Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 90:sta
    Lainaa Kahkoni1 kirjoitti Katso viesti
    Mulla ihan sama juttu peilien ja ohjaustangon kanssa, olivat unohtaneet kiristää peilit ennen luovutusta ja mulla myös yksi kiiltävä mutteri mustien seassa. Ohjaustanko on myös hieman vinossa, lisäksi orkkiskahvanlämppäreiden asennuksessa käytetty harmaata teippiä johtonippujen yhteen laittamiseksi, olisi toivonut hieman siistimpää ratkaisua koska teipit on näkyvillä!!
    Hups, mulla sentään mustaa teippiä kahvalämppäreissä. Ne on 3-tehoasentoisina riittävän tehokkaat ja otetta ei tarvitse irrottaa kahvasta. Tosin käyttökytkin tekee tehon vaihtamisesta hitaan, kun se sellainen -selaa koko alue läpi-tyyppiä.

Laitoin muuten maahantuojalle palautetta noista kasaukseen liittyvistä mokista. Olipas jännä kuulla, että sulla sama juttu tuon mutterinkin suhteen. Onkohan siihen joku systemaattinen syy? Kaipa siihen vastaus tulee maahantuojalta. Viimeksi kun olin yhteydessä, niin vastaus tuli nopeasti.

eikun nautinnollisia ja turvallisia kilometrejä
    Nonni.
    Pyörä tuli keskiviikkona ja eilen oli 1000km huollossa. ;). Syy tähän voheltamiseen on se että mopo lähtee ensiviikolla rekalla italiaan ja sitten pari viikkoa mennään pitkin ja poikin taas niitä parempia maisemia. Pyörä on siis rtg paketilla ja siihen lisäksi 12v ulosotto stongan vieressä, naviteline stongassa ja bags connection evo gs tankkilaukku kiinni.
    Ekat metrit tuntuu hyvältä mutta Hondan tourer pleksi kyllä lähtee. 187cm ja puörteitä riittää. Laitan sen pikkupleksin kiinni. Näin tänään yhden jossa oli semmonen kaksiosaine givin korkea pleksi ja omistaja sitä myös kehui. Ehkä ostoslistalle.
    Keulaa vedin kymmenen naksua kireemmäksi ja pelaa hienosti. Samoin kun kaksipäällä mennään niin pyörä toimii kunhan kiristää takapäätä reilusti.
    Vähän noiden Pirellien kesto huolettaa mutta ainakin näin kuivalla kelillä toimivat minun ajossa oikein hienosti.
    On hieno laite ja tykkään.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

http://ekoteko76.blogspot.fi
    Tuli nyt lopulta hommattua änkkäri, hiilari-Leksa (Leovince). Expertti en väitä olevani mutta ihan kuin keskialueen (3000-5000) vääntö olisi nyt tasaisempi, tuntuu nimittäin että ottaisi kierroksia vielä aiempaakin herkemmin.. Varmaa on ainakin että n.3000-4000 välillä vedätettäessä se ei enää, miten nyt sanoisin, kalise-resonoi, nämä sanat eivät kuvaa ihan tarkkaan mitä tarkoitan (ei se nyt aiemminkaan varsinkaan resonoinut, mutta tietty kalinaääni tuli aiemmin noilla kierroksilla), nyt tulee tasaisemmin matalaa pörinää. Äänet muuttui juuri sen verran paremmiksi kuin mitä toivoinkin, varsinkin paikallaan ollessa kumisee mukavasti ja kuulostaa hieman jopa V2:lta! ei kuitenkaan ajossa niin paljoa että häiritsisi pidemmillääkään matkoilla. Nämä(kin) tietysti makuasioita, mutta nyt on kivempi kiihdytellä ja kuunnella pörinää. Lisäksi faktaa on että paino putosi melkein kaksi kiloa..
    Nakkertton
    Tuli nyt lopulta hommattua änkkäri, hiilari-Leksa (Leovince). Expertti en väitä olevani mutta ihan kuin keskialueen (3000-5000) vääntö olisi nyt tasaisempi, tuntuu nimittäin että ottaisi kierroksia vielä aiempaakin herkemmin.. Varmaa on ainakin että n.3000-4000 välillä vedätettäessä se ei enää, miten nyt sanoisin, kalise-resonoi, nämä sanat eivät kuvaa ihan tarkkaan mitä tarkoitan (ei se nyt aiemminkaan varsinkaan resonoinut, mutta tietty kalinaääni tuli aiemmin noilla kierroksilla), nyt tulee tasaisemmin matalaa pörinää. Äänet muuttui juuri sen verran paremmiksi kuin mitä toivoinkin, varsinkin paikallaan ollessa kumisee mukavasti ja kuulostaa hieman jopa V2:lta! ei kuitenkaan ajossa niin paljoa että häiritsisi pidemmillääkään matkoilla. Nämä(kin) tietysti makuasioita, mutta nyt on kivempi kiihdytellä ja kuunnella pörinää. Lisäksi faktaa on että paino putosi melkein kaksi kiloa..
    Samaista sliparia olen tässä harkinnut. Mistä hommasit jos saa udella?
    Saman äänen olen huomannut alakierroksilla. Ei häiritsevä mutta sen olen havainnut myös.
    Millähän tuon kaksi kiloa (ja enemmänkin) saisi kuskista pois
    Viimeksi muokannut: Corsair; 31.07.2014 klo 21:35. Syy: Typo
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

Äänet muuttui juuri sen verran paremmiksi kuin mitä toivoinkin, varsinkin paikallaan ollessa kumisee mukavasti ja kuulostaa hieman jopa V2:lta! ei kuitenkaan ajossa niin paljoa että häiritsisi pidemmillääkään matkoilla.
    Siis killerin kanssa vai ilman?
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
    Mitenkä putki vaikuttaa takuisiin. täytyykö käydä säädättämässä uusi ohjelma.
    Lainaa mtv68 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkä putki vaikuttaa takuisiin. täytyykö käydä säädättämässä uusi ohjelma.
    Taisi Hondan maahantuoja mainostaa Akran putken yhteydessä että ainut putki mikä ei vaikuta takuuseen...
    No on kyllä aika höpö höpöä. Ei ne seokset tiedä onko siellä akra vai joku muu äänenvaimennin kiinni.
    Omaa kauppaansa haluavat dinaareja.
    Ei sillä että akrassa mitään vikaa olisi, huippumerkki kyllä.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

Hommasin suomalaisesta alan liikkeestä kun oli tarjouksessa muutenkin (en siis tilannut ulkomailta), laittoivat vielä hyvin kohtuullisella korvauksella sen kiinnikin vaikka meinasin alunperin itse turata sen kiinni (huoltavat muuten Hondaa, eikä takuun raukeamisesta sanottu mitään). Killeri on myös kiinni, ulostulorööri on aika iso senkin kanssa joten en usko sillä olevan massiivisia vaikutuksia ja eipähän tarvii jännittää tien päällä Suomessa ja esim. Saksassa jossa tulee reissattua
    Sen mitä sitä rööriä muutenkin tutkailin ja kyseisen asentajan juttelin niin samalla tavalla on Akrakin valmistettu, vaimennin on suoraputki jonka reunoilla on vaimenninvillaa, toisin kuin orkkis jossa on vaimennuskammioita. Miksi näin, siksi että valmistaja tekee vaimentiminen niin että vaimennin toimii vielä 200tkm jälkeen, toisin kuin noi tarvikeputket jossa ne villat palaa ajan myötä pois jolloin putken äänet vaan paranee
    Allrighthan nuo tuo maahan ja niiden sivuilta bongasin tarjouksen, omasta mielestä hinta-laatu on kohdallaan.
    Nakkertton
    Onko alkuperäisten laukkuihin myytävät sisälaukut muotoiltu sivulaukkujen muotoon. Minkä hintaiset mahtavat olla.
    Joo, ne alkuperäiset sisälaukut on sivulaukun/perälaukun muotoset. Yksi malli, tarkoitettu kaikkiin kolmeen laukkuun. Ei ole erikseen sille lovetulle sivulaukulle omaansa.
    Rahaakin honda vaatii: listahinta 116€ kappale... koodi: 08L72-MGH-640).

Tässä linkki hondan sivuille, löytyy ainakin vuoden 2013 esitteestä
    Husqvarna 701LR
    On kyllä hinnat kohdillaan. Meillä on sivulaukkuihin kappa k33 tarkoitetut sisäkassit. Ajaa asiansa ja tilaa jää vaikka sadeasuille. Takalaukkuun en oo löytänyt vielä passelia mut 116€ on kyllä kipurajan yläpuolella meikälle.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

Grossarin renkaista: Orkkis Pirelli kesti takana 7252 km. Oli kulunut pahimmillaan 1,2 mm:iin. Mulla rengas menee vaihtoon siinä kunnossa, jos ei ole pakko ajaa sileämmäksi. Nyt laitettiin alle Metzen Tourance Next. Seurataanpa sen kulumista. Eihän se kestävyys renkaassa ole ainoa kriteeri. En ole eroja Pirelliin huomannut normiajossa. Pirelli meni turhan nopsaan vaihtokuntoon, mutta se oli kyllä kovasti rasitettu matka-ajossa kaksi päällä ja matkatavarat yht. 2500 km. Sillä matkalla se kului ihan silmissä. Ja tietty siihen tuli kantit, kun mentiin Viron pitkiä asfalttisuoria.
    Eturenkaan luulen palvelevan vielä ainakin 5000 km, todennäköisesti enemmänkin (eli tuplasti kuin takanakki).

Plexistä: Itse olen tyytyväinen Hondan omaan touring-plexiin. Se on alimmassa asennossa ja kumiprikka ylimpien ruuvinreikien välissä (plexin ja kiinnitysrungon välissä). Kumiprikan tein kumisesta läpiviennistä, kun en valmista löytänyt. Olisiko vapaassa tilassa n. 2 mm paksu. Pituutta minulla on 186 cm. En koe mitään häiritseviä, ylimääräisiä ääniä tai pään heiluntaa. Matala orkkisplexi on ihan kiva välillä, varsinkin näin hellekeleillä. Hyönteisiä tosin tulee suoraan visiiriin tai ajolaseihin. Mutta sehän kuuluu kesään
    Kokeilin laittaa keulaa neljä napsua tiukemmalle ja parempaan suuntaan meni. Ei enää heti niiaa pahasti kun sormet koskettavat jarruvipua.

Hommasin huggerin ja etulokasuojan jatkon. Huggeri jääkin toistaiseksi asentamatta, kun vaatiikin takarenkaan poiston asennuksen ajaksi. Kuvittelin että sinne olisi mahtunut näpit väliin pulttien kiristämistä varten, mutta ei mahdu. Etulokasuojan jatke tulee varotoimenpiteeksi, ettei vaan heitä soraa jäähdyttimeen, eikä tietty kuravettäkään niin pahasti heitä.
    Olen laittanut etulokarin jatkon, syylärinsuojan, pohjapanssarin ja kaatumaraudat (ja vaihdepolkimen..). Taitaa olla kohta aika laittaa toinen etulokarin suoja, kivi rikkonut mokoman. Pohjapanssarissa on sellainen peukalonpään kokoinen lommo että siihenkin on tainnut kiveä tulla... Huggeri on pitänyt laittaa, mutta jotenkin on vaan jäänyt. Nyt taitaa olla takaiskarin säätöpyörä totaalijumissa --> tyyppivika ja käsittääkseni vaihtavat sen uuteen. Uuteen iskariin laitan sukan suojaksi.

Renkaista vielä: alkuperäinen takanen (Pirelli Scorpion) kesti minulla sellaiset 6 tmk, samoin kun Continental Trail Attack 2. Contissa tosin taisin pitää yli puoli kiloa liikaa painetta (oma mittari näyttää sen verran liikaa), kesti hetken ennen kuin tajusin... Oma moka, varmaan kestäisi oikeilla paineilla paljon enemmän. Pirellissä oli kyllä paineet kohdallaan. Nyt on edessä ja takana nappikset. Karoo 3 takanen on hyvä, muttei kestä; toinen kesti alle 3 tonnia, tuo nykyinen ei taida kestää kahtakaan... Seuraavaksi laitan Heidenau K60 Scoutit alle, edellisessä tykkäsin niistä, ja jos ne vaikka kestäisivät pidempään
    Husqvarna 701LR
    [QUOTE=zERopowa;6319571]Kokeilin laittaa keulaa neljä napsua tiukemmalle ja parempaan suuntaan meni. Ei enää heti niiaa pahasti kun sormet koskettavat jarruvipua.

Hommasin huggerin ja etulokasuojan jatkon. Huggeri jääkin toistaiseksi asentamatta, kun vaatiikin takarenkaan poiston asennuksen ajaksi. Kuvittelin että sinne olisi mahtunut näpit väliin pulttien kiristämistä varten, mutta ei mahdu. Etulokasuojan jatke tulee varotoimenpiteeksi, ettei vaan heitä soraa jäähdyttimeen, eikä tietty kuravettäkään niin pahasti heitä.

Minkä valmistajan huggeri sulla on? Alkukesästä asensin R&G:n, ahdasta oli. Erittäin lyhyellä kuusiokoloavaimella sain pultit kiinni. Laitoinpa vielä ruuvilukitettakin. Ko. Huggerin huono puoli on se, että kun sopivan karkean renkaan uriin jää kivi, niin hakkaa huggeriin, takareuna kun tulee lähes renkaaseen kiinni. Huggeri sinänsä on varsin tyylikäs.

Syylärin suojan tein itse. Löysin tallista joskus aikoinani Motonetistä ostamaani alumiinista "maskiverkkoa". Kohtuullisen hyvä tuli vaikka eihän se mitään ison molon iskua kestä. Etusuojan jatkon (pyramid) ostin mp messuilta (hinta kohtuullinen) ja liimasin kiinni. Noin 6kkm pysynyt.
    Lainaa Pietro kirjoitti Katso viesti

Minkä valmistajan huggeri sulla on? Alkukesästä asensin R&G:n, ahdasta oli. Erittäin lyhyellä kuusiokoloavaimella sain pultit kiinni.
    Etusuojan jatkon (pyramid) ostin mp messuilta (hinta kohtuullinen) ja liimasin kiinni. Noin 6kkm pysynyt.
    Pyramid on mun huggeri, tunnin verran yritin eilen sitä nysvätä paikalleen, kunnes olin valmis myöntämään tappioni, ei mahdu mun näpit sinne väliin. Tuon jatkon meinaan kanssa liimata paikalleen, sikaflexiä jossain kehoitettiin laittamaan kiinnittämiseen ja niin teen, ruuveja en aio käyttää.
    onko kukaan huomannut erikoisa polvikulmaa. Housun lahkeet meinaa jäädä lyhyeksi, aikaisemmassa sportti matkapyörässä eikä supermotossa ollut moista havaittavissa. Siirtosajoja tai jotain?
    Hello Crosstoureristit!
    Jos jollakulla tarvetta alkuperäiselle touring-pleksille niin minulta löytyy uudenveroinen tarpeettomana. YV:llä voidaan keskustella asiasta lisää.
    Lainaa zERopowa kirjoitti Katso viesti
    Pyramid on mun huggeri, tunnin verran yritin eilen sitä nysvätä paikalleen, kunnes olin valmis myöntämään tappioni, ei mahdu mun näpit sinne väliin. Tuon jatkon meinaan kanssa liimata paikalleen, sikaflexiä jossain kehoitettiin laittamaan kiinnittämiseen ja niin teen, ruuveja en aio käyttää.
    joo sikaa (tai vastaavaa), sillä pysyy. Minä hipostelin ja otin koko lokarin irti ja käytin puristimia. Ei se silti ihan suoraan mennyt Mutta on siis pysynyt nämä pari kesää.

Jos on keskijalka niin renkaan irrotus ei kummoista vaadi, ei tarvitse koskea pakoputkeen... 5 mutteria irti ja se on siinä, on tarpeeksi tilaa laittaa huggeri kiinni.
    Husqvarna 701LR
    No nyt voi kai tuosta laitteesta jo jotain lausuakin.
    Heinäkuussa Crossari tuli ja kovalla tohinalla tonni täyteen ja huoltoon. Eli kahdessa päivässä, koska pyörä lähti Italiaan rekalla. Siitä tuli viikon pakollinen tauko ennen kuin lomat koitti ja pääsimme karjalennolla perässä etelään.
    Pari viikkoa pitkin poikin passoja ja sitten ajamalla takaisin härmään kansankodin kautta. Siitä muutama päivä huilia ja reissu Pärnuun. Nyt on Crossarissa 6500tkm taulussa.

+ Moottori on kyllä hieno.
    + Menee nöyrästi ja ominaisuudet säilyen kolmella laukulla + BagsConnection GS tankkilaukulla + kakspäällä = ylikuorma meidän tapauksessa
    + Erittäin ketterä peli mm. alpeilla passoteillä ja myös kaupunkiruuhkissa.
    + Ei vierasta nopeaa ajoa baanalla, mittarinopeudella 170-200 ei voblaa eikä notku.
    + Hyvät säädöt etu- ja takapäässä.
    + Ei tule joka nurkassa samanlaista vastaan. Tuntui euroopassa kiinnostavan GS-miehiä aika paljon.. ( Vääräuskoisen moottoripyörä )
    + Ensiasennus Pirellit ovat mielestäni aika hyvät, tosin märällä taisi kerran lipsahtaa. Takanen menee varmaan tonnin päästä vaihtoon.
    + Takapenkki on ollut erittäin tyytyväinen ja tuntuu, että kuski haluaa tauolle nykyään ensimmäisenä..

- Keulimisen esto on kyllä jonkun viherpiipertäjän kehittämä, leikkaa liian paljon ja aivan liian aikaisin. Onneksi sen saa pois.
    - ABS:t saisi olla ohitettavat

Crossari on täyttänyt ja oikeastaan ylittänyt sille kohdistamani odotukset. Erittäin pätevä peli vähän minne vain. Veikkaisin, että radallakin menee ihan hyvin, jää nähtäväksi ensi kesänä..
    Talvella vaihtuu putki johonkin kevyempään ja äänekkäämpään, syylärin suoja pitää varmaan hankkia samoin pohjan suoja.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

Voin pitkälti yhtyä edelliseen kirjoitukseen Crossarin käyttökokemuksista. Itse olen ajanut nyt 20.5.2014 hankitulla ylivuotisella vm. 2012 mallin baikilla liki 10.000 km.

Lisäisin seuraavat kokemukset:

- meille (mie ja vaimo) liian "köykäinen takajousitus. Menee vaihtoon jossain vaiheessa. Ovat vaan niin perskutin kalliita hyvät vaimentimet

- outo lintuhan tämä vielä on tosiaankin. Gessuilla on ollut niin kauan vahva markkina-asema. Eikä tätä ihan voi Gessuun verrata. Ehkä enempi asfalttipyörä jos nyt ei Iso Gessukaan ole mikään sorasopolkujen taivaltaja (painoa on siinäkin)

- moottori on hyvä. Tykkään nöyrästä, alhaalta vääntävästä koneesta. Hondalaatuun voi luottaa Kestää varmasti kun on koeteltu ratkaisu

- kuormankantokyky on huono paperilla ja käytännössä. 194 kg kantavuus on todellakin riittämätön. 20-30 kg lisää ei olisi pahitteeksi miehenmittaiselle ja -painoiselle kaverille

- orkkislaukkujen tilalle tulee nyt Givin isommat laukut (Givi Trekker monokey). Sattui kaatuminen pyörälle (ei kuskille), niin menee toinen sivulaukku korjaukseen. Samalla vaihdan laukkusarjan.

- polttoaineenkulutus isohko. Ei haittaa jos ajoa on vähän, mutta jos ajaa >10 tkm/vuosi, alkaa sillä olla merkitystä. Oma esim. 14 tkm/ajokausi. Jos kulkisi 1 l/100 km pienemmällä=>230 € säästö. Lisäksi hiilijalanjälki
    Ihme, ettei jousituskomponentit voi olla kunnollisia/riittäviä jo tehtaan jäljiltä. Melkein kaikki tuntuu valittavan niistä, varsinkin takaiskarin riittämättömyydestä. Ihan samaa voin sanoa omasta Hondasta vaikka onkin täysin eri malli. Lienee siis ihan yleinen ongelma? Tietysti sillä saadaan hintaa alemmaksi kun tingitään jousituksessa.

Entä mitä olette jarruista tykänneet, niistä kun ei juuri kommenttia ole tullut?
    CB K R
    Tähän lyhyesti. Jarrut ovat hyvät ja tunnokkaat, kyllä pysää. Noihin jousituksiin sen verran, että Crossarissa pitää vetää keulaa 10 napsua kireämmäksi heti kättelyssä. Ero on merkittävä. Sama on takapäähän, kun kuormaa alkaa olla. Mielestäni saa toimivaksi.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

Mulla oli orkkistakajousesta esikiristys vedetty kireimpään asentoon ja paluuvaimennus myös. Löysä mikä löysä, jos on tälläinen +100 kg + eukko ja matkatav.

Etujousen olen kiristänyt sopivaksi, samoin paluuvaimennuksen. Etupäähän olen ollut tyytyväinen. Säädättää etusen melko varmaan uudestaan, kun tulee Willbers taakse.

Nyt tuli (17.11.) Willbersin vaimmennin talvihintaan 610 euroa postituskuluineen. Minusta se on edullinen (no, edullinen ja edullinen. Harrastus maksaa ja moottoripyöräily varsinkin) Jousen kiristys on hydraulinen (säätöpyörällä). Vaimmennin&jousi on räätälöitynä meidän painoille. Ainakin jousilangan halkaisija on suurempi silmämääräisesti katsottuna. Eron orkkikseen tietää sitten keväällä. Raportoin tänne kokemuksista.

Aikaisempia kokemuksia Willbersistä on Gessun vaimentimena. Hyvä oli, ei pyörä hötkyillyt

http://www.wilbers.de/
    Lainaa kaasila12 kirjoitti Katso viesti
    Nyt tuli (17.11.) Willbersin vaimmennin talvihintaan 610 euroa postituskuluineen. Minusta se on edullinen (no, edullinen ja edullinen. Harrastus maksaa ja moottoripyöräily varsinkin) Jousen kiristys on hydraulinen (säätöpyörällä). Vaimmennin&jousi on räätälöitynä meidän painoille. Ainakin jousilangan halkaisija on suurempi silmämääräisesti katsottuna. Eron orkkikseen tietää sitten keväällä. Raportoin tänne kokemuksista.
    http://www.wilbers.de/
    Terve,
    tilasitko iskarin suomesta vai suoraan Wilbersiltä? Minulla on iskari menossa takuuvaihtoon (esijännityksen säätö jumissa) ja mietiskelen että jos sittenkin päivittäisin vähän...
    Husqvarna 701LR
    Joku kumma perversio nyt tähän pyörään kun luvassa olis ens kesälle ehkä vähän hankalampaa reittiä ja toi nykyinen "sportti" ei ehkä kuitenkaan semmosena matkapyöränä ole ehkä se paras?
    Bemarin XR:n ottasin muttakun julkaisevat sen niin myöhään! Eli vaihtoehdot olis sitten tää Honda VFR, KTM 1190 Adventure (joka ei sekään huono vaihoehto!) tai joku muu (mikä?)
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 28.12.2014 klo 13:27.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ei taida olla tolle VFR1200XD Crosstourer:ille omaa ketjua?
    Joku kumma perversio nyt siihen pyörään kun luvassa olis ens kesälle ehkä vähän hankalampaa reittiä ja toi nykyinen "sportti" ei ehkä kuitenkaan semmosena matkapyöränä ole ehkä se paras?
    Bemarin XR:n ottasin muttakun julkaisevat sen niin myöhään! Eli vaihtoehdot olis sitten tää Honda VFR, KTM 1190 Adventure (joka ei sekään huono vaihoehto!) tai joku muu (mikä?)
    Eikös trumppa ole mitään, toki ehdit jo moista kokeilla aiemmin.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikös trumppa ole mitään, toki ehdit jo moista kokeilla aiemmin.
    Trumppakin listalla... aika korkealla. Multistradan, 1190 Adventuren ja tän Hondan kanssa.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Ei taida olla tolle VFR1200XD Crosstourer:ille omaa ketjua?
    Foorumin haku tarjoilee tällaisia:

http://www.moottoripyora.org/keskust...ht=crosstourer

http://www.moottoripyora.org/keskust...ht=crosstourer

Mitä sitten etsitkään.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen