Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_saca...SCO+C3&_sop=15

oletteko ostaneet tuolta Macchia Motosta kypärää?

En ole Suomesta lähellekkään tuota hintaa löytänyt mistään.
    Pitäs mammallekkin saada kunnon kypärä .
    Triumph Tiger 800 XRX

Lainaa Oula kirjoitti Katso viesti
    En ole Suomesta lähellekkään tuota hintaa löytänyt mistään.
    Pitäs mammallekkin saada kunnon kypärä .
    Ihan kivijalasta tuli kesällä ostettua Lady-malli kolmosella alkavaan hintaan, en muista tarkkaan mitä oli.

Nettisivujen mukaan näyttäisi noita olevan tarjolla vieläkin
    http://www.motobike.fi/
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
    Myyvät halvemmalla kun on tulossa tuo uusi Pro -malli
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Joo, onhan toi Pro jo ollut kaupoissa kesästä saakka... Kukapa hullu tosta vanhasta mallista enää viittäsataa maksaa!
    KTM 1290 Super Duke R '14
    Jos tähän aikaan vuodesta ei saa tingittyä kivijalkakaupan hinnasta pois 15-20 % niin on aika huono tinkijä.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Myyvät halvemmalla kun on tulossa tuo uusi Pro -malli
    Mahtaako tossa aurinkovisiirissä kunnollinen UV-suodatus? Nimittäin jos ei ole, niin siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä (kun mykiö on suurempin niin UV:tä pääsee verkkokalvolle enemmän kuin ilman sitä). Mulla ainakin tulee runsaasti käyttötunteja joten asialla on merkitystä En löytänyt mistään mainintaa visiirin UV-ominaisuuksista.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Sikäli kun olen ymmärtänyt mitään lukemaani ja kuulemaani, niin mikä tahansa muovilinssi (mukaan lukien kypärän kirkas visiiri) suodattaa suurimman osan haitallisesta uv-säteilystä.
  9.  
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako tossa aurinkovisiirissä kunnollinen UV-suodatus?
    En löytänyt mistään mainintaa visiirin UV-ominaisuuksista.
    Lainaus Schuberth.com -sivun FAQ:sta:
    Q: What is the absorption level for UVA and UVB rays?
    A: The sun visor filters out all the UVB rays and lets only 8% of the UVA rays through.
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)