Voiko X-rengasketjuille käyttää samaa ketjurasvaa kuin o-rengas ketjuille? Tallista löytyi purkki jossa lukee että O-renkaille mutta onko tolla oikeasti mitään merkitystä?
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
voi käyttää
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Tyhmä kysymys ketjuista, tarviiko tämän kanssa olla sitä ketjutyökalu kun pakkauksen takana on tälläinen kuva ohje:
http://i236.photobucket.com/albums/ff3/tube68/ketju.jpg
ja toinen entä kannattaako kumminkin tuon kanssa käyttää sitä työkalua?
Ketjut on D.I.D 530 VX
Triumph Tiger 800 XCx -18
ex- Triumph Speed Triple -08
ex- Triumph Street Triple -09
Kokemus tuo varmuutta...
Yamaha FJR1300 AE -2014 tallissa
Yamaha FZ-S 8 -2011 ex...
Yamaha YZF-R1 -07 ex...
Yamaha YZF 600R -02 ex...
Kolmisen vuotta sitten muistelisin lukeneeni täällä opasta jossa oli kuvattu harjotteita joilla palauttaa mieliin kaikki motoristin taidot talven jälkeen. En löydä enää, apua?
Olisko tämä http://motoristisurvival.fi/?sivu=ajo-hanskassa
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
^Juuri näin, mopoissa voi käyttää noita ketjulukkoja, mp käytössä niitattava jatkos on se varmin.
Älä korjaa ehjää....
Pitäisi niitata DID:n 530-VX sarjan ketju, olisiko kellään niittaustyökalua lainaksi pk-seudulla? Voin antaa pantin.![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Mikä on kahvadonitsi ja miksi minä haluaisin donitseja kahvoihini?
esim https://www.motonet.fi/fi/tuote/3830896/FX-kahvadonitsi-pari---Honda
Asun Sörnäisissä, olisko kenelläkään hajua mistä saisin läheltä peitteen mopolle? Toisin sanoen, onko keskustan tuntumassa MP-liikkeitä?
Kuljen metrolla töihin itään päin, eli sieltä suunnilta voisi ehdotella kans (vuosaareen asti menen)
Clasulta saa. Laadusta en tiedä.
http://m.clasohlson.com/fi/Moottorip...te/Pr407752002
Triumph Speed Triple 675
Ah ok, kiitti vinkistä käyn vilkaisemassa.. oma peite vielä keskisuomessa, mutta uudelle mopolle tarttiisin jotain takatalven ajaksi. (ja siis kunnes saan oman peitteen tänne taas, että huonompikin menis tässä tapauksessa)
Suzukiin tarviisin takajarrusatulan tiivistesarjan ja nyt olisi vinkit hyvästä osien ostopaikasta tarpeen. Stormilla yleensä asioinut mutta tällä kertaa eioota oli hyllyssä. Pääkaupunkiseudulta pitäis löytyy liike mieluusti niin voin noudella osat.
Helsingin pyörä ja mopo petikossa nyt ainaki tulee mieleen. En tiedä löytyykö hyllytavarana, mutta muutamassa päivässä tulee kilkkeet tilattuna oman kokemuksen mukaan.
Ideana oli vissiin että suoraan hyllystä, ja siihen ei ole neuvoa antaa. Saahan noita tilailtua muistakin susnaa huoltavista liikkeistä ja varmaan sieltä stormiltakin vaikkei kylläkään alkuperäisosana sitten.
SV1000 -03
Tuusmotorissa on ollut yleensä hyvin osia hyllyssä.
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
Aprilian manuaali sanoo keulaöljystä seuraavaa:
Recommended fork oil: IP F.A 5W or IP F.A 20W
Onko niin, että Aprilian keulaan kelpaa jompi kumpi öljy
Yleensä ollaan vähän täsmällisempiä öljyvaatimuksesta...
Edit: Tietysti hyllystä löytyy Tuksuun ja Cagivaan täsmälleen sopivaa 10 keulaöljyä pari litraa...
Oma kokemukseni on (ei apriliasta), että suurin merkittävä ero öljyissä on vain tuo sitkeys. Sillä pelailet jos haluaa napakampaa dampperia molempiin suuntiin. Aika jännä että 5W tai 20W. Melkonen ero nimittäin noissa
Ite passaisin 20W tosin tietämättä millainen vaimennuspiiri siellä on. Jos on tuntunut liian pehmeältä (vaimennukset) ja säädöt lähes tapissa niin jäykempää sisään.
Triumph Speed Triple 675
Tarkoituksena on korvata etujarrusatuloiden puoliskoja yhdessä pitävät ikävästi ruskettuneet OEM pultit ruostumattomilla pulteilla (4 kpl / satula). Ja kun ne pultit kerran rapsahti tänään postiluukusta, niin mielummin ne vaihdetaan heti nytSatuloiden purku ja putsaus sitten myöhemmin kesällä.
Pikaisesti järkeilemällä ei pitäis tulla mitään ongelmia vuotojen suhteen satuloiden puoliskojen välillä, kun purkaa vanhat pultit yks kerrallaan irti ja korvaa sitten uudella ennen seuraavaan siirtymistä. Eikös niin?
Muuten tää ei olis ongelma, mut tuolla kylmässä autohallissa en viitsis alkaa jumppaamaan yhtään enempää näillä keleillä. Satuloina perus-tokicot, jotka on SV:n mukaan tehtaalta tarttuneet.
SV1000 -03