Ei kestänyt, meni reilusti alle kymppitonnin ahkeralla rasvauksellakin. (muistaakseni vaivaiset 6000 km ja ketjut oli vaihtokunnossa, kiristysvarat käytetty jne.) Kierydessä ei ollut vikaa vaan mun ymmärryksen mukaan oikeissa rajoissa. Linjausta tarkistettiin joka kerta kiristäessä, suorassa kulki. Samaan kieryteen on laitettu kun vaihdettiin uudet ketjut ja seuraavan kerran kun vaihdetiin rengas.
Oulusta Askolaan ja takaisin, ketjut olisi pitänyt kiristää silläkin välillä, hyvä ettei maata laahannut kun oltiin takaisin Oulussa. Kun ne tuntuivat olevan ihan kuminauhaa, kiristin ne edellisenä päivänä että pääsee aamusta heti liikkeelle ketjut kiristettynä.
Nyt on alla toiset ketjut, en muista merkkia (ei ole D.ID) mutta täällä suositeltiin ostamaan kun oli hyvä tarjous. Ajettu reilusti yli 10 000 eikä ole tarvinnut kertaakaan kiristää. Pyörässä oli uudet ketjut kun ostin ne, lähes kaikki kilsat oli mun ajamia, tätä tuki myös kiristysmerkit kun katsoin ostaessa.
Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
Tässä yrittäny pähkiä pääni puhki ja päätynyt siihen lopputulokseen että varmuutta tuoho ei ikinä tulla saamaan koska tosiaan useita eri mittareita mutta kerta toi ketju on ollu tossa siitä asti kun sain tuon rakennettua on sen PAKKO olla nähnyt yli kympin. Linjausta on tarkistettu, on rasvattu ja putsattu. Ei se vieläkään "loppu" ole mutta pari linkkiä alkanu jäykistymään niin kun päätin että vaihdan välityksia pistin sitte samalla uuet vitjat.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Missä Uudenmaan liikkeesä on laajin valikoima taustapeilejä, mitä voisi ostaa tilaamatta?
Tarviiko motskareissa/peräkärreissä nykyään rekisterin teknistä osaa pitää mukana, kun autoilla ei enää tarvitse?
Hornet 600 -99
Myydään vieläkin NSR125 -03
Oletkohan nyt ihan tosissas
http://yle.fi/uutiset/3-8364872
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
En mie vaan Trafi
Marraskuun puolivälissä luovuttiin rekisteröintitodistuksien tulostamisesta ajoneuvon rekisteröintitapahtumien yhteydessä. Rekisteröintitodistuksen teknistä osaa ei myöskään tarvitse enää pitää ajoneuvossa mukana kotimaassa ajettaessa. Oman ajoneuvonsa ajantasaiset tekniset tiedot voi tarkistaa ilmaiseksi Trafin sähköisestä palvelusta. Myös poliisi voi tarkastaa ajoneuvon tiedot sähköisesti tien päällä.
Määräaikaiskatsastuksen piiriin kuuluvissa ajoneuvoissa pitää kuitenkin olla mukana katsastuksessa saatava katsastustodistus (tarkastuskortti), josta käy ilmi katsastuksen sisältö ja seuraava katsastusajankohta. Määräaikaiskatsastuksessa asiakkaalle annetaan myös rekisteröintitodistuksen tekninen osa vielä vuoden 2016 ajan.
http://uutiskirje.trafi.fi/uutiset/t...sa-mukana.html
Sen verran virheellistä tietoa levitin, että rekisteröintitodistuksen tekninen osa ei korvaa katsastustodistusta.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Näyttäisi olevan Loobman ketjurasvarin ensimmäistä sukupolvea.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Löytyisikö jotain patenttia takajousen esijännityksen säätöön?
Vinkkiä hyvästä haka-avaimesta?
Iskarissa "ramppisäädin" cbr954. Pyörän työkalusettiin kuuluva haka-avain ei ole aivan sopiva takaiskarille ja lipsahtaa aina pois paikoiltaan. Avaimen kärki/kynsi ja iskarin kolojen reunat ovat jo jonkin verran pyöristyneet.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Motonetistä löytyy säädettäviä haka-avaimia eri kokoisina. Ei hyvä eikä edes kovin halpa, mutta toimii ainakin Tuonossa paremman puutteessa. https://www.motonet.fi/fi/haku?q=hak...t%C3%A4v%C3%A4
Nykyiset: 2017 BMW S1000RR + 2006/2008 R6R kilvetön
Ex: 2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4
Päältä neliskanttinen, sivusta U:n muotoinen "klipsi" jossa keskellä mutterikierre, käytetään usein esim katteiden kiinnittämiseen. Kaupallinen nimike ja mistähän niitä saisi?
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Just de, vielä kun keksis mistä lahdesta sais neljä M6:a ostamatta jotain 700:n osan palapeliä...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tai sit vaan veän niittimutterit muovin läpi ja prikka taakse.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Tein joskus nikit sinne, viihdyin ehkä viikon. Ei ollu oikeen mun arvojen jne suuntaista porukkaa...
Ja oikeestaan keksin jo paremman tavan kiinnittää edm kikkarekin, poppareilla etupää lokarin alle ja takapää joka tulee peräkatteen päälle, sinne alle saa hitsattua esmes kulmaraudan apurungon poikittaiseen peräputkeen, saa samaan hintaan kiinnistyspisteen mahdolliselle taakkateline v2:lle. Toi nykynen on pikkasen turhan mädmäx![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ei ehkä enää tähän ongelmaan auta, mutta jatkossa kannattaa kurkata tänne:
http://nippelit.fi/1st/html/default....n&s=1&p_id=823
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Motonetistä saattaa löytyä, siellähän on esim. ovipahvien kiinnikkeitä ym. korikiinnikkeitä (ainakin lähes) joka merkkiin. Liukkosen pulttia voin kans suositella.
DR 650 + XF 650
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Viimeksi taisin hakea sieltä 12.9 pultteja jarrusatulan kiinnitykseen, eikä ne musta hirveän kalliita olleet.
Likan Derbissä on jonkun verran käytetty noita korimuttereita. Derbi orggikset olis 94 senttiä/kpl tuolta: www.motorcyclespareparts.eu
DR 650 + XF 650
No nuohan on vielä edullisia kun vertaa Bläkkärin kateruuveihin.
Bike wjöörldissä 2,50 /kpl.
Ostin vain yhden.
Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
Ehkä, mut jos oisin tienny mitä ne maksaa en ois ottanu nyrkillistä. Ruvennu siinä kassalla enää perumaan tehtyä tilausta kun oli pussitettu jo jne...
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91