Sivu: 28 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182627282930 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1081:sta
    keulaöljyistä onko sama ostaako vaikka bilteman halvinta tai semi synteettistä ,synteettinen ,synteetinen eeteriä lisätty ,esim motul,
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    keulaöljyistä onko sama ostaako vaikka bilteman halvinta tai semi synteettistä ,synteettinen ,synteetinen eeteriä lisätty ,esim motul,
    Kyyllä ja ei. Tuore öljy on parempaa kuin loppuun ajettu. Kuhan viskositeetti on about kohillaan ja huoltoväli riittävän lyhyt niin kulman pyörityksessä ja (työ)matkailussa jne perusajossa kaikki käy.
    Perus ajeluun tärkeämpää kuin öljyn merkki/tyyppi on se että keulaa huolletaan /öljyt vaihdetaan riittävän usein, (ja valitaan sopivan viskositeetin omaava öljy, vaikka kokeilemalla että keulan toiminta on siltä osin kunnosa)

Jos lähdetään säätämään tarkemmin niin kannattaa pitäytyä yhdessä ja samassa merkissä/laadussa jolla aikoo ajaa- ei vaihu muut ominaisuudet niin paljon kun vaihtaa viskositeettia.
    Jos ajetaan kovin eri lämpötiloissa ja jos haetaan keulan toimintaa kovemassa ajossa tai muuten vaan haluaa ominaisuuksia hieroa niin kannattaa kattoa myös viskositeetti-indeksi, joka kertoo viskositeetin muutoksesta lämpötilan mukaan.

Pari hyvää linkkiä jos haluaa tutustua tarkemin ominaisuuksiin.

https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/

http://www.peterverdone.com/wiki/ind...eir_properties
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    jep .näin näin kantaapään kautta oppinut et joka talvi keula huolto,nyt meinasin vaan koittee motulin etteripohjasta , kun myyjä kehus et vähän kovemas ja jos satun käymään radalla ei tulis ilmakuplia niin helpolla, tosin en tiedä mitä ne ilmakuplat haittaa ,ja sattu olee viel erikseen sovan keulaan sopiva
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
    Lainaa specka kirjoitti Katso viesti
    Kyyllä ja ei. Tuore öljy on parempaa kuin loppuun ajettu. Kuhan viskositeetti on about kohillaan ja huoltoväli riittävän lyhyt niin kulman pyörityksessä ja (työ)matkailussa jne perusajossa kaikki käy.
    Perus ajeluun tärkeämpää kuin öljyn merkki/tyyppi on se että keulaa huolletaan /öljyt vaihdetaan riittävän usein, (ja valitaan sopivan viskositeetin omaava öljy, vaikka kokeilemalla että keulan toiminta on siltä osin kunnosa)
    Ilman sen kummempaa empiiristä tutkimusta voisi arvata, että laadukas synteettinen öljy mahdollistaa myös jousituksessa pidemmän huoltovälin kuin halvin viskositeettivaatimuksen uutena täyttävä mineraaliöljy. Tietysti itse tehdessä tuota öljyn hintaa on helppo optimoida suhteessa vaihdosta aiheutuvaan vaivaan.
    Osaisko joku kertoa mistä löytyy suomesta mittariston valoja mun Honda cbf125 pyörään. Manuaalin mukaan kyseessä 12v ja 1,7W ne on t10 kannalla olevia lasikanta polttimoita.

Joka paikka myy W5W ja W3W mut löytyiskö jostain 1,7 wattisena.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
    Lainaa Jagroan kirjoitti Katso viesti
    Osaisko joku kertoa mistä löytyy suomesta mittariston valoja mun Honda cbf125 pyörään. Manuaalin mukaan kyseessä 12v ja 1,7W ne on t10 kannalla olevia lasikanta polttimoita.

Vanhoissa mersuissa noita on mittarivalona ,wattimäärää en muista,mutta katoin noita lediversioita mätänetissä tai biltsussa ja ne tuntui mittaristoon aika isoilta.Miten sitten hondassa onko tilaa riittävästi?
    Lainaa cdi1 kirjoitti Katso viesti
    Vanhoissa mersuissa noita on mittarivalona ,wattimäärää en muista,mutta katoin noita lediversioita mätänetissä tai biltsussa ja ne tuntui mittaristoon aika isoilta.Miten sitten hondassa onko tilaa riittävästi?
    Ei voi käyttää ledejä kun on tasaamatonta puoliaalto jännitettä ton valoilla. Ledi ei kestä sitäkään vähää mitä hehku. Laitan taustavaloks vaikka vaan yhden 3w jos en muuta löydä. 5w mitä testasin on aivan liian kirkas.

Tilaa siel kyllä tuntuu olevan.

Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen

Suzukiin hain joskus bensavalon polttimoq ja ae oli just joku tollanen mitä ei ollut missään. Viimeinen paikka josta kysyin oli BikeWorldin huoltotiski ja nyt suitsassa on sitten hondan polttimo. En muista oliko se just 1,7 wattia vai 2,3 tms.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Mersuissa tosiaan näitä on eli jos oikeasti haluat sopivat niin vaikka vehon tiskiltä saa. Ei ole edes älyttömän kalliita. Mersuissa ei voi 3w polttimoita pitää kun säätimien nupit lämpeää muuten aivan liikaa.
    Respect is not given, it is taken!

Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Mersuissa tosiaan näitä on eli jos oikeasti haluat sopivat niin vaikka vehon tiskiltä saa. Ei ole edes älyttömän kalliita. Mersuissa ei voi 3w polttimoita pitää kun säätimien nupit lämpeää muuten aivan liikaa.
    Juu kaippa niitä myös hondan jälleenmyyjältä/varaosatiskiltä löytyy. Sellainenkin tuossa parinkymmenen kilometrin päästä jyväskylästä löytyy. Sitä mestaa vaan yritän monasti välttää kun palvelutaso on aikasta heikko välillä. Ja hintataso tietysti pilvissä.

Ei oo 1.7 vieläkään, mut vätän lähempänä jo
    https://www.fixusnet.fi/fin/autolamppu-p-517011-54027/
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Juu kaippa niitä myös hondan jälleenmyyjältä/varaosatiskiltä löytyy. Sellainenkin tuossa parinkymmenen kilometrin päästä jyväskylästä löytyy. Sitä mestaa vaan yritän monasti välttää kun palvelutaso on aikasta heikko välillä. Ja hintataso tietysti pilvissä.

Mä maksoin siitä jonkun hilun, en muista oliko 70 senttiä vai pari euroa. Ja ei välttis ooe sama poldero.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä maksoin siitä jonkun hilun, en muista oliko 70 senttiä vai pari euroa. Ja ei välttis ooe sama poldero.
    Hondalta löytyis hyllystä pari 2,30e kpl. Eihän se nyt paha hinta oo, mut vastaavia 5 wattisia saa 1.50 pari ni prosentuaalisesti on aika järkyttävä hinta.

Volvon keskikonsolin nappuloihin samanlaiset tuikut missä on tosin se kantakuppi kiinteästi kiinni maksaa 9,80 kpl et ei noi nyt niin pahoja vielä oo. Noita kuitenkaa tarvi koko ajan olla vaihtamassakaan.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Volvon keskikonsolin nappuloihin samanlaiset tuikut missä on tosin se kantakuppi kiinteästi kiinni maksaa 9,80 kpl et ei noi nyt niin pahoja vielä oo. Noita kuitenkaa tarvi koko ajan olla vaihtamassakaan.
    Sehän täs just on ku ton pyörän sähköt on mitä on ni polttaa kuulemma näitä polttimoita sitten ihan huolella nopeasti.

Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa EJ kirjoitti Katso viesti
    Oon saanu vastauksia niin moneen kysymykseen foorumilla, joten jatkan kyselemistä.

Mulla on moottoripyörässä tosi liukas penkki. Tuntuu, että siinä ois joku esim. silikonipinnoite. Mitä vaihtoehtoja mulla on saada penkistä vähemmän liukas?
    Pese jollain pesuaineella, harjaa/pyyhi kunnolla.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Oon saanu vastauksia niin moneen kysymykseen foorumilla, joten jatkan kyselemistä.

Mulla on moottoripyörässä tosi liukas penkki. Tuntuu, että siinä ois joku esim. silikonipinnoite. Mitä vaihtoehtoja mulla on saada penkistä vähemmän liukas?
    Classic Car karjakuja Turku. Päällystää sun penkkis uudelleen. Tosin jos materiaalin joutuu tilaamaan, niin menee odotteluksi. Tällöin toinen satula ebaysta voi olla vaihtoehto. Ei oo yleensä kalliita.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Olisiko oikea ketju tälle kysymykselle. Miten pyörissä menee kun olen katsellut eri vaihtoehtoja, niin tuossa oli yksi kiinnostava ja tilasin historiatiedot siitä, niin pyörä on käyttöönotettu 2002 ja ensirekisteröity 2007? Mitä tämä kertoo? Onko se ostettu ratakäyttöön tms?
    Lainaa Vega_ kirjoitti Katso viesti
    Olisiko oikea ketju tälle kysymykselle. Miten pyörissä menee kun olen katsellut eri vaihtoehtoja, niin tuossa oli yksi kiinnostava ja tilasin historiatiedot siitä, niin pyörä on käyttöönotettu 2002 ja ensirekisteröity 2007? Mitä tämä kertoo? Onko se ostettu ratakäyttöön tms?
    Tai seissyt liikkeessä tms.. paha sanoa miksi ensirekisteröinti on tehty noin paljon käyttöönoton jälkeen..
    Lainaa Tykkipekkajr kirjoitti Katso viesti
    Tai seissyt liikkeessä tms.. paha sanoa miksi ensirekisteröinti on tehty noin paljon käyttöönoton jälkeen..
    Seisoisiko liikkeessä 5vuotta...?
    Jaa-a.. voi olla että se on ollu jollai myös ratakäytössä...
    Eikös sieltä tarfin kyselystä selviä omistajan vaihdokset yms. Näkee siitä onko ollu liikeellä vai yksityisellä milloinkakin.
    Ite ainakin ku katselin yhden pyörän tietoja, niin siellä näky kaikki omistajan ja haltianvaihdos päivämäärät, vakuutushistoriat, liikenteestäpoisti historiat ja käyttöhistoria(täasä lukee onko ollu yksityinen, myyntivarasto, tms...)

Ja olen nähnyt yhden vehkeen ihan livenä, mikä oli seissy 4v ja sitä ei ollu edes käynnistetty..

Edit: Tuossa esimerkki kuva miten pitäs näkyä.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

Ootko koskaan koittanut "hihnavahaa" (sprayta) .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Voisiko olla niinkin yksinkertainen asia kuin, että on ulkolainen 2002 käyttöönotettu pyörä, joka on tuotu Suomeen ja ensirekisteröity siis Suomeen tuolloin 2007. Itsellänikin on vastaava yksilö.
    Lainaa l150040 kirjoitti Katso viesti
    Voisiko olla niinkin yksinkertainen asia kuin, että on ulkolainen 2002 käyttöönotettu pyörä, joka on tuotu Suomeen ja ensirekisteröity siis Suomeen tuolloin 2007. Itsellänikin on vastaava yksilö.
    eikö niissä pitäisi rekisteriotteessa lukea ulkomainen rek.tunnus tms? Muistelen että omissani on näin ollut.
    Tuskin tuohon aikaan vielä kukaan osti kilvellistä peliä pelkästään ratakäyttöön.
    Miksi olisi maksanut moposta verot jos sitä ei aio rekisteröidä...
    Nykyään olisi jo mahdollistakin kilvettömien vakuutushinnoittelun mentyä "järjettömäksi".
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Lainaa epoksi kirjoitti Katso viesti
    eikö niissä pitäisi rekisteriotteessa lukea ulkomainen rek.tunnus tms? Muistelen että omissani on näin ollut.
    Juu, se lukee otteesa ja itseasiassa trafin sivuillakin.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Aprilian vesi- ja öljyletkut on kiinni kuvan mukaisilla letkikiristimillä.
    Nyt pitäs niitä saada tai edes korvaavia tuotteita.

Alkuperäinen: AP0251020 HOSE CLIP 23.5 19.10€ / kpl suomesta ja maailmalta vähän halvemmalla.

Sitten on tarjolla Koivusen tai lognet tarviketukku.fi kautta.
    LETKUNSIDE COBRA P1/100 24,5-26,0 MM 066-C24/8 0,75€ (alv 0), mutta vain yrityksille.

Sitten se tarviis ne pihdit.
    KÄSIPIHDIT COBRA-LETK.SITEILLE 066-10 79,84€ (alv 0) vain yrityksille.

Motonet myy vastaavia, mutta vain 10mm halkaisijalla.

Joten, jos jollain olisi vinkkiä viskata.
    Projekti saatettu päätökseen.
    Osat on Aprilian katalookista ja paikallisesta kivijalasta.

Osat painaa yhteensä (3kpl) 26g ja niillä oli hintaa 33€, joten itse omin pikku kätösin kalkuloin, että kilohinnaksi tulisi vaatimattomat 1270€/kg, joten kyllä raudastakin saa rahaa, kun se jalostetaan...

DSCN007jj2.jpg
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Projekti saatettu päätökseen.
    Osat on Aprilian katalookista ja paikallisesta kivijalasta.

Osat painaa yhteensä (3kpl) 26g ja niillä oli hintaa 33€, joten itse omin pikku kätösin kalkuloin, että kilohinnaksi tulisi vaatimattomat 1270€/kg, joten kyllä raudastakin saa rahaa, kun se jalostetaan...
    Tuohon hintaan on pakko olla hyvät.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  30.  
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Tuohon hintaan on pakko olla hyvät.

Tuolta 5mm pienemmällä halkaisijalla 0,77€ / kpl...
    Mutta sielläkään ei ole CLIC 86 no:235
    http://shop.frontgas.de/produkt/sche...r-fahne-18-19/
Sivu: 28 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182627282930 ... ViimeinenViimeinen