Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    kuinkas orjallista on tuon kampiakselin rattaan+ketjun paikallaan pysyvyys esim nokkien irroitusten yhteydessä ? Mietityttää vaan se kampiakselin ketjupyörän ketjusta luiskahtaminen..luulisin ettei ole merkitystä vaikka hyppäisi kuinka, kunhan kasatessa asettaa ajoituskiekon TDC-merkin oikein(konettahan ei tietysti pyöritetä tässä välissä) ja yläkerran nokkien ajoitusmerkit INnit/EXit kohdilleen.. näinkö, eikö ? tietty vois maalipisteillä merkata ennen irtiottoa ratas+ketjukohdat tai mitäs jos tyrkkäisi puukiilan tuonne alakerran ratasosastoon
    kawa zx9r kyseessä
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  2.  
  3. #2
    Poistettu
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    kuinkas orjallista on tuon kampiakselin rattaan+ketjun paikallaan pysyvyys esim nokkien irroitusten yhteydessä ? Mietityttää vaan se kampiakselin ketjupyörän ketjusta luiskahtaminen..luulisin ettei ole merkitystä vaikka hyppäisi kuinka, kunhan kasatessa asettaa ajoituskiekon TDC-merkin oikein(konettahan ei tietysti pyöritetä tässä välissä) ja yläkerran nokkien ajoitusmerkit INnit/EXit kohdilleen.. näinkö, eikö ? tietty vois maalipisteillä merkata ennen irtiottoa ratas+ketjukohdat tai mitäs jos tyrkkäisi puukiilan tuonne alakerran ratasosastoon
    kawa zx9r kyseessä
    Ei mitään väliä, kunhan jako on kohdallaan. Ei saman lenkin ja hampaan saa muutenkaan jatkuvasti kohdata.