Kysyin tätä jo KTM puolella mutta tajusin että ehkä täältä voisi löytyä paremmin vastaus koska kysymys ei uskoakseni ole kovin KTM painotteinen =)
Elikkä osaisko joku heittää sivistynyttä arviota miten vaikuttaa ajettavuuteen jos alkuperäisen stongan tilalle asentelisi tällaisen? Kliks
En nyt osaa sanoa onko tää normi mutta tossa lukee ainakin standard. Eli vertailun vuoksi. Kliks
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Pullbackiä pikkasen vähempi (suorempi) eli jos oot kovin kapeahartiainen saattaa käydä ranteille. Leveyttä ei oo ilmoitettu mutta olettaisin aika samaksi.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Hommasin GPS-mokkulan. Olisi mahdollisuus saada Nokia 2710c-2 puhelin mokkulan kaveriksi. Osaako joku sanoa miten tuo mokkula ja RaceChrono pelaa kyseisen puhelimen kanssa?
Edit... Tarkennukseksi vielä:
Mokkula Qstarz Bt-Q818Xt 10Hz
Viimeksi muokannut: E-tana; 03.08.2015 klo 12:03.
Yamaha R6R 2007
Eikös tossa nokialaisessa ole jo itsessäään joku gps, ei tietenkään erillisen mokkulan veroinen.
Tohon nokialaiseenhan ei mitään sovelluksia paljon asennella, mutta bluetooth siinä vissiin on. Jos laitteet juttelee luurin kanssa jollain perus bt profiileilla niin ne saa ehkä paritettua, mutta toi ei tosiaan ole mikään älypuhelin, vaan peruspuhelin gpsllä ja Nokian kartoilla lisättynä.
2016: Honda CBF125 -09
2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94
Kannattanee ennemmin hommata halvin android mitä kaupasta löytyy sille mokkulalle kaveriksi. RaceChronon uudet versiot lienevät vain androidille.
Näköjään aina nenällään...
KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
RaceChronon saa siis uusimpiin/parhaimpiin Symbianeihin (mikä versio se nyt site onkaan) ja Androideihin. Bluetoothilla mokkulasta puhelimeen.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Ainoastaan Android-versiota kehitetään edelleen.
http://www.racechrono.com/download/ ja http://www.racechrono.com/download/other/
Näköjään aina nenällään...
KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> )
ex. Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 - 2024)
ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
----
Viimeksi muokannut: kingkatajisto; 15.08.2015 klo 14:38. Syy: Turha
Moi,
Millähän korjaisi MP,n satulan päällistä, on lähtenyt ratkeamaan saumasta poikittaissuuntaisesti jo noin 3cm matkalta ja fyllitkin sieltä jo pyrkii kurkkimaan.
Olisko jollain tiedossa jokin sopiva liima tai muu muovin (oletan päällisen olevan muovia ainakin tuntuu sille) "hitsaus" aine jolla tuon saisi pysymään kiinni? alle kenties jokin kumi tai kangas vahvikkeeksi?
-Pera
Ei sitä oikeen korjata voi. Eti jostain joku pienempi verhoomo, ite maksoin f2 cbr:n penkin uudelleentoppauksesta ja päälystämisestä 30e, johan se liima maksaa äkkiä ton. Tosin daytonan penkki maksoikin sitten 100e mutta siihen oli syynä erikoinen väri.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
12 eurolla sai tarpeeksi keinonahkaa kahteen Bandiitin penkkiin. Tarvitsee toki järeän nitojan joka maksanee enemmän kuin kerta verhoomossa.
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Vihreekahvanen rapid on jonkun kuus-seittemänkymppiä. Keltakahvanen ei jaska ampua läpi siitä muovista, tai siis tarkemmin ne niitit menee ryppyyn. Tietty jonkin verran vaatii taitoa verhoilla itte mut ei oo mikään aivan amerikantemppu. Ite sen verran perfektionisti etten oo viittiny yrittää kun yks tyrä niin se verhoilija ois tullu halvemmaks. Ei kannata purematta niellä jos eka sanoo sulle että 120eur, varmasti löytyy joku pienempi putka joka tekee edukkaasti. Yleensä vielä ne vanhat jäärät tekee parasta jälkeä silkalla kokemuksella.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Lidlissä näkyi olevan kampanjassa noihin hommiin (verhoilu) kätevää sähkönitojaa. Olisko ollut karvan alle 30e jos en väärin muista.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Olenko ainoa jonka nokan juuresta tai vierestä kutittaa aika usein ajossa, kuin joku höyhenellä kutittais..Umpikypärä käytössä, ja saa melkein joka valoissa nostella visiiriä ja raapia nenääPrkele
M
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Ohutkärkiset pihdit ja kiskaset tupon nenäkarvaa sieltä sieraimesta pois.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Tuolla dB-ketjussa luvut ja ongelma tulikin jo ilmi, mutta kysytäänpä täältä ratkaisua. Sunnuntaina pitäis päästä Ahvenistolle ja pitäis saada 5dB pois äänistä.
Killeri on paikallaan ja villat vaihdettu alkukesästä eli en niitä välttämättä haluaisi uusia. Joku ehdotti villoja killerin ympärille jossain wanhassa ketkussa. Onko muita ideoita?
Lauantai on ainoa päivä kun on mahdollista värkkäillä, joten sillon vasta tuloksia. Mittari on käytettävissä eli testitulokset saadaan heti väkertelyn jälkeen![]()
Ex: Kawasaki ER5 -99
Ex: Honda 954RR -03
Ex: Kawasaki Z900 -20
KTM 890 Adventure R -21
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Eiks se pitäis auttaa jos sitä killerin kaulaa HIUKAN jatkais? Ite kun pelehdin omani kanssa mistään mitään tietämättä huomasi hyvin mitä sen putken muuttaminen tekee ja miten vääränlainen killeri saattaa jopa lisätä ääntä ja vieläpä melkoisesti. Joku sentti pari lisää muutamalla täpillä kiinni siihen killerin päähän että saa tarvittaessa vielä veke.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Ei auttanut killerin lisävillat muuta kuin parin depan verran. Vedin koko putken täysin auki ja nyt 93dB@5000rpm![]()
Ex: Kawasaki ER5 -99
Ex: Honda 954RR -03
Ex: Kawasaki Z900 -20
KTM 890 Adventure R -21
Joulupukille laiteltu toivetta TomTom Riderista...mut näit syssy-ajeluita silmälläpitäen, oliks se nyt niin ettei AndroidÄlykänny-laitteeseen löydy mitään "toimivaa" navigointisovellusta?
Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Missä Pirkanmaan alueella voisi teettää katin korvausputken?
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Sanokaa että olen taas kerran väärässä, onhan zx9r -98 mallissa virtalukossa kivat mukavat turva pultti mutterit että se on helppo vaihtaa ilman yläkolmion irroitusta ja pylväsporakonetta
Kohta loppuu ilmansuunnat mihin kääntää avainta että saa virrat päälle.
Talvisäilytyshommista oon jo useampaa ketjua lueskellut, mutta polttoainesäiliöön liittyvissä kysymyksissä puidaan tavallisesti kaasarivehkeiden (ja niiden omistajien) sielunelämää. Oma mopedi on ruisku-CBR ja talvehtii minulla ekaa talvea (lämmin autotalli). Siispä lyhyesti: tankki täyteen talveksi, mutta tarviiko "säilöntäainetta" joukkoon (tai vaihtoehtoisesti pienkonebensaa tankillinen)?
Viimeksi muokannut: Lancelot; 28.09.2015 klo 08:58. Syy: Typo
Mielipiteitä talvisäilytyksestä riittää... Itsellä kokemus kuudesta talvesta kolmen eri ruiskupyörän kanssa. Yleensä olen laittanut tankin täyteen ja käyttänyt stabilisaattoria varmuuden vuoksi, koska ei siitä haittaakaan ole. Toki riskitkin ovat lähinnä sitä, että pyörä käy keväällä vähän huonosti ennen kuin pääsee tankkaamaan tuoretta sekaan. Viime talvena kanisterissa pilalle mennyt 95e herätteli sen verran, että laitan stabilisaattoria myös jatkossa.