keulaöljyistä onko sama ostaako vaikka bilteman halvinta tai semi synteettistä ,synteettinen ,synteetinen eeteriä lisätty ,esim motul,
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Kyyllä ja ei. Tuore öljy on parempaa kuin loppuun ajettu. Kuhan viskositeetti on about kohillaan ja huoltoväli riittävän lyhyt niin kulman pyörityksessä ja (työ)matkailussa jne perusajossa kaikki käy.
Perus ajeluun tärkeämpää kuin öljyn merkki/tyyppi on se että keulaa huolletaan /öljyt vaihdetaan riittävän usein, (ja valitaan sopivan viskositeetin omaava öljy, vaikka kokeilemalla että keulan toiminta on siltä osin kunnosa)
Jos lähdetään säätämään tarkemmin niin kannattaa pitäytyä yhdessä ja samassa merkissä/laadussa jolla aikoo ajaa- ei vaihu muut ominaisuudet niin paljon kun vaihtaa viskositeettia.
Jos ajetaan kovin eri lämpötiloissa ja jos haetaan keulan toimintaa kovemassa ajossa tai muuten vaan haluaa ominaisuuksia hieroa niin kannattaa kattoa myös viskositeetti-indeksi, joka kertoo viskositeetin muutoksesta lämpötilan mukaan.
Pari hyvää linkkiä jos haluaa tutustua tarkemin ominaisuuksiin.
https://transmoto.com.au/comparative-oil-weights-table/
http://www.peterverdone.com/wiki/ind...eir_properties
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
jep .näin näin kantaapään kautta oppinut et joka talvi keula huolto,nyt meinasin vaan koittee motulin etteripohjasta , kun myyjä kehus et vähän kovemas ja jos satun käymään radalla ei tulis ilmakuplia niin helpolla, tosin en tiedä mitä ne ilmakuplat haittaa,ja sattu olee viel erikseen sovan keulaan sopiva
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Ilman sen kummempaa empiiristä tutkimusta voisi arvata, että laadukas synteettinen öljy mahdollistaa myös jousituksessa pidemmän huoltovälin kuin halvin viskositeettivaatimuksen uutena täyttävä mineraaliöljy. Tietysti itse tehdessä tuota öljyn hintaa on helppo optimoida suhteessa vaihdosta aiheutuvaan vaivaan.
Osaisko joku kertoa mistä löytyy suomesta mittariston valoja mun Honda cbf125 pyörään. Manuaalin mukaan kyseessä 12v ja 1,7W ne on t10 kannalla olevia lasikanta polttimoita.
Joka paikka myy W5W ja W3W mut löytyiskö jostain 1,7 wattisena.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
2016: Honda CBF125 -09
2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
Ei voi käyttää ledejä kun on tasaamatonta puoliaalto jännitettä ton valoilla. Ledi ei kestä sitäkään vähää mitä hehku. Laitan taustavaloks vaikka vaan yhden 3w jos en muuta löydä. 5w mitä testasin on aivan liian kirkas.
Tilaa siel kyllä tuntuu olevan.
Mersuissa tosiaan näitä on eli jos oikeasti haluat sopivat niin vaikka vehon tiskiltä saa. Ei ole edes älyttömän kalliita. Mersuissa ei voi 3w polttimoita pitää kun säätimien nupit lämpeää muuten aivan liikaa.
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Juu kaippa niitä myös hondan jälleenmyyjältä/varaosatiskiltä löytyy. Sellainenkin tuossa parinkymmenen kilometrin päästä jyväskylästä löytyy. Sitä mestaa vaan yritän monasti välttää kun palvelutaso on aikasta heikko välillä. Ja hintataso tietysti pilvissä.
Ei oo 1.7 vieläkään, mut vätän lähempänä jo
https://www.fixusnet.fi/fin/autolamppu-p-517011-54027/
Volvon keskikonsolin nappuloihin samanlaiset tuikut missä on tosin se kantakuppi kiinteästi kiinni maksaa 9,80 kpl et ei noi nyt niin pahoja vielä oo. Noita kuitenkaa tarvi koko ajan olla vaihtamassakaan.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Triboseat tai uudelleen verhoilu.
http://www.triboseat.com/rider.htm
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olisiko oikea ketju tälle kysymykselle. Miten pyörissä menee kun olen katsellut eri vaihtoehtoja, niin tuossa oli yksi kiinnostava ja tilasin historiatiedot siitä, niin pyörä on käyttöönotettu 2002 ja ensirekisteröity 2007? Mitä tämä kertoo? Onko se ostettu ratakäyttöön tms?
Jaa-a.. voi olla että se on ollu jollai myös ratakäytössä...
Eikös sieltä tarfin kyselystä selviä omistajan vaihdokset yms. Näkee siitä onko ollu liikeellä vai yksityisellä milloinkakin.
Ite ainakin ku katselin yhden pyörän tietoja, niin siellä näky kaikki omistajan ja haltianvaihdos päivämäärät, vakuutushistoriat, liikenteestäpoisti historiat ja käyttöhistoria(täasä lukee onko ollu yksityinen, myyntivarasto, tms...)
Ja olen nähnyt yhden vehkeen ihan livenä, mikä oli seissy 4v ja sitä ei ollu edes käynnistetty..
Edit: Tuossa esimerkki kuva miten pitäs näkyä.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Projekti saatettu päätökseen.
Osat on Aprilian katalookista ja paikallisesta kivijalasta.
Osat painaa yhteensä (3kpl) 26g ja niillä oli hintaa 33€, joten itse omin pikku kätösin kalkuloin, että kilohinnaksi tulisi vaatimattomat 1270€/kg, joten kyllä raudastakin saa rahaa, kun se jalostetaan...
DSCN007jj2.jpg
Tuolta 5mm pienemmällä halkaisijalla 0,77€ / kpl...
Mutta sielläkään ei ole CLIC 86 no:235
http://shop.frontgas.de/produkt/sche...r-fahne-18-19/