Näin ne suunnitelmat vaan muuttuu, mukana mikäli kehä III:n ruuhka ei liikaa pidättele, kun kakspäällä ei liian röyhkeesti viitti tulla. Kaikki joutuu siis varomaan, Lehtisiä voi olla mutkissa![]()
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
Pärskele...nyt vasta huomasin tän.
Ei auta, enää ei pysty ikävä kyl järjestelemään...![]()
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
Tulossa..
Tässä on juuri opeteltu uudestaan käveleen ja nyt opellaan uudestaan ajamaan.![]()
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Jjjjaaaaa....äläpäs sanokkaan vielä, saumat on olemassa.
Tutkaillaan tilannetta...
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
Turuus sataa, mutta pilvet liikkuu ruottin suuntaan. Nyt on hyvä vielä ajella, kun loppu viikko voi sadella.
Tarkeniskohan sitä vielä nahoilla.. otan lisäksi sadeasun mukaan, niin ei varmasti ala satamaan![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Ei pysty, ei kykene. Iso harmi kun mopo menee myyntiin tällä viikollaAjelkaa varovasti, eritoten Reiska
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kiitti Bolt ja muut. Hyvin Teillä kärsivällisyyttä näköjään riittää.
Hieman lisää varmuutta ja kilometrejä niin kohta vauhti alkaa riittää Kimppakivaankin
Kivan kokonen letkahan siinä oli. Jaksettiin roikkua mukana se tunti ja siit piti lähtee mutkien kautta kotio että kerittiin kaupoille. Mittariin tuli iltalenkille himpan yli 100km.
Toivottavasti kerkiitte ennen aamua takas eikä kukaan loukkaa itseään pimeessä.
Eiköhän sitä vielä nähdä jos kelit sallii.![]()
;0) *FZ1 Nude
Kiiitokset veturille ja muillekin! Mukava iltalenkki.
Poistuin Nikkilän kohdalla kohti Sherwoodia.
Honda NC700S
Kiitti bolt ja ala-aste tarkkisporukka, eihän sitä nyt hirveetä vauhtia menty sielläkään. Joutu ite lopettaa kunnolla ajamisen ku takapenkkiläinen ilmoitteli nytkillä selkään itsestään. Hitaampi porukka olis siis ollu sosiaalisempi minulle.
Mutta iso kiitos mutkista Porvoosta lähdettiin kotio päin.
Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.
Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
Kiitos kaikille lähtijöille ja kiva nähdä uusia letkailijoita!
Tarkkislaisille pahoittelut mun reittisähläyksestä mut onneks löytyi herrasmies joka tunsi tien.
Kai me päästiin kuitenkin suht ehjänä eikä liian kovaa perille![]()
Tuono V4 factory
ex Street Triple R
ex 10R
Kiitos Boltille Spjutsundiin veturoinnista. Pääsin vihdoin ajamaan sen immersbyntien, jota Krikri suositteli ja herra itse pääsi ajamaan mun suositteleman spjutsundintien. Hyvä vaihtokauppa
Tuo nopeampi letka oli hauska ylläri, joten oli pakko tarttua tilaisuuteen, vaikka hitaassakaan ei ollut mitään vikaa. Kukas muuten tuon nopeamman veti? Oli mukavan letkeää menoa!
Kiitos kaikille tasapuolisesti seurasta. Harmi, että valoisa aika lyhenee lyhenemistään eikä ole mikään lämminkään varsinkin arskan laskettua. Kyllähän näitä letkoja ajelisi.. ei näihin kyllästy.
Kawasaki Z750R 2012 exä
Tarkkis tattistelee.... Päästiin Porvoosta kotiakki eikä siinä sen kummempia sitten..![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kiitos ja kumarrus vetureille ja periksille. Varsin letkeää köröttelyä mentiin Spjudsundiin ja siitä sitten tarkkikselle. Siellä matka taittui hitusen ripeämmin mutta edelleen varsin rennosti.
Se mahtoi olla sitten tän kauden viimeinen letkailu....ainakin toistaseks![]()
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
Tääki enskertalainen selvis kotiin. Kiitoksia Bolt ja muutEi ois tullu yhtään niin pimeä yhtään niin aikaisin jos ois kotona älynnyt vaihtaa kirkkaan visiirin, mutta lähtö tuli niin extempore että nyt kävi näin. Missasin koko homman kunnes tänään tulin töistä puol viis, kamat pois päältä, koneelle, jahas kamat takas päälle ja pikagoogle "mikä olikaan Vaarala" - jaa hakunilan mäkkäri ok. Oikeastihan mä oon yleensä hyvin kartalla, mutta tällä reissulla oli jokainen paikka ennenkäymätön
Vauhti oli sopivaa - samapa se mitä kun menin vaan sitä kun muutkin
![]()
ER5
Kiitos, nyt oli turvallista menoa. Ei tainnut kuolla edes yhtään hyttystä.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Nyt pitäs sit pelkkien ärrien ja zetojen ja äksien perusteella parsia allekirjotusten avulla joku käsitys, että ketä tapasin![]()
ER5
Se oli semmonen reissu. Aurinko sammuu jo niin aikasin, et arki-iltojen letkailut oli varmaan tässä.
Veturi kiittää seurasta.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Kiitos Bolt veturoinnista, takamiehelle takaroinnista ja kaikille noiden välissä. Taas viityi hyvin maltillisemmallakin vauhdilla.
Tällaisia vaihtokauppoja mitä Pitkikssen kanssa tuli, tahtoo lisää. on vielä paljon ajamattomia teitä jotka on liian piilossa.
Loihe, ei ole ärrää, zetaa yms rouheeta vaan VTja me ollaan 95% aina 2 päällä kun ei tuo hallitus yllä maahan millään, että oman voisi hankkia
![]()
Letkailut ehkä loppuu tältä kaudelta, mutta kausi ei ihan vielä.
-00 Yamaha FZS 600
-93 Honda VT600 Shadow
Kiitos Bolt veturoinnista ja kaikille muille seurasta
Hyvin meni, eikä kukaan kaatunut sisäkurviin![]()
Bandit 1250SA -10
Jaa......
Näytti kyl ihan siltä, että siellä koitettiin "piiskata lisää vauhtia".
Odoteltiin kohteliaasti siinä Anttilan tien alkupuolella et olis "heppa heränny"
Ihan hauska häsellysilta kaikin puolin.
Propsit Boltille...... täysin hervo.... pervo.... eiku hermoton mies.
Mutta vakavammin.... Kun kerran selvä tilaus ja tarve näyttää noille rauhallisemmille
risteilyille olevan, toivottavasti homma jatkuu taas keväällä ja vetureita riittäisi useampiakin.
Jokaisen aloittelevan on varmasti paljon mukavampi kiivetä oksa kerrallaan ylöspäin
oman kehityksensä mukaisesti ilman että joutuu "vetämään pää repussa" yli oman
mittansa.
Kiitos-anteeks ja näkymisiin.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Niin, se pösöparkahan olisi ollut niin paljon onnellisempi yhtä pyörää edempänä letkassa, mutta nyt kävi näin
Okei nyt mä tiedän teistä jo pari. Muutkin tunnistautukaa!![]()
ER5
Eipä noita millään saa kerralla selville ja vaikka sais, niin ei muista kaikkia.Kun käy useamman kerran ajelemassa letkoja ja/tai käy muissa kokoontumisissa, niin alkaa naamat ja nimimerkit yhdistymään. Kerran joku ehdotti jotain nimilappua tms.. mutta ei kerännyt oikeen kannatusta. :P Mä olin se suupaltti mustanvihreällä zeta ärrällä ja mustavalkoisella nahka-asulla. En tiä juteltiinko, mutta varmaan näit tai kuulit
![]()
Kawasaki Z750R 2012 exä