Millä asiallisesti puhtaaksi kerta toisensa jälkeen ?
<p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
Eipä siihen taida olla oikotietä onneen.
Mie oon korrekin kliinerillä tai vastaavalla puhdistusvahalla niitä hankaillut ja kironnut pinnavanteet joka kerta.
Toki liuotin ja painepesuri toimii, mutta sitten pitää olla tarkkana laakereiden kunnon kanssa.
kokeile sonax vannepesu...
pirun kallista mutta ainakin mulla toimii![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Tolla suihkit ja vedellä peset niin lähtee varmaan puhtaaksi.
http://tuotteet.etra.fi/fi/g20732193/
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Telimaxista sellainen varoitus että ei sitten raakana tai liian vahvana seoksena alumiinille, voi tulla laikukasta pintaa kun aine avaa anodisoinnin huokoset ja pesee värit pois. Muuten Telimax on perhanan hyvä pesuaine moneen käyttöön ja irroittaa likaa todella hyvin.
Kylätason kurapyöräilijä.
ja jos telimaxia laittaa pumppukannuun ,niin sitten muoviseen tai kokorosteriseen, katoaa noi muista messinkiosat ihan odottaessa...
muuten ihan hyvä mutta jättää kuraiset osat harmaiksi jos ei harjaa tai pese sienellä.
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
http://www.motonet.fi/fi/tuote/60499...arja-2-osainen itse olen kokenut tuollaisen varsin hyödylliseksi apuvälineeksi.
Retired
Pyörä nostopöydälle ja bräkleenillä. Päälle glymin punanen vaha. ketjurasva ja jarrupöly ei lähteny mihinkään noilla glymin motorcycle cleanerilla tai muullakaan valmiilla litkulla. Pineline ja pesuri auttaa kyllä, mutta ei oo niin kiire ettenkö jynssäis ja puunais takavannetta vaikka pinna kerrallaan. Mukavampaa ajanvietettä kuin telkkarin vahtaaminen.
Tyyli ennen tarkoitusta.
WD-40 ja rättiä.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050