Sivu: 17 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1081:sta
  1. #481
    Kysyin tätä jo KTM puolella mutta tajusin että ehkä täältä voisi löytyä paremmin vastaus koska kysymys ei uskoakseni ole kovin KTM painotteinen =)

    Elikkä osaisko joku heittää sivistynyttä arviota miten vaikuttaa ajettavuuteen jos alkuperäisen stongan tilalle asentelisi tällaisen? Kliks

    En nyt osaa sanoa onko tää normi mutta tossa lukee ainakin standard. Eli vertailun vuoksi. Kliks
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  2. #482
    Lainaa WDW kirjoitti Katso viesti
    Kysyin tätä jo KTM puolella mutta tajusin että ehkä täältä voisi löytyä paremmin vastaus koska kysymys ei uskoakseni ole kovin KTM painotteinen =)

    Elikkä osaisko joku heittää sivistynyttä arviota miten vaikuttaa ajettavuuteen jos alkuperäisen stongan tilalle asentelisi tällaisen? Kliks

    En nyt osaa sanoa onko tää normi mutta tossa lukee ainakin standard. Eli vertailun vuoksi. Kliks
    Toisille sopii oikein hyvin kun taas toisille ei sovi, kysehän on enemmän siitä minkä mittainen on ja miltä itsestä tuntuu.
    Marko vaihtoi ainakin beastiin toisen tangon mutta lyhensi pikkasen uutta tankoa, on kuulemma oikein hyvä nykyisin.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #483
    Pullbackiä pikkasen vähempi (suorempi) eli jos oot kovin kapeahartiainen saattaa käydä ranteille. Leveyttä ei oo ilmoitettu mutta olettaisin aika samaksi.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #484
    Hommasin GPS-mokkulan. Olisi mahdollisuus saada Nokia 2710c-2 puhelin mokkulan kaveriksi. Osaako joku sanoa miten tuo mokkula ja RaceChrono pelaa kyseisen puhelimen kanssa?

    Edit... Tarkennukseksi vielä:
    Mokkula Qstarz Bt-Q818Xt 10Hz
    Viimeksi muokannut: E-tana; 03.08.2015 klo 12:03.
    Yamaha R6R 2007
  5. #485
    Eikös tossa nokialaisessa ole jo itsessäään joku gps, ei tietenkään erillisen mokkulan veroinen.

    Tohon nokialaiseenhan ei mitään sovelluksia paljon asennella, mutta bluetooth siinä vissiin on. Jos laitteet juttelee luurin kanssa jollain perus bt profiileilla niin ne saa ehkä paritettua, mutta toi ei tosiaan ole mikään älypuhelin, vaan peruspuhelin gpsllä ja Nokian kartoilla lisättynä.
    2016: Honda CBF125 -09
    2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
    2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
  6. #486
    Kouluttaja, emeritusylläpitäjä massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Kannattanee ennemmin hommata halvin android mitä kaupasta löytyy sille mokkulalle kaveriksi. RaceChronon uudet versiot lienevät vain androidille.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
    ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  7. #487
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Kannattanee ennemmin hommata halvin android mitä kaupasta löytyy sille mokkulalle kaveriksi. RaceChronon uudet versiot lienevät vain androidille.
    Kaikki vaan radalla puhuu, että vanha nokialainen on kaikista paras. Pojalla on Samsung galaksy trend plus, täytynee sen kanssa testata...
    Yamaha R6R 2007
  8. #488
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    RaceChronon saa siis uusimpiin/parhaimpiin Symbianeihin (mikä versio se nyt site onkaan) ja Androideihin. Bluetoothilla mokkulasta puhelimeen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  9. #489
    Kouluttaja, emeritusylläpitäjä massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Koivuneni kirjoitti Katso viesti
    Kaikki vaan radalla puhuu, että vanha nokialainen on kaikista paras.
    Ainoastaan Android-versiota kehitetään edelleen.

    http://www.racechrono.com/download/ ja http://www.racechrono.com/download/other/
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
    ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  10. #490
    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Ainoastaan Android-versiota kehitetään edelleen.

    http://www.racechrono.com/download/ ja http://www.racechrono.com/download/other/
    Tattista! Unohdan Noksut...
    Yamaha R6R 2007
  11. #491
    ----
    Viimeksi muokannut: kingkatajisto; 15.08.2015 klo 14:38. Syy: Turha
  12. #492
    Moi,

    Millähän korjaisi MP,n satulan päällistä, on lähtenyt ratkeamaan saumasta poikittaissuuntaisesti jo noin 3cm matkalta ja fyllitkin sieltä jo pyrkii kurkkimaan.

    Olisko jollain tiedossa jokin sopiva liima tai muu muovin (oletan päällisen olevan muovia ainakin tuntuu sille) "hitsaus" aine jolla tuon saisi pysymään kiinni? alle kenties jokin kumi tai kangas vahvikkeeksi?

    -Pera
  13. #493
    Ei sitä oikeen korjata voi. Eti jostain joku pienempi verhoomo, ite maksoin f2 cbr:n penkin uudelleentoppauksesta ja päälystämisestä 30e, johan se liima maksaa äkkiä ton. Tosin daytonan penkki maksoikin sitten 100e mutta siihen oli syynä erikoinen väri.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  14. #494
    12 eurolla sai tarpeeksi keinonahkaa kahteen Bandiitin penkkiin. Tarvitsee toki järeän nitojan joka maksanee enemmän kuin kerta verhoomossa.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  15. #495
    Vihreekahvanen rapid on jonkun kuus-seittemänkymppiä. Keltakahvanen ei jaska ampua läpi siitä muovista, tai siis tarkemmin ne niitit menee ryppyyn. Tietty jonkin verran vaatii taitoa verhoilla itte mut ei oo mikään aivan amerikantemppu. Ite sen verran perfektionisti etten oo viittiny yrittää kun yks tyrä niin se verhoilija ois tullu halvemmaks. Ei kannata purematta niellä jos eka sanoo sulle että 120eur, varmasti löytyy joku pienempi putka joka tekee edukkaasti. Yleensä vielä ne vanhat jäärät tekee parasta jälkeä silkalla kokemuksella.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16. #496
    Lidlissä näkyi olevan kampanjassa noihin hommiin (verhoilu) kätevää sähkönitojaa. Olisko ollut karvan alle 30e jos en väärin muista.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
  17. #497
    Olenko ainoa jonka nokan juuresta tai vierestä kutittaa aika usein ajossa, kuin joku höyhenellä kutittais..Umpikypärä käytössä, ja saa melkein joka valoissa nostella visiiriä ja raapia nenää Prkele

    M
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  18. #498
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ohutkärkiset pihdit ja kiskaset tupon nenäkarvaa sieltä sieraimesta pois.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  19. #499
  20. #500
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ohutkärkiset pihdit ja kiskaset tupon nenäkarvaa sieltä sieraimesta pois.
    Sieraimet on melkein jo posliinit, testasin tätä jo
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  21. #501
    Tuolla dB-ketjussa luvut ja ongelma tulikin jo ilmi, mutta kysytäänpä täältä ratkaisua. Sunnuntaina pitäis päästä Ahvenistolle ja pitäis saada 5dB pois äänistä.

    Killeri on paikallaan ja villat vaihdettu alkukesästä eli en niitä välttämättä haluaisi uusia. Joku ehdotti villoja killerin ympärille jossain wanhassa ketkussa. Onko muita ideoita?

    Lauantai on ainoa päivä kun on mahdollista värkkäillä, joten sillon vasta tuloksia. Mittari on käytettävissä eli testitulokset saadaan heti väkertelyn jälkeen
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  22. #502
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    Tuolla dB-ketjussa luvut ja ongelma tulikin jo ilmi, mutta kysytäänpä täältä ratkaisua. Sunnuntaina pitäis päästä Ahvenistolle ja pitäis saada 5dB pois äänistä.
    Tulostat printterillä kierroslukumittariin uuden pohjan tai laitat sopivan vastuksen johdon väliin. Näin saa vaikeastakin tapauksesta laillisen ja hiljaisen.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  23. #503
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Tulostat printterillä kierroslukumittariin uuden pohjan tai laitat sopivan vastuksen johdon väliin. Näin saa vaikeastakin tapauksesta laillisen ja hiljaisen.
    Tää oli hyvä
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  24. #504
    Eiks se pitäis auttaa jos sitä killerin kaulaa HIUKAN jatkais? Ite kun pelehdin omani kanssa mistään mitään tietämättä huomasi hyvin mitä sen putken muuttaminen tekee ja miten vääränlainen killeri saattaa jopa lisätä ääntä ja vieläpä melkoisesti. Joku sentti pari lisää muutamalla täpillä kiinni siihen killerin päähän että saa tarvittaessa vielä veke.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  25. #505
    Ei auttanut killerin lisävillat muuta kuin parin depan verran. Vedin koko putken täysin auki ja nyt 93dB@5000rpm
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  26. #506
    Joulupukille laiteltu toivetta TomTom Riderista...mut näit syssy-ajeluita silmälläpitäen, oliks se nyt niin ettei AndroidÄlykänny-laitteeseen löydy mitään "toimivaa" navigointisovellusta?
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  27. #507
    Missä Pirkanmaan alueella voisi teettää katin korvausputken?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  28. #508
    Sanokaa että olen taas kerran väärässä, onhan zx9r -98 mallissa virtalukossa kivat mukavat turva pultti mutterit että se on helppo vaihtaa ilman yläkolmion irroitusta ja pylväsporakonetta
    Kohta loppuu ilmansuunnat mihin kääntää avainta että saa virrat päälle.
  29. #509
    Talvisäilytyshommista oon jo useampaa ketjua lueskellut, mutta polttoainesäiliöön liittyvissä kysymyksissä puidaan tavallisesti kaasarivehkeiden (ja niiden omistajien) sielunelämää. Oma mopedi on ruisku-CBR ja talvehtii minulla ekaa talvea (lämmin autotalli). Siispä lyhyesti: tankki täyteen talveksi, mutta tarviiko "säilöntäainetta" joukkoon (tai vaihtoehtoisesti pienkonebensaa tankillinen)?
    Viimeksi muokannut: Lancelot; 28.09.2015 klo 08:58. Syy: Typo
  30.  
  31. #510
    Mielipiteitä talvisäilytyksestä riittää... Itsellä kokemus kuudesta talvesta kolmen eri ruiskupyörän kanssa. Yleensä olen laittanut tankin täyteen ja käyttänyt stabilisaattoria varmuuden vuoksi, koska ei siitä haittaakaan ole. Toki riskitkin ovat lähinnä sitä, että pyörä käy keväällä vähän huonosti ennen kuin pääsee tankkaamaan tuoretta sekaan. Viime talvena kanisterissa pilalle mennyt 95e herätteli sen verran, että laitan stabilisaattoria myös jatkossa.
Sivu: 17 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen