Sivu: 25 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1081:sta
  1. #721
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään heittää tipsiä mistä sais yhden-kaks hopeajuotostankoa/lankaa ja fluksia niiden tarpeisiin? Kun en löydä kuin täysiä paketteja ja mä pärjäisin mainiosti noilla...
    Oonko yhtää perillä mut ei kovin kaukaa tarvii hakea https://www.karkkainen.com/verkkokau...ea-juotoslanka
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  2. #722
    Lainaa matskupupu kirjoitti Katso viesti
    Oonko yhtää perillä mut ei kovin kaukaa tarvii hakea https://www.karkkainen.com/verkkokau...ea-juotoslanka
    Nikkelihopeaa, ei oikeen käy tähän tarkoitukseen... Noi "karkkitangot" vaikuttais hyvältä, vielä kun pääsis käymään tuola...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  3. #723
    Milläs tollaseen vanhempaan pyörään sais järkevästi lisää valotehoa?

    Pyöränä toimii zx9r -98 eli siellä on joku h4 tai vastaava poltin ei oo tarvinut vielä tutkailla mikä tuikku siellä umpiossa majailee, olisko joku xenon muutos adapteri viritys vai ledi viritystä ?
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  4. #724
    Paksumpaa johtoa sulakkeen kautta lampun lähistölle releen kannalle. Releen ohjaus alkuperäisellä lampun syötöllä.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  5. #725
    Lainaa matskupupu kirjoitti Katso viesti
    Oonko yhtää perillä mut ei kovin kaukaa tarvii hakea https://www.karkkainen.com/verkkokau...ea-juotoslanka
    Poikkeaa aiheesta nyt vähän,mutta ehkä kyseenalaista tilata tuolta mitään...
    https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Magneettimedia
  6. #726
    Ensi kaudeksi harkinnassa uuden kypärän osto, josta tuli mieleen että kuinka nuo käytetyt kypärät menee kaupaksi? Jos laitan tuon kaksi kesää ajetun AGV Horizon kypärän kiertoon, niin saanekko tuosta ku sen muutaman kympin.
  7. #727
    Lainaa Janhu kirjoitti Katso viesti
    Ensi kaudeksi harkinnassa uuden kypärän osto, josta tuli mieleen että kuinka nuo käytetyt kypärät menee kaupaksi? Jos laitan tuon kaksi kesää ajetun AGV Horizon kypärän kiertoon, niin saanekko tuosta ku sen muutaman kympin.
    Kyllähän nuo menee, jos ei pahempia kolhuja ole. Mutta jos itsekin veikkaat että saat siitä vain kympin pari niin olisiko tilaa säilyttää sitä varakypäränä?


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  8. #728
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän nuo menee, jos ei pahempia kolhuja ole. Mutta jos itsekin veikkaat että saat siitä vain kympin pari niin olisiko tilaa säilyttää sitä varakypäränä?
    Järkevintä taitaisi tosiaan olla, että jättäisi varakypäräksi tuon. Se viiskymppinen ei taida paljoa lämmittää, jos toiselle kypärälle sattuisi käymään joku äksidentti
  9. #729
    Lainaa Janhu kirjoitti Katso viesti
    Ensi kaudeksi harkinnassa uuden kypärän osto, josta tuli mieleen että kuinka nuo käytetyt kypärät menee kaupaksi? .

    Oon jokusen kypärän ostanut ja myynyt.
    Nyrkkisääntönä voisi sanoa noin 10% ovh hinnasta.

    Eli viiden huntin potasta, jota myydään tarjouksessa kolmeen sataan uutena. Saa hyväkuntoisena käytettynä noin 50€. Pari poikkeustakin tietysti löytyy jos kypärä erityisesti ostajaa miellyttää.

    Kypäriin liittyy ostajilla niin paljon ennakkluuloja, että hinta tippuu nopeammin kuin vaikkapa rotseilla.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  10. #730
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Kypäriin liittyy ostajilla niin paljon ennakkluuloja, että hinta tippuu nopeammin kuin vaikkapa rotseilla.
    Niin näkyy olevan, ettei kypärissä tuo arvo säily. Toisaalta nuo ennakkoluulot kyllä on ihan ymmärrettäviä, sen verran tärkiästä suojavarusteesta kyse.
  11. #731
    Minulla on levyjarrulukkona abus detecto rs3. Ongelmana on, että jarrulevy on busassa sen verran ohkainen, että tuo abus ei virity hälytystilaan kun sen kytkee kiinni, sillä virittyminenhän vaatii tuon lukon "kaaren" ja patterikotelon kannen välisen yhteyden eli levyn siihen väliin johtamaan. Miten siis kiinnitätte lukkonne niin, että se myös virittyisi?
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  12. #732
    Lainaa Janhu kirjoitti Katso viesti
    Järkevintä taitaisi tosiaan olla, että jättäisi varakypäräksi tuon. Se viiskymppinen ei taida paljoa lämmittää, jos toiselle kypärälle sattuisi käymään joku äksidentti
    Juurikin näin. Rikkoutunut visiirin kiinnike tms pikkuasia mitä ei sitten tietenkään löydy myymälän hyllystä. Ei jää sitten ainakaan ajot ajamatta.


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  13. #733
    Tuli hankittua halkaisijaltaan pari milliä liian suuret cliparit. Mistähän tuohon löytyisi kätevästi 1mm paksua alumiinilevyä n. 30cm*5cm Uudeltamaalta tai internetin syövereistä.
    ...
  14. #734
    ^ eiks tota levyä nyt saa vaikka bauhausista? Tai melkosen varmasti mikä tahansa levyä työstävä metallipaja leikkaa sulle tollaset soirot suoraan mittoihin muutamalla eurolla kun pyydät nätisti ja vähän räpytätä ripsiä

    Semmonen kyssäri heräsi tässä niille ketkä on pesseet ajovaurusteitaan. Kattelin noita pesuohjeita noissa mun ajokamppeissa ja niissä sanotaan että 30c pesu, meitin koneen alin ohjelma on 40. Aiheuttaako jotain ongelmia? Itseasiassa se pääkysymys on kun aion pestä vaatteet Jack Wolfskin merkkisellä pesu/kyllästeaineella jossa ohjeissa sanotaan että vaatteet pitää kyllästeen vedenpitävyysominaisuudet aktivoidakseen pesun jälkeen joko silittää kuivaksi tai rumpukuivata lämmöllä, kuitenkin vaatteiden pesuohjeissa molemmat toimenpiteet on kielletty. Mikähän osa noissa ottaa pipiä jos noi rumpukuivaa? Muoviset soljet? Vetoketjut? Joku muu, mikä. Luonnollisesti panssarit, sadekalvot ja lämpövuorit on poistettu.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  15. #735
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos se kama ei kestä ruumiinlämpöä 36-37 astetta, niin en pesis neljässäkympis. Käytännössä mä pesen aina ja kaiken 60 ohjelmalla eikä ole koskaan mikään mennyt miksikään, paitsi että tulee puhtaampaa ja puuvilaset teepaidat kestää pitempään (vuosia) kun puhdistuvat kunnolla. Voi kyllä olla erättä goreteksit olen pessy 50.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16. #736
    Luulen ma että mahdolliset ongelmat tuleekin juuri tuossa rumpukuivauksessa. Se kylläste jotenkin aktivoituu kuulemma vasta sitten kun sitä lämmittää tjsp mutta hiukan huolissaan jos joku vetskari, solki tms sulaa sinne kuivuriin. Meillä ei edes ole kuivausrumpua vaan jouduin sopimaan naapurin tätin kanssa lainavuoron niitten rumpuun huomiseksi...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #737
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nii'in, mä en ole rummussa kuivannut kun pyyhkeitä ja puuvillalakanoita. On senverran julman kuuman tuntuinen vekotin, mut en tiedä noista kyllästeistä kyllä sitten mitä ne vaatii, saa kai rumpuunkin pikkutehoja, mä laitan aina täysille kun harmittaa jos lakanat jää kosteiks. Marttojen sivuilta näkee varmaan ne symbolit, ei varmaan kannata rumpuun laittaa jos vaatteessa on kielto tai rajoite.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  18. #738
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Luulen ma että mahdolliset ongelmat tuleekin juuri tuossa rumpukuivauksessa. Se kylläste jotenkin aktivoituu kuulemma vasta sitten kun sitä lämmittää tjsp mutta hiukan huolissaan jos joku vetskari, solki tms sulaa sinne kuivuriin. Meillä ei edes ole kuivausrumpua vaan jouduin sopimaan naapurin tätin kanssa lainavuoron niitten rumpuun huomiseksi...
    Jos kuivuri on kovin perinteinen, niin se tosiaan on niin perhanan kuuma, että vahinkoa voi tulla. Uusissa kuivureissa on "kylmempiä" ohjelmia untuvalle, urheiluvaatteille tms. Veikkaisin kuitenkin, että lämpöriskit liittyvät ennen kaikkea materiaalien kutistumiseen ja mahdollisen kalvon saumojen teippausten aukeamiseen ennemmin kuin vetskareihin tai solkiin. Suora auringonpaiste sopivassa tilanteessa kuitenkin on melko kuuma, enkä oo kuullut auringon mitään sulattaneen...
  19. #739
    Tarvii konsultoida naapurin tätiä huomenna jos siinä niitten koneessa ois joku miedompi ohjelma. Noi mun ajokamat on muutenkin jo melko vanhat, joku viis kuus vuotta ainakin ja takkikin on rikki useammasta kohtaa, housuista tulee vesi läpi samantien joten luulenpa että mahdollinen vaurio on jo tapahtunut... Nyt kun aloin oikeen miettimään niin noita ei muutes oo vissiin ikinä pesty

    Tehdääs ny silleen että mä uhraan noi mun kamppeet tieteen alttarille ja jos ne menee ihan vituix sielä koneessa niin raportoin tänne mitä kävi.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  20. #740
    Taidat viedä toiselle naapurin tädille kuin meidän, mutta kyllä tolta meidänki kusimutterilta löytyy jotain tietoa rummusta sellanen jokapäivä käytös. Käytetää just miedompaa lämpötilaa ja ei koskaa kuivata rutikuivaksi. Se tekee vaan hyvää kuteille, eikä mitään vetskarin sulamisia tapahdu jos osaa käyttää. Lähes kaikki vaatteet ja lakanan käy rummun kautta.
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  21. #741
    Joo Hannen kanssa oli puhetta asiasta kun en tienny et teilläkin on. tarvii kysyä jos siin niitten koneessa ei oo mitään mietoa ohjelmaa, jos oiskin mahdollista siinä tapauksessa lainata teitin konetta?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  22. #742
    Tietty
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  23. #743
    Pikakyssäri tämäkin.

    Elikkäs menetin ajokorttini ylinopeuden vuoksi, ja rikosnimikkeenä on vakava piittaamattomuus. Käräjöimään en siis joudu.
    Lapuissa lukee että asia käsitellään kirjallisessa menettelyssä, eli vastinetta tarvinee rustailla. Kysymykseni kuulukin: onko minun tästä huolimatta mahdollista päästä keskustelemaan päätöksestä kasvokkain ja näin siis esittämään näkökantani asiaan, vai onko vain kirjoitettava tuo vastine? Ja jos mahdollista niin kumpaa suosittelette? Ja lapuissa ei mainita kenelle tuo kirjelmä tulisi osoittaa?
    Soittamalla laitokselle nuo asiat varmaankin parhaiten selviää, kyselen nyt kuitenkin jos joku samassa tilanteessa ollut osaisi auttaa.

    Prkl että voi omat möhläilyt hatuttaa.
  24. #744
    Lainaa burtsi_ kirjoitti Katso viesti
    Pikakyssäri tämäkin.

    Elikkäs menetin ajokorttini ylinopeuden vuoksi, ja rikosnimikkeenä on vakava piittaamattomuus. Käräjöimään en siis joudu.
    Lapuissa lukee että asia käsitellään kirjallisessa menettelyssä, eli vastinetta tarvinee rustailla. Kysymykseni kuulukin: onko minun tästä huolimatta mahdollista päästä keskustelemaan päätöksestä kasvokkain ja näin siis esittämään näkökantani asiaan, vai onko vain kirjoitettava tuo vastine? Ja jos mahdollista niin kumpaa suosittelette? Ja lapuissa ei mainita kenelle tuo kirjelmä tulisi osoittaa?
    Soittamalla laitokselle nuo asiat varmaankin parhaiten selviää, kyselen nyt kuitenkin jos joku samassa tilanteessa ollut osaisi auttaa.

    Prkl että voi omat möhläilyt hatuttaa.
    ite joutusin kirjalisena laittaa törkee ylinopeus,käräjille en kans joutunut
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  25. #745
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Milläs tollaseen vanhempaan pyörään sais järkevästi lisää valotehoa?

    Pyöränä toimii zx9r -98 eli siellä on joku h4 tai vastaava poltin ei oo tarvinut vielä tutkailla mikä tuikku siellä umpiossa majailee, olisko joku xenon muutos adapteri viritys vai ledi viritystä ?
    huomatavasti helpommalla pääset kun laitat xenonin ja parempi valoteho kuin rele kautta paksumat johot ym ,katot vaan et oikea poltin ,eli jos 9r valokuvion pinta umpiossa niin h4 ja jos valokuvio lasissa niin h4r poltin niin silloin valo kuvio sellainen kui pitää eikä häiji muita ja itse asiassa xenonit on halvemmat ebays kuin osram nigt breaker motonetissä niin tosiaan miksei ledikin huuruksella taitaa olla niistäkin kokemuksia
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  26. #746
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    huomatavasti helpommalla pääset kun laitat xenonin ja parempi valoteho kuin rele kautta paksumat johot ym ,katot vaan et oikea poltin ,eli jos 9r valokuvion pinta umpiossa niin h4 ja jos valokuvio lasissa niin h4r poltin niin silloin valo kuvio sellainen kui pitää eikä häiji muita ja itse asiassa xenonit on halvemmat ebays kuin osram nigt breaker motonetissä niin tosiaan miksei ledikin huuruksella taitaa olla niistäkin kokemuksia
    Tutkailin tuota katetta elikäs kuvio on umpiossa ja poltin on H4.
    Elikäs jos oikein ymmärsin niin Xenon H4r poltin olis oikea valinta tuomaan hämärään kaivattua valoa
    vai menikö metsään?
    Ei taidolla vaan tuurilla.
  27. #747
    Lainaa Bartti kirjoitti Katso viesti
    Tutkailin tuota katetta elikäs kuvio on umpiossa ja poltin on H4.
    Elikäs jos oikein ymmärsin niin Xenon H4r poltin olis oikea valinta tuomaan hämärään kaivattua valoa
    vai menikö metsään?
    hiukan meni h4 ja jos lasissa kuvionti niin sitten h4r xenon,
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  28. #748
    Lainaa henkka 71 kirjoitti Katso viesti
    hiukan meni h4 ja jos lasissa kuvionti niin sitten h4r xenon,
    Eikö tuo ole juuri toisinpäin ? R tyypin lopussa tarkoittanee reflector umpiota jossa sitten kuvio on heijastinosassa eikä lasissa.
  29. #749
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Eikö tuo ole juuri toisinpäin ? R tyypin lopussa tarkoittanee reflector umpiota jossa sitten kuvio on heijastinosassa eikä lasissa.
    voi olla ,erikoisvalo vai mikä olikaan ,ainakin myi mulle c mersuun r poltiomot kun kuviointi lasissa sen tarkempaa tieto ei ole ,tosin ihan saman kumman laitta niin valo teho paranee huomattavasti
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
  30.  
  31. #750
    Sen verran tarkennusta että soitin erikois valoon ja heidän suositus on että aina r poltin lyhkäisiin jos ei ole projektorit umpio eli on sellainen suurennus linssi mistä ei näy poltin muuta en tiedä onko oikein vaan väärin
    KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
    Honda xx 1100 02
    ex cbr1000f 93
    zzr1100 92
    diversion 600 93
    rg125
    cb125
    pv50
    tunturi50
    cresent50
Sivu: 25 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen