Jos jäähtyminen on merkittävää (30-40 astetta) niin lienee jo vaarallista, mutta jos puhutaan 10 asteen muutoksesta niin lienee ihan tontilla vielä. Mulla nous vanhoista lämppäreistä etusen lämpötila +20 asteen kelissä n. 10 astetta setin aikana. Nykysillä lämppäreillä lämmitettynä lämpötila pysyy aika tarkkaan samana.
Superbike #7
Kyllä tuolla jäähtyi molemmat renkaat riittävästi. Etusen kanssa oli vaan vähän enemmän ongelmaaSaa aika pirun kovaa syöttää, jos aikoo saada pidettyä renkaat lämpiminä. Onnistunee sitten kun rata on kunnolla tuttu ja kierrosaika reippaasti alle minuutin. Rata sais tuolloin olla myös puhtaampi kuin mitä nyt oli.
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Voipi olla, että tuohon reilusti alle minuutti kerhoon ei ole hirveästi tunkua.
Ainakaan niin kauan kun osakin ajoneuvoista tulee paikalle omalla moottorilla.
Minäkin olisin halunnut huuhtaista pyöräni ennen radalle menoa.
image.jpg
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Lähinnä tuo omin avuin paikalle tulo oli viittaus siihen, että pyörien mukana tulee aika paljon skeidaa radalle.
Ja siitä seurauksena lipsuvaisella radalla reilu ykkösen alitus vaatinee pykälän enemmän kanttia kuljettajalta.
Seuraavaksi voidaan vaikka vängätä siitä onko reilu ykkösen alitus mitattava sekunneissa vai kymmenysksissä.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Ja tuolta se homma ilman ryhmäjakoja näytti:
http://www.youtube.com/watch?v=P9MtpJRZZGY
http://www.youtube.com/watch?v=gp7E4ogSnpw
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."