En näe että tuo poikkeaisi mitenkään edukseen muista tonnisista? Vai tarkoititko että vääntöä on vain alakierroksilla? ;)
http://image.sportrider.com/f/391470...orque-new+.jpg
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Mitä kauemmas matkustaa, sen korkeampi kynnys lähteä takaisin tyhjin käsin. Siinä voi sitten käsi upota kakkaan, kun alkaa mielessään sovitella, että kyllähän ton ja ton saa sitten korjattua... Ei Suomesta käytetyt pyörät lopu, joten itse odottaisin, että lähempää löytyisi sopiva.
...tai en ehkä malttaisi odottaa, mutta niin neuvon muita![]()
R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
Arjen adventuristi
Hola!
Jäi syksyllä pyörä vain haaveeksi, mutta nyt on hanke taas ajankohtainen!
http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1646646
Linkiln takaa avautuva pyörä on herättänyt suurta mielenkiintoa, mutta koska minun ja pyörän välissä on lähes 700 kilometria välimatkaa, joutuisin sen ostamaan ilman koeajoa tai edes näkemistä livenä. Tämä hieman pohdituttaa.
Olen kuitenkin tiedustellut myyjältä ummet ja lammet koskien pyörää ja olen saanut selville mm. seuraavia asioita:
-säädetty penkissä ihanteelliseksi
-huoltokirja, jota täytetty alusta pitäen, penkkitulokset, kuitteja yms. löytyy kohtalaisesti, ja tulevat mukaan.
-olisin neljäs omistaja
-alkuperäisosia ei takapenkin lisäksi tule mukaan
-pyörää on modattu hyvällä maulla - täyttää omat tarpeeni ja mieltymykseni erinomaisesti
-katteet eivät todennäköisesti ole alkuperäiset
Erityisesti nuo katteet vielä herättävät epäröintiä minussa pyörän hankinnan suhteen. Kuinka usein lyödään maalit alkuperäisten katteiden päälle, vai ostetaanko jotkin tarvikekatteet Kiinasta, joiden päälle maalit lyödään? Onko niihin luottaminen?
Mittari näyttää 52 000 kilometriä. Onko se liikaa Kilokikserille, jota on huollettu?
Mitä kysymyksiä minun kannattaisi vielä myyjälle esittää, että voisin varmistua pyörän kunnosta. En välttämättä haluaisi mitään pommiakaan ostaa.
Hankala täältä Kainuun perukoilta lähteä mihinkään suuntaan, kun >400km on lähes aina minimimatka minun ja mielenkiintoisten kamppeitten välillä.
Viimeksi muokannut: Makke; 13.03.2014 klo 19:05.