MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Eiks se oo tärkeintä, että itse tykkää? Tietty, jos tykkääkin itse moottoripyörää enemmän siitä, että tekee joihinkin muihin oletetun vaikutuksen, niin…
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Aprilia RSV Mille R Colin Edwards -03
Aprilia RSV Factory -04
Ducati 748R -00
Ducati 900 SS -92
Ducati Monster 1000Sie -04
Taitaa olla niin että nykyisissä huippumalleissa on niin tehokkaat sähköiset apupyörät, ei sudi, ei nosta keulaa eikä jarruissa perää, eikä lukkojarruta, että saattavat olla aloittelijalle hyväkin vaihtoehto. Kunhan pitää hillinnät tapissa.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Onkos ecun päivityksestä/dynossa säädöstä muita kokemuksia kuin rexxer ? Rexxer mielessä omaan keväällä mutta oliko muita vaihtoehtoja kun ecuun ei pääse käsiksi kovin helpolla...
Mopoton , barracuda 397hemi
Saman suuntaiset fiilikset myös itsellä kun edellisen S4R monsterin hukkaamiseen jälkeen on näitä tullut kiikaroitua lähes jatkuvasti ja vihdoin torstaina kävin kättelemässä tämmöisen itellekin. 2015 1200S, Termignonit ja muuta pientä koristetta ja väri tietenkin valkoinen, ei Ducatin tarvia olla punainen![]()
Omaan Multistradaan 1200S my2011 hommasin kaikesta netin narinoista välittämättä Tuneboyn värkit. Olen enempi kuin tyytyväinen.
Idioottina paketin tullauksessa laitoin koko tilauksen arvon, mutta kirjekuoren päällä luki ainostaan Wifi-pulikan hinta 199AUD.
Tuo Monsterin kitti on piuhallinen.
http://www.tuneboy.com.au/ducati-model-select/