Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moro. Tuli tossa mieleen että mitä kannattaa ottaa huomioon jos haluaisi vaihtaa kaksi jousta yhdeksi. Pyörä on f6c valkyrie ja haluisin jousen piiloon penkin alle. Tällöin saisin enemmän pelattua penkin muodon kanssa. Olen jo muuttanut pyörää niin paljon että moottorista vaan tunnistaa:-) leveelle renkaalle saisi paremman lokasuojan jos joku osaisi kertoa kuinka pitkiä ne yleensä on noissa kyykyissä ja kestääkö ne erillisellä säiliöllä olevat kyseisessä pyörässä. Kiitos jo etukäteen:-)
  2. #2
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Iha vaan sivusta mietin, että tommonen tonniviissatanen kustomi varmaan painaa sen verran, että jousen saanee tilata "omilla mitoilla" joltain valmistajalta..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Iha vaan sivusta mietin, että tommonen tonniviissatanen kustomi varmaan painaa sen verran, että jousen saanee tilata "omilla mitoilla" joltain valmistajalta..
    Riippuu linkun suhteesta tarvitseeko jäykemmän jousen. Uuden jousen saakin sitten satasen pintaan.
    Superbike #7
  4. #4
    No ensiksi kattoisin miten paljon muutoksia runko ja takahaarukka vaatii. Sen jälkeen olisi helpompi varmaan etsiä jousi-iskari paketti. Jonkunvinkulan takajousituksen tutkimisesta voisi olla apua
    Taivas saa odottaa
  5. #5
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mahtaako olla parempi teettää kokonaan uus takahaarukka kun alkaa hitsailemaan rautaa vanhaan? Näissä kai olaan jo menty kaikkien muutoskatsastuksien puolelle, niin sama mitä tekee Saako sitä sitten varsinkaan Suomessa lailliseksi ikinä, lienee toinen juttu…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  6.  
  7. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako olla parempi teettää kokonaan uus takahaarukka kun alkaa hitsailemaan rautaa vanhaan? Näissä kai olaan jo menty kaikkien muutoskatsastuksien puolelle, niin sama mitä tekee Saako sitä sitten varsinkaan Suomessa lailliseksi ikinä, lienee toinen juttu…
    Saa. MMAF on hyvä apu näiden kanssa.
    Superbike #7