Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Näinpä kävi että Guzzi vaihtui Yamahaan
    Takana ensimmäiset 1000km ja on se vaan nimittäin noilla
    mutkapätkillä.
    Öljyt vaihtui tänään Delvacceihin, tuota on tullut käytettyä kaikissa
    japsipyörissä mitä olen omistanut ja toimivaksi todettu voiteluaine.
    Korjausopasta olen etsiskellyt tuohon,mutta huonoin tuloksin
    Olisiko kellään tietoa mistä mahtaisi löytyä tuo opus? ja jos sattuu
    löytymään ylimääräinen joltakulta niin voisin ostaa!
  2. #2
    Eipä näyttänyt Alfameriltakaan suoraan löytyvän mutta Haynesilta löytyy. Haynes.
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  3. #3
  4. #4
    Yzf750r:ään keulan stefojen vaihto menossa. Onko kellään tietoa paljonko tonne keulaan menee öljyä?
  5. #5
    Lainaa La55e kirjoitti Katso viesti
    Yzf750r:ään keulan stefojen vaihto menossa. Onko kellään tietoa paljonko tonne keulaan menee öljyä?
    Louisin mukaan menis 469 ml SAE 5 öljyä per putki, haynesin kirja tallilla joten siitä en katsonut.
    https://www.louis.de/en/rund-ums-mot...750-r/4hn/0635
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #6
    Kiitoksia vastauksesta. Onkohan jollain vielä tietoa kuinka keula ilmataan?
  7. #7
    Pystyykö joku tarkistamaan bensapumpun liittimen virtamäärät?
    Sais hiukan osviittaa omaan kun oma pumppu on näemmä mykkänä ja varapumppu ei myöskään herännyt testatessa.
    Siinähän on ilmeisesti +12 ja maa sekä bensavalon virta, saisin vain varmistuksen ettei releessä ole vikaa.

    Ei viitsi heti irroittaa pumppua tankista jos releessä onkin vika.
    Viimeksi muokannut: tate66; 17.03.2016 klo 08:53. Syy: Lisäystä
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #8
    Testasitko kone käynnissä? Voi olla että bensapumppu saa sähköä vasta kun ecu on stä mieltä että kone pyörii. Noin esim mun suskas.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  9. #9
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Testasitko kone käynnissä? Voi olla että bensapumppu saa sähköä vasta kun ecu on stä mieltä että kone pyörii. Noin esim mun suskas.
    Kyllä se on lähtenyt pyörimään ennen kun virrat laittoi päälle.

    Edittiä: Tuli tutkittua lisää tapausta bensapumppu tuntui toimivan suoralla virralla, rele on näemmä ongelmana.
    Viimeksi muokannut: tate66; 17.03.2016 klo 18:08. Syy: Lisäystä
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  10. #10
    Ratavastaava pupu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se on lähtenyt pyörimään ennen kun virrat laittoi päälle.

    Edittiä: Tuli tutkittua lisää tapausta bensapumppu tuntui toimivan suoralla virralla, rele on näemmä ongelmana.
    onko sulla siin vehkees ressu (varatankki) katkaisinta?
    kaikki ratailuasiat: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org ei privaviestejä!

    "Puput on suloisia muttei kovin älykkäitä"
  11. #11
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    onko sulla siin vehkees ressu (varatankki) katkaisinta?
    Eipä löydy mutta tps löytyy kaasarien sivulta, taitanee kuulua vanhempaan malliin se katkaisija eli 93-94 malleihin.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  12. #12
    Ratavastaava pupu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    onko sulla siin vehkees ressu (varatankki) katkaisinta?
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eipä löydy mutta tps löytyy kaasarien sivulta, taitanee kuulua vanhempaan malliin se katkaisija eli 93-94 malleihin.
    Joo se vähän vaihtelee eri malleis, mut niis missä ollu, niin siin katkaisijas (tai sen järjestelmäs) usein vika ku pumppu ei toimi...
    kaikki ratailuasiat: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org ei privaviestejä!

    "Puput on suloisia muttei kovin älykkäitä"
  13. #13
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Joo se vähän vaihtelee eri malleis, mut niis missä ollu, niin siin katkaisijas (tai sen järjestelmäs) usein vika ku pumppu ei toimi...
    Kyllä tuo oli relevika ainoastaan, sitten seuraavaan kyselyyn.
    Täystehoisena suomeen tuodun mallin omistaja voisi katsoa suuttimien koot täältä http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...gue/index.aspx
    Itsellä on tuotu 98 heppasena joten suuttimien oikeat koot pitäisi saada tietoon, mielellään vielä 95-mallinen missä on tps jo kaasareissa.
    Runkonumerolla pitää kurkkia kun noita on ainakin 5 eroavaa tuolle vuodelle ja pitäisi saada suomen mallin suuttimien koot tietoon.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  14. #14
    Eikö täällä ole tosiaan yhtään suomimallista täystehoista mopoa?

    Laajennetaan skaalaa myös vanhempiin ilman tps:iä oleviin, varmaan kutakuinkin samoja suuttimia.

    Omassa on tyhjäkäynti 45 ja keskialue 57,5 ja yläpää 120 kaikki kaasuttimet, yläpään suuttimissa voi olla eroa 1,4 ja 2,3 kaasarien välillä täysitehoisessa vehkeessä.

    Oemkoodit riittää minulle jos joku viitsii vaivautua, tosiaan pitää runkonumerolla katsoa muuten ei välttämättä täsmää.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  15. #15
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikö täällä ole tosiaan yhtään suomimallista täystehoista mopoa?

    Laajennetaan skaalaa myös vanhempiin ilman tps:iä oleviin, varmaan kutakuinkin samoja suuttimia.

    Omassa on tyhjäkäynti 45 ja keskialue 57,5 ja yläpää 120 kaikki kaasuttimet, yläpään suuttimissa voi olla eroa 1,4 ja 2,3 kaasarien välillä täysitehoisessa vehkeessä.

    Oemkoodit riittää minulle jos joku viitsii vaivautua, tosiaan pitää runkonumerolla katsoa muuten ei välttämättä täsmää.
    Tämä lienee jo kunnossa, mutta tässä minun -93 vuosimallin suuttimet, jotka ovat ymmärtääkseni vakiot:

    Starter jet 57,5
    Pilot jet 45
    Main jet 127,5 sylinterit 1 ja 4. 125 sylinterit 2 ja 3

    Jos sulla on 120 pääsuuttimet, niin sanoisin, että eivät ole vakiot.
  16. #16
    Lainaa domus kirjoitti Katso viesti
    Tämä lienee jo kunnossa, mutta tässä minun -93 vuosimallin suuttimet, jotka ovat ymmärtääkseni vakiot:

    Starter jet 57,5
    Pilot jet 45
    Main jet 127,5 sylinterit 1 ja 4. 125 sylinterit 2 ja 3

    Jos sulla on 120 pääsuuttimet, niin sanoisin, että eivät ole vakiot.
    Kiitoksia tiedosta, noita kokoja epäilinkin mutta nyt tuli varmistus.
    Kyllä minulla on alkuperäisen kokoiset pääsuuttimet kun mopo on alunperin kuristettu 98 hepan mukaan.
    Eri maiden malleissa on hiukan eroja myös alunperin täystehoisissa koneissa suuttimien osalta.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  17. #17
    Mistä öljystä hyviä kokemuksia YZF 750R kanssa. Mulla tällä hetkellä Motul 5000 10w40 ja alaspäin vaihdot pienille vaihteille ja vapaalle hakee jonkin verran.

    Delvacista kokemuksia?
    Yamaha YZF 750R ja Yamaha TRX 850
  18. #18
    Lainaa domus kirjoitti Katso viesti
    Mistä öljystä hyviä kokemuksia YZF 750R kanssa. Mulla tällä hetkellä Motul 5000 10w40 ja alaspäin vaihdot pienille vaihteille ja vapaalle hakee jonkin verran.

    Delvacista kokemuksia?
    Vapaalle on hankala saada mikä on ihan ominaisuus.
    Isoa D:tä ei ole tullut kokeiltua mutta motulin 15w50, motorex 10w40 ja bilteman 10w40 toimi ihan ok, vaihtoväliä tuppaan pitämään suositeltua lyhyempänä.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  19. #19
    Meikälle on siunaantunut varaosia jonkun verran, eli mittaristoa 1993-1994 ei tps peliin käyvä(tekee siinä virheilmoa mutta testattu vanhemmassa pelissä toimivaksi) ja cliparit, kone mutta jarrulevyjä ei kyllä löydy eteen.
    Jos tulee jotain tarvetta niin yv:tä minulle kun ei kaikkia osia tullut mainituksi.
    Jos domus löytää uuden etulokarin niin ilmoa minulle niin ostan vanhan pois
    Viimeksi muokannut: tate66; 09.09.2016 klo 20:43. Syy: Lisäystä
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  20.  
  21. #20
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Meikälle on siunaantunut varaosia jonkun verran, eli mittaristoa 1993-1994 ei tps peliin käyvä(tekee siinä virheilmoa mutta testattu vanhemmassa pelissä toimivaksi) ja cliparit, kone mutta jarrulevyjä ei kyllä löydy eteen.
    Jos tulee jotain tarvetta niin yv:tä minulle kun ei kaikkia osia tullut mainituksi.
    Jos domus löytää uuden etulokarin niin ilmoa minulle niin ostan vanhan pois
    Näköjään lisää tullut osia ajan mittaa eli noiden lisäksi vielä modattu takakate ja sivumuovit(molemmat puolet ei originaaleilla maaleilla) sekä etukate parit etuvalotkin taitaa löytyä.
    Jos kiinnostusta löytyy niin yv:llä tavoittaa ja kuviakin saa tarvittaessa.
    domukselle tiedoksi ettei etuloksu enää kiinnosta kun moinen on jo löytynyt.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..