksi ruutuun ja taas on vakuutus päällä.

    Oma kausi on alkanut aina sen verran myöhään, että en ole ympärivuotista vakuutusta halunnut edes ottaa. 4kk ajolla suurinpiirtein saman hintainen, sen jälkeen seisonnalla säästää. Varmasti pyörästäkin kiinni.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  11. #161
    näin on if tarjoaa tällaista systeemiä ja kilvet pysyy kotona.
    itselläni on ajoittain projektimopoja ja homma on helppo, vakuutus if:stä ja seisomaan, kun mopo ajoon
    niin soitto if:iin ja muutetaan vakuutuksesta vaikka ympärivuotinen, helppoa kun heinänteko.
  12. #162
    Tälläinen pikkukyssäri teille viisaammille että pyörä on seissyt lämpimässä talven yli ja koneessa on vielä edellis kesän öljyt. Pyörälle aika keväthuoltoon vasta ensi viikolla ja nyt tuli sen verran nätti ilma että tekisi mieli lähteä pyörällä ajelemaan. Tekeekö hallaa koneelle vai uskaltaako tuota lähteä huoletta pyörän selkään?
  13. #163
    Lainaa Omoto kirjoitti Katso viesti
    Tälläinen pikkukyssäri teille viisaammille että pyörä on seissyt lämpimässä talven yli ja koneessa on vielä edellis kesän öljyt. Pyörälle aika keväthuoltoon vasta ensi viikolla ja nyt tuli sen verran nätti ilma että tekisi mieli lähteä pyörällä ajelemaan. Tekeekö hallaa koneelle vai uskaltaako tuota lähteä huoletta pyörän selkään?
    itte ajasin ainaki! ei ne öljyt siel nyt nii "pahaks" oo menny.
    600rr
  14. #164
    Lainaa factoryrider kirjoitti Katso viesti
    itte ajasin ainaki! ei ne öljyt siel nyt nii "pahaks" oo menny.
    Kiitos nopeasta vastauksesta! Nyt ajeleen!
  15. #165
    Auttakaahan tumpeloa! Ensimmäistä kertaa yritin tarkastaa uusien renkaiden paineet, mutta ei onnistunu. Ilma vaan tuhisi ulos eikä sisään saanu mitään. Kahdella eri huoltoasemalla yritin ja sama juttu molemmissa. Onko tuohon joku jippo mikä jäi tekemättä?
    AA is for quitters.
    Z1000 -04
  16. #166
    Pistoolista lähtevä täyttöletku löysällä?
    2006 Kawasaki Z750 -> 2007 Aprilia Tuono
  17. #167
    Lainaa CTD kirjoitti Katso viesti
    Auttakaahan tumpeloa! Ensimmäistä kertaa yritin tarkastaa uusien renkaiden paineet, mutta ei onnistunu. Ilma vaan tuhisi ulos eikä sisään saanu mitään. Kahdella eri huoltoasemalla yritin ja sama juttu molemmissa. Onko tuohon joku jippo mikä jäi tekemättä?
    Kolmannella asemalla täyttö jo onnistuikin. Jostain syystä kahden ensimmäisen aseman täyttöletku ei ilmeisesti avannut venttiiliä kokonaan vaikka kuinka yritti tunkea pohjaan asti. Oli hiukan hutera ajettava jo, kun kolmannelle asemalle pääsin (etusessa painetta n. 1,2 baria). Nyt on kumminkin paineet kohdillaan ja meno maistuu.
    AA is for quitters.
    Z1000 -04
  18. #168
    Nyt kun pihaan tuli 08 r6r, niin siihen vois olla fiksua ostaa ohjausiskari.En ainakaan semmoista siitä löytänyt Saapi ehdotella. Mites toi stormissa myynnissä oleva lsl titan onko kokemuksia? olis vaa paremmin budjettiin sopiva kapistus vai kannattaako suosiolla laittaa se parisataa enemmän ja ostaa vaikka bitubo.
    Honda CBR 600 F -96, Suzuki gsxr 600 k4, Suzuki gsxr 1000 k9, Yamaha r6 -08
  19. #169
    Eivät meinaa uuden, ostetun Senan kaiuttimet muutenkaan aavistuksen (puoli numeroa) itselle liian pieneen Marushinin kypärään. Korvat menevät rullalle ja ei hymyilytä.

    Heikkeneekö turvallisuus mielestänne paljonkin jos mattoveitsellä leikkaisi siististi paikan noille kaiuttimille?

    PS. Ja juu, puristaa ajoittain otsaa ja poskipäitäkin! ..mutta kun halvalla sai.
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  20. #170
    ^ Ostin halvan ja saastin. Seuraavaksi ostan sopivan...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  21. #171
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Masa1000 kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun pihaan tuli 08 r6r, niin siihen vois olla fiksua ostaa ohjausiskari.En ainakaan semmoista siitä löytänyt Saapi ehdotella. Mites toi stormissa myynnissä oleva lsl titan onko kokemuksia? olis vaa paremmin budjettiin sopiva kapistus vai kannattaako suosiolla laittaa se parisataa enemmän ja ostaa vaikka bitubo.
    Täällä jotain keskustelua aiheesta, ainakin seiskasivun lopussa ja kasisivun alussa.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  22. #172
    Lainaa GoSpel kirjoitti Katso viesti
    ^ Ostin halvan ja saastin. Seuraavaksi ostan sopivan...
    ..silloin ei ollut _yhtään_ ylimääräistä, budjetti meininki. Yleensä pakko ostaa kerralla hyvä vaikka kustantaisi enemmänkin. Nimim. Mp-asun puvun sain Jägerpullolla tuolloin.
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  23. #173
    Kuudentonnin huolto lähenee mun Honda 750 Black Spirittiin... Paljonkohan moinen kustantaa... about???
  24. #174
    200€, merkkihuollossa???
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  25. #175
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nykis kirjoitti Katso viesti
    Kuudentonnin huolto lähenee mun Honda 750 Black Spirittiin... Paljonkohan moinen kustantaa... about???
    Ei pitäis olla yli kahtasataa. K8 GSXR 750 maksoi muistaakseni 180€ eikä toi Honda varmaan paljon monimutkaisempi laite ole.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  26. #176
    Juu merkkihuollossa huollatan. Kiitti sami ja knaku, tuota kahtasataa olin ounastellutkin.
  27. #177
    Kouluttaja, emeritusylläpitäjä massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Eivät meinaa uuden, ostetun Senan kaiuttimet muutenkaan aavistuksen (puoli numeroa) itselle liian pieneen Marushinin kypärään. Korvat menevät rullalle ja ei hymyilytä.
    Käytätkö kypärähuppua? Mulla ei ilman sellaista asetu kuulokkeet (tai korvat) hyvin.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
    ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  28. #178
    990 superduken takarattaan irroitus ahdistaa. Onko tuo tosiaan niin idioottimaisesti suunniteltu kuin antaa ymmärtää vai jääkö mulla jotain tajuamatta? Kuusiokoloja yritetty nyt ährästää sieltä "väärältä puolelta" ja ees inahda. Lisäksi kun joutuu silleen killissä vääntämään niin ei hyvä. Ideoita vai rengas takaluukkuun ja johonkin huoltoon?

    E. Jaah se ratas on kumituttien varassa, jotka pitää hölskytellä mukana irti ja sitte pääsee ruuvaamaan kuusiokoloja irti. Voivoi..
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  29. #179
    Joo eli sekalainen kysymys.
    pyörässä uudet ketjut ja rattaat( ajettu ehkä noin 500km) kaikki asennettu liikkeessä.
    heti uudesta asti ketjuista kuulunut tasaista "nakutusta" joka kuuluu jo pyörää taluttaessa ja kovenee nopeuden noustessa. Takarengas on suorassa ainaki pyörän oman mittarin mukaan ja mittasin vielä metrimitalla niin pitäisi olla suorassa... Silti kun katsoo takaratasta niin ketjut ovat ehkä hieman enemmän vasemmassa reunassa?
  30.  
  31. #180
    Pakko heittää kysymys tähän väliin mielenrauhan säilyttämiseksi.
    Toimiiko if.n kaskon "hinauspalvelu" pohjoismaissa?
    Huomenna pitäis suunnata kohti Nordkappia
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
Sivu: 6 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen