Sivu: 15 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1081:sta
  1. #421
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kysymys ehkäpä kokeneemmalle rassarille:

    Tuli tilattua tuohon Apriliaan katkenneen nokkaketjun tilalle käytetty Saksasta koska 28 € < +200 €. Manuskassa on speksit ketjun venymän maksimille, joten sen saa mitattua tönärillä.

    Tietty, aikaisemman elämän pyörimissuunnasta ei voi olla varma, jollei ole ketjuun merkattu. Lisäksi, kai noi asettuu rattaille jotenkin.

    Onko tämä nyt järkevää vai ei?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #422
    Nyt mieti oikein todella. Istu alas ja katso peiliin. Onko sun touhut muutenkaan järkeviä? Kuka järkevä ajaa jollain fiiatilla, kun voisi ostaa toimiviakin moottoripyöriä?

    Eli ei. Ei ole järkevää. Niinkuin ei sun touhut muutenkaan. Eli anna palaa.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  3. #423
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Nyt mieti oikein todella. Istu alas ja katso peiliin. Onko sun touhut muutenkaan järkeviä? Kuka järkevä ajaa jollain fiiatilla, kun voisi ostaa toimiviakin moottoripyöriä?

    Eli ei. Ei ole järkevää. Niinkuin ei sun touhut muutenkaan. Eli anna palaa.
    Kun puhuin kokeneemmasta rassaajasta, en tarkoittanut tuollaista vanhaa ja limaista hiilikuilun puunaajaa.

    Palataan asiaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #424
    ^/^^ Love is in the Air...
    MAD (mean absolute deviation)
  5. #425
    Nunii.....

    Tossa romanssissa ei rankempikaan välittäminen
    tahdo enää täyttää edes esileikin kriteereitä

    Kunhan ei vaan olis serkuksia .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #426
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kysymys ehkäpä kokeneemmalle rassarille:

    Tuli tilattua tuohon Apriliaan katkenneen nokkaketjun tilalle käytetty Saksasta koska 28 € < +200 €. Manuskassa on speksit ketjun venymän maksimille, joten sen saa mitattua tönärillä.

    Tietty, aikaisemman elämän pyörimissuunnasta ei voi olla varma, jollei ole ketjuun merkattu. Lisäksi, kai noi asettuu rattaille jotenkin.

    Onko tämä nyt järkevää vai ei?
    En vastaa esittäämäsi kysymykseen vaan esitän sinulle rakas JMH uuden kysymyksen:

    Haluatko löytää itsesi keskeltä Saksaa autobahnan varresta rikkoutuneen Aprilian vierestä kesken Cannonballin vain koska säästit vajaan baari-illan verran rahaa?

    P.S. Mut kyl tää vahvasti alkaa kuulostaa siltä, että Mr. Penman tosiaan on tuon teidän reissun aivot.
    Superbike #7
  7. #427
    Osanumeron mukaan tuolla olisi 90€ hintaan ketju: http://casacapo.com/ofertas-180.

    Liekö sopiva?
  8. #428
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    En vastaa esittäämäsi kysymykseen vaan esitän sinulle rakas JMH uuden kysymyksen:

    Haluatko löytää itsesi keskeltä Saksaa autobahnan varresta rikkoutuneen Aprilian vierestä kesken Cannonballin vain koska säästit vajaan baari-illan verran rahaa?

    P.S. Mut kyl tää vahvasti alkaa kuulostaa siltä, että Mr. Penman tosiaan on tuon teidän reissun aivot.
    Noiden kahden reissusankarin touhuja kun seuraa, niin alan pitämään itseäni hyvinkin viisaana
  9. #429
    Kuullostaa kyllä kohtuu vitaaliselta osalta säästää tuossa... kerrannaisvaikutukset melko suuret kun se napsahtaa uudelleen... tiedän tasan miltä tuo tuntuu, useita Volvoja omistaneena on joutunu välillä tilailemaan joitain pisteosia ja voin kertoa että mm kumivaimennetusta kampiakselin apulaitehihnapyörästä kun näin loppusumman 502 euroa hetken nieleskelin ja pohdin että eikö sinne nyt joku tavan peltirissa olis menny...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  10. #430
    Onko olemassa muuta syytä kuin mahdolliset takuujutut miksi vanteen keskiötä ei saa purkaa? http://www.acv-co.sakura.ne.jp/01_product/gale_en1.html
    "Important: Do Not disassemble the hub adapter. It causes serious malfunctions of the wheel. "
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  11. #431
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Kuullostaa kyllä kohtuu vitaaliselta osalta säästää tuossa... kerrannaisvaikutukset melko suuret kun se napsahtaa uudelleen... tiedän tasan miltä tuo tuntuu, useita Volvoja omistaneena on joutunu välillä tilailemaan joitain pisteosia ja voin kertoa että mm kumivaimennetusta kampiakselin apulaitehihnapyörästä kun näin loppusumman 502 euroa hetken nieleskelin ja pohdin että eikö sinne nyt joku tavan peltirissa olis menny...
    Siis ihan vain selvennykseksi, että tuo napsahti kun pultti jäi jumiin. Ei itsekseen.

    Nitrolle: tuon pointin ymmärrän, että uusi on parempi kuin vanha. Vaan mietin, että onko tässä jokin sellainen kulma asiaan, jota en ole miettinyt ollenkaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #432
    Onko kukaan käyttäny bensan sekaan heitettäviä kaasarin/ruiskunpuhdistusaineita? Pyörässä on matalilla kierroksilla ikävä vaiva että tuntuu pörpöttävän vähän miten sattuu. Tulpat vaihdoin ja exupin ajattelin kans tarkistaa. Pyörä on tod.näk. seisonut aika paljon kun kilometrejä niin vähän, niin ajattelin että jos tuota puhdistusainetta uskaltaa vaan kaataa pyöränkin tankkiin niin voisi senkin kokeilla. Pyörä on Yamaha fzs 1000 -03. Kaasarivehje siis. Stp:n aineita ilmeisesti olisi ainakin meidän tuppukylästä saatavilla. Kaasarien purkuun en nyt vielä ajatellut lähteä, vaikka sekin tosin voi olla jossain vaiheessa edessä.
  13. #433
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Kysymys ehkäpä kokeneemmalle rassarille:

    Tuli tilattua tuohon Apriliaan katkenneen nokkaketjun tilalle käytetty Saksasta koska 28 € < +200 €. Manuskassa on speksit ketjun venymän maksimille, joten sen saa mitattua tönärillä.

    Tietty, aikaisemman elämän pyörimissuunnasta ei voi olla varma, jollei ole ketjuun merkattu. Lisäksi, kai noi asettuu rattaille jotenkin.

    Onko tämä nyt järkevää vai ei?
    Onko korvattavissa uudellakaan, ellei samalla vaihda rattaita, ettei ala rutisemaan?
    <p>.</p>
  14. #434
    Cbrforumilla monet vannoo Seafoam nimisen aineen nimeen, sitä ei tosin täältä pohjolasta saa. Voi sitä sinne laittaa mutta vaihtoehtoja mitä tapahtuu on kolme. 1.ei niin mitään. 2. Saat siitä avun jos ongelma on hyvin vähäinen. 3. Paskat lähtee liikkeelle ja suuttimet imasee porot nokkaan ja sitte soitellaan kyytiä kotio. Itelle kävi tuo numero kolme silleen että hyytyi, just ennen pysähtymistä ampu liikkeelle, hyytyi, täyskaasulla just 80, taas ampui eteenpäin jne, tyhjäkäynnille ei voinu laskea. Lopputuloksena yks suutin melkeen kokonaan tukossa ja kaikista tuli kakkaa. Muista sitten myös tyhjentää tankki ja laittaa se litku freesiin bensaan.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  15. #435
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Kokeneet rassarit tällä palstalla näköjään vähissä, tai sit ne ei vaa viitsi ees kusta mun suuntaan

    No ei sillä, pakko sen käytetyn kunto on katsastaa kuitenkin, kun matkallakin jo on.

    Lisäksi onhan se ihan oma virhe hakea mielenrauhaa keskustelufoorumeilta. Se menee vituiksi. Aina. Tuossa Tumppi jo toisessa triidissä (öljyn määrä) totesikin, että jos ei oo just, niin galaksit räjähtää
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #436
    Lainaa Nhtmf kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan käyttäny bensan sekaan heitettäviä kaasarin/ruiskunpuhdistusaineita? Pyörässä on matalilla kierroksilla ikävä vaiva että tuntuu pörpöttävän vähän miten sattuu. Tulpat vaihdoin ja exupin ajattelin kans tarkistaa. Pyörä on tod.näk. seisonut aika paljon kun kilometrejä niin vähän, niin ajattelin että jos tuota puhdistusainetta uskaltaa vaan kaataa pyöränkin tankkiin niin voisi senkin kokeilla. Pyörä on Yamaha fzs 1000 -03. Kaasarivehje siis. Stp:n aineita ilmeisesti olisi ainakin meidän tuppukylästä saatavilla. Kaasarien purkuun en nyt vielä ajatellut lähteä, vaikka sekin tosin voi olla jossain vaiheessa edessä.
    Kokeilin tuota http://www.motonet.fi/fi/tuote/60801...lisaaine-443ml, kun kone röpötti ja tyhjäkäyntipiirien kanavat olivat likaiset. Valitettavasti ei auttanut mitään vaikka moneen kertaan ja yliannoksillakin kokeilin.
  17. #437
    Voi olla että ehkä kokeilen kuitenkin :-)
  18. #438
    Juu, teho varmastikin riippuu siitä mitä töhnää kanaviin on sattunut tarttumaan. Itsellä lika oli tankista irronnutta sinkitystä ja siihen tuo aine ei purrut.
  19. #439
  20. #440
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mullakin pimeni pari vuota sitten ykskaks yhden kaasarin tyhjäkäyntisuutin. Ei auttanut muu kun ultraäänipesu. Kokeilin Motulin(kohan se oli) injector cleaneriä, mutta ei auttanut. Ruohonleikkuriin laitoin tankilliseen tota, muuten vaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #441
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Cbrforumilla monet vannoo Seafoam nimisen aineen nimeen, sitä ei tosin täältä pohjolasta saa. Voi sitä sinne laittaa mutta vaihtoehtoja mitä tapahtuu on kolme. 1.ei niin mitään. 2. Saat siitä avun jos ongelma on hyvin vähäinen. 3. Paskat lähtee liikkeelle ja suuttimet imasee porot nokkaan ja sitte soitellaan kyytiä kotio. Itelle kävi tuo numero kolme silleen että hyytyi, just ennen pysähtymistä ampu liikkeelle, hyytyi, täyskaasulla just 80, taas ampui eteenpäin jne, tyhjäkäynnille ei voinu laskea. Lopputuloksena yks suutin melkeen kokonaan tukossa ja kaikista tuli kakkaa. Muista sitten myös tyhjentää tankki ja laittaa se litku freesiin bensaan.
    https://www.youtube.com/watch?v=WdT4DPFXIkM
    https://www.youtube.com/watch?v=u6UeJXkzDW8

    Kyllä video näyttää hyviä tuloksia pytystä, mutta kaasarin sisään olis ollu mielenkiintosempi kurkistaa.
    ,
  22. #442
    Aamulla ilmeni joku sähkö häiriö kierrosluku mittari alkoi vaellella omiaan ja vapaan merkkivalo vilkkumaan kierrosten pudotessa palaa koko ajan.
    pyörä tuntui muuten toimivan, mistä kannattaa lähteä etsimään huonoa liitosta?
    Pyörään on asennettu speedohealer ja gipron vaihde näyttö kawa zx9r 98 on pyörä.
  23. #443
    Se nyt voi olla ihan mitä vaan missä vaan mutta oman kokemuksen mukaan kierroslukumittarin häröilyt aiheuttaa yleensä huono maatto ja vika on yleensä sielä mitä joku on joskus sörkkinyt/muuttanut tehtaan jäljiltä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  24. #444
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Se nyt voi olla ihan mitä vaan missä vaan mutta oman kokemuksen mukaan kierroslukumittarin häröilyt aiheuttaa yleensä huono maatto ja vika on yleensä sielä mitä joku on joskus sörkkinyt/muuttanut tehtaan jäljiltä.
    Duunista kun ajelin himaan niin muutaman kerran vilkahti vapaa valo , kotosalla sitten ihmettelin johdotuksia ja annoin hellää huolenpitoa ja luonnon valohoitoa.

    Pikku lenkki ja kaikki toimi kun ennenkin eli ei ylimääräsiä viisarin vaeltelua eikä vilkkuvia merkkivaloja, syytän kosteutta ja kehun rekkamasan neuvoja sekä korjaus taitoani aamulla taas mopolla töihin.
  25. #445
    Mistä kannattaisi kysellä Helsinki-Vantaan kentän lähimaastosta rengasta alta alle laitolla jos haluaisi päästä halvalla?
  26. #446
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Mistä kannattaisi kysellä Helsinki-Vantaan kentän lähimaastosta rengasta alta alle laitolla jos haluaisi päästä halvalla?
    http://www.allright.eu/index.php?page=contacts
    Tuolla ainakin onnistuu odottaessa ja ilman ajanvarausta sekä joskus halvallakin.
  27. #447
    Lainaa Kimixxx kirjoitti Katso viesti
    http://www.allright.eu/index.php?page=contacts
    Tuolla ainakin onnistuu odottaessa ja ilman ajanvarausta sekä joskus halvallakin.
    Taitaa olla sieltä toisesta päästä. Pitänee pistää google tulille. Harmi, että ei ole mitään katalogia tai karttaa olemassa potentiaalisista paikoista.
  28. #448
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Taitaa olla sieltä toisesta päästä. Pitänee pistää google tulille. Harmi, että ei ole mitään katalogia tai karttaa olemassa potentiaalisista paikoista.
    Samalla pihalla on Storm eikä sekään ole kallis.

    Vai mitä olet tottunut hommasta maksamaan?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  29. #449
    Onko kukaan vaihtanut moottorin kiinnikepulttejaan normaaleihin? Teen stunttihakkiä kaverin daytonaan ja saadakseni riittävän tukevan kiinnityksen aikaan joutuisin vaihtamaan takimmaiset moottorin tiuhakierteiset kiinnikepultit normaaliin kierretankoon. Luulis M12 nylock muttereiden pysyvän kiinni, ainakaan mun omat pultit ei olleet kovin tiukalla alunperinkään.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  30.  
  31. #450
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan vaihtanut moottorin kiinnikepulttejaan normaaleihin? Teen stunttihakkiä kaverin daytonaan ja saadakseni riittävän tukevan kiinnityksen aikaan joutuisin vaihtamaan takimmaiset moottorin tiuhakierteiset kiinnikepultit normaaliin kierretankoon. Luulis M12 nylock muttereiden pysyvän kiinni, ainakaan mun omat pultit ei olleet kovin tiukalla alunperinkään.

    Pari juttua mitä kannattaa huomioida, kun tuollaisia muutoksia tekee. Kannattanee tarkistaa alkuperäisten kiinnikepulttien lujuusluokitus. Moottoripyöräkäytössä kuvittelisin niiden olevan vähintään 8.8 merkinnällä tai jopa 10.9 tai 12.9. 12.9 kestää noin 50% enemmän kuormaa särkymättä. Normaaleissa halpahallien kierretangoissa on lujuusluokka yleisesti 4.8, 6.8 tai hyvällä tuurilla 8.8. Jos luokitus ei ole sama, niin ei ole mitään takeita ettei ruuvi menisi käytössä rikki varsinkin jos samaan kiinnitykseen tulee jotain muitakin kuormaa aiheuttavia komponentteja.

    Toinen asia on tuo taajakierteisyys. Taajakierteinen pultti saadaan hieman tiukempaan kiinni alustaansa ja esim. aukikiertymisen riski pienenee oleellisesti. Taajakierteisessä pultissa on myös suurempi pultin sydänhalkaisija, jonka takia se kestää aavistuksen enemmän kuormitusta menemättä poikki.

    Jos satut siis löytämään jostakin samalla lujuusluokituksella olevaa kierretankoa ja lukituksen varmistamiseen käytetään vastaavasti lujaa nylockia tai muuta kierteen aukeamisen estämiskeinoa, niin tällöin saattaisin tuollaisen pultin vaihtamista harkita. Muussa tapauksessa jättäisin pultit vaihtamatta.

    Jos lujuusluokat eivät ole tuttuja voin niitä vielä toisessa viestissä hieman availla.
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
Sivu: 15 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen