Sivu: 32 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1081:sta
  1. #931
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Väittäisin et normi mp-ketju kestää 10-tonnii kevyesti ilman mitään rasvausta ja huoltoo, jopa halvat "paska-laatuset"...

    Veikkaan et laitettu liian kireelle/ketjujen linjaus pahasti pielessä, sillä ku saa ketjut paskaks suht pikaseen
    Ei kestänyt, meni reilusti alle kymppitonnin ahkeralla rasvauksellakin. (muistaakseni vaivaiset 6000 km ja ketjut oli vaihtokunnossa, kiristysvarat käytetty jne.) Kierydessä ei ollut vikaa vaan mun ymmärryksen mukaan oikeissa rajoissa. Linjausta tarkistettiin joka kerta kiristäessä, suorassa kulki. Samaan kieryteen on laitettu kun vaihdettiin uudet ketjut ja seuraavan kerran kun vaihdetiin rengas.

    Oulusta Askolaan ja takaisin, ketjut olisi pitänyt kiristää silläkin välillä, hyvä ettei maata laahannut kun oltiin takaisin Oulussa. Kun ne tuntuivat olevan ihan kuminauhaa, kiristin ne edellisenä päivänä että pääsee aamusta heti liikkeelle ketjut kiristettynä.

    Nyt on alla toiset ketjut, en muista merkkia (ei ole D.ID) mutta täällä suositeltiin ostamaan kun oli hyvä tarjous. Ajettu reilusti yli 10 000 eikä ole tarvinnut kertaakaan kiristää. Pyörässä oli uudet ketjut kun ostin ne, lähes kaikki kilsat oli mun ajamia, tätä tuki myös kiristysmerkit kun katsoin ostaessa.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
  2. #932
    Tässä yrittäny pähkiä pääni puhki ja päätynyt siihen lopputulokseen että varmuutta tuoho ei ikinä tulla saamaan koska tosiaan useita eri mittareita mutta kerta toi ketju on ollu tossa siitä asti kun sain tuon rakennettua on sen PAKKO olla nähnyt yli kympin. Linjausta on tarkistettu, on rasvattu ja putsattu. Ei se vieläkään "loppu" ole mutta pari linkkiä alkanu jäykistymään niin kun päätin että vaihdan välityksia pistin sitte samalla uuet vitjat.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #933
    Missä Uudenmaan liikkeesä on laajin valikoima taustapeilejä, mitä voisi ostaa tilaamatta?
  4. #934
    Lainaa sam_u kirjoitti Katso viesti
    Jepjep miten tyhmä voi olla. Tulin parkkipaikalle pitkän ajon jälkeen ja kastelin ryypyllä tulpat tuosta kusiais hondasta. Eipä lähteny käyntiin enään sammumisen jälkeen. Huomenna pitäis töihin aamusta ni saa nähä lähteekö käyntiin. Onkohan paras antaa olla kuivamassa kuuman koneen sisällä tulpat vai lähtee huoltsikalta hakeen jo nyt uusia tulppia. Yö aikaa vaihtaa
    Itse en ole yhtäkään tulppaa onnistunut lopullisesti pilaamaan kastelulla vaikka niitä kuulemma käykin. Bensahanan oon iskenyt kiinni ja tuuletellut kaasu levällään startaten (ei taida toimia kovin hyvin alipaineluistisissa)
  5. #935
    Tarviiko motskareissa/peräkärreissä nykyään rekisterin teknistä osaa pitää mukana, kun autoilla ei enää tarvitse?
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
  6. #936
    Lainaa yyri kirjoitti Katso viesti
    Tarviiko motskareissa/peräkärreissä nykyään rekisterin teknistä osaa pitää mukana, kun autoilla ei enää tarvitse?
    Täytyy olla.
    Autossa täytyy olla mukana joko rekisteröintitodistuksen tekninen osa tai katsastustodotus (uusin versio)
  7. #937
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Täytyy olla.
    Autossa täytyy olla mukana joko rekisteröintitodistuksen tekninen osa tai katsastustodotus (uusin versio)
    Oletkohan nyt ihan tosissas


    http://yle.fi/uutiset/3-8364872
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  8. #938
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Oletkohan nyt ihan tosissas


    http://yle.fi/uutiset/3-8364872
    En mie vaan Trafi
    Marraskuun puolivälissä luovuttiin rekisteröintitodistuksien tulostamisesta ajoneuvon rekisteröintitapahtumien yhteydessä. Rekisteröintitodistuksen teknistä osaa ei myöskään tarvitse enää pitää ajoneuvossa mukana kotimaassa ajettaessa. Oman ajoneuvonsa ajantasaiset tekniset tiedot voi tarkistaa ilmaiseksi Trafin sähköisestä palvelusta. Myös poliisi voi tarkastaa ajoneuvon tiedot sähköisesti tien päällä.

    Määräaikaiskatsastuksen piiriin kuuluvissa ajoneuvoissa pitää kuitenkin olla mukana katsastuksessa saatava katsastustodistus (tarkastuskortti), josta käy ilmi katsastuksen sisältö ja seuraava katsastusajankohta. Määräaikaiskatsastuksessa asiakkaalle annetaan myös rekisteröintitodistuksen tekninen osa vielä vuoden 2016 ajan.


    http://uutiskirje.trafi.fi/uutiset/t...sa-mukana.html

    Sen verran virheellistä tietoa levitin, että rekisteröintitodistuksen tekninen osa ei korvaa katsastustodistusta.
  9. #939
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Täytyy olla.
    Autossa täytyy olla mukana joko rekisteröintitodistuksen tekninen osa tai katsastustodotus (uusin versio)
    Ei täydy. Tänään kyselin just ku Jeeppiin ei oo tullut mitään papereita niin ei niitä tulekkaan ne saa ilmaseks tilattua jos haluaa.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  10. #940
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  11. #941
    Lainaa yyri kirjoitti Katso viesti
    Tarviiko motskareissa/peräkärreissä nykyään rekisterin teknistä osaa pitää mukana, kun autoilla ei enää tarvitse?
    Kotimaassa ei tarvitse. Jos yhtään ulkomaille meinaa, niin ilman rekisteriotetta siellä saattaa tulla melkoisia vaikeuksia.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  12. #942
    Löytyi tämmöinen varastoa siivousta. onks tää nyt jonkinlainen ketju rasvari?
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  13. #943
    Näyttäisi olevan Loobman ketjurasvarin ensimmäistä sukupolvea.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #944
    Löytyisikö jotain patenttia takajousen esijännityksen säätöön?
    Vinkkiä hyvästä haka-avaimesta?

    Iskarissa "ramppisäädin" cbr954. Pyörän työkalusettiin kuuluva haka-avain ei ole aivan sopiva takaiskarille ja lipsahtaa aina pois paikoiltaan. Avaimen kärki/kynsi ja iskarin kolojen reunat ovat jo jonkin verran pyöristyneet.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  15. #945
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Löytyisikö jotain patenttia takajousen esijännityksen säätöön?
    Vinkkiä hyvästä haka-avaimesta?

    Iskarissa "ramppisäädin" cbr954. Pyörän työkalusettiin kuuluva haka-avain ei ole aivan sopiva takaiskarille ja lipsahtaa aina pois paikoiltaan. Avaimen kärki/kynsi ja iskarin kolojen reunat ovat jo jonkin verran pyöristyneet.
    Motonetistä löytyy säädettäviä haka-avaimia eri kokoisina. Ei hyvä eikä edes kovin halpa, mutta toimii ainakin Tuonossa paremman puutteessa. https://www.motonet.fi/fi/haku?q=hak...t%C3%A4v%C3%A4
    Nykyiset: 2017 BMW S1000RR + 2006/2008 R6R kilvetön
    Ex: 2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4
  16. #946
    Päältä neliskanttinen, sivusta U:n muotoinen "klipsi" jossa keskellä mutterikierre, käytetään usein esim katteiden kiinnittämiseen. Kaupallinen nimike ja mistähän niitä saisi?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #947
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Päältä neliskanttinen, sivusta U:n muotoinen "klipsi" jossa keskellä mutterikierre, käytetään usein esim katteiden kiinnittämiseen. Kaupallinen nimike ja mistähän niitä saisi?
    Peltimutteria kai tarkoitat, siis tuota klik
    Pekka
  18. #948
    Just de, vielä kun keksis mistä lahdesta sais neljä M6:a ostamatta jotain 700:n osan palapeliä...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #949
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Just de, vielä kun keksis mistä lahdesta sais neljä M6:a ostamatta jotain 700:n osan palapeliä...
    Jostain bombereiden laatikoista?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #950
    Tai sit vaan veän niittimutterit muovin läpi ja prikka taakse.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  21. #951
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Tai sit vaan veän niittimutterit muovin läpi ja prikka taakse.
    Kannattaa noita nyt kysellä bomberifoorumilla. Voi löytyä hyvällä tuurilla pieni arkullinen
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #952
    Tein joskus nikit sinne, viihdyin ehkä viikon. Ei ollu oikeen mun arvojen jne suuntaista porukkaa...

    Ja oikeestaan keksin jo paremman tavan kiinnittää edm kikkarekin, poppareilla etupää lokarin alle ja takapää joka tulee peräkatteen päälle, sinne alle saa hitsattua esmes kulmaraudan apurungon poikittaiseen peräputkeen, saa samaan hintaan kiinnistyspisteen mahdolliselle taakkateline v2:lle. Toi nykynen on pikkasen turhan mädmäx
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  23. #953
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Tein joskus nikit sinne, viihdyin ehkä viikon. Ei ollu oikeen mun arvojen jne suuntaista porukkaa...

    Ja oikeestaan keksin jo paremman tavan kiinnittää edm kikkarekin, poppareilla etupää lokarin alle ja takapää joka tulee peräkatteen päälle, sinne alle saa hitsattua esmes kulmaraudan apurungon poikittaiseen peräputkeen, saa samaan hintaan kiinnistyspisteen mahdolliselle taakkateline v2:lle. Toi nykynen on pikkasen turhan mädmäx
    Jaa... Älä niistä arvoista huoli. Ei ne siirry se kikkareen mukana . Pääasia kuitenkin on, että kiinnitys tulee kuntoon.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #954
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Päältä neliskanttinen, sivusta U:n muotoinen "klipsi" jossa keskellä mutterikierre, käytetään usein esim katteiden kiinnittämiseen. Kaupallinen nimike ja mistähän niitä saisi?
    Ei ehkä enää tähän ongelmaan auta, mutta jatkossa kannattaa kurkata tänne:

    http://nippelit.fi/1st/html/default....n&s=1&p_id=823
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  25. #955
    Motonetistä saattaa löytyä, siellähän on esim. ovipahvien kiinnikkeitä ym. korikiinnikkeitä (ainakin lähes) joka merkkiin. Liukkosen pulttia voin kans suositella.
    DR 650 + XF 650
  26. #956
    Ks Biltema sanoilla "koriruuvi" ja "korimutteri"
  27. #957
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Just de, vielä kun keksis mistä lahdesta sais neljä M6:a ostamatta jotain 700:n osan palapeliä...
    Liukkosen pultista, kohtalaisen tuuheaan 1,5eur kappalehintaan! Aattelin et otan muutaman varalle, hiukan yskäsin kun kuulin pussin hinnan...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  28. #958
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Liukkosen pultista, kohtalaisen tuuheaan 1,5eur kappalehintaan! Aattelin et otan muutaman varalle, hiukan yskäsin kun kuulin pussin hinnan...
    Viimeksi taisin hakea sieltä 12.9 pultteja jarrusatulan kiinnitykseen, eikä ne musta hirveän kalliita olleet.

    Likan Derbissä on jonkun verran käytetty noita korimuttereita. Derbi orggikset olis 94 senttiä/kpl tuolta: www.motorcyclespareparts.eu
    DR 650 + XF 650
  29. #959
    No nuohan on vielä edullisia kun vertaa Bläkkärin kateruuveihin.
    Bike wjöörldissä 2,50 /kpl.

    Ostin vain yhden.
    Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
  30.  
  31. #960
    Ehkä, mut jos oisin tienny mitä ne maksaa en ois ottanu nyrkillistä. Ruvennu siinä kassalla enää perumaan tehtyä tilausta kun oli pussitettu jo jne...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
Sivu: 32 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ... ViimeinenViimeinen