Sivu: 33 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233132333435 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1081:sta
  1. #961
    Sama homma.
    Tuli heti mieleen Eebayn täydellisen kateruuvisarjan hinta, mutta en kehdannut alkaa enää peruuttelemaan...
    Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
  2. #962
    pyörä nykäsee vittumaisesti moottorijarrulta kaasulle mentöessä. . käytössä on tuneecu. mitä teen?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  3. #963
    Vaihda vetopakan kumit
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #964
    Huomasin eilen että takavalot ja rekisterikilven valo oli jäännyt päälle jostain kumman syystä, etuvalo ei palanut. Omasta mielestäni ihan normisti sammutin pyörän ja laitoin rattilukon päälle, pyörä 9R kawa. Onko kyseessä joku vika vai johtuuko kuun asennosta vai mistä.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  5. #965
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Huomasin eilen että takavalot ja rekisterikilven valo oli jäännyt päälle jostain kumman syystä, etuvalo ei palanut. Omasta mielestäni ihan normisti sammutin pyörän ja laitoin rattilukon päälle, pyörä 9R kawa. Onko kyseessä joku vika vai johtuuko kuun asennosta vai mistä.
    En muista tarkkaan miten ysikawassa mutta usein noiden virtalukoissa on rattilukkoasennon lisäksi asento jossa rattilukon lisäksi on myös parkit päällä.
    Olisiko kyse siitä?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  6. #966
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    En muista tarkkaan miten ysikawassa mutta usein noiden virtalukoissa on rattilukkoasennon lisäksi asento jossa rattilukon lisäksi on myös parkit päällä.
    Olisiko kyse siitä?
    Olishan tuo ihan järkevä selitys asialle, täytyypä tutkailla asiaa kun pääsee kotiin.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  7. #967
    Tuli tuossa tänään vuoden ekat ajot sateella ja z750 höyrytteli muistaakseni huomattavasti enemmän kuin aiemmin syyläristä. Seisontatuelle laitettaessa myös valutti varmaan desin nestettä, joka kyllä vaikutti vedeltä. Onkohan mahdollista, että tuollainen määrä tulisi vain sadevettä ajon päättyessä? Mikään hurja vesikeli tuolla ei kuitenkaan ollut.
  8. #968
    Eri merkki kyllä jne mutta daytonan kun pesee takapukin päällä ja vaikka tunnin päästä kaataa sivujalalle tulee syylärin ripojen välistä lorinalla vettä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  9. #969
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lanttu kirjoitti Katso viesti
    Tuli tuossa tänään vuoden ekat ajot sateella ja z750 höyrytteli muistaakseni huomattavasti enemmän kuin aiemmin syyläristä. Seisontatuelle laitettaessa myös valutti varmaan desin nestettä, joka kyllä vaikutti vedeltä. Onkohan mahdollista, että tuollainen määrä tulisi vain sadevettä ajon päättyessä? Mikään hurja vesikeli tuolla ei kuitenkaan ollut.
    Itsellä ainakin Fasu höyryää kanssa jonkin verran sadeajon jälkeen ja pesun jälkeen kun laittaa sivujalalle, niin syylärin paikkeilta valuu pitkän aikaa vesinoro. En siis olisi kovin huolissani, eiköhän se sadevettä liene.

    En tunne noita kasawikoja yhtään, mutta luulisi, että niissäkin on paisari, josta näkee nestepinnan tason. Tai sitten raottaa syylärin korkkia ja vilkaisee siitä. Ei kannata tehdä kuumalle syylärille.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  10. #970
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Itsellä ainakin Fasu höyryää kanssa jonkin verran sadeajon jälkeen ja pesun jälkeen kun laittaa sivujalalle, niin syylärin paikkeilta valuu pitkän aikaa vesinoro. En siis olisi kovin huolissani, eiköhän se sadevettä liene.

    En tunne noita kasawikoja yhtään, mutta luulisi, että niissäkin on paisari, josta näkee nestepinnan tason. Tai sitten raottaa syylärin korkkia ja vilkaisee siitä. Ei kannata tehdä kuumalle syylärille.
    Juu onnistuuhan nuo molemmat. Syylärin korkiin pääsyy vaatii käsittääkseni tankin nostamisen ja paisariinkin tarvii purkaa vain puolet perästä, mutta viikonloppuna se taitaa olla edessä ""
  11. #971
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lanttu kirjoitti Katso viesti
    Juu onnistuuhan nuo molemmat. Syylärin korkiin pääsyy vaatii käsittääkseni tankin nostamisen ja paisariinkin tarvii purkaa vain puolet perästä, mutta viikonloppuna se taitaa olla edessä ""
    Paisariinko ei oo mitään näköyhteyttä ilman purkamista?

    Älä nyt vielä mitään pura, vaan seuraile ensin sen pyörän lämpöjä ja jäähdytyksen toimintaa. Hyvin suurella todennäköisyydellä kyseessä oli pelkkä sadevesi.

    Itse jos olisin halunnut asiasta varmistua, olisin varovasti maistanut sormenpäästä sitä nestettä. Glykolin tunnistaa kyllä.
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  12. #972
    Morjes! Pikainen galluppi: Jos tälle prätkälle laittaisitte hinnan pelkän vilkaisun perusteella, mitä se olisi?: https://www.dropbox.com/sh/vp8xklohd...a5ys1oVza?dl=0

    Pyörä joutui ilkivallan kohteeksi ja tässä pähkäilen pistänkö lunastukseen vai otanko korjaukseen tarjotut rahat. Pyörä on tällä hetkellä tuossa kunnossa.
  13. #973
    Lainaa kreivi kirjoitti Katso viesti
    Morjes! Pikainen galluppi: Jos tälle prätkälle laittaisitte hinnan pelkän vilkaisun perusteella, mitä se olisi?: https://www.dropbox.com/sh/vp8xklohd...a5ys1oVza?dl=0

    Pyörä joutui ilkivallan kohteeksi ja tässä pähkäilen pistänkö lunastukseen vai otanko korjaukseen tarjotut rahat. Pyörä on tällä hetkellä tuossa kunnossa.
    Yleensä kannattaa ottaa korjausrahat jos on tunnesiteitä pyörään ja haluaa sen kuntoon, fiatmiehet ottaa varmaan tarkemmin kantaa hinnasta.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  14. #974
    Lainaa kreivi kirjoitti Katso viesti
    Morjes! Pikainen galluppi: Jos tälle prätkälle laittaisitte hinnan pelkän vilkaisun perusteella, mitä se olisi?: https://www.dropbox.com/sh/vp8xklohd...a5ys1oVza?dl=0

    Pyörä joutui ilkivallan kohteeksi ja tässä pähkäilen pistänkö lunastukseen vai otanko korjaukseen tarjotut rahat. Pyörä on tällä hetkellä tuossa kunnossa.
    Tosiaan katso tarkkaan vauriot ja mieti saatko itse kuntoon ja millä hinnalla. Jos haluat pitää pyörän niin oletko valmis laittamaan omaakin rahaa korjauksiin? Kannattaa katsoa valmiiksi esim nettimotosta realistinen hinta pyörälle, ettei harmita kun tarkastajan kanssa on juttusilla. Niin ja vakuutusyhtiö ei todennäköisesti katso omia modauksia ja vaihdettuja osia hintaa nostavana tekijänä(esim. slipari).
  15. #975
    Mikä on pyörän merkki ja malli?
    Mikä on pyörän vuosimalli?
    Paljonko sillä on ajettu?
    jne.

    Nuo vaikuttavat hinnan arviointiin, joten vaikeaksi menee pelkän kuvan perusteella.
    Yleensä, jos pyörän saa itselleen riittävään kuntoon alle vakuutusyhtiö korvauksen, niin sehän kannattaa.
    Vakuutusyhtiö korvaa myös omasta työstä jotain.
    Pekka
  16. #976
    Kiitoksia kommenteista Pyörä on Aprilia Tuono vm 2007, ajettu 40tkm. Pyörä itsellä 2012 lähtien ja ajellut sillä noin 26 000km. Ollut todella hyvällä pidolla, tunnen sen läpikotaisin jne ja itsellä tietysti 'hyvä' käsitys arvosta, mutta tämä on sen verran harvinainen peli että sille on melko hankala määrittää markkina-arvoa pelkästään vertailemalla myynnissä olevia pelejä, niitä on niin vähän. Puhumattakaan kysynnästä, nämä on aika pienen porukan pyöriä. Arvion tiedän jo ja tarjolla olevat korjausrahat, mutta siitä huolimatta on niin peijoonin hankala päättää mitä sitä tekisi. Sillä yritinkin hakea täältä vaan jotain heittoja pelkän kuvan perusteella
  17. #977
    Mitä siitä on telottu? Ei kuvasta erota.
  18. #978
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Mitä siitä on telottu? Ei kuvasta erota.
    Oikeanpuoleinen peili, tangonpää, muovikatteet naarmuilla, jäähdyttäjässä naarmuja, jarrupoljin hieman vinossa, takaswingissä lommo putken takana, kytkinkopassa pientä lommoa. Täysin ajokuntoinen peli, kosmeettista haittaa vain. Korjausarvio oli kuitenkin yli 7000e, pelkkä takaswingin vaihto kuulemma 3500e.. Tietysti liike on tilaamassa alkuperäisiä osia heti Italiasta tehtaalta niin arvio on tuollainen.
  19. #979
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kreivi kirjoitti Katso viesti
    Oikeanpuoleinen peili, tangonpää, muovikatteet naarmuilla, jäähdyttäjässä naarmuja, jarrupoljin hieman vinossa, takaswingissä lommo putken takana, kytkinkopassa pientä lommoa. Täysin ajokuntoinen peli, kosmeettista haittaa vain. Korjausarvio oli kuitenkin yli 7000e, pelkkä takaswingin vaihto kuulemma 3500e.. Tietysti liike on tilaamassa alkuperäisiä osia heti Italiasta tehtaalta niin arvio on tuollainen.
    No mitä tossa miettimään?

    Jos pystyy elämään swingin klommon kanssa ja syylärin naarmujen kanssa... Muut noista parsii kasaan max 400€.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  20. #980
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kreivi kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia kommenteista Pyörä on Aprilia Tuono vm 2007, ajettu 40tkm. Pyörä itsellä 2012 lähtien ja ajellut sillä noin 26 000km. Ollut todella hyvällä pidolla, tunnen sen läpikotaisin jne ja itsellä tietysti 'hyvä' käsitys arvosta, mutta tämä on sen verran harvinainen peli että sille on melko hankala määrittää markkina-arvoa pelkästään vertailemalla myynnissä olevia pelejä, niitä on niin vähän. Puhumattakaan kysynnästä, nämä on aika pienen porukan pyöriä. Arvion tiedän jo ja tarjolla olevat korjausrahat, mutta siitä huolimatta on niin peijoonin hankala päättää mitä sitä tekisi. Sillä yritinkin hakea täältä vaan jotain heittoja pelkän kuvan perusteella
    Katteles, millä hinnalla saat osaa AF1:ltä.

    Jos rahatarjous on hyvä, niin kosmeettiset viat saatat saada hyvinkin halvalla korjattua.

    Tässä eka linkki varaosiin ja räjäytyskuviin, niin voit perehtyä, että mitä tarvii vaihtaa.

    http://www.af1racing.com/store/Scrip...idCategory=192

    Sitten näpyttelet osanumeroa ikkunaan ja katot, mitä maksaa.

    Tosin suurimman osan kosmeettisista vaurioista saat erilaisilla swingin, kytkinkopan jne. suojilla piiloon. Ne maksaa satasia ei OEM osana.

    Niin ja AF1:ltä swingin saa @ 850 taalaa. Siitä lasket euron kurssilla hinnan, kerrot 1,3:lla ja postia satanen, niin ollaan palstalla.

    http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp

    Kaikenlaista suojaa näin esimerkkinä. Saa muualtakin:

    https://www.motoforzafairings.com/ap...offsetcount=11
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #981
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jos rahatarjous on hyvä, niin kosmeettiset viat saatat saada hyvinkin halvalla korjattua.
    Tämä tosin vaatii sen että räikkä pysyy omassa kädessä.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  22. #982
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Tämä tosin vaatii sen että räikkä pysyy omassa kädessä.
    Jos ei, niin ryyppää ja huoraa rahat, ja ajaa katu-uskottavammalla mopolla, jonka suorituskyky ei ole kuitenkaan kärsinyt yhtään.

    Tietty jos klommot vievät harrastuksesta nautinnon, niin sitten lunariin, eikä kuuntele minunkaltaisten vittuiluja.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #983
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jos ei, niin ryyppää ja huoraa rahat, ja ajaa katu-uskottavammalla mopolla, jonka suorituskyky ei ole kuitenkaan kärsinyt yhtään.
    Tämä on oikein pätevä vaihtoehto.

    Tosin silti ostaisin jonkun suojan tohon kytkinkopalle, niin ei oo nesteet pihalla jos sen kaataa uusiks.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  24. #984
    Terve. Täysi ummikko täällä.

    Kymysys: Tuli hankittua tuollainen Suzuki Intruder 700 -87 kuumehuuruissa. Ilmeisesti näissä on sellainen ns. märkäkytkin? (ei, ohjekirjaa ei tullut mukana )

    Kahtelen tässä vaan öljyjä etten osta vääriä.

    Kiitän.
  25. #985
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa antze kirjoitti Katso viesti
    Terve. Täysi ummikko täällä.

    Kymysys: Tuli hankittua tuollainen Suzuki Intruder 700 -87 kuumehuuruissa. Ilmeisesti näissä on sellainen ns. märkäkytkin? (ei, ohjekirjaa ei tullut mukana )

    Kahtelen tässä vaan öljyjä etten osta vääriä.

    Kiitän.
    Pitäis olla. Osta jotain missä on mp:n kuva ja viskositeetti on suunnilleen tontilla suosituksen kanssa. Vaikka motulin 5000 jos 10w-40 käy, tai osta kannu mobilin delvac mx 15w-40 niin tuskin menee pieleen, missä toki on rekan kuva mutta ei haittaa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  26. #986
    Joop korkissa ainakin lukee 10-40, Motulia vaan sitte
  27. #987
    Mitäs porukka on mieltä, saman hintainen pyörä mutta kaksi vaihtoehtoa: uudempi, mutta ajettu enemmän tai vähän vanhempi mutta ajettu vähemmän. Kumpi parempi ostos?

    Lisäkyssärinä vosin kysy, että milloin näissä 600/1000 kyykyissä tulee isompaa remppaa?
  28. #988
    Lainaa killerm kirjoitti Katso viesti
    Mitäs porukka on mieltä, saman hintainen pyörä mutta kaksi vaihtoehtoa: uudempi, mutta ajettu enemmän tai vähän vanhempi mutta ajettu vähemmän. Kumpi parempi ostos?
    Riippuu ihan siitä, onko kyseessä sama pyörä vai ihan eri pyörä.
  29. #989
    Lainaa killerm kirjoitti Katso viesti
    Mitäs porukka on mieltä, saman hintainen pyörä mutta kaksi vaihtoehtoa: uudempi, mutta ajettu enemmän tai vähän vanhempi mutta ajettu vähemmän. Kumpi parempi ostos?

    Lisäkyssärinä vosin kysy, että milloin näissä 600/1000 kyykyissä tulee isompaa remppaa?
    Ei kai tollaista voi yleistää. Riippuu kunnosta, huolloista, varusteista, jne.

    Lisäkyssäriin: Riippuu varmaan ihan pyörästä (malli + merkki), mutta pääsääntöisesti sitten kun joku osa pettää...
    DR 650 + XF 650
  30.  
  31. #990
    Lainaa killerm kirjoitti Katso viesti
    Mitäs porukka on mieltä, saman hintainen pyörä mutta kaksi vaihtoehtoa: uudempi, mutta ajettu enemmän tai vähän vanhempi mutta ajettu vähemmän. Kumpi parempi ostos?

    Lisäkyssärinä vosin kysy, että milloin näissä 600/1000 kyykyissä tulee isompaa remppaa?
    Ostaisin huolletumman ja paremmin pidetyn riippuu tietysti onko uudempi kympin ajettu viimevuotinen ja vanhempi viis ajettu kaks vuotta vanha. Vai uudempi viis vuotta vanha 60000 ajettu ja vanhempi viistoistavuotta ja 30000 ajettu

    Isompaa remppaa tulee normaalisti ajelluissa ja huolletussa kai jossain 100000 tonnin paremmalla puolella mutta huolettomasti pidellyssä jossain parinkympin korvalla. Tai näin ainakin tuttava sai r6:n koneen loppumaan kun ei lämmitellyt, öljyt vaihtoi kai kerran ja ajeli radallakin jokusia päiviä kesässä. Öljyn vähyyteen taisi kone lopahtaa
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Sivu: 33 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 233132333435 ... ViimeinenViimeinen