Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Onko kellään kokemuksia pikku-Varresta? Vanhempi poikani olisi tuollaisesta kiinnostunut ja nyt pitäisi saada tietää hyvät ja huonot puolet.

Haussa on nyt siis mukava ja kestävä pyörä, jolla n. 175 cm nuorimies pystyy ajamaan pidempiäkin matkoja. Tuon pitäisi kuuleman mukaan olla sellainen ja muutenkin kestävä peli 125cc -kokoisissa, jos olen oikein ymmärtänyt.

Onko muita ehdotuksia kuin Varadero?

Harmi vain, että noita ei enää tuoda Suomeen. Eli jos jollekulle on jäänyt talliin pölyttymään hyväkuntoinen ja ehjä Varre, niin laita viestiä!
    Honda NC700S
    Lainaa Setämies kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia pikku-Varresta? Vanhempi poikani olisi tuollaisesta kiinnostunut ja nyt pitäisi saada tietää hyvät ja huonot puolet.

Haussa on nyt siis mukava ja kestävä pyörä, jolla n. 175 cm nuorimies pystyy ajamaan pidempiäkin matkoja. Tuon pitäisi kuuleman mukaan olla sellainen ja muutenkin kestävä peli 125cc -kokoisissa, jos olen oikein ymmärtänyt.

Onko muita ehdotuksia kuin Varadero?

Harmi vain, että noita ei enää tuoda Suomeen. Eli jos jollekulle on jäänyt talliin pölyttymään hyväkuntoinen ja ehjä Varre, niin laita viestiä!
    Aivan erinomainen peli, ison pyörän kokoinen, hyvä ajaa ja toimii kuin kello. Meillä oli tuollainen rouvan harjoittelypyöränä eikä siitä voi pahaa sanaa sanoa. Täällä enemmän tietoa: http://www.motot.net/wiki/Honda_XL_125_V_Varadero
    Mulla oli kevariaikaan tuommonen ja oon about saman mittanen. Tosi hyvä pyörä ajaa, myös niitä pidempiä matkoja ja pysyy motarivauhdeissakin. Ei mulla ainakaan häirinny tuulen suhinat (häiritseekö ne kellään kevarikuskilla ), ettei tuolla pituudella tarvi pleksin vaihtoa tai muita patentteja varmaan miettiä. Mukava ja kestävä se varmasti on. Vääntää kivasti alhaalta asti.

Isä on pari senttiä pidempi ja 15kg painavampi kuin minä ja sekin ajeli yhden alkukesän Varaderolla ennen kuin osti itselleen ison pyörän ja minä sain kortin. Kaveri, joka mulle ko pyörän haki, omaa parikymmentä vuotta aktiivista prätkäilykokemusta ja kehui hänkin miten on hyvä peli, vaikkei kahtasataa kuljekaan
    Tällainen ilmaantui talliin eilen

Ette olleet väärässä! Iso pyörä, jota mahtava ajaa. Poika ajoi eilen yli 150 km kotiin, jonka jälkeen piti saman tien lähteä esittelykierrokselle. Ei kuulemma tuntunut matka missään.
    Honda NC700S
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kerran tuli Kiskokabinetilla pari jannua tollasella jutteleen ja en kyllä tajunnu että oli kevari. Niin oli kokoa pyörässä. Toiselta puolelta kun katto niin moottorista puuttu puolet ;)
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Useampi pappa sitä vähintään 600cc:ksi luuli ja olivat ihmeissään, ku sanoin ettei korttikaan vielä riitä semmoseen.
    Mukavia ilometrejä!
    Niin että kumman pyörä onkaan isompi?

Honda NC700S
    Saman värinenki ku mulla oli. Eihän oo kaadettu paikallaan?
    Lainaa Jortsi kirjoitti Katso viesti
    Saman värinenki ku mulla oli. Eihän oo kaadettu paikallaan?
    Vaikea uskoa, että olisi kaadettu. On sen verran siisti ja ryhdissään joka puolelta.

Toisaalta kyseessä on piikki, jolla on ajettu jo 25 tkm eli todennäköisempää on se, että on joskus kaatunut.
    Honda NC700S
    Kyllä meilläkin poika tykkäsi Varresta kovasti, (eihän se aluksi ollut niin sporttinen kuin kavereiden pyörät), mutta paremmalle penkille riitti tarakkaharakoita enemmän, eikä kaksi päälläkään silti jäänyt muille(ok, uusi laillinen putki ja kaasareiden dynosäätö).
    Hyvä peli aloittelevan motoristin käyttöön.
    748 02, 748R 02
    Lainaa Setämies kirjoitti Katso viesti
    Vaikea uskoa, että olisi kaadettu. On sen verran siisti ja ryhdissään joka puolelta.

Toisaalta kyseessä on piikki, jolla on ajettu jo 25 tkm eli todennäköisempää on se, että on joskus kaatunut.
    Jos on kaadettu niin on näköjään nostettu pystyynkin. Mikä siinä kaatamisessa on niin kauhea tapaus? Jos osaa joutuu uusimaan tai fiksaamaan niin eikös se ole ihan luonnollista? Käyttöesineitähän nämä on. Enkä nyt tarkoita että tässä olis edelliset mitenkään kauhistellut kaatamista eli en halua provosoida, kunhan kysyn vaan mielipidettä...
    Honda XL1000VA 2006
  12.  
    Lainaa Jouni K kirjoitti Katso viesti
    Jos on kaadettu niin on näköjään nostettu pystyynkin. Mikä siinä kaatamisessa on niin kauhea tapaus? Jos osaa joutuu uusimaan tai fiksaamaan niin eikös se ole ihan luonnollista? Käyttöesineitähän nämä on. Enkä nyt tarkoita että tässä olis edelliset mitenkään kauhistellut kaatamista eli en halua provosoida, kunhan kysyn vaan mielipidettä...
    Joo eihän siinä mitään olekaan. Käyttöä ja ajoa varten nää ostetaan ja elämä jättää jälkensä.

Tietysti käytetyn värkin ostajana toivoo löytävänsä sen helmen, joka on lähes ajamaton, ruosteeton ja naarmuton, ajallaan asiantuntevasti huollettu sekä hinnaltaan huippulöytö. Totuus on kuitenkin yleensä toinen eli ainahan käytetyissä jotain puutteita ja ylläreitä on uuteen verrattuna.
    Honda NC700S