Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 76:een 76:sta
  1. #61
    Mukavaa olit taas pitkästä aikaa ajella letkassa.
    Kiitos vetureille mutkista

    Ja kun kyselin et pärjääkö alle 700cc pyörällä ni tarkoitin että pärjääkö
    pyörällä millä ei yli 100km/h ei oo enään mukava ajaa
    KTM 690 Enduro R / SMC -12

    Suzuki Bandit 1200 -05
    Honda Hornet 600 -99
  2. #62
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    paikalle nauttimaan muutama olut ja häippästä kotiin siinä vaiheessa, kun muut siirtyvät baariin
    Mihin tämä maailma on menossa....
    No, niinhän siinä kävi ettei ne oluet eilen jäänyt siihen muutamaan, joten letka jäi väliin. Vuan eipä hätää, ajokausi jatkuu lumentuloon asti
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  3. #63
    Lainaa E.V.M kirjoitti Katso viesti
    pyörällä millä ei yli 100km/h ei oo enään mukava ajaa
    Otteita veturin navista: Maksiminopeus 99km/h
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #64
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Otteita veturin navista: Maksiminopeus 99km/h
    Palturia! Ei NC noin kovaa kulje!
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #65
    Se kirjaa maksiminopeuden, kun sitä ajetaan jokin tietty aikamääre.
    Eli parikymmentä sekkaa esim.150km/h ei kirjaudu lainkaan naviin maksiminopeudeksi.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #66
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Enemmän ajettiin kun "oikea" letka
    Juu, mutta hyvät oli mutkat silti!
    Honda NC700S
  7. #67
    Kiitokset ajoseurasta, uutta pätkää oli paljonkin mulle kun yleensä tulee ajeltua enemmän itäsuunnalla. Risteysten merkkaukseen kun vielä panostetaan niin pysyy porukka kasassa paremmin.
    BMW F700GS - Honda VFR800 - Honda CBF600S - Honda Monkey
  8. #68
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Se kirjaa maksiminopeuden, kun sitä ajetaan jokin tietty aikamääre.
    Eli parikymmentä sekkaa esim.150km/h ei kirjaudu lainkaan naviin maksiminopeudeksi.
    Joo tiedetään, mutta meillä ei reitillä kertaakaan 100km/h rajoitusta. Se on muistaakseni minuutti miltä ajalta se kirjaa sen maksiminopeuden.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  9. #69
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joo tiedetään, mutta meillä ei reitillä kertaakaan 100km/h rajoitusta. Se on muistaakseni minuutti miltä ajalta se kirjaa sen maksiminopeuden.
    Ei taida olla kyseessä Garminin navi, koska mulla on siinä lukema 276 km/h, ja voin taata, että sitä nopeutta ei vedetty minuuttia.
    Bussilla mennään
  10. #70
    Kiitoksia, kivaa oli taas!
    BMW K1300R -10
  11. #71
    Lainaa hayamieli kirjoitti Katso viesti
    Ei taida olla kyseessä Garminin navi
    Tomtom Rider 5
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #72
    Joo, kiitos Go-Za:lle mutkapätkistä ja muille osallistuneille seurasta... Oli taas kiva viettää sunnuntai päivä pyörän päällä
  13. #73
    Ensin suurkiitos veturille tasaisesta ja turvallisesta vetämisestä! Sitten risuja letkalle: Tämän loppukesän noin viidellä PK letkalla veetutti ku merkkimies lähti poikkeuksetta risteyksestä noin puoli kilsaa ennen liikkeelle ku häntäpää saavuttaa risteyksen. Siinä on satasta liikkuvan mopon selästä hälvetin vaikea erottaa oliko se meikäläisiä vai joku paikallinen suuruus. Tänään ei tätä ongelmaa ollut ku risteyksissä ei odottanut kukaan.

    En tajua mihin sieltä risteyksestä on niin kiire ku ei kuitenkaan ajeta kilpaa, vaan käsittääkseni on tarkoitus pitää letka kasassa?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  14. #74
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Ensin suurkiitos veturille tasaisesta ja turvallisesta vetämisestä! Sitten risuja letkalle: Tämän loppukesän noin viidellä PK letkalla veetutti ku merkkimies lähti poikkeuksetta risteyksestä noin puoli kilsaa ennen liikkeelle ku häntäpää saavuttaa risteyksen. Siinä on satasta liikkuvan mopon selästä hälvetin vaikea erottaa oliko se meikäläisiä vai joku paikallinen suuruus. Tänään ei tätä ongelmaa ollut ku risteyksissä ei odottanut kukaan.

    En tajua mihin sieltä risteyksestä on niin kiire ku ei kuitenkaan ajeta kilpaa, vaan käsittääkseni on tarkoitus pitää letka kasassa?
    Kai meidän kaikkien on oppirahat maksettava. Itse opin ekan TouRinkin merkkausvirheestäni enkä ole sen jälkeen päästänyt toistumaan. Eilen oli etelänaapurin pojan vuoro tehdä virhe, jonka johdosta sitten ryhmä hajosi kahteen osaan. Sikäli onneksi melko pieni vahinko, että oltiin jo melkein maalissa (koska sateen takia meni reitti uusiksi).
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  15. #75
    Kiitos reissusta, varsinkin peräpään miehille Eipä mua tuo letkan hajoaminen haitannu, pääasia että ajettiin!
  16.  
  17. #76
    Lainaa Kootee kirjoitti Katso viesti
    Kai meidän kaikkien on oppirahat maksettava. Itse opin ekan TouRinkin merkkausvirheestäni enkä ole sen jälkeen päästänyt toistumaan. Eilen oli etelänaapurin pojan vuoro tehdä virhe, jonka johdosta sitten ryhmä hajosi kahteen osaan. Sikäli onneksi melko pieni vahinko, että oltiin jo melkein maalissa (koska sateen takia meni reitti uusiksi).
    Uskallan väittää, että merkkausvirheitä oli lenkillä useampi. Jos kyseessä olisi ollut vain E-kilpisen unohdus minäkin olisin päätynyt Nesteen sijasta Shellille.

    Enkä minä oikeastaan avannut suutani tämän yhden sunnuntailetkan perusteella, vaan halusin kiinnittää yleistä huomiota merkkaamisen tärkeydestä juurikin sateella. Loppuletkassa on aina mukana joku joka ajaa silloin taitojensa äärirajoilla. Eikä sinne perään tarvita enää torikokouksia risteyksiin ja U-käännöksiä kun havaitaan hetken päästä, ettei se ollutkaan tämä tie.

    Jos .orgin puitteissa järjestetään vetomies/perämies kurssit ensi kesää silmälläpitäen, niin käytän mielellään siellä puheenvuoron koskien nimenomaan tätä aihetta.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123