Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 132:sta
  1. #1
    Tuossa nyt valittelin jo ranteen tärinöitä aikasemmin, mutta nyt alkaa jo pelottamaan nämä suomen suorat tiet.. Kortti on kokoajan lähellä lähteä, jos kattelee omaa nopeusmittaria. Onneksi ei ole ollut tutkia tällä taipaleella.

    Nyt sitä on vissiin taas jämähtänyt tänne Suomeen vähäksi aikaa kun tuli töitäki saatua, mutta tuntuu että tuo kilokyykky vie kohta multa kortin, mutta jos vaihdan kyykyn maastokykysempään (kotarin kusiainen vaikka) niin rupeaako vain vituttamaan loppupeleissä?

    On hienoa omistaa pyörä jolla saa nollasta sataseen ja kahteen repästyä sellaset vauhdit, että paremmallakaan autoilijalla ei ole mitään sijaa suoralla (oikeasti, tämä tuntuu joka kerta hyvältä) mutta helvetti alkaa rasittamaan rallatella lähes suoraa tietä täällä, kun ei mutkasimmallakaan tiellä saa fiiliksiä etes vähää värähtämään. Ei ole varaa pitää kahta pyörää joten ratkasu on tehtävä.

    Onko kukaan täällä vaihtanut tonnista kyykkänää johonkin 600cc++ valkokilpiseen maastovehkeeseen ja pysynyt sillä tiellä?
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  2. #2
    No ihan tuommosta ei oo tullut tehtyä mutta hommasin paremmin hiekkatielle sopivan eikä tuokaan ihan loistava siihen ole. Valikoimaan voi nyt lisätä edes hiekkatiet ja jo pelkästään se antoi ihan pirusti lisää tähän harrastukseen. Voin ainoastaan suositella tuota tekoa jota mietit, ei sen pakko ole olla täys enska vaan vaikkapa Kotarin 690 tai 990 tai joku muu, mikä, on ihan omista haluistasi kiinni.
    Silloin 16v. minulla oli eka pyörä jokin Suzukin piikki enska ja sillä painettiin jopa isot ojan pohjat pitkin peltojen laitoja eikä ne muistot minnekkään ole karanneet, toisin kuin itse pyörä alta kerran jos toisenkin. Mutta hauskaa oli ihan tarpeeksi, se on ihan toista pistää persaus vierellä mutka soraa kuin pää tankissa suoraan täyttä, hemmetin hauskaa molemmat mutta soralla kiksit tulee minimivauhdilla verrattuna kyykkyilyyn. Tietysti tämä on henkilökysymyskin...
    Honda XL1000VA 2006
  3. #3
    Tuota foorumia kannattaa selata.

    Pohjolan kurapyöräilijät

    Sinne voi heittää vaikka saman kysymyksen ja vastauksia tulee taatusti.

    Pekka
  4. #4
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Oma mielipiteeni on että joku Tampere alkaa olla kyllä se viimeinen paikka pohjoiseenpäin mentäessä missä jollain katupyörälla ajelee. Varmaan joku kiva tie on siellä täällä mutta… mitään reitistöjä taitaa olla turha hakea? Täälläkin on melko selvä juttu että jossain vaiheessa siten joskus tulee joku soratiekelpoinen laite alle, kun noita sorapätkiä on joka paikassa ja päällysteetkin huononee vaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5. #5
    Oon vaihtanu katukusiaisesta katuenskaan (tai supermotoon), eikä kaduttanu pätkääkään. Sakkojen saamisen ja hengenmenettämisen todennäköisyys laski huomattavasti. Vaikeampaa se siis on, mutta kyllä enskallakin saa kortin pois ja isot sakot päälle Sitten vaihdoinkin ratapyörään.

    Suosittelen varauksetta. Ainoa tilanne, missä jäin kaipaamaan "nopeaa" pyörää oli Saksan läpi ajaminen. Siellä 165km/h huippunopeus vähän söi miestä, mutta tulipahan ajettua silti kaksikin eri reissua Saksan läpi. Anna mennä vaan, jos tolta tuntuu!
  6. #6
    Joskus kaipaa sitä voiman tunnetta,mikä oli muoviluodilla(tuunattu gixxeri) kun pysähtyi valoissa minkä tahansa melkein( Audin tai bemarin,ne pahimmat)viereen valoissa ja tiesi,että toiseksi jää tuo autopoloinen,tosin eihän noilla paljoa assulla aja enää,siis enskoilla.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  7. #7
    Kyllä toi valkokilpisen enskan kokeilu varmasti kannattaa. Ittellä 2 välimallin mopoa tuplax ja AT. AT:llä se hauskanpito suoritetaan. Ja siihen kun lisää kunnon nastat ja talvisen polannetien niin hauskuus tuplaantuu ja vauhdit pysyy kohtuullisina. Ainoo mitä siinä jää kaipaamaan on se kyykyn kiihtyvyys. Sitä voi tietysti vähän paikata valitsemalla 950 SE:n. Suosittelen
    Onks toi aikuisten monkkey?
  8. #8
    Eikun pyörä vaihtoon vaan, kokeilee aikansa ja jos ei miellytä, niin ainahan sitä voi sitten vaihtaa takaisin. Tulee tuo kalustokin "päivitettyä" sitten siinä samalla
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  9. #9
    Persjalkainen ei pärjää SE:N kanssa
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  10. #10
    Sakkoja ja kortin menetystä en kaipaa muoviluodeista.
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  11. #11
    tonninen kyykkä on sieltä pahimmasta päästä, eli jos jollain ottaa päästä kadulla, niin sillä nimenomaan. Kadulla voi olla mukava ajaa, kun ostaa vähän leppoisamman ja pystymmän pyörän.

    Enskassa on tietysti ihan toinen akseli, kun vakiotiet on ajettu, niin yhtä-äkkiä pääseekin ajelemaan vähän sivummassakin, osa hyvistä mutkateistä ei mene edes asfalttina läpi asti, eli pitäs ajaa soraa muutaman kymmenen km:ä päästäkseen läpi. Siinä vähän enskatyylinen on paikallaan. Monesti myös pienet asfalttitiet on niin huonossa kunnossa, että pitkä jousitus on parempi kuin kyykyn lyhyt jousitus.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12. #12
    Aikanaan R1 tuli vaihdettua LT:hen, siihen rinnalle GSA ja sekaan vielä KTM 500EXC. Hetkeäkään en kyllä kaipaa tuota kyykkyilyä, mikä lie ajatusvirhe tuon hankinta oli. Kahden sekunnin kiihdytys ja hurma oli siinä. Suomen tiestö ei oikein toimi tuollaisen vehkeen kanssa.

    Naama on eniten hymyssä tuolla kottaraisella, GSA:lla tehdään sitten nämä Adventure matkat (seuraava alkaa ensi viikolla) ja LT:llä mennään sitten kun pitää päästä kahden hengen voimin liikkeelle.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  13. #13
    Just vaihtu Gen 2 Busa -> Honda xl700v Transalppiin. Mopoilu on pääasiassa työmatkan ajamista ja satunnaista huviajelua lähiteillä, pitempiä reissuja ollut vain pari. Alkoivat lähialueen mutkapätkät olemaan melko tuttuja, 9. kesä mopoilua. Ei ole kanttia koko ajan mitata muoviluodin tehoja, korttia en halua menettää ja käräjille jos joutuu törkeästä liikenteen vaarantamisesta, niin taitaa tulla sanktioita muihinkin harrastuksiin. Vakuutusyhtiöikin nosti maksuja kerrasta 170€ vuodessa, pikaisen tarjouskyselyn jälkeen totesi että Turva nosti vain muiden tasolle. Matkaenskaa olin miettinyt jo oikeastaan vuoden verran, varsinkin nyt kevät talvella. Nyt sitten läväytin Mitä ekana mieleen: ajamisen rentous, hiekkatiellä voi nauttia vauhdin hurmasta jopa rikkomatta yleisrajoitusta, pääsee poikkeamaan minne haluaa, vakuutukset maksavat nyt autoon ja mopoon yhteensä sen verran kuin ennen pelkkään mopoon. Taitaa myös ajokausi pidentyä molemmasta päästä En tiedä miten ajattelee tämän kesän jälkeen, mutta eiköhän se selviä Toista busaa ei kyllä enää tule...
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  14. #14
    Mutta jos nyt asfaltilla kumminkin viihdyt, vaihdat vain mukavempaan, ergonomisempaan eli pystympään. Onko se sitten naku tai jotain siltä väliltä.

    Ei sen katupyörän tarvitse mikään syväkyykky olla
  15. #15
    Lainaa uiop kirjoitti Katso viesti

    Onko kukaan täällä vaihtanut tonnista kyykkänää johonkin 600cc++ valkokilpiseen maastovehkeeseen ja pysynyt sillä tiellä?
    Minä en ole vaihtanut enkä vaihda mutta 600 kyykyn rinnalla KTM 250EXC-F valkokilpi.
    - Maantiellä aika ponneton mutta pystyy ajamaan jopa Espoosta Hyvinkäälle enskaradalle - max 80 km/h. Vannelukon takia renkaat epäbalanssissa ja meno on aika pompottavaa, nykivää ja tärisevää asfaltilla.
    - meno metsässä enkapolulla ja krossiradallakin on melko tarpeeksi vauhdikasta tällä tehomäärällä (minulle) ja paino on sellainen että tällä just uskaltaa mennä kallioille, kivikkoihin, soraylämäkeen ja jorpakoistakin pääsee.
    - miinuksena huoltovälit
    - krossiradalla 40 km/h tuntuu vauhdikkaammalta kuin 120 maantiellä kyykyllä. Ja krossiradalla saa ajaa niin lujaa kuin tykkää. Ämmänsuollakin taitavimmat kuskit menevät lähinnä mielipuolista vaihtia ja ovat 20 metriä ilmassa hyppyrin jälkeen. Näillä jopa 500cc kisaenskan moottori ärjyy Akrapovikin säestyksellä. Aloittelijalle 500 kisaenska olisi liian kova vehje, 690ssä power modet auttaa kun tehoa voi rajoittaa.
    - enskapolulla ei pääse kovin lujaa tällä kokemuksella, riippumatta mikä pyörä, kunhan pääsee eteenpäin eikä juutu eikä kaadu
    - enska on ehkä epämukavin pyörätyyppi ajaa mitä löytyy, tärisee, tosi kova kapea penkki, ohjausgeometria on helposti kääntyvä ja ei kovinkaan stabiili, kovassa vauhdissa asfaltilla nappularenkailla (100 km/h=kova vauhti enskalle) suorastaan pelottava jne. Rasittava ajaa matkaa, ZX6R on ihan luksusta enskaan verrattuna.

    KTM 690 Enduro R on ollut mietinnässä mutta en ole varma uskaltaisinko sillä Ämmänsuon enskalenkille. Ainakin jos sen nurin päästää, kovempi homma kammeta ylös. Tai juutuu lätäkköön. Ja tulee siihen kolhuja varmasti enskapolulla, ei ole hieno kiiltävä ja uusi sitten enään. Pienimmällä tehomoodilla tehon puolesta saattaisi kyllä pärjätä (enskapolulla liikaa tehoa = keulii lähimpään mäntyyn tms). Ämmänsuon krossiradalla pienestä lisätehosta olisi iloa sen verran ettei tartte vaihtaa vaihteita niin usein.

    En missään nimessä vaihtaisi katupyörää pois, en enskalla viitsi ajella maantiematkoja muuten kuin sen mikä on pakko kun ei ole pakettiautoa. Ehkä 690 on lähtökohtaisesti maantielle mukavampi ja parempi. Mutta se vähän painaa sitten vastineeksi. En silti vaihtaisi Kawaa siihen, lähinnä rinnalle kakkospyöräksi. Nappularenkailla asfaltti on vähän ei niin hienostunut elämys. Ja enduro ei ole mikään enduro jos siinä on katuslicksit alla. Kovasti ollut silti KTM 690 enduro R -kuume. Sillä olisi mukavampi ajaa kauemmas ajamaan krossia tai sillä voisi ajaa Islannin halki mitä harvalla pyörällä voisi kuvitella tekevänsä. Ja ajokausi jatkuu enskalla talveen, nappuloiden tilalle enskapiikit (8mm nastat), niillä pärjää enskaspoorissa.
    ZX6R & KTM Enduro


  16. #16
    Lainaa uiop kirjoitti Katso viesti
    Tuossa nyt valittelin jo ranteen tärinöitä aikasemmin, mutta nyt alkaa jo pelottamaan nämä suomen suorat tiet.. Kortti on kokoajan lähellä lähteä, jos kattelee omaa nopeusmittaria. Onneksi ei ole ollut tutkia tällä taipaleella.
    En ole vielä näynyt nopeusvalvontaa yhdelläkään soratien pätkällä
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  17. #17
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa Kipa kirjoitti Katso viesti
    En ole vielä näynyt nopeusvalvontaa yhdelläkään soratien pätkällä
    Toi on muuten totta.

    Itse vaihdoin viime syksynä hornetin xt660x jamppiin, päivääkään en oo katunut hankintaa. Pitkähköjen joustojen takia nämä roudan runtelemat tietkään ei haittaa, mutkapätkää pärjää siinä missä isommallakin mopolla.
    Helmikuussa sain hankittua vielä piikit alle ja pääsin vielä tuota talviajoa kokeilemaan, siitähän se riemu repesi ja hymy ei vaan meinannu loppua.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  18. #18
    Mä suosittelisin kelle tahansa muoviluodilla kaduilla ajelevalle edes supermotokokeilua. Miksei sitten vähän poluillakin pöristelyä. Sieltä voi avautua ihan erilainen elämys, sekä kadulla että ryteikössä. Ja aika helposti löytää alleen pelin jolla voi jopa samoilla renkailla päästellä molemmissa. Tai vannesetin heittämällä vaihtamalla, überkivaa molemmissa maailmoissa.

    Mun kyykkykokemukset on vähäisiä, mutta sen mitä niitä on, en vaan tajua. Toi "kahden sekunnin hurma" kuvaa hommaa parhaiten. Smotoilussa kaduillakin saa ihan eri aspekteja, möhkökyykyllä suristeluun verrattuna. Mä tykkään että pääsen pyörällä sieltä mistä huvittaa ja mahtuu. Toki sakkoja siitäkin leikistä on jaossa, jos sattuu kohilleen. Mut ei ainakaan henki ole niin herkässä
  19. #19
    Kyykyllä on paikkansa, mutta Suomessa ja tieverkostolla ei niinkään... Itsellä asfalttipyöriä vaiheiden jälkeen enää matkamopo, loput mennään kevyellä seikkailupyörällä tai museovehkeillä.

    Täällä ehdoteltu Kotarin 690 Enduro (R) on todella hyvä aihio kevyeen polkurymistelyyn, hiekkatiepossutteluun ja seikkailumopoksi. Bonuksena 12 kuukauden ajokausi.

    Sen nakun tai autobahn-ohjuksen voi vuokrata silloin kun sattuu ison kovan teille reissaamaan. Kotimaahan käyttöpyöräksi monikäyttöisempi ja hauskempi on enskampi.
  20. #20
    Joo on ollut kyykky ja pientä ja isoa enskaa. Kyllähän täällä näitä metsäautoteitä ja muita polkuja riittää jos tykkää sellaisia ajella. Siellä kun ei tarvi edes pelätä virkavaltaa ainakaan nopeutta valvomassa. Ja muutenkin homma on niin erilaista verrattuna pelkkään pikitietä pitkin ajeluun. Se tuntuu pienempikin vauhti kovalta, kun menee jotain kapeaa polkua pitkin puitten välissä.

    Sanoisin, että mieti vähän sitä pyörän painoa jos enskan ostat. Sitten toinen vaihtoehto voisi olla tuo supermoto, ettei tule mitään kulttuurishokkia kun enskaan kyykystä vaihtaa. Kyllähän sellainen on varmaan paras vaihtoehto jos ei aivan metsissä ajele. Renkaista se kuitenkin eniten on kiinni. Niissä kuitenkin joutuu tekemään jonkinlaisen kompromissin kun ajelee monenlaisia teitä.
  21. #21
    Itsellä oli täysin sama tilanne kuin aloittajalla (pyöränä tosin CBR 600F) ja vaihdoin (kilvettömään) 250cc 2T enduroon. En ole hetkeäkään katunut, mahtavaa hommaa
    Signature
  22. #22
    Lainaa karoliinasalmin kirjoitti Katso viesti
    Minä en ole vaihtanut enkä vaihda mutta 600 kyykyn rinnalla KTM 250EXC-F valkokilpi.
    - Maantiellä aika ponneton mutta pystyy ajamaan jopa Espoosta Hyvinkäälle enskaradalle - max 80 km/h. Vannelukon takia renkaat epäbalanssissa ja meno on aika pompottavaa, nykivää ja tärisevää asfaltilla.
    Vähän OT mut kannattaa tasapainottaa pelkät vanteet rengaslukkojen kanssa tosta kotarista! Itse tein näin aikoinaan kun pelailin kura vehkeiden kanssa ja tämän jälkeen hävisi tärisyttämis ongelma kun ajoi kovempaa tiellä tai jäällä. Renkaan vaihtojen yhteydessä ei enää tarvitse tasapainotella erikseen kun kura käytössä pääsee eroon epätasapainosta hyvin pitkälti kun vanne rengaslukkoineen on tasapainotettu.

    Tasapainotus kannattaa ehdottomasti tehdä pinnoihin puristettavilla painoilla, teippi painot ei kestä yhtäkään suo spooria
  23. #23
    Sitten,hiukan ot,mutta enskassakin rupee kaipaamaan koko ajan pienempää(lue,kevyempää ja tehokkaampaa)nyt olen hyvin tyytyväinen tuohon Betaan,Alp,S 4.0,hyvä yleiskone
    5x pikkutohtori,gixxeri ja cx500c
  24. #24
    Vastaavaan ratkaisuun päädyin minäkin tänä keväänä, Fireblade vaihtui Transalppiin.
    Alun kulttuurishokin ( puuttuvat 100 hp) jälkeen fiilikset on muuttuneet kahvaa puristavasta ajosta korvasta korvaan venyneseen hymyyn .
    Toki tuolla TA:lla ei tarvitse lähteä PK-letkoille mukaan , mutta rajoitteita reittivalinnoissa ei nyt juurikaan ole.
    Itseäni mietitytti eniten tuo pyörän korkeus, persjalkainen kun olen, mutta hyvin on yltänyt ajamaan vaikka lahkeen mitta onkin vain 30".
    Omalta kohdaltani suosittelen lämpimästi.
    Ei muuta kuin kurateitä kartoittamaan .
    Viimeksi muokannut: Holle; 14.06.2013 klo 15:11.
    - Aprilia 1200 Caponord Rally
    -EX BMW R1200GS -05
    -EX BMW F650GS -11
    -EX Honda XL 650 V -05
    -EX Honda CBR 954 RR -03
    -EX Suzuki SV 650 S -04
  25. #25
    Itellä oli Trumpan Speed Triple ja sen rinnalla tuo Dr-z, mutta huomasin miten tuli aamusin aina lähdettyä Suzukilla liikenteeseen ennemmin kun Trumpalla. Lopulta jäi kilometrit niin vähäiseksi Trumpalla että se sai lähteä. Päivääkään en oo katunut että kilonen ykköspyörä muuttui 400 kuutioiseksi. Suzukistakin pienellä laitolla saanut mieleisen pyörän, jolla ajaa kadulla sekä metsässä.
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

    Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
  26. #26
    Jos enskalla tarkoitetaan vähän yli viissatasta katuenduroa ja sillä kyykyllä jotain katettua asfalttikiituria niin ainoa mitä jäin kaipaamaan cbr600f --> 1100xx --> dl1000 vaihdoissa oli kiihtyvyys ja herkkyys motarin rampeilta tuppi nurin lähdettäessä sekä pyörien pesu kun dl1000 oli aina hiekkapölyssä. Muuten katuenska oli kaikessa mielenmukaisempi
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  27. #27
    Itsellä vaihtui viime kauden jälkeen cbr600f kottaraisen 690 SMC:hen enkä voi kuin suositella. Toki itsellä bonarina että asun stadin ytimessä, ei muoviluoti oikein lämmitä. Työmatkakin on kerrasta miellyttävämpi kun voi vaan katsella autojen yli. Havainnointi ihan eri tasoa.

    Radallakin kävin - toimii.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
  28. #28
    Itsellä kompromissina on ktm 1190 adv., tosin tuolla ei tarvitse tinkiä mistään. Ehkä ainoa pieni haitta on paino 230kg verrattuna pienenpiin enskoihin.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  29. #29
    Lainaa Diesel kirjoitti Katso viesti
    Vähän OT mut kannattaa tasapainottaa pelkät vanteet rengaslukkojen kanssa tosta kotarista!
    Anteeksi myös lievä OT, mutta kiitos vinkistä! Täytyy tehdä näin. Epäilemättä tarrakiinnitteiset ei kestä kun muutenkin osat tippuu metsäajossa, nytkään en tiedä missä toinen takavilkku on tai minne pohjapanssari jäi.

    Itse asiassa tämä varmaan pätee ns. katuenskoihinkin, tai ainakin 690 Enduro R:ään vielä, jos niissä on aidot enskanappulat alla, joten ei niin OT.

    Miinuksena (jos se on miinus, joillekin voi olla kun heille on niin oleellista että onko pyörällä ikinä kaaduttu) enskalle, vaikka olisi uusi kiiltävä 690 ja kadulle soveltuva valkokilpi, sillä jos ajaa kunnon metsälenkkiä, niin kohta siinäkin roikkuu vilkut johdon päässä, peilit on mäsänä ja pakoputkessa on lommoja ja jarru ja kytkinkahvat on kulutustavaraa joita kannattaa olla varastossa. Katupyörän etu on että se kiiltää ja on virheettömän näköinen style vehje, vähän kauniimpi ilmestys kuin tuo rämältä näyttävä metsävehje joka ei edes ole rämä vaan ihan normikondiksessa, vilkkukin paikoillaan jeesusteipillä. Kuitenkin olisi vähän tuhlausta olla ajamatta enskalla ikinä olosuhteissa minne se on suunniteltu, joten sen virheettömyysfiiliksen menettää siinä varmasti. Onko sillä kaaduttu? Tietenkin, ainakin kerran päivässä! Joten molempi on parempi, pidän tuon katuvehkeen stylenä virheettömänä ja enska voi olla (käytetyn) työkalun näköinen.
    ZX6R & KTM Enduro


  30.  
  31. #30
    Kiitoksia vastauksista!

    Nyt taitaa käydä niin, että kun tuon saan suomen kilpiin niin myyntiin / vaihtoon lähtee vehje samantein ja kottaraista alle.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen