Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 122:een 122:sta
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Ei kyllä ihme jos renkaan seoksien kynnys alkaa tuntumaan ja kuluu oudosti jos ajetaan alipaineisena.

Katurenkaat käsittääkseni eivät tarvitse pieniä paineita lämmetäkseen, siksi ne ovat katutenkaita!
    Liika lämpö oikeastaan vain tekee pahaa, Siksi katurenkaat ei toimi radalla niinkuin ratarenkaat.
    Ajoin (lähes) koko ajan 2,4 & 2,8 paineilla, jotka ovat ainoastaan 0,1 baaaria ohjearvoa alhaisemmat.
    2 baarin ajelut oli vain lyhyitä testilenkkejä. Pidempään matkaan laitoin suositusten mukaisesti painetta.
    Katurenkaat eivät tarvitse lämpöä (yhtä paljon kuin ratarenkaat) toimiakseen kunnolla.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  2.  
    Etusen paineella on iso merkitys kääntyvyyteen. Alennus toimii kuin ohjaustehostin. Itse olen viis veisannut kulumisesta ja säätänyt etusen paineen ajotuntuman mukaan. Jos radalle laittaa 2.1 niin pari kierrosta tuntuu että haukkaa sisään, sitten toimii normaalisti. Varikolla kun mittaa lämmenneen renkaan paineen niin sepä onkin 2.5-2.6 (eli just pyörän suositus). Mulla on etunen aina kestänyt parin takasen verran, joten kulumisen minimoinnilla ei ole ollut merkitystä.
    Kokeilemallahan tuo selviää, eikä maksa paljon.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345