Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 122:sta
  1. #31
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Angel GT vai Angel ST? Ovat kaksi kovin eri rengasta.
    ST on alla, jos GT on vielä parempi niin loistavaa...
  2. #32
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Tuosta Pirelli Angelista vielä sen verran, GT on viimeisin "huuto" aiheesta ja mm. voittanut 2013 useita rengastestejä eurooppalaisissa alan lehdissä. St oli se aiempi versio...
    Huomasin itsekin eilen kun otin renkaat irti että itselläni olikin alla st:t, ei gt:t. Muistin väärin.
    Rengasliikkeessä viime talvena myyjäkin kehui kovasti noita testejä yms. tarjosi vielä sopivat ale prosentit.
    Tuli sitten otettua ne, eli ympäri puhuttavissa?

    Eipä silti noista st:kään ole ollut huonoa sanottavaa. Ihan hyvä normi mopoilijan ja jokakelin rengas, käy hyvin kaupunkiin ja tourinkiin.
    Murjaanien kuningas!
  3. #33
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    En kyl suosittele noita PR3 kenellekään joka tykkää pidosta. Renkaat lipsuu jokaisella alustalla eikä kestä kulutusta. Jännä miten jotkut ajelee noilla sen 10tkm+. Mulla kesti takarengas 5tkm ja etusella ajelin 9tkm. Kummatkin olivat kuluneet tasaisesti ja lamelleista oli hyvä tarkkailla urasyvyyttä.
    Vertailun vuoksi rosso2 kesti takana 6tkm ja oli pidoltaan paljon parempi. Ei mitään yllättäviä lipsumisia mutkissa niin kuin pr3 oli tapana. Liikennevaloista lähdettäessä märällä kelillä suti tasaisesti.
    Nyt takana on roadsmart2 ja hyvin tuntuu toimivan näissä syksyn liukkaissa ja kylmissä keleissä. Ja kuvion tossa renkaassa pitäis kestää kevään karheat asfaltit. Mittasin reilu 7mm urasyvyyden uutena
    Viimekevään kokemuksen perusteella mulle jäi sellanen tunne, ettei RoadSmart2 kestä kovin hyvin kevään asfaltteja. Kilsoja renkaalla oli alle 3 tkm ja lähes uudenveroiset pinnaltaan keväällä mutta eka tuhat kulutti rengasta jo tosi näkyvästi. Kestihän se lopulta yli 10 tkm eli ihan hyvin mutta kevään asfaltti on kyllä myrkkyä renkaille! Ei kovasti tee mieli laittaa heti keväällä uusia nakkeja kun ne menee pilalle ekan tuhannen kilsan aikana...
    CB K R
  4. #34
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Ei kovasti tee mieli laittaa heti keväällä uusia nakkeja kun ne menee pilalle ekan tuhannen kilsan aikana...
    Eli kaikkein haastavimmille ja liukkaimmille keleille ei kannata laittaa hyviä renkaita alle, koska rengas kuluu liikaa? Kuulostaa järkevältä.
    Superbike #7
  5. #35
    Lainaa mornia kirjoitti Katso viesti
    Miksi renkaan valinta voi olla niin vaikeaa?
    Eihan se mitään vaikeaa ole, valitset sen renkaan mikä on suurinpiirtein käyttötarkoitusta vastaava, touring-pyörään touring-rengas, sporttipyörään sportti- tai sporttouring-rengas jne.

    Täydellisyyden tavoittelu on pirullinen vaiva, ikinä ei voi olla tyytyväinen...

    (sen kummemmin mainostamatta, pr3 on oman kokemuksen mukaan erinomaisen hyvä rinkula sekalaiseen ajoon, ainakin t-catin (joka aikas naurettavasti luokitellaan supersportiksi, eiköhän tuo ole enemmänkin luokkaa sporttouring) alla juoheva, tasaisen eleetön ts. ei mitään erityistä käytöstä ja pitoakin on)
    Viimeksi muokannut: collikka; 01.12.2013 klo 18:00.
    juuri nyt pyörätön
  6. #36
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eli kaikkein haastavimmille ja liukkaimmille keleille ei kannata laittaa hyviä renkaita alle, koska rengas kuluu liikaa? Kuulostaa järkevältä.
    Eli meinaat, että karkealla pinnalla on huonoin pito? Hiekotussoran/pölyn päällä taas ei pidä mikään kumi, uusi taikka vanha kun sporttipyöristä puhutaan.
  7. #37
    Ehkä sotamies Honkajoki yrittää kertoa meille, että uus setti pitää asentaa ennen pääsiäistä. Sitten huhti-toukokuu täysjarrutuksia ja -kiihdytyksiä niin että on varmasti asiaa rengaskauppiaan luo taas ennen juhannusta.

    Eihän tää moottoripyöräily ole mitään viherpiiperöiden hommaa jossa vanhat setit ajetaan kevään harjoittelussa loppuun ja hankitaan uus setti vasta toukokuun lopussa kun tiet alkavat oikeasti olemaan ajokunnossa.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  8. #38
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jmhonka3 kirjoitti Katso viesti
    Eli meinaat, että karkealla pinnalla on huonoin pito? Hiekotussoran/pölyn päällä taas ei pidä mikään kumi, uusi taikka vanha kun sporttipyöristä puhutaan.
    Kyllä se karkea(kin) pinta, varsinkin märkänä, on aika pirun liukas ennen kuin sen päällä oleva suola ja muu pöly on peseytynyt pois. Varsinkin märällä tulee hyvän ja huonon renkaan erot hyvin esiin. Nykyisin tuleekin heitettyä kevään ja syksyn keleihin vanhat sadekelin kisakumit alle.
    Superbike #7
  9. #39
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Onko kokemuksia Michelin power supersportista?
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  10. #40
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eli kaikkein haastavimmille ja liukkaimmille keleille ei kannata laittaa hyviä renkaita alle, koska rengas kuluu liikaa? Kuulostaa järkevältä.
    Juuri näin, ymmärsit pointin. Missä tässä touhussa muka mitään järkeä on ylipäätään?

    Syksyn sateen kastelemilla ja kylmillä teillä pitäis olla pintaa myös... Sehän on sitten ihan joka jannun itse päätettävissä, että millon kumi on vaihtokunnossa. Joillakin varmaan kuluu tasaisesti koko pinnalta mutta itelle tuli se tasanen kohta keskelle ja renkaan ominaisuudet huononi sen myötä. Viime keväänä ei huhtikuussa juuri ajokelejä ollu, eikä toukokuussakaan kehumista. Itse vältän kovalla sateella ajamista yleensäkin jos mahdollista kun ei siitä juuri nauti.
    Tässä taitaa olla vähän sama homma kuin autoissa kitkarenkaiden käyttö kesällä... Ei sitä suositella mutta monet ajaa kuitenkin.
    CB K R
  11. #41
    Mulla oli aiemmin Dunlop roadsmart ja nyt Mezgeler Z8, molemmat tässä ketjussa olleet esillä rengasvaihtoehtoina. Roadsmatrit ajoin todella loppuun, ja lopussa ne olivat aivan kauheat ajaa. Z8 menee loppuun varmaan tämän kauden alussa, toistaiseksi ei ole mitään pahaa sanottavaa niistä. Ajattelin ostaa uudet samanlaiset, mulla ajo on pääasiassa työmatkat ja huviajot.
    ZZR1400
  12. #42
    Itse olen todennut parhaaksi renkaaksi Dunlopin SportsSmart kumit. Soveltuu täydellisesti mielestäni nykyisiin sporttisiin nakuihin, ja juuri tuohon ketjun aloittajan käyttöalueen kattamiseen. Kokemusta on muistakin suurten valmistajien renkaista, mutta tuo dunloppi on ollut se rengas joka on saanut useamman kuin yhden mahdollisuuden oman pyöräni alla.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  13. #43
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Itse olen todennut parhaaksi renkaaksi Dunlopin SportsSmart kumit. Soveltuu täydellisesti mielestäni nykyisiin sporttisiin nakuihin, ja juuri tuohon ketjun aloittajan käyttöalueen kattamiseen. Kokemusta on muistakin suurten valmistajien renkaista, mutta tuo dunloppi on ollut se rengas joka on saanut useamman kuin yhden mahdollisuuden oman pyöräni alla.
    Tuostahan on tullut/tulossa SportSmart 2, oot varmaan huomannutkin... Ihan mielenkiintoinen vaihtoehto ensi kesän kurvailuihin. Varmasti paranee kaikilla osa-alueilla edeltäjään verrattuna kuten niillä on tapana ollut. Misukan Pilot Power on toinen mielessä pyörivä vaihtoehto. Testien mukaan kestää sporttikumitkin nykyään kivasti metrejä

    EDIT:
    Just selasin Motorradin Sportti-rengastestin ja tuloksena Misukka PP3 voitti tasapistein Brikkaren S20 kanssa. SportSmart ei oikein pärjännyt mutta se olikin selvästi vanhempi malli kuin voittajat. Aika haipakkaa näyttää kehitys laukkaavan eteenpäin renkaissa ja sehän on hyvä meille renkaankuluttajille!
    Viimeksi muokannut: Silverwing; 25.12.2013 klo 01:18.
    CB K R
  14. #44
    Heh noita renkaita kun alkaa netistä hakea niin jokainen mainostaa renkaitaan helvetin hyviksi, ja nopeiksi sopii radalle ja minne vaan. Mun mielestä jos sattuu niin että aiemmin on ollut tyytyväinen johonkin niin ostaa sitten samanlaiset. Itelläkin tulee pian tosiaan eteen rengasvalinta mut mulla ei ole onnksi sellasta dilemmaa et pitäis ostaa joku kompromissi rengas radalle, katuajoon ym. Tälläseen mun peltilehmään ja mun ajoon sopii tuo Z8 ainakin tosi hyvin. Eri asia jos olis joku kisasempi peli niin vois olla tosiaan joku Sportsmart alla, sitten saattaa ratkaista joku 8% kevyempi rengas ja suurempi nopeusluokka.
    ZZR1400
  15. #45
    Onkohan jollain kokemusta tai hyvää mielipidettä Continental Conti Sport Attack 2 -renkaasta? Nykyisen työpaikan kautta saisi Contia sopuhintaan, niin voisin vaikka kokeilla. Kawan 10r:n alle tulisi renkaat pyörimään ja pitoa saisi olla kylmällä, märällä ja radalla. Race Attack vaatii ilmeisesti jo enemmän lämmittelyä toimiakseen. Vai pitääkö ostaa kolmet eri renkaat.
  16. #46
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Lasse.L kirjoitti Katso viesti
    Onkohan jollain kokemusta tai hyvää mielipidettä Continental Conti Sport Attack 2 -renkaasta? Nykyisen työpaikan kautta saisi Contia sopuhintaan, niin voisin vaikka kokeilla. Kawan 10r:n alle tulisi renkaat pyörimään ja pitoa saisi olla kylmällä, märällä ja radalla. Race Attack vaatii ilmeisesti jo enemmän lämmittelyä toimiakseen. Vai pitääkö ostaa kolmet eri renkaat.
    CSA2:n hyvä rengas, suosittelen. Sopii kadulle ja radalle. Ei kuitenkaan mikään "huippu" ratarengas. Hyvä kulutuskestävyys. Taknen n. 10tkm, mitä pidän hyvänä.

    Märkä ominaisuudet keskinkertaiset, mutta varovasti ajaen pääsee turvallisesti perille.

    Omat renkaat ratapäivän päätteeksi
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  17. #47
    No mutta sehän kuulosti (ja myös näytti) hyvältä! Nykyisissä Dunlopeissa vielä alkukesän ajeluille pintaa, mutta sen jälkeen voisin pyöräyttä Contin CSA2 alle.
  18. #48
    Lainaa Tuuchen kirjoitti Katso viesti
    Pirelli Diablo on pidon kannalta erittäin hyvä rengas, lämpenee nopeasti sekä pitää märällä. Huonona puolena rengas kuluu erittäin nopeasti, varsinkin keskeltä vaikka sivuilla olis kuviota. Kuluessaan renkaan ominaisuudet katos erittäin terävästi, perän pito hävisi aivan kokonaan ja rengas vaihtoon.

    PP3 on varma valinta, pitää hyvin ja pitäisi kestää paremmin kuin tavallinen Diablo.

    Tällä hetkellä Continentalin tuotteet alla ja yllättänyt erittäin positiivisesti ajettavuudella ja kulutuskestävyydellä, vaikka onkin malliston alkupään rengas. 8000km "tourinkia" kuorman kanssa eikä näytä edes kuluneelta.
    Komppaan Tuuchenia: ihan samat kokemukset Diablosta ja PP kolmosesta Busassa. Nyt alla myös aiemmin mainitut "touring tarkoituksessa hankitut" Metzellerit joiden käyttöikä on varmasti tupla eli kaksi kesää mutta ajonautinto ihan jotain muuta.
    Kyllähän lähes kaikki rinkulat toimivat perus ajossa mainiosti varsinkin jos ajelee rajoitusten mukaan. Sateella on aina liukkaampaa ja toiset vain kuluvat nopeammin.
  19. #49
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Tuosta Pirelli Angelista vielä sen verran, GT on viimeisin "huuto" aiheesta ja mm. voittanut 2013 useita rengastestejä eurooppalaisissa alan lehdissä. St oli se aiempi versio...
    Miten mahtaa toimia GT esim. FJR:än alla? Jos ajetaan isommalla kuormalla kaks päällä. Onko kokemuksia?
    Kevättä odotellen ja tietysti alku keväästä uudet renkaat pitäis laittaa alle.
    rengas
  20. #50
    Misukan pilot road 3:set tai nämä uusimmat neloset. Pitoa ja kulutuskestävyyttä löytyy. Sitte jos enempi ratapäivillä tykkää käydä niin esim metzelerin uudet sportec M7:set. Itselläni kolmatta kesää metzelerin Z8 käytössä ja ei nekään huonot oo. Yks baltian reissu ja muutama lapin reissu + loput agressiivista ajoa takana ja vielä hiukan pintaa löytyy.
  21. #51
    Lainaa Rengas kirjoitti Katso viesti
    Miten mahtaa toimia GT esim. FJR:än alla? Jos ajetaan isommalla kuormalla kaks päällä. Onko kokemuksia?
    Kevättä odotellen ja tietysti alku keväästä uudet renkaat pitäis laittaa alle.
    FJR:ssä Pilot Road 2 reunavahvistettuna aivan ylivoimaisen hyvä rengas. Pitää, kestää ja on mukava ajaa kunhan aina vaihtaa etusen ja takasen AINA samaan aikaan (koskee muitakin renkaita). Saako sitä enää mistään on toinen juttu...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  22. #52
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    FJR:ssä Pilot Road 2 reunavahvistettuna aivan ylivoimaisen hyvä rengas. Pitää, kestää ja on mukava ajaa kunhan aina vaihtaa etusen ja takasen AINA samaan aikaan (koskee muitakin renkaita). Saako sitä enää mistään on toinen juttu...
    Lyhyesti vastattuna: Saa.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  23. #53
    Lainaa kawasmuli kirjoitti Katso viesti
    Misukan pilot road 3:set tai nämä uusimmat neloset. Pitoa ja kulutuskestävyyttä löytyy. Sitte jos enempi ratapäivillä tykkää käydä niin esim metzelerin uudet sportec M7:set. Itselläni kolmatta kesää metzelerin Z8 käytössä ja ei nekään huonot oo. Yks baltian reissu ja muutama lapin reissu + loput agressiivista ajoa takana ja vielä hiukan pintaa löytyy.
    Michelinin Pilot Road 3:set olen itsekkin aatellut ostaa Zetaan, toivottavasti on mainostuksen veroiset
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  24. #54
    Hiukka vielä lisä kyssärii. Onko tolla valmistusleimalla, joka löytyy renkaan kyljestä minkälainen "parasta ennen"
    yläraja?

    Jos nyt sattuu noi kakkoset jostain löytää. Eiks toi iso C kirjain tarkoita sitä reunavahvistusta?
    KIITOS VINKEISTÄ!
    rengas
  25. #55
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rengas kirjoitti Katso viesti
    Hiukka vielä lisä kyssärii. Onko tolla valmistusleimalla, joka löytyy renkaan kyljestä minkälainen "parasta ennen"
    yläraja?

    Jos nyt sattuu noi kakkoset jostain löytää. Eiks toi iso C kirjain tarkoita sitä reunavahvistusta?
    KIITOS VINKEISTÄ!
    Oikein säilytettynä (=valolta suojattuna viileässä) rengas pysyy hyvänä ainakin viitisen vuotta tai jopa kauemmin. Käytössä ollut rengas sitten alkaa tuon ikäisenä olemaan jo aika rapsakkaa tavaraa. Radalla on parhaimmillaan (tai pahimmillaan) tullut ajettua 7 vuotta vanhaa paistoa olevilla käytetyillä renkailla. Niillä sai lähteä vähän varovaisesti liikenteeseen, mutta alkoivat kyllä pitämään kun sai pinnan rikki. Pito ei kylläkään ollut lähelläkään uutta vastaavaa, mutta ihan riittävästi kuitenkin harrastelijakyyteihin.
    Superbike #7
  26. #56
    Rengas - pyörä - ajosuorite (matka-katu-rata).....

    Kohtalainen bermudankolmio jos koittaa kasata
    vaan kirsikat kermavaahdon päältä.

    Renkaissa on yllättävän suuria eroja, vaikka
    suurin osa onkin "ihan hyviä".

    Monta hyvää vinkkiä onkin tuolla aiemmin tullut esiin,
    mutta vois vielä kerrata muutaman asian.

    1.Pääasiallinen ajosuorite......

    Toki mopo asettaa jotkin raamit ja sitä myöten
    esim. rata-ajon määrä ja sille laskettavat renkaan
    toivottavat ominaisuudet määrittyvät jo tuolta
    pohjalta oikeaan suhteeseen riippumatta "unelmista".
    Ts. raskalla ja kankealla laitteella tuskin paljoa tulee
    ratakertoja/kilsoja, joten radalle "tehtyjä" renkaita ja
    ominaisuuksia ei välttämättä paljoa tarvitse hoohoilla.

    Ne ratareissutkin "tuottavat" paljon enemmän, kun ne
    tehdään sellaisella paketilla jolla min.98% ajosuoritteestakin
    tapahtuu.... oikeasti, ei mielikuvissa.

    2. Mopon paino.....

    Se parisataa kiloa + kuski kai alkaa olla raja, jonka
    jälkeen "vahvistettu" rengas toimii kokonaisuutena
    tarkastellen paremmin.

    "Normikumi" tahtoo väkisin käydä hentoiseksi kun
    aletaan hakea jonkinlaista optimia kestävyyden-
    paineiden/lämpöjen ja pidon/käytöksen suhteen.

    Yhtä kaikki.... rauhallisessa ajelussa tai suurilla kuormilla
    liikuttaessa saa etuja kovilla paineilla, mutta siinä vaiheessa
    kun "innostutaan", onkin syytä katsoa paineet ja säädöt uusiksi niiden
    ilonpyrskähdysten ajaksi .

    3. Alustan säädöt / renkaat

    Näiden kautta muodostuu se kokonaisuus käytökselle ja tietysti
    kulloisellakin ajotavalla/olosuhteilla.

    Turhan helposti ja liian usein "sivuutetaan" tärkeitä osatekijöitä,
    joiden järkevällä huomioimisella ja tarkoituksellisessa
    "kompensoinnilla" saadaan ihmeitä aikaan......
    jos ei olla radalla hakemassa uutta rataennätystä.

    Ylipäänsä..... ratatouhu sotketaan eri tavoin ja eri yhteyksissä
    aivan liian suurella painoituksella "arkitodellisuuteen" ja sen haasteisiin.
    (ei millään pahalla eikä aliarvostuksella)

    Ihan hyvä käytännön esimerkki..... Radalle "rakennettu" ja säädetty kotilo
    on "optimi ja helvetin hyvä"...... radalla.
    Normiliikenteessä ja hieman reippaammassakin menossa moinen laite
    on tosiasiat tunnustaen aika hanurista yleisillä laduilla.

    4.Mopo-rengas.... "hyvä rengas" kin tuottaa usein merkittävästi erilaisen
    tuntuman eri mopoissa.... jollain tapaa.

    Helpoimpia esimerkkejä on esim. juuri tuo PR 3:n kahtia jakautunut kuvailu.
    Jonkun heppoisemman ja notkeamman laitteen se tekee jonkun mielestä
    "rauhattomaksi"..... kun taas monen mielestä se tuo kankeampaan
    ja raskasliikkeisempään laitteeseen sopivasti "pientä eloa ja herkkyyttä".

    Yksi käytännön esimerkki vaikka 1400 GSX. (ei mikään balleriina )

    Kun kilometrejä, erilaista ajoa ja säätöä on tarpeeksi PR 2:lla takana ja
    "pakka kohdillaan", voisi PR 3:n sisäänajon jälkeen todeta vaikka seuraavaa:

    3:n tuntuma edelliseen verraten on sama kuin vaihtaisi talvimallin turvakengät
    tennareihin..... tai ruuvaisi kotilosta helvetisti liikaa laitettua aurausta pienemmäksi.

    Tuo ei taas tarkoita lainkaan sitä, että vanha kakkonen olisi mitenkään "huooono"......
    siis se PR 2 .

    Nykyisin on niin hyviä renkaita hieman eri painoituksin, että jos jotain todellista
    ongelmaa normiliikennöinnin puitteissa etsii..... se taitaa löytyä linjalta märkäpidot ja
    siitä, että ylipäänsä itse tietää mitä haluaa ja mitä ei.

    Siksi kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja... ainakin jos alla olevat eivät
    syystä tai toisesta tunnu "nappaavan".

    ...... ja kuten muussakin elämässä, ellei haeta joltain kapealta alueelta "viimeisiä",
    hyvä kompromissi tuottaa pidemmässä juoksussa suurimman (ajo)nautinnon.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #57
    Lainaa Rengas kirjoitti Katso viesti
    Miten mahtaa toimia GT esim. FJR:än alla? Jos ajetaan isommalla kuormalla kaks päällä. Onko kokemuksia?
    Kevättä odotellen ja tietysti alku keväästä uudet renkaat pitäis laittaa alle.
    Gt:stä olemassa myös vahvistettu malli M/C. Mutta todella huonosti vielä löytyy nettikauppojen valikoimista! Mutta rodamotosta löytyi kun sähköpostilla kyseli...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  28. #58
    Lainaa Rengas kirjoitti Katso viesti
    Miten mahtaa toimia GT esim. FJR:än alla? Jos ajetaan isommalla kuormalla kaks päällä. Onko kokemuksia?
    Kevättä odotellen ja tietysti alku keväästä uudet renkaat pitäis laittaa alle.
    Pirellin Angel GT (A):ta 120/70-17 ei kovasti ole tarjolla, onkohan niitä edes tehty?
    Misukalta tuli uusi Pilot Road 4 ja sen GT-malli on tarkoitettu raskaimpiin matkapyörään, niitä on kauppiailla.
  29. #59
  30.  
  31. #60
    The Angel GT rear tyres are also available in A and D SPEC:
    REAR (A) 2 PLY CARCASS for improved stability on larger motorcycles.
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen