Ajoin (lähes) koko ajan 2,4 & 2,8 paineilla, jotka ovat ainoastaan 0,1 baaaria ohjearvoa alhaisemmat.
2 baarin ajelut oli vain lyhyitä testilenkkejä. Pidempään matkaan laitoin suositusten mukaisesti painetta.
Katurenkaat eivät tarvitse lämpöä (yhtä paljon kuin ratarenkaat) toimiakseen kunnolla.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Etusen paineella on iso merkitys kääntyvyyteen. Alennus toimii kuin ohjaustehostin. Itse olen viis veisannut kulumisesta ja säätänyt etusen paineen ajotuntuman mukaan. Jos radalle laittaa 2.1 niin pari kierrosta tuntuu että haukkaa sisään, sitten toimii normaalisti. Varikolla kun mittaa lämmenneen renkaan paineen niin sepä onkin 2.5-2.6 (eli just pyörän suositus). Mulla on etunen aina kestänyt parin takasen verran, joten kulumisen minimoinnilla ei ole ollut merkitystä.
Kokeilemallahan tuo selviää, eikä maksa paljon.
SF 1098S
MTS V4S Sport